OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Jen jeden polibek - 18. kapitola



Jen jeden polibek - 18. kapitolaPro čtenáře nad 18 let!
Jak vezme Alice informace o Daně a přijde nakonec??? No můžu vám říct, že ta Dana se nezdá a bude hodně dotírat... Ale co na to ostatní??? A se s tím vypořádá Alice??? Bude se cítit dotčená nebo odhodlaná??? No, Damian se to moc líbit nebude, ale to s Alice...
Přeji příjemnou zábavu... ;-)

t.A.T.u - Friend or Foe

 

18. kapitola


„Dana,“ vyplivl to jméno jako kus jedu. „Dana je holka, která… která… se mnou byla. Byla se mnou jako přítelkyně už před mnoha lety,“ dokončil větu a s Alice se zatočil svět, teď zrovna se nechtěla hádat kvůli nějaké bývalé. Teď si chtěla užívat s Damianem. Ale co když ho bude stále chtít a bude jim stát v cestě.

 

„Je v tom háček?" zeptala se Alice a rozhlédla se po ostatních. Tušila to. Je v tom problém. Asi hodně velký problém.

„No, víš. Miláčku, ona je majetnická," špitnul k ní Damian. Bál se reakce Alice. Nechtěl ji ztratit a Dana byla a je mrcha.

„No, tak v tom bude problém, protože já se nevzdávám," řekla odhodlaně Alice. Damian si povzdychnul.

„Miláčku, Daně je jedno, jestli mám vyvolenou nebo ne. Vždy to tak bylo a ona má taky druha a je jí to jedno. Ona je..." nevěděl jak to dokončit.

„Děvka," dokončil za něj větu Thor. Damian se na něj otočil a pohledem mu poděkoval.

„Počkej, počkej. Ty ses s ní tahal, zatímco doma měla manžela?" zeptala se nevěřícně Alice. Prudce vydechl, zrovna tohle si Alice nejlíp zapamatuje.

,A teď jak jí to vysvětlit,' pomyslel si Damian. „Al, to bylo před více než padesáti lety. Nikdy jsem ji neměl rád, ale..."

„Bylo ti s ní dobře," shrnula to Alice. Pokýval hlavou. „Fajn, tak co mám dávat pozor?" zeptala se.

„Půjdem do obýváku, tam ti vše řeknem," informovala ji Gail. Vstali a sedli si v obýváku.

„Tak," pobídla je už nervózní Alice.

„Je to proradná mrcha a děvka. Využije každou tvou slabost," začal Gregory.

„Nenech jí ukázat, čeho se bojíš, vždy se to obrátí proti tobě," pokračovala Eve.

„Damiana nenech o samotě s ní, sice teď už tě nemůže zklamat s ní, ale pro jistotu," promluvila poprvé na ni Porta. Alice se na ni koukla a usmála se na ni.

„Jo, jo, jo, tak, tak. A nemá ráda zesměšňování," řekl protentokrát Damian.

„A ať už ti bude vyprávět cokoliv, nevěř jí ani nos mezi očima," prozradil jí Thor. Od té doby se hodně změnil, chtěl a snažil se zapadnout zase mezi ostatní. I když mu to jde spíš pomalu, ostatního přijímají.

Damian ji objal okolo ramen a zašeptal jí do ouška: „Nezůstaň nikde sama, věř mi, že moc a hluboce miluju."

„Taky tě miluju. Neboj, budu jak tvoje klíště, možná ještě horší," řekla mu laškovně zpět.

„To doufám," a skousl jí lalůček. Někdo si odkašlal.

„Nejste tu sami, chápeme, že vše je teď nové, ale kroťte se," káral je jemně Lucas. Alice se uchechtla a schovala obličej do Damianovi hrudě.

„Nenecháme ji, aby vám ublížila. O to se i já sám postarám," prohlásil Thor. Damian mu věřil, jeho slovo bylo nejlepší. Damian byl rád, že Thor se začleňuje zpátky.

Alice přemýšlela, jak asi vypadá? A jak to nakonec dopadne. Cítila z Damiana lásku a oddanost, ale přesto měla strach. Když jí bylo i jedno, že má manžela. ,Páni, to musí být blbka.' Alice si už přála jediné, aby byla už jen šťastná a bez problému. Chtěla už žít jen v klidu s ostatními. Potřebovala to.

„Kdy teda přijede?" zeptala se nakonec Alice.

„Ještě dneska má dorazit," řekl jí omluvně Lucas.

Nakonec, když má u sebe rodinu, tak jí věřila a doufala. Eve přestalo tohle vybavování bavit a pustila jim nějaký film, který Alice stejně nevnímala. Chtěla se jen tulit k Damianovi a to jí moc rád splnil. Hladil po zádech a šeptal slova lásky. Mazlil se s ní. Tahle rodinná pohoda, ale nevydržela dlouho, protože už ke konci filmu se ozýval zvonek. Alice se ošila a mezitím Lucas s Nathanielem došel otevřít Daně.

Alice se ještě víc přitiskla k Damianovi. Slyšeli už kroky na schodech vedoucí do obýváku. Obrnila se a připravila se.

Do obývacího pokoje vstoupila přiměřeně vysoká blondýna s vlasy po pas a perfektní postavou. Byla opravdu krásná, ale Alice připadala nádherná, ale jakoby studeně. Měla na sobě mini sukni a tílko s výstřihem až k pupku. Alice musela polknout knedlík v krku. Oproti ní je opravdu jen obyčejná holka. Měla skvěle nalakované nehty a upravená make-up. S ní se nemohla měřit.

Damian vše vycítil. Její váhání a obavy, a když ji uviděla. Bylo to ještě horší. ,Ale to přeci nemyslí vážně?' ptal se sám sebe. To neví, že ona je pro něj ta nekrásnější? Bude jí to muset dokázat. On už nechce žádnou jinou, jen ji. To Alice mu ukázala, že láska je krásná a milá a laskavá. Pro něj je Alice bezpečný přístav.

Dana vstoupila elegantně, jakoby na cestě byla jen ona. I hned hledala Damiana, nemohla se dočkat jejich řádění. Neměli to spolu už nějakých padesát let a už byla nadržená. Kdyby mohl,a nějak ho přesvědčit, že by si ji měl zvolit jako vyvolenou a ne ten její smrad. Konečně ho našla. Našla v objetí s malou brunetou tisknoucí se k němu. Viděla rudě. On je jen její.

Damian i Alice zaregistrovali její pohled na ně dva u sebe. Damian se sklonil a políbil vášnivě Alice na rty. Bral jí dech. Bral si ji celou, jen ať každý ví, že on a ona patří k sobě. Alice tušila, že to nedělá jen tak a těšilo ji to. Omotala mu ruce okolo krku a přitáhla si ho blíž. Všichni se rozesmáli. Nedělali to jen proto, že je tam Dana, ale protože oba i chtěli ukázat kdo, komu patří.

„Jen do toho vy dva!" hulákal Dante.

Odtáhli se od sebe a pohlédli na návštěvu. Viděli dost dobře, že je naštvaná.

„Dano, vítej. Dovol, abych ti představil Alice. Mou vyvolenou," řekl hrdě Damian. Cítil škodolibou radost. Ušklíbla se nad tím a sama si pomyslela, že Alice se dá lehko zbavit. Už podle toho, jak vypadá. ,To nebude těžká práce,' pomyslela si Dana.

„Oh, těší mě. Jsem Alice," podala jí s falešnou radostí ruku. Dana ji přijala.

„Taky mě těší," odpověděla Dana. „Blahopřeji vám," dodala ještě s úsměvem.

„Děkujeme, Dano, jsme spolu šťastní a je nám skvěle," řekl jí Damian. Alice se musela přemáhat, když viděla, jak je ta blondýna naštvaná.

„Hmm, tak šťastní jo?" zamumlala Dana.

„Ano Dano, jsou jak dvě hrdličky," informoval ji Gregory s úsměvem.

„Oh, ano. Taky vylezli až dneska z postele po dvou dnech hlasitých zvuků z jejich ložnice," dodal ještě Dante a Gail mu plácla přes ruce a zamračila se na něj.

„Jo, jo, dupou jak králicí a..." nestačil dopovědět Gregory, protože mu přiletěla od Gail a od Eve facka do tváře z každé strany.

Dana se nad tím zachmuřila. Sebrala všechnu odvahu a šla k Damianovi. Proběhla okolo Alice a objala Damiana okolo krku a dala mu lehký polibek na ústa. Damian to nečekal. Naklonila se k němu a zašeptala mu: „Když tě ta hlupačka omrzí, víš, kde mě najdeš," informovala ho, ale to ji o sebeodstrčil a přitáhl si k sobě Alice.

Alice byla zaražená z jejího náhlého chování. Přehlížela ji a ještě mu řekla takovou věc. Slyšela vrčení, když už byla v Damianovi objetí. Rozhlédla se a uviděla Thora. Byl naštvaný, hodně naštvaný.

„Takhle o Alice nemluv nebo ti vyříznu jazyk," varoval ji Damian.

„Ale můj jazyk se ti vždycky líbil a hlavně," řekla Dana a podívala se dolů na jeho.

„Jestli budeš otravovat! Můžeš jít, Dano. Nebudeš tady vítaná," zastala se jich Porta. Všichni se zaraženě podívali na Portu.

„Fajn, jsem tu jen přátelské návštěvě," sdělila jí Dana, ale měla skryté myšlenky. Nikomu se nelíbilo, že tady s nimi má být. Dokázala zkazit už tolik věci, že se nedají napočítat.

Alice stála, jak opařená. Byla to divná žena. Když se rozhlédla okolo, všichni na ni hleděli ne zrovna moc vlídně. Tahle žena nic nerespektuje. Ale Alice se nevzdá, konečně našla smysl svého života a nenechá si ho ujít okolo prstů. Přitulila se k Damianovi.

„Miláčku, pojďme si lehnout. Jsem nějaká unavená," šeptla laškovně Alice Damianovi do ucha a olízla mu krk, když si zase normálně stoupla. Damian se roztřásl. Okamžitě ji táhl do svého, tedy teď jejichpokoje. Přece jen jeho pokoj je větší.

„Hej a snažte se být víc ticho, jsou tu děti," řval na ně Gregory.

„Ty neumíš být zticha," ptala se a zároveň konstatovala Gail.

„Nechej ho být. Je to ještě dítě," škádlila ho Eve.

Dál už nic neslyšeli, protože Damian prudce zabouchl dveře od pokoje a vrhl se na Alice. Začal ji zuřivě líbat. Alice z něho začala strhávat věci. Potřebovala se ujistit, že patří jen jí.  Opřel ji o stěnu. Strhl z ní všechno. Ona mu už jen sundala trenky. Vzal si ji pod zadečkem a ona mu omotala nohy kolem pasu.

„Alice, miluju tě a potřebuju tě," šeptal jí naléhavě Damian a přitom ji líbal na krk.

„Ach, ano Damiane. Vem si mě," šeptla mu nazpět Alice. Už nečekal a vzal si ji vášnivě. Narážel do ní boky rychle a ona mu vycházela vstříc. Tohle nebylo žádné sladké milování. Tohle bylo ujištění těch dvou o jejich potřebě. Bylo zvířecí a pudové. Oba vyvrcholili současně a s křikem jména tohodruhého.

Alice si tohle vše užívala. S Damianem to bylo vždy nádherné. Těšila se na věčnost strávenou s ním. Damiam byl vzrušený z Alice, byl jako zvíře a to vše s ním prováděla jeho milovaná. Miloval ji a s ní byl sex tak neobyčejný a pokaždé ještě lepší než ten předchozí. Miloval ji celou. Položili se na postel a přitulili se k sobě tváří tvář.

Alice pohladila Damiana po jeho stále vzrušené erekci a Damian zavrněl slastí. Tentokrát si ji otočil zády k sobě. Jednou rukou pod ní ji hladil prsy a druhou ji mazlil dole. Vstoupil do ní zezadu. Moc si to spolu užívali. Takhle se milovali až do rána. Pokaždé se nemohli nabažit toho druhého, nemohli se od sebe odloučit. Byli jako dva magnety opačných pólů.


17. kapitola19. kapitola



 

Tak nakonec se všichni zastali Alice a doráželi na Danu... No, a na příště jsem Vám splnila trošku přání ohledně Thora a jeho Shay.... Takže se máte na co těšit... A co říkate na tento dílek??? A na Danu???

Děkuju Vám za vaše komenty a zase zanechte aspoň smajlíka... ;-)




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen jeden polibek - 18. kapitola:

4. hina
14.09.2011 [16:32]

supééér Emoticon pěkné jí naštvali tu Danu :D jen at jí to natřou ....těším se na pokračko :)

3. semiska přispěvatel
11.09.2011 [17:35]

semiskaNádhera, Dana je mi nesympatická a čekám od ní jenom to nejhorší. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. AnysP
10.09.2011 [12:49]

je to vážně kvělý doufám že dana to damienovi a alice nijak nepokazí jsou úžasný pár už chci další kapčuu =)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martinexa přispěvatel
09.09.2011 [23:25]

martinexaMno musim říct, že Dana bude ještě oříšek. Nemám ráda nepřirozené bloncky. Jinak se těšim na další díl víš, jak miluju Thora:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!