OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Jen jeden polibek - 20. kapitola



Jen jeden polibek - 20. kapitola20. kapitola... nákupy a přídá se i někdo, kdo není chtěný... Holky budou Alice provokovat a čeká nás hodně nepříjemné překvapení...
Přeji příjemnou zábavu... ;-)

Linkin Park - In The End

 

20. kapitola

„No lidi, musíme vyrazit. Chci nakoupit něco pro malé a tak šup," vykřikla Eve a Alice se zachmuřila. Nikdy neměla v lásce nákupy. Zvlášť ne, když jí to vše kupovali a Eve s Gail takové byly.

„Fajn, kdo jde s vámi?" optal se její manžel Nathaniel.

„Ehm, asi já a Jesse," řekl Gregory zaraženě. Alice se na něj pořádně podívala a na místo vedle něj. Jesse mu něco dělá, ale nevěděla co. ,Počkat, Jesse jde taky,' vykřikla v duchu.

„Ty jdeš taky?" ukázala na Jesseho prstem. Jen jí pokýval hlavou.
„Sláva Bohu! Ty mě uchráníš před těmi maniaky," řekla a utíkala ho obejmout. Dala mu pusu na tvář a děkovala mu stále dokola. Všichni přítomní muži se zasmáli.
„To snad nemyslíš vážně?" zeptala se zděšeně Eve. „Hezky se všechno pro tebe koupí, a když říkám, tak říkám," dokončila Eve Alice na ní vyplázla jazyk.
Dana si je prohlídla. Kroutila hlavou nad dětinskostí. ,Jak se mohl zaplést s takovou?' pomyslela si a zároveň pokukovala po Damianovi, ale ten si Dany vůbec nevšímal. Měl oči jen pro Alice. Štvalo ji, že si ho nemůže vzít pro sebe. Celý den poslouchala jejich vzdychy a pokaždé, když skončili, začali zase. Ani s ní neměl takovou výdrž. Byla zhrzená a za to se mu pomstí, bude ještě prosit.

„Takže nákupy? Jdu taky, už se moc těším, musím si koupit nové spodní prádlo," prohlásila Dana. Ostatní se zasekli a koukli na ní. První se vzpamatovala Porta.

„To myslíš vážně?"

„Ano, myslím. Je v tom problém?" řekla a musela se chválit v duchu. Pohodila vlasy vstala a odešla do pokoje se připravit. ,Ideální, prostě dokonalý.'

Alice se teď zděšeně podívala na Portu. Ta na ní mrkla. Nebála se přímo Dany, ale toho čeho je schopná. Šlo vidět, že chce Damiana. Koukla na něj. Usmál se na ni a pobídl ji, aby šla k němu. I hned šla a posadila se mu na klín a hlavu zavrtala mezi ramenem a krkem a vdechovala jeho osobitou vůni. Damian ji konejšivě hladil po zádech. Ostatní pomalu odcházeli z jídelny se připravit.

Alice si vzala kabelku a dávala do ní své důležité věci, jako doklady a zbytek peněz. Stejně jí zase vše koupí holky. Nechala si na sobě sukni a svetřík a přidala lehkou bundu. Najednou se jí objevily ruce kolem pasu. Lekla se, ale poté poznala, komu patří. Uvolnila se a opřela se o hrudník. Laskal jí krk a ouška. Rozesmála se, protože ji to zalechtalo. Otočila se v Damianově náručí. Zlehka ji políbil na ústa. Vzal ji za ruku a odtáhl do garáže.

Tam už se scházeli všichni i Dana. Propalovala ji pohledem, ale v koutku úst měla škodolibou radost. Alice z toho přeběhl mráz po zádech. Protáhl ji kolem aut a zavedl k Portě do auta. Tam už čekala Gail.

„Já vím, ale Eve jede s klukama a Danou," hlásila se hned Gail. Vždycky totiž jezdí spolu. „Nemůžu ji vystát," řekla a nahlas zakřičela, „a je mi jedno, jestli mě uslyší. Nemám ji ráda." Damain se nahlas rozesmál a Alice až slzely oči.

Přistoupil k ní Dante a poškádlil ji: „Ty moje provokatérko."

Nasedli a ještě předtím jí Damian řekl: „Počkej na mě v pokoji. Miluju Tě."

„Miluju tě," zopakovala Alice.

Vyjeli z garáže. Alice se dobře bavila s Gail a dokonce i s Portou. Nechtěla nic kazit, tak se radši ani neptala, co změnilo její názor. Porta jí cestou vyprávěla, když zůstala těhotná. Ivan pro každou maličkost panikařil. Těšili se moc na Theresu. Alice už dokázala pochopit Portu. Porta nadevše miluje svoji rodinu a její rodina je na prvním místě. Proto jí hned nevzala jako kamarádku, bála se, že by to ohrozilo Theresu s Ivanem. Líbila se jí.

Pomalu dojeli k centru a Alice si uvědomila, že nikdy nevěděla, že centrum má některé obchody otevřené přes noc. Ani asi Jesse to nevěděl. Bylo to zvláštní.

Všichni vystoupili a vydali se na nákupy, jen Gregory kňučel, že je to otrava.

„Drž pusu, přihlásil ses sám," setřela ho pokaždé Gail. Ti dva bez popichování snad ani nežili. Hlavně Gail.

„Mrcho," zavrčel laškovně Gregory a Gail jen přetočila oči. Mumlala si pod neviditelnými vousy.

První obchod, kde se zastavili, bylo hračkářství. Blížili se už pomalu Vánoce a tak se holky chtěly připravit a vše potřebné koupit a hlavně uschovat.

„Jestli zase Paige s Theresou navede Toma, že budou hledat ukrýt, už opravdu nevím, kam to schovat," sdělila Porta a Eve jí přikovala.

„Jako každej rok, vždy vše najdou, potvory," řekla se smíchem Gail. Nakonec i Alice koupila pro děti dárky. Tomovi velké auto na ovládání a holkám dále v obchodě oblečení.

„Al, to si přece nemusela," šeptla jí Porta.

„Ale jo, musela."

Další dvě hodiny se poflakovaly po obchodech s oblečením. Holky strčily Alice do kabinky nějakého obchodu. Ani nevěděla v jakém. Když tu jí to došlo. Někdo jí totiž začal házet do obličeje všelijaké kousky krajky a saténu. Povzdychla si.

„Tohle přece nepotřebuju a nemusíte mi vše kupovat," křikla na ně zpoza dveří kabinky.

„Jo, potřebuješ. Jsi s Damianem a naše sestra a jste spolu. Mlč už a zkoušej," podívala se na ni přísně Gail. Ani si neuvědomila, že za celou tu dobu si nevšimla Dany. Úplně ji ignorovala a holky jakbysmet. Musela se sama pro sebe pousmát. Nemají ji vůbec v lásce.

Zkoušela černé krajkové nic, dále růžové nic a bílé se saténem a růžičkami. Bylo toho hodně a pokaždé, když se podívala na sebe do zrcadla. Zrudla. Slušelo jí to, ale nebylo to ono. Stále jí šli vidět její jizvy. A ty nechtěla ukazovat. Holky na ni otevřely dveře a koukaly na ní. Alice se snažila zakrýt.

„Hej! Nemáte něco, co trošku zakrývá?" syčela na ně. Taktně odešly a za chvíli jí přinesly košilky k půlce stehen a s výstřihem k pupku. „No, to je už aspoň lepší," konstatovala Alice.

Bude se muset nějak vyzbrojit. Takové nákupy nechce prožívat vždycky. Táhnou ji od obchodu k obchodu. Nic jí neřeknou, až na to ,Zkoušej!' není přece malá. Konečně vylezla s hordou krajek. Položila to na pult. Prodavačka jen vykulila oči, ale nic nenamítala. Vždyť se to kupuje.

Ach jak tohle nesnáší. Už aby byla s Damianem, ale nejlépe v posteli. Ušklíbla se. Konečně po tolika letech bolesti je šťastná. Opravdu šťastná a zamilovaná a to nejdůležitější. On ji miluje. Má přátele, kteří o ní vědí vše a nevyhodili ji. Podporují ji a jsou rodina. Krásně se to poslouchá. Snad už vše pro ni bude dobré.

Vyšli z obchůdku s krajkami a se dál prodírat. Zaskočili si na kávu, což náležitě pochválil Gregory. Prý ho už bolely nohy.

„No, ale fakt, bolí," vyhrkl na Gail.

„Prosím tebe, nekecej a objednej si," přikázala mu.

„Co si dáte?" zeptal se číšník, který hned dorazil, jen co se usadili a zabrali největší stůl.

„Ehm, dáme si. Já vídeňskou, Eve si dá koláč menu a k tomu džus," hlásila Gail

„Prosím, já si vezmu," listovala v menu rychle Porta. „Dám si Espreso a minerálku," dokončila.

„Slečno?" obrátil se na Alice.

„Kapučíno a taktéž minerálku."

Obrátil se na kluky. „Turka, oba."

Poslední Dana, která dorazila. Konečně. „Prosím máte vodu Margot?" Číšník pozdvihl obočí a pokýval hlavou. Vše si zapsal a odklusal.

Gail se k Alice nahnula. „Ta, aby si neobjednala značku," konstatovala suše a tak, aby to slyšela. Alice se uchechtla.

V klidu si vychutnali kávu a klábosili o nadcházejících svátcích. Alice dopila a omluvil se, že si musí odskočit. Hledala toalety, ale nemohla je najít. Procházela kolem butikách a zahnula doleva. uviděla cedulka s WC. ,Konečně,' oddychla si Alice.

Uvolnila se. Umývala si ruce, když ji zamrazilo. Jakoby tam nebyla sama, ale určitě ví, že tam přišla sama a nikdy mezitím nepřišel. Projel jí chlad a nepříjemný pocit. Usušila si ruce. Uhladila sukni a svetřík a vydala se rychle ke dveřím. Už je otvírala, když ji něco popadlo zezadu za pas.

Snažila se křičet a někdo jí zacpal něčím pusu, a čím víc dýchala, tím víc se cítila malátnější. Bránila se zuby nehty. Ví, že útočníka kopla do rozkroku, protože i couvl, ale nepustil. Pomalu ochabovala, zrak se jí zamlžil a zatočil se s ní svět. Propadla do tmy. Do klidu a nic netušící, co se stane, anebo co se bude dít. Jen tma a ticho.



***


Všichni seděli u stolu už nějakou dobu. Stále čekali na Alice. Už tam byla něco přes půl hodiny a stále nic.

„A jako na potvoru nemá mobil," křikl Jesse. Snažil se jí dovolat. Seděli a čekali další deset minut, když se objevila Dana. Hned po Alice se zvedla, že si něco zapomněla v minulém butiku, šla se tam podívat. Dorazila zpátky až teď.

„Neviděla si náhodou Alice?" zeptala se jí Eve.

„Neříkejte, ještě se nevrátila? Už asi od vás, chudák holka, utekla," vysmála se jim Dana.

„Tohle nedává smysl, řekla by, kdyby někam zašla," nervovala se Gail. Nikdo to nechápal. Vydali se ji hledat a všude koukali, jestli ji čirou náhodou nezahlídnul. Ptali se i v obchodech, ale nic. Tohle bylo opravdu divné.

Prošli celý obchodní dům i Gregory venku s Jessem. Nikde nic. Nikdo si nic nepamatoval a ani ji neviděl. Něco se stalo. Věděli to a toho se báli. Jediný, kdo byl v klidu a užíval si stále nákupy, byla Dana.

Měli velký strach o Alice. Věděli, že není taková, aby jen tak zmizela. Vždy dala vědět. Jesse si už kousal nehty do masa. Eve měla slzy v očích a Gail pochodovala sem a tam. Porta jen sledovala radostnou Danu. Něco tu nesedělo. Byla si jistá, že v tom má namočený prsty. Ten její radostný výraz a zlověstný úsměv.

Porta nakonec k ní vykročila, ostatní ji sledovali. Zastavila se před ní a podívala se jí do očí.

„Kde je Alice?" zavrčela výhružně.

„Nevím, kde máte tu kurvičku," usmála se na ni Dana. Porta ji strčila na zeď a opřela okolo hlavy svoje ruce.

„Ještě jednou. Kde. Je. Alice." Porta se nevzdávala, tušila to, že ona to ví.

„Porto, měla bys sis skočit ke cvokaři, už ti to vše leze na mozek," prohlásila klidně Dana.

„Damian to z tebe vymlátí a já moc ráda dopomůžu. Věz, že tohle pro tebe nedopadne dobře," informovala ji.

„Já, bohužel nic nevím," řekla jí s klidem Dana a koutek úst se jí povytáhl.

 

19. kapitola21. kapitola

 


Tak a teď jsem zvědavá co na to řeknete... :-D Já vím, ale jinak to nešlo...

Příšte se můžete těšit na to, co se stalo s Alice a na reakci Damiana... :-) a děkuju Vám za komenty, jsem za ně opravdu vděčná a ráda, že se Vám povídka líbí... ;-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen jeden polibek - 20. kapitola:

6. hina
17.09.2011 [22:18]

no to je janý že v tom bude mít prsty ona a nebo ti parchanti co jí chtěl ale spíš ta zatracená mrcha Dana. ale najdou ji žeo? hlavně Damian :)

5. Ami
17.09.2011 [15:53]

Já si ale myslim,že Balthazar neni až tak špatnej a že jí pomůže...Nevim jestli v tomhle má prsty Dana nebo jen Pán,ale radost by z toho měla Dana určitě!Damien se zblázní,až to zjistí,to sem si jistá.. Emoticon

4. Anys
14.09.2011 [13:25]

tak tobude ještě zajímavé už se těšim na dalšíkapču tak honem honem =)) Emoticon

3. semiska přispěvatel
13.09.2011 [19:53]

semiskaŽe ona Dana, mrcha jedna proradná, se spolčila s Balthazarem a pomohla mu unést Alici? Emoticon Jsem zvědavá, co jí Damian provede... Emoticon A určitě to nebude nic moc pěkného, pokud z ní nevymlátí duši... Emoticon Moc se ti to povedlo, Petronko! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martinexa přispěvatel
13.09.2011 [19:53]

martinexaSuper díl. Dana je kráva krav nechápu, že jí tam trpí já už bych jí vyhodila z baráku po první blbé poznámce:P

1. Aileen
13.09.2011 [19:37]

jsem zvedava jestli ta Dana v tom ma prsty
a vsadim se ze az se to dozvi Damian tak obrati cely svet naruby aby ji nasel Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!