OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Jen jeden polibek - 16. kapitola



Jen jeden polibek - 16. kapitolaPro čtenáře nad 18 let!
Nechal se přesvědčit Jesse? A co Alice? A ostatní?
Damian bude chtít dát něco Alice, nějaký hezký dárek a na oplátku mu něco dá Alice... Vždyť stačí Jen jeden polibek. Bude romantika a láska...
Přeji příjemnou zábavu.

 

Cascada - Everytime We Touch (Slow)

 

16. kapitola


„Budeš muset jít s námi, tady nejsi v bezpečí,“ oznámil mu Damian a Alice povytáhla obočí.

 

„Jesse, prosím, jestli Damian tvrdí, že tady nejsi v bezpečí, vyslechni ho,“ prosila ho zoufale Alice, protože Jesse nechtěl odejít z vlastního domova a někam se schovat.

Jesse přimhouřil oči, tohle se mi, ale vůbec nelíbilo. Měl z toho divné pocity. Nakonec přikývl. „Ale,“ zvedl prst výstražně, „pokud si smím vzít své oblíbené věci,“ dodal po chvíli. Alice se rozesmála.

„Jesse, nikdy nikam nejezdí bez svých kovbojských věcí,“ dodala Alice pro Damiana. Musel se pousmát.

„To se budou mít s Gregorym rádi,“ dodal tajemně, ale Alice to nepochopila. Pokrčila rameny. Jesse vyšel se svou krabicí a kufrem s pár věcmi. Alice se musela kousat do pusy, aby se před Jessem úplně nerozesmála. Jesse jen povytáhl obočí a přešel to. Damian je vedl ke svému Mustangovi a otevřel jim. Nastoupili a Alice si uvědomila druhého auta.

„Co to Volvo?“

„Nech ho být, když tak si koupím nové,“ oznámil jí Damian

 

Alice celou polovinu cesty přemýšlela nad tím, co udělala. Nebyla hloupá, že se sebrala a odešla. Bez jediného slova. Jediný kdo věděl, že odchází, byl Thor. To ji překvapilo a ještě jí pomohl. Bylo to od něj šlechetné. Pořád nad tím dumala, jestli neudělala chybu. Podívala se na Damian a ten ji po očku sledoval. Usmál se na ni. Zavrtěla hlavou. Ne, neudělala. Vysvětlil jí to a ona to chápe, i když má stále strach. Ale přece si pro ni přijel. To by mělo stačit. Jako důkaz o tom, že mu může věřit.
Měla jen jedno přání a to…

 

„Ty hele, už mi to vysvětlíš?“ vyrušil ji z myšlenek Jesse. Natočila se k němu a spustila se do vyprávění všeho. Vyprávěla mu vše od začátku až do dneška. Vše o upírech a o těch zlých. O holkách a dětech. Prostě vše. Nic nevynechala.

„Počkej, počkej, počkej,“ pozastavil se, když Alice dokončila vyprávění. „Chceš mi tvrdit, že on,“ a ukázal na Damiana, „je upír a že ty,“ a podíval se na Alice a vzal její levé zápěstí do ruky, „si nějaká vyvolená pro něj?“ ptal se nechápavě Jesse. Alice mu pokývala hlavou.

„Počkat a to u mě v bytě, byly nějací zrůdy upírů? A že tě chtějí a že teď budeš muset už žít jen s nimi?“ a kroutil nad tím hlavou. „Ty vole, to je… zajímavé,“ řekl po chvíli. „hej, to jako už se mnou nebudeš kamarádka?“ ptal se jí naštvaně. Alice se jen usmála.

„To víš, že jo. Budu. Jsi můj malej bráška, tebe bych se nevzdala,“ chlácholila ho. Našpulil pusu a nahnul se k ní a líbnul jí tvář.

„Hej, nech toho, ta je jen moje,“ řekl uraženě Damian. Rozesmáli se. Jesse to nakonec nechal být, jestli se oni postarají dobře o jeho Alice. Nemá nic proti, a jestli jí tenhle krasavec chce, klidně, ale už jí nesmí ublížit.

 

Přijeli akorát do garáže, když se na straně Alice otevřely dveře a vytáhl ji rychlosti blesku do náruče Gregory a děti mu pomáhaly.

„Bože, Alice, to už nedělej!“ přikázal jí Gregory a pokračoval, „co bychom si bez tebe počali a tvých dobrot.“

„Jo, Al, to už nám nedělej!“ Do náruče jí skočil Tom. Alice se usmála.

„Ne, už to neudělám,“ odpověděla mu.

„Hej, uhněte. Chci jí taky vynadat,“ hlásila se o slovo Gail. Ustoupili jí  z cesty. Podívala se na nizamračeně a chladně. Přistoupila k ní, ale to už nevydržela a objala ji silně kolem krku. „Slyšíš! Příště až budeš chtít vytrestat Damiana, zajdem spolu do baru!“

Ale to už se k nim přiblížila plačtivě Eve. „Oh, Eve! Neplakej, nesmíš se rozrušovat,“ kázala jí Alice a taky jí obtočila ruce kolem krku. „Pusťte mne, nemůžu dýchat,“ dusila se smíchem Al.

Přistoupil k ní Damian a poukázal na Jesseho. „Lidi, to je Jesse, Alicin kamarád. Ví už všechno,“ oznámil jim. Jesse všem okolo zamával nesměle.

 

Odešli do obýváku a tam se posadili a vyzvídali Jesseho. Mary si všimla Alice a šla ji hořečnatě přivítat. Jen Damian s Alice se neposadili a pokračovali jinam. Damian ji zavedl do jeho pokoje a vstoupili dovnitř. Byl to podobný pokoj, jako její. Jen jeho přehozy byly černé a naproti veliká knihovny a vedle hned plasmová televize s DVD přehrávačem. Byly tam ještě dvoje dveře, jedny vedly do koupelny a druhé do šatny. Zastavila se uprostřed pokoje. Damian odskočil k malé skříňce u postele. Vzal z ní malou krabičku a postavil se před Alice.

„Alice? Přijmula bys dárek? Z lásky?“ optal se jí váhavě. Alice jen přimhouřila oči, neměla ráda dárky. Damian si všimnul jejího pohledu a dodal, „ je po mé matce,“ pokračoval a otevřel krabičku. V ní byl náramek. Byl nádherný a přívěšek na něm symbolizoval kapku křišťálu. „Patřil jí před mnoha staletími a byla by ráda, kdybych ho daroval své milované.“

Alice se v očích zatřpytily slzy a souhlasila. Připnul jí ho na zápěstí, kde si jí i vyjímalo její znamení vyvolené. „Chci, aby každý věděl, že si má,“ dodal ještě Damian a políbil ji zlehounka na ústa. „Chci, aby každý věděl, že tě miluju.“ Znovu ji políbil, tentokrát na její líčka. „Miluju Tě, Alice Whitneyová, miluju tě celou, od hlavy až k patě.“ Dal jí polibek na čelo. „Ty si mi prozářila můj noční svět, jako kometa, jako mé vlastní slunce. Miluju, když se na mě krásně usměješ.“ Znovu jí dal hubičku na rty. „Miluju tvé lačné polibky a tvá ústa. Miluju tvou vůni.“ Přičichnul k jejím vlasům. „Voníš jako jarní vánek a broskve.“ Pohladil jí tváře a nos. „Miluju, jak se díváš na Lucasovy a Ziry děti. Miluju, jak pečeš, a dělá ti radost, že ostatní jen slintají. Miluju tebe a mám i rád Mary.“ Usmál se na ni.

Alice se postavila na špičky a políbila ho vášnivě na rty. Damian jí zavzdychal do úst. To Alice ještě víc podnítilo a vsunula mu jazyk do pusy. Hráli si spolu a zkoumali. Když přejela po jeho vysunovacích tesácích, vzdychla mu do úst. S Damianem se opřeli o stěnu. Damian ji hladil po boku. Od stehen nahoru až ke krku a zajel jí do vlasů. Alice se chytila jeho širokých ramen a jednu ruku omotala kolem. Víc si ho přitlačila k sobě. Líbali se toužebně a naléhavě.

Damian se jednou rukou vsunoval dolů podél Alicina boku až ke stehnu, podepřel jí zadeček a vyzdvihnul si jí do náruče. Alice mu okamžitě obtočila nohy kolem pasu, přitlačila se ještě víc k němu. V podbřišku jí létali motýlci. Damian se cítil nádherně, byl vzrušený. Jeho erekce tlačila Alice na vnitřní stranu stehen a to se jí velmi líbilo. Chtěla ho. Moc si přála to všechno dokončit.

Damian ji postavil na nohy a oba dýchali přerývaně. Opřel se čelem o to její a uklidňoval se. Nechtěl jí ublížit, že by si ji vzal. A navíc by to nevydržel, kdyby se nenapil její krve. To mu musí dovolit.

„Alice,“ vzdychnul oproti jejímu obličeji. „Alice, promiň. To nejde,“ šeptal jí do ouška.

„Proč ne? Chci tě, Damiane. Moc tě chci,“ říkala mu vzrušeně Alice.

„Ne. Nechápeš to. Já to nevydržím,“ odpověděl jí. „Nevydržím. Musela bys mi to dovolit. Nevydržím, aniž bych se nenapil tvé krve,“ říkal jí tiše.

„Já vím. Já to chci. Vím, co to znamená. A chci tě, Damiane.“ Políbila ho na rty.
„Nevíš, o co žádáš. Připoutám se k tobě, ale chci, aby ses i ty ke mně připoutala. Musela bys mi pít pravidelně krev a já tvoji. Když už, chci, abys mi patřila,“ šeptal jí zastřeně a Alice si nemohla být už víc jistá. On je pro ni ten pravý i teď, když se mu nabízí, on jí nabízí jinou možnost.

Vzala jeho hlavu do rukou a zpříma se mu podívala do očí. „Damiane, já vím a chci. Chci být tvá vyvolená,“ odmlčela se a pohladila ho po vlasech a on ji držel kolem pasu. „Miluju tě, Damiane. Chci být jen tvá a ty jen můj. Chci ti patřit celá. Miluju tě, Damiane. Prosím. Chci tě, jako svého druha. Chci se k tobě připoutat navěky.“

Damian se na ni zadíval a srdce mu tlouklo, jak splašené. Polknul. „Seš si jistá,“ zeptal se opatrně.

Alice mu úsměvem přikývla. Políbil ji tak rychle a naléhavě. Vyzdvihnul si ji do náruče a přesunul se k posteli. Postavil ji na zem a pomaloučku ji začal hladit. Sundal jí bundu. Vytáhnul tričko z kalhot. Přejel jí rukama po pažích. Alice ho hladila po hrudi, rozepínala mu košili. Knoflíček po knoflíčku. Jeden po druhém a pomalu. Pokaždé, když jeden rozevřela, pohladila ho po uvolněném místě. Damian syknul a zbavil ji trička, odhodil ho do kouta. Prohlídnul si ji a všimnul si jejích jizev na bříšku a palcem je přejel. Sňala mu kabát a košili zároveň. Spadly na zem se žuchnutím. Bříšky prstů ji hladil po okrajích podprsenky. Pomalu se sunul ke klíční kosti a pokračoval na ramenou a pažích a vracel se. Laskal jí okraje a hladil po celém bříšku a zabloudil k pásku do kalhot.

Alice vzrušeně polkla. Nahnula se a políbila ho na obnažená a vypracovaná prsa. Pusinkovala zlehka. Vzrušeně dýchal. Alice se osmělila a prsty zajela do jeho kalhot. Odepla mu knoflík a zip stáhla dolů. Uvolnila kalhoty a pomalu spadly. Zůstal před ní jen v trenkách. Svlékl si je i s botami a ponožkami. Odepnul pas a džíny jí padly k zemi. Kleknul si na kolena a pomohl jí do svléknout. Pomalu se vracel na horu a každý kousíček po kousku obdaroval pusinkou. Líbal ji na kotníky a na holeně. Pak kolínko. Ruce mu zakotvily na jejích kalhotkách a podíval se jí do očí. Chtěl, aby věděla, že kdykoliv může přestat. Pochopila ho a sama si je stáhla. Už zbyla jen podprsenka, když ji sundal, začervenala se.

„Miláčku?“ všiml si toho, „ty se červenáš. Přede mnou se nemusíš stydět. Jsi to nejkrásnější, co jsem kdy viděl.“ Položila se na postel a posunula se až k polštáři. Vysvlékl si poslední kus látky a přilehl k ní. Dotkl jsem se hřbetem ruky jejího bříška a pozoroval svůj pomalý pohyb nahoru. Její kůži osvětlovalo světlo malé lampičky na komodě. Putoval po bříšku a přemístil se mezi její prsy a pomalu si jedno vzal do ruky a mazlil se s ním. Sehnul se a jazykem objel její bradavku, která ihned ztuhla. Proces opakoval i s druhou. Vzdychala mu krásně. To byla jeho píseň ráje.

Hladila ho po ramenou a krku. Kleknul si nad ni a polibky jí poséval prsy a sjížděl k pupku. Vsunul se do něj jazykem. Alice zasténala. Pak šel k jejím jizvičkám. Každou zvlášť políbil a lízal. Zprudka se nadechla a podívala se na něj. Laskal ji a ona mu nehty zaryla do ramen. Ještě pokračoval a zastavil se u vnitřních stehen a vše opakoval. Jemně ji okusoval a oždiboval. Přejel jizvy celé jazykem. Lízal její bolest, kterou snímal a opečovával ji.

Zadíval se na ni a ona ho pozorovala, oči měla zastřené vášní. Chtěl ji ochutnat. Políbil ji tam, kam chtěl a vzal si její hrášek do úst a sál. Alice tomu nemohla uvěřit. Líbal ji tam dole. Pod jeho dotekem mohla roztát. Vykřikla, když ji vzal do pusy. Strach vzal nohy na ramena před tímhle upírem. Nebála se ho. Věděla, že kdyby mu řekla, on přestane. Sál ji a lízal. Kmital jazykem. Byla na pokraji slasti, a pak vybuchla v orgasmu.

Musel se pousmát, když cítil její záchvěvy vyvrcholení. Pomalu se k ní vracel a ona si přitáhl jeho hlavu k polibku. Líbala ho s vervou a láskou. Laskala ho dotykem na zádech a pažích. Přejela rukou jeho hrudník až k vypracovanému břichu. Cítila na prstech jeho chloupky. Přejela jedním prstem jeho erekci. Zasténal pod tím lehkým dotykem. Vzala ho do ruky a přejížděla mu po celé délce. Nebála se ho. Milovala ho. Nalehl na ni pomalu a zadíval se jí do očí.

„Miluju tě, Alice.“

„Miluju tě, Damiane.“

Nemohl se od ní odtrhnout. Byla pro něj stvořená. Lehce stiskla jeho klín a zavzdychal jí do úst a políbil ji něžně. Líbal jí ušní lalůček a krk. Přejel jazykem po bradě a klíční kosti a vrátil se na rty a políbil jí na koutek úst.

„Chci tě moc, Alice. Moc tě chci.“

„Věřím ti, Damiane.“

Vnikl do ní pomalu a něžně. Zatajila dech. Zvolna postupoval dál. Zastavil se a odtáhl se a lehce přirazil. Hladil ji po vlasech a čekal. Zadívala se na něj a usmála se. Boky mu vyšla vstříc a on se v ní pohyboval s láskou a jemností. Sténala mu do ucha a on ji líbal po tvářích a vyznával stále dokola, že ji miluje. Byla tak horká a objímala ho pevně, jakoby jí měl utéct. V hlavě měl její přetrhaný dech a vůní její krve.

Jakoby Alice vycítila jeho touhu po krvi, přitáhla si ke krku a nastavila mu tak její tepnu. Odtáhl se od ní. Podíval se na ni. „Víš, co se má dít?“ zeptal se jí vzrušeně a nedočkavě, „seš si opravdu jistá?“ I přesto jí chtěl dát poslední možnost úniku. Potřeboval se ujistit, že to opravdu chce.

„Ano jsem.“ Pohladil ji a přičichnul k ní.

„Já, Damian se připoutávám k tobě, Alice. Budu ti navěky patřit celým tělem, duší i krví. Navždy vedle tvého boku. Přijímáš mě za svého druha?“ zeptal se jí láskyplně.

Alice se zamlžil zrak. „Ano, přijímám,“ odpověděla mu. „Já, Alice se připoutávám k tobě, Damiane. Budu ti navěky patřit celým tělem, duší i krví. Navždy vedle tvého boku. Přijímáš mě za svou vyvolenou?“ opakovala jeho slova s obavou i láskou.

„Ano, přijímám,“ řekl jí naléhavě. Přiblížil ústa k její tepně na krku. Alice se trochu lekla. Myslela si, že to bude bolet, ale ucítila, jak ji políbil a jazykem polaskal a pak jen silnou rozkoš. Rozkoš, po které tála. Cítila jen jak ji jemně sál a objímal ji v pase pevně a majetnicky. Boky rytmicky přirážel. Sténala nahlas, až křičela.

Odtáhl se od ní. Nastavil jí svoje hrdlo a nehtem si nařízl kůži. Zvedla se a objala ho nohama víc kolem boků a olízala jeho krev. Cítila, jak se Damian zatřásl vzrušení a když se přisála a kousla ho, zasténal její jméno. Sála ho lehce, bylo to jako afrodiziakum. Jeho krev se vlévala do ní. Pociťovala jeho sílu, pevnost a oddanost a hlavně jeho nehynoucí lásku a touhu. Věděla, jak se cítil, jako on cítil to samé co Alice.

Pohybovala se pod ním, narážela do něj. Poznal, co chce a začal vnikat do ní rychleji a naléhavěji. Stále lehoučce sála jeho krev a sklonil hlavu a začal sát znovu. Vycházela mu vstříc. Držela se ho pevně ovinuta kolem krku a ramen a nohy obmotané kolem pasu.

Odtáhla se od něj a hladila po vlasech, zatímco on pořád sál, věděla, že se potřeboval i nasytit a nechala jej. Nepatrně zrychloval a ona volala jeho jméno a sténala. Laskala ho, líbala na ramenou a on ji držel a hladil boky a nohy. Přirážel silně a majetnicky. Patřila mu, jako on patřil jí. Přestál sát a olízal jí ranky. Díval se jí do očí. Líbal ji náruživě a ona mu sténala do úst. Když vyvrcholila, jeho to obemknulo silně, že také pocítil to uvolnění a vyvrcholili společně.

Nehty měla pořád zaryté v jeho zádech. Navzájem se pozorovali. Usmála se na něj a on jí oplatil úsměv. Vylezl z ní a lehl si vedle. Otočila se mu zády na bok a on si ji přitiskl na hruď. Nohy se kopírovaly. Chytil ji pevně kolem pasu a hladil ji po bříšku. Ruku jednu složila pod hlavu a on taky a druhou rukou se držela jeho na bříšku a propletla si s ním prsty. Stále měla úsměv na tvářích. Čichal k jejím vlasům a líbal ji na ně, na ucho a lalůček.

Oba byli vyčerpaní a šťastní současně. Alice netušila, že to může být takové. Byla prostě do něj hluboce zamilovaná a milovala ho. Cítila jeho radost, lásku a něhu. Damian cítil její rozpoložení. Objal ji i druhou rukou a držel ji pevně. Zhasl lampičku. Alice se nebála, protože věděla, že má u sebe Damiana. Oba usnuli, vysílení a s láskou toho druhého.

 

15. kapitola17. kapitola



 

Tak co na to říkáte??? Moc jsem se snažila vyjádřit jejich pocity... Prostě jsem si řekla, že by se měli už spojit... a tím nám to vše nekončí... Jste zvědaví, jak to půjde dál? ;-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen jeden polibek - 16. kapitola:

4. Ami
11.09.2011 [22:09]

Že by se dal Jess dohromady s Gregorym? Emoticon A Alice,ta se už nemusí ničeho bát,Damien jí ochrání..sladké Emoticon Emoticon

3. martinexa přispěvatel
08.09.2011 [0:03]

martinexa Emoticon Jééééé dobrá romantika parádní díl. Hlavně se jsem zvědavá, co bude s Chris, Thorem a hlavně jak do toho všeho zapadá Jesse. Na řešení je toho ještě dost těším se na další dílek.:)

2. lokinm
07.09.2011 [21:39]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. semiska přispěvatel
07.09.2011 [15:56]

semiskaKrása. Moc se ti o povedlo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!