OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lyžák - 17. kapitola



Lyžák - 17. kapitolaLinda se probudí až večer, který chce strávit osamotě, ale to jí není dopřáno. Navíc ji někdo navštíví na diskotéce...

Lyžák - Mluvení do duše 

Večer mě probudila příjemná vůně rizota, které leželo na nočním stolku vedle mě. Sabina seděla na kraji své postele a lehce mi třásla s ramenem. Když jsem se konečně pořádně probudila, tak mi podala talíř, abych se najedla.

„Lin, strašně jsem se vyděsila, když jsem přišla s ostatními a ty jsi tu ležela, jako bys byla mrtvá,“ zahlásila Sab, když jsem měla v puse první sousto.

„Hm. Ale asi těžko jsem mohla být mrtvá, když u mě seděl Martin, ne?“

„Seděl?! Promiň, ale ty si vážně myslíš, že u tebe jenom seděl?! Páni! Tak to jsi musela usnout hodně tvrdě. No, věř mi, že u tebe neseděl, protože u tebe ležel, objímal tě a ty jsi měla hlavu položenou na jeho rameni. Vypadali jste úžasně. Mimochodem, mám fotku,“ řekla vítězoslavně Sab a já se málem zakuckala rýží.

„Děláš si srandu? Okamžitě mi ji ukaž,“ zahlaholila jsem s plnými ústy.

„Ne, ne. Žadný takový! Ještě bys mi ji vymazala. Ukážu ti ji až po lyžáku, kdy už mi to bude jedno,“ poznamenala s potutelným úsměvem. „A jen tak mimochodem, být tebou, tak si pospíším.“

„Proč?“

„Protože zhruba tak za deset až patnáct minut přijde Martin a pomůže nám tě odnést dolů. Snad sis nemyslela, že tu budeš celý večer sama,“ prohodila, když viděla můj nevěřícný výraz.

Upřímně, přesně to jsem si myslela. Chtěla jsem mít po dnešku trochu klidu. Samozřejmě, nebyl to nejnáročnější den, ale chtěla jsem být dnes aspoň na chvíli sama a při plném vědomí.

„Né! Já nechci,“ zaúpěla jsem. Nechtěla jsem trávit večer s někým dalším. Potřebovala bych ten večer strávit jen sama se sebou. A proč? Jednoduše ten bordel v mé hlavě se jen tak neuklidí a pod koberec je moc velký. A stejně by se tam už nevešel.

„Máš smůlu, brouku,“ zavolala Sabina z koupelny.

Nešťastně jsem dojedla rizoto a s poraženeckým výrazem čekala, než dorazí Martin. Když konečně dorazil, začala jsem se dožadovat svých berlí, že dojdu ke schodům, ale to okamžitě odmítl. Prý slíbil třídnímu, že mě odnese a zase přinese. Naštvaně jsem se na něj podívala, ale tenhle pohled se dokonale minul účinkem – Martin se akorát začal smát. Když už mě držel v náručí, praštila jsem ho po rameni.

„Za co?“ zeptal se se smíchem.

„Směješ se mi,“ řekla jsem naštvaně, což způsobilo, že se smál ještě víc.

„Když jsi naštvaná, tak jsi prostě kouzelná,“ poznamenal. Praštila jsem ho ještě jednou.

Ve společenské místnosti mě posadil na křeslo a pod nohu mi přistrčil jeden kužel, na kterém nejspíš nikdo neseděl. On sám se posadil na opěradlo mého křesla přesně ve chvíli, kdy přišli profesoři. Po jejich proslovu o zítřejším celodenním výletě, který stejně nikdo neposlouchal, začala vytoužená diskotéka. Kluci si dali zase záležet a vytvořili úžasnou směs písniček. Bylo mi líto, že se nemůžu zapojit, ale každou chvíli u mě někdo byl, takže jsem zase tolik netrpěla.

„Lindo, jak se ti daří?“ přišel za mnou asi v polovině diskotéky třídní. Pochybovala jsem, že by přišel jen tak, ale proč mu kazit radost okamžitými otázkami.

„Dobře, pane profesore. Mrzí mě, že už si nezalyžuju, ale tak zdraví je přednější,“ poznamenala jsem svoji naučenou a nesčetněkrát použitou obranou frázi.

„Jistě. No, a přijdeš taky o celodenní výlet. To je škody, že?! No, a kvůli tomu jsem vlastně tady.“ No, už to z něj leze, pomyslela jsem si. „Zítra tu budeš celý den sama. No, celý den. Asi tak do tří nebo čtyř hodin, než se vrátí první skupina. A vlastně ani tak sama tu nebudeš – Martin tu s tebou zůstane. Sám se nabídl. Pokoušeli jsme se mu to rozmluvit, že tu s tebou může zůstat někdo jiný, ale on nechtěl, takže si to s ním potom vyřiď sama,“ poznamenal se smíchem.

„Hm. Jistě.“

„A nějak se ti pokusím vysvětlit, jak bude probíhat tvůj zítřek. Naše skupina si bude muset pospíšit se snídaní, abychom mohli rychle vyrazit. To znamená, že ty půjdeš na snídani až po nás. Můžeš klidně až v půl deváté. Martin půjde s tebou. Dopoledne je potom vaše. Můžete si dělat, co chcete. Na dvanáctou budete mít domluvený oběd. Jen musíte kuchaři říct, že patříte k nám, aby věděl, že si nevymýšlíte. Pak je to zase na vás. A večer se normálně zapojíte do programu s ostatními,“ dokončil. Nikdy jsem neslyšela mluvit našeho třídního tak naléhavě a tak dlouho. Zrovna jeho?!

„Dobře. Myslím, že to s Martinem zvládneme,“ poznamenala jsem mile a s úsměvem.

„To jsem si taky říkal. Ale stejně za tebou ráno přijde ještě paní profesorka, aby tě zkontrolovala, a myslím, že ti bude chtít dát telefonní číslo na sebe. Kdyby se něco stalo,“ dodal. Já už jen přikývla. On se pomalu zvednul a s tichým mumláním o tom, že všem říkal, že to zvládne, odešel. Já se nedivím, že mu nedůvěřovali, že to nezvládne.

Diskotéka skončila ve tři čtvrtě na deset. Všichni s pomalým loudáním odešli a mě Martin odnesl. Když už jsem byla v pyžamu, uvelebila jsem se v posteli a s úlevou vydechla.

„Na tohle jsem se těšila,“ zašeptala jsem pro sebe…


Další díl je na světě! Dala jsem si s ním na čas, vím. Doufám, že si ho užijete a snad se u něj i pobavíte.

 Ali. =) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lyžák - 17. kapitola:

2. Simones
29.08.2012 [2:50]

to je tak úžasný, jak se Martin o Lin stará :)) doufám, že bude brzo nový díl :)) je to takové napínavé ! :) :D

1. Sela
17.08.2012 [15:35]

Selaskvělá kapitola, moc se těším na to až tem budou s Martinem sami... no uvidím co z toho bude Emoticon
prosím přidej brzy další Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!