OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Jen jeden polibek - 17. kapitola



Jen jeden polibek - 17. kapitolaPro čtenáře nad 18 let! Pro jistotu :-)
Alice a Damiana čeká krásné a lehoučké probuzení... Překvapení ze strany Jesseho a někdo si z nich bude utahovat... Ale čeká nás i nemilá zpráva...
Vše se dočtete a přeji příjemnou četbu. ;-)

 

 

17. kapitola


Oba byli vyčerpaní a šťastní současně. Alice netušila, že to může být takové. Byla prostě do něj hluboce zamilovaná a milovala ho. Cítila jeho radost, lásku a něhu. Damian cítil její rozpoložení. Objal jí i druhou rukou a držel jí pevně. Zhasl lampičku. Alice se nebála, protože věděla, že má u sebe Damiana. Oba usnuli, vysílení a s láskou toho druhého.


Damian se vzbudil a ucítil božskou vůni po milování a spáření. Byl jako v nebi. Otevřel oči a naproti němu ležela schoulená mu v náručí Alice. Byli k sobě tváří tvář otočeni. Držel ji okolo pasu a ona mu držela ruku, kterou si podpíral hlavu. Musel se pousmát. Cítil se uvnitř úplný. Vztáhl ruku a jemně tak, aby Alice neprobudil, ji hladil po tváři. Od spánku až po čelist a pokračoval ve vlasech, u krku a ramenech.

Začala se mírně budit. Otevřela svoje kukadla ospale. Před sebou měla Damian, který se na ni usmíval. „Ahoj,“ zašeptal.

„Ahoj,“ zopakovala.

Posunula se víc k němu, až měla hlavu opřenou o jeho hruď. Damian si ji víc přitáhl a hlavu složil na jejích vlasech. Objímali se. Hladil po zádech a po lopatkách a ona jeho na hrudi a břichu. Bylo to ideální probuzení. Takové, ve kterém můžete strávit věčnost.

Alice se necítila nijak zvlášť jinačí, jen ještě víc zamilovaná a šťastná. Nasála jeho vůni a vzrušení se jí postoupilo až do konečků prstů. Chtěla si dát znovu. Pousmála se a líbla ho na hruď.

Damian vycítil její emoce, a když ho začala mírně mazlit a líbat. Erekce se už hlásila o slovo. Potřeboval ji. Laskal ji podél páteře, přešel k zadečku a stiskl ho. Alice zavzdychala. Její horký dech ho zahřál u srdce. Přisunul si ji výš, že se dívali navzájem do očí. Zkousla si ret. Damian ji políbil na nos a pokračoval v pouti po tvářích a nakonec si nechal její smyslná ústa.

Líbal ji náruživě a hladově. Alice mu začala tlačit na prsa a pochopil, že chce, aby si lehl na záda. Podíval se na ni a ta se mile usmívala. Položil se na záda a Alice na něj. Netušil, co má za lubem a tak se nechal překvapit.

Alice toho okamžitě využila a klekla si nad něj. Mazlila se s jeho ústy a postupovala pomalu a mučivě dolů po bradě, kde už bylo dvou denní strniště, ale to jí vůbec nevadilo. Pokračovala dál po krku, kde polaskala jeho tepnu. Olízala mu ji po celé délce. Vzrušeně vzdychl. Postupovala dál na klíční kost, oždibovala jeho kůži. Objela jeho bradavku a skousla a to samé udělala s druhou.

Políbila a pohladila každý sval na břiše. Vnořila jazyk do pupíku. Hladila jeho jemné chloupky na břiše a na hrudi. Měla ráda, když měl muž trochu chloupky. Zastavila se u podbřišku a zvedla zrak a podívala se na Damiana. Měl zvednutou hlavu a dýchal přerývaně.

Musela to zkusit. Jeho erekce ji tlačila do prsou. Otřela se jimi o něj a on zasténal. Odhodlala se a vzala ho do ruky. Jemně přejížděla nahoru a pak zpátky dolů. Celou dobu sledovala Damiana. V rukou držel pevně deku. Něžně přejela jazykem hlavičku jeho chlouby. Prudce vydechl. Olízla mu ho po celé délce a vsála ho do úst. Damian zvrátil hlavu dozadu a klouby na rukou mu zbělely, jak držel přikrývku. Sála ho a zároveň dlaní přejížděla v rytmu jeho vzdechů. Užívala si to.

„Oh, Bože, Alice! Ty mě zabiješ,“ řekl jí obtížně Damian. Popadl ji a vytáhl si ji k sobě. Položil pod sebe a vášnivě ji políbil.

„Tobě se to nelíbilo?“ optala se ho laškovně Alice a přitom si olízla rty.

„Moc se mi to líbilo, ale teď chci tohle,“ pošeptal jí do ouška a skousl jí lalůček. Hladila ho poramenech. Polaskal jí celý krček a nakonec ji políbil a tím do ní i vnikl najednou. Vzdychala mu do úst. Mazlil se s jejím tělem a ona mu to s radostí oplácela. Nikdy se takto necítila, tak svůdná a žádaná. Jen u něj. Přetočila ho pod sebe a sedla si na něj. Prohýbala se v zádech slastí a rozkoší. Takhle si ji mohl užít v celé kráse. Vyvrcholili společně. Stulila se mu na hrudi jako kočka a sladce vrněla. Šeptal jí do ucha sladká slovíčka a mazlil ji.

Po chvíli se odtáhl a vzal ji do náruče. Vykřikla. Zanesl je do koupelny do sprchy. Spustil vodu a umyl ji. Přitom jí hladil prsa a bříško. Stála mu zády k hrudi. Opřela se o něj a nechala se mazlit. Potom mu vše oplatila stejnou mincí. Vylezli společně, usušil si ji. Posadil na postel. Upírskou rychlostí se oblékl.

„Skočím ti pro věci,“ řekl jí, než odešel. Přišel do půl minuty. Oblékla se a Damian ji pozoroval. Čekal, až se dozví, že strávili v posteli většinu času. Těšil se na její pohled, až zjistí jak dlouho.  Uchechtnul se a Alice se zamračila. Něco kul, ale bylo divné, že se před ním nestyděla, jakoby věděla, že jemu to nevadí. Naopak se vzpomněla, jak o ni pečoval. Začervenala se a sklonila. Hlavu šla k němu a spolu vyšli z Damianova pokoje.

S propletenými rukama kráčeli rovnou do kuchyně.  Tam stál Jesse, Gregory a seděly holky. Damian ji políbil na tvář a posadil za pult. Jesse se na ni potutelně usmíval a Gregory dusil smích. Damian si toho nevšímal a připravoval kávu. Holky byly mnohem ohleduplnější a dělaly jakoby nic.

„Tak co, hrdličky?“ smál se jim Gregory. Alice se zrudla a sklonila hlavu.

„Gregory, nech je být,“ kárala ho Gail a hodila na něj lžičku.

„Ale no tak, konečně si můžu vystřelit z Al a ty mi to kazíš,“ hájil se smutně a vyšpulil pusu. „A neházej po mně věci,“ dodal ještě.

Gail vstala a přešla k němu a pleskla mu po hlavě. „Au, za co to bylo?“ Třel si hlavu Gregory.

„Za tvoji blbost,“ sdělila mu, to ale holky vyprskly smíchy a Damian se musel přemáhat taky. Byl moc zvědavý.

Alice dostala svoji kávu a v tichosti poděkovala. Eve se koukla na Alice a zářily jí oči.

„Ehm, ty Al? Půjdem zase na nákupy?“ musela se zeptat, strašně moc chtěla vidět rozpaky Alice. Všichni se stočili na Alice. Alice povytáhla obočí, něco jí tu nesedělo.

„A proč, Eve? Byli jsme předevčírem,“ konstatovala Alice. Začínala mít strach, co mají za lubem. Všichni na ni koukali s jiskřičkami v očích. Damian přešel pomalu k Alice za záda, aby jí zabránil někomu ublížit. Alice radši položila na pult kávu a čekala na odpověď. To už ale se neudržel Jesse. Rozesmál se, až se popadal za břicho.

„Já nevím, stalo se něco?“ optala se nejistě Alice.

Gail ji objala kolem ramen jednou rukou a řekla dost hlasitě, „No, Al. V tý posteli jste strávili spolu, no jak bych to řekla… prostě jste tam byli zavření dvě noci,“ sdělila jí se smějíce se Gail. Alice vykulila oči a podívala se na Damiana a ten se na ní díval a snažil se jí uklidnit. Alice zrudla.

„Alice, nic si z nich nedělej. Dante s Gail nevylezli týden z postele. To nevadí. Vždy to tak rychle probíhá poprvé,“ chlácholil ji Damian. Sklonil se k ní a políbil ji na spánek a pak na tvář. Alice se trochu uklidnila, ale stále byla červená.

Všichni to nechali být a pak si všimla, jak Jesse pokukuje po Gregorym. Sjížděl pohledem a pohled se mu zastavil na zadku. Povzdychla si.

„Tak co, půjdem?“ zeptala se znovu Eve.

„Ale jo, jestli ti to udělá radost, ale ne dnes,“ přikázala jí Alice. Eve ji jenom kývla.

„Takže zítra,“ konstatovala.

Alice, ale stále sledovala ty dva, jak kolem sebe chodí. Vždy když se na něj Gregory otočil, uhnul očima a to samé dělal Gregory. Jesse si něco vytáhnul ze skříňky a musel se natáhnout, protože to bylo vysoko. Gregory se zastavil v činnosti a prohlídnul si jeho zadek. Alice zalapala po dechu a zadržela dech.

„Panebože,“ zašeptala Alice nevěřícně, tohle netušila. Znovu se na ně dívala. Gregory byl gay. Proto byl jediný, koho nikoho neměl. Zůstal tady.

„Alice si v pořádku?“ zatřásl s ní Damian. Polkla knedlík a ukázala prstem na dotyčné. Damianovi se povytáhl koutek úst. „Ty si to nevěděla?“ Zakývala záporně hlavou.

„Co nevěděla?“ zeptal se zvědavě Gregory.

„Ale nic,“ rychle špitla Alice. Jesse se uchechtnul.

„Něco v nepořádku?“ kousal se do rtu Jesse.

„Ne. Nic. Vše v poho,“ rychle odpověděla Alice.

„Bože Alice, ty si nevěděla, že kopu za stejný tým? Já myslel, že je to dost jasné,“ polemizoval Gregory. Chytnul si bradu a přemýšlel, jak by jí to řekl, „takže jsem gay. Jsem tady s ostatníma, protože mě berou takovej jakej jsem,“ informoval ji. Pouze mu pokývala hlavou, že rozumí.

Damian si k ní přisednul a začal vysvětlovat. „Není moc gayů upírů, ale Gregory zná naše pravidla a navíc ho tady potřebujeme. Moc z nás neumí tak s počítačem jako on,“ zarděl se Damian.

„Jo, beze mě nemůžou ani nakupovat auta,“ informoval jej Gregory hrdě.

„No, ale stejně mi něco ušlo, že jo, Jesse?“ Podívala se Alice na zmiňovaného. Pokýval jí hlavou.
Přešla k němu a objala ho. „Chápeš vše, co to znamená?“ zeptala se s obavou v hlase Alice.

„Jo, chápu,“ špitnul jí zpět. „Jsi moje ségra a já chci být tam kde si ty a náhodou je tady i Greg,“ sdělil jí nadšeně.

„Dobře,“ řekla mu a ukázala na Gregoryho, „a ty! Buď na něj milej a vše mu splníš do puntíku,“ vyhrožovala mu. Okamžitě souhlasil.

Tohle tedy opravdu Alice nečekala, ale připadalo jí to roztomilé. Jesse se pořád červenal a Gregory ho nenápadně vždy, když prošel kolem, pohladil nebo štípnul do zadku. Ach, bylo to okouzlující. Její kamarád možná zůstane s ní. Pak, ale zpozorněla.

„Ehm, Jesse? A co Chris?“

„Já nevím, už se mi neozvala přes týden a ani nechodí do školy, když jsem se ptal vedení, řekli, že se prý odstěhovala. Nechápu to. Ani se nerozloučila,“ povzdychnul si Jesse.

„To je divný, vždy aspoň brkla nebo napsala,“ přemýšlela nahlas Alice. Zatímco byla Alice zamyšlená, vběhnul jako velká voda do kuchyně Ivan s Thorem v závěsu a za nimi vešel i Lucas. Byli dost vyplašení a dívali se na Alice a Damiana. Měli nějaké zprávy. Špatné zprávy. Alice se rozbušilo srdce.

Slova se ujal Damian, „Co se děje?“

Všichni pozorovali prostor, nemohli se mu podívat do očí. Měli strach, ale z čeho.
„Přijede... přijede, Dana,“ řekl mu opatrně Thor. Nikdy mu neříkal nic, co nebylo důležité, nebo spíšnemluvil vůbec. Ale teď.

„A sakra!“ Damian polknul knedlík, Alice se tohle jejich vyjadřovaní po kouskách, ale vůbec nelíbilo.

„Kdo je Dana?“ zeptala se Alice Damian. Damian před ní poklekl. Ruce složil na jejích nohou a podíval se jí do očí.

„Dana,“ vyplivl to jméno jako kus jedu. „Dana je holka, která… která… se mnou byla. Byla se mnou jako přítelkyně už před mnoha lety,“ dokončil větu a s Alice se zatočil svět, teď zrovna se nechtěla hádat kvůli nějaké bývalé. Teď si chtěla užívat s Damianem. Ale co když ho bude stále chtít a bude jim stát v cestě.

 

16. kapitola18. kapitola



 

No, můžu vám říct, že Jesseho už jsem měla takhle naplánovanýho... aspoň teď nebude sám, ale i tak.

Co na to říkáte??? A Dana??? No, můžu říct, že to nebude lehký oříšek... ale vše až příště... ;-)

A moc VÁM děkuju za vaše komentáře. :-D




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen jeden polibek - 17. kapitola:

3. hina
13.09.2011 [19:02]

tyo tak to bude něco šup šup já ci vědět jk to dopadne Emoticon a tyo dospalo mě že gregory a jess :D teším se na další kapitolku Emoticon

2. semiska přispěvatel
08.09.2011 [20:56]

semiskaNo, Dana by mohla jejich vztahem trošku zamávat, ale taky nemusela. Emoticon Jesse a Gregory? To je super. Moc se těším na další díl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martinexa přispěvatel
08.09.2011 [20:45]

martinexa Emoticon Jako s tim Jessem jsi mě dostala, ale co je horší ta Chris mi furt vrtá hlavou. A Dana, už vidim, že to bude nějaká potvora, co se bude chtít Alice zbavit.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!