OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Skrytá v krvi 17



Skrytá v krvi 17Měl to být jen další večer. Několik nudných hodin, kdy Henry odjel do staré části města, ověřit jeden tip. Nikdo z nich netušil, že tomu bude jinak, že ten tip byla past...

Zůstal opřený o auto a vydýchával se, stejně jako ona. Čelem byla opřená do jeho ramene a jednou nohou ho stále ještě objímala okolo boků a druhou mu stála na noze, aby nemusela bosky stát v tom bordelu na zemi.

Odtáhl se od ní a povolil svoje sevření. Bylo mu jasný, že z toho bude mít další modřiny.

„Nechápu, co tě tak baví na tom, mě pořád provokovat,“ zakroutil hlavou.

Opřela se lokty o střechu auta a zvonivě se rozesmála. Byl to vyčerpaný, ale spokojený smích.

„Možná právě ty následky,“ podívala se na něj rozverně přes řasy.

Naposledy ji políbil. Pak už ji postrčil do auta.


 


17.


 

 

Karl se snažil Bonie naučit šachy. Otráveně posunovala figurkami, zatím co bradu měla opřenou do dlaně. Za zády se jí ozval pohyb. Otočila se ke dveřím na Henryho.

„Někam jdeš?“

Měl na sobě kabát a pod paží se mu rýsovala zbraň.

„Dostal jsem tip, tak ho chci se Samuelem prověřit.“

„Můžu s vámi?“

„Ne!“ odsekl okamžitě.

Trucovitě si založila ruce na prsou a opřela se do křesla.

„Aspoň se pořádně vyspíš,“ připomněl jí její ranní výčitku.

„Bez tvýho chrápání za zády? To těžko,“ zabručela. „Už jsem si na něj tak nějak zvykla.“

Henry došel až k ní a opřel se dlaní vedle její hlavy.

Karl se odvrátil. To jejich ožužlávání fakt vidět nemusel.

 

Karl měl rozhodně trpělivost, ale i při jeho nejlepší vůli se jí zdály šachy tím nejnudnějším a nejotravnějším způsobem, jak se zabavit. Vzdala to asi půl hodiny po tom, co Henry odešel.

Vymluvila se Karlovi na únavu a vydala se nahoru. Nedošla ale ani do půlky schodiště, když se ozvala ohlušující rána.

Na pár okamžiků strnula a pak se rozběhla dolů.

„Co to bylo?“ hlesla ke Karlovi, který vyběhl na chodbu.

„Návštěva,“ zachrčel. „Gregory!“

„Jo.“

Otočila se po něm. Držel v ruce zbraně a jednu pohodil rovnou Karlovi. Další vrazil do rukou jí.

„Pamatuješ si ještě jak se s tím zachází?“ podíval se jí zpříma do očí.

Automaticky přikývla. To co teď ale držela, bylo na hony vzdálený tomu, z čeho střílela za domem.

Neměla ale čas nad tím dlouho přemýšlet. Další ohlušující rána se ozvala kousek od ní. Zasypala ji sprška třísek a prachu. Chodbou třeskl výstřel.

Slyšela dupot nohou, které vtrhly dovnitř. Přitiskla se záda ke zdi. Pohledem se snažila v dýmu rozpoznat obrysy. Něco se tam pohnulo. Chtěla vykřiknout Karlovo jméno, ale v poslední chvíli se zarazila. To nebyl Karl. Zmáčkla spoušť. Upíra to odhodilo dozadu a dopadl nehybně na zem. S ní ten zpětný náraz třískl o zeď. Bolestně hekla. Vedle ní se ozval hluk. Otočila hlavu a stočila ústí hlavně. Zamířit už nestihla. Prudká rána pažbou do hlavy ji poslala k zemi.

 

Všude bylo ticho a po nikom ani stopy. Samuel se sehnul a přejel po prachu na podlaze. Tady nikdo nebyl pěkných pár měsíců.

Henry se zamračil, nelíbilo se mu to.

„Možná to byla jen stará informace,“ nadhodil Samuel. Znal tu jeho stránku ve všem hledat to nejhorší.

„Tady to ale nezjistíme.“

 

Vraceli se zpátky a čím více se blížili, tím se Henryho myšlenky ubíraly jiným směrem. Bylo mu jasný, že Bonie už bude spát, ideálně v jeho posteli...

„Proboha.“

Samuel vyděšeně zíral na výhled, který se před nimi objevil. Henry okamžitě šlápl na plyn. Byl skoro úplněk a všechno okolo tak tonulo jen v šeru. Ani to ale nezakrylo probouranou bránu a dým, který stoupal od domu. Nikde se nesvítilo.

Henry jel nadoraz až před dům, kde prudce dupl na brzdu. Narazil prudce na volant, ale to mu bylo jedno. Vyrazil přímo do domu. Ruka mu automaticky zajela pro zbraň. Samuel mu byl v patách. Nikde se neozval ani hlásek, jen drť jim skřípala pod botami.

Henry měl srdce až v krku. Pak uviděl něco se mihnout. V poslední chvíli se zarazil.

„Same...“ Margaret se vrhla k Samuelovi a ten ji chytil v poslední chvíli. Otřásaly jí vzlyky. Tiskl ji k sobě a bylo na něm vidět, že děkuje Bohu za to, že je v pořádku.

„Gregory,“ podařilo se jí konečně ze sebe dostat, něco srozumitelného.

Henry vyrazil dále do domu. Na chodbě před kuchyní uviděl nehybné tělo. Gregory, ležel s očima dokořán a v hrudi mu zela díra. Odvrátil pohled. V kuchyni se něco pohnulo. Vyrazil tam.

Karl seděl opřený o zeď a s námahou dýchal. Paži měl ovázanou a oblečení zbrocené krví. Okamžitě se k němu sehnul.

„Kde je Bonie.“

Karl ztěžka polkl.

„Nevím, není tu. Myslím, že ji odtáhli sebou.“

Něco se mu pověsilo na záda. Samuel s ním cloumal.

„Pusť ho, kurva!“

Zaostřil na svou ruku, kterou zuřivě svíral Karlův krk. Povolil stisk. Karl se bezvládně sesunul znovu na podlahu.

„Proč?!“

„Myslím, že to byla výstraha.“

Henry se na Samuela podíval. Tušil že má pravdu. Nebylo jiné rozumné vysvětlení, proč by jinak nechali Margaret a Karla na živu. Nebyli to bojovníci, neznamenali pro ně riziko. Gregory ano. Jenže, co pro ně znamenala Bonie?



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skrytá v krvi 17:

10. Lenis přispěvatel
23.11.2012 [22:42]

LenisÚžasný !!: ))

9. laura458
20.11.2012 [22:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Simones
20.11.2012 [19:56]

no začínám se docela bát, co s Bonie máš v plánu :D chudák :D pěkně si s nima hraješ, jen co je pravda :D ale doufám, že brzo to bude zase takový pěkné :D :P přece jen jsem si na ně spolu zvykla ! :D :)

7. Texie admin
19.11.2012 [23:35]

TexieTvé přání je mi rozkazem. Emoticon Muheheheee

6. martinexa přispěvatel
19.11.2012 [23:10]

martinexaChudák Bonie, co jí budou provádět. Doufám, že to ještě víc okořeníš a budou jí mučit Emoticon Když už seš zlá tak buď pořádně Emoticon

5. annaliesen
19.11.2012 [23:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Texie admin
19.11.2012 [22:31]

TexieTo si ještě rozmyslím, jestli mu ji vrátím. Emoticon Když na ni byl takovej bručoun.

3. Starr přispěvatel
19.11.2012 [22:24]

StarrTy jedna... zlá osobo!! Tohle se dělá? Emoticon Emoticon Ale ne, teď vážně - posledních pár kapitola jsem jen čekala, kdy se něco stane, a jsem ráda, že jsem se toho dočkala ve velkém měřítku. Emoticon Doufám, že se Bonie nic - vážného Emoticon - nestane a že ji Henry co nejdřív zachrání. Emoticon Emoticon

2. Vendy
19.11.2012 [22:24]

super kapitola,začíná to být pěkně napínavý Emoticon Emoticon Emoticon už aby bylo pokračování Emoticon Emoticon

1. Texie admin
19.11.2012 [21:57]

TexieJá jsem tak hrozně zlá (tedy na ty svoje nebohé hrdiny). Žádný oddech a klídeček. A když už, tak poctivě vydřený na konci. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!