OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Jarné prázdniny plné prekvapení - Prológ + 1. kapitola



Jarné prázdniny plné prekvapení - Prológ + 1. kapitolaMotto: Poviem ti tajomstvo. V živote musíš mať tajomstvo.

Niki je obyčajné dievča z dediny až na to, že jej bratranec je Robert Pattinson. Pred niekoľkými rokmi to mohla povedať každému, no teraz nikomu. Vie o tom len jej najlepšia kamarátka - Maťa. Jej rodičia idú na dovolenku a oni zostávajú doma. Najprv sa skrývajú aj sa im to darí, ale všetko sa može zmeniť.
P.S.: Hrdinovia v tomto príbehu hovoria po anglicky, ale vzhľadom na môj vek a ovládenie angličtiny som to nemohla napísať. Takže asi Vám nezostáva nič iné len si to predstaviť. ☺

Prológ

"Poviem Ti tajomstvo. V živote musíš mať tajomstvo."

Už asi po stýkrát si čítam tento citát a myslím na to ako moje tajomstvo bolo prezradené. Teraz ma všetci berú inak. Už nie som tá Niki, ktorá bola normálna baba z dediny. Všetci okrem mojej party ma považujú za namyslenú. Dokonca aj tí, ktorí sa so mnou v živote nerozprávali. Nemôžem za to do akej rodiny som sa narodila. A už vôbec nie to, že zrazu na svete vybuchla mánia Twilight a môj bratranec z Londýna je Robert Pattinson a stal sa sex symbolom. Vedela to len moja najlepšia kamarátka, pretože moja sesternica – jeho sestra – chodila k nám na každé prázdniny. A aj on s ňou. Teda ak nebol na nejakom natáčaní. Pred tým nikto nevedel, kto je Robert Pattinson a zrazu je to veľká hviezda. Ani ho tak neberiem. Nechápem, čo na ňom baby vidia. Kebyže vidia jeho trápne vývojové fázy. Pri tejto spomienke sa vždy usmejem.

Teraz sedím na mojej posteli a spomínam ako ma všetci považovali za normálnu babu menom Niki z dediny. Všetko sa to začalo na jarné prázdniny, keď prišiel Rob aj s Claudi na moju oslavu narodenín, keď môj "úžasný" bratranec mal ešte "úžasnejší" nápad. Ale to je už iný príbeh.

 

 1.kapitola

Blah, blah, blah... To je jediné, čo počujem. Posledná hodina v piatok pred prázdninami a to je angličtina. Smrť. Ja viem po anglicky už od narodenia pretože mám rodinu v Londýne. Môj bratranec sa volá Robert Pattinson a sesternica Claudi Pattinson. Prosím nestresujte. Áno je to ten Robert. Dnes majú prísť aj s Kristen (áno chodia spolu) na prázdniny pretože oslavujem 13 rokov. Veľmi sa na nich teším. Dlho som ich nevidela.

„Niki, čo keby si nám teraz ty prečítala svoju domácu úlohu na tému My family,“ povedal profesor, ktorého tak "milujem" a vytrhol ma z premýšľania. Kebyže mám odvahu kľudne mu poviem, že nemám čas. Ale ja tú odvahu nemám, takže som sa s povzdychom postavila a začala čítať to čo mám na papieri. Nemal inú možnosť ako dať mi jednotku, takže ďalšia jednotka do zásoby. Pozrela som sa na hodiny a zistila, že do konca hodiny je iba päť minút. Profesor vyvolal ešte Alexi, ktorá je tiež veľmi dobrá v angličtine. Asi sa nechcel moc nahnevať, tak rozdával jednotky. Alexi je moja veľmi dobrá kamoška. Vysoká, štíhla s úžasným vkusom. Jediná chybička je, že ja zbláznená do Twilight ságy to znamená, že aj do môjho bratranca.

„Ďakujem za pozornosť a užite si prázdniny,“ hovoril profesor, keď sme sa postavili na pozdrav. Ešte ani nezvonilo, ale asi aj on sa ponáhľa. Nikto sa neponáhľal na obed, pretože sme sa tam začali lúčiť akoby sme sa nemali vidieť rok. Tak sme sa objímali a objímali. Potom som sa s úžasnou náladou vybrala von. Obzerala som si všetky steny nášho gymnázia a vo vnútri som sa tešila, že do toho smradu nebudem musieť vstúpiť celý týždeň. Rýchlo som sa prezula a vyšla som von. Obzerala som sa na parkovisku, ale žiadne auto, tam nebolo. Tak som čakala a nedočkavosťou som okúsala všetky nechty na rukách. Zrazu pri mne zastavilo zelené porche. Aký debil tu takto zastaví. Prebehlo mi hlavou, ale až potom som si všimla ŠPZ – etku a vyskakujúci Claudiu z auta mi všetko doplo. Ešte nech vystúpi z auta aj on. Ja ho zabijem. Zrazu mi do náruče skočila Claudia a ja som na všetko zabudla a bola som rada, že ju vidím. Automaticky som sa prehodila na angličtinu, i keď ona vie po slovensky. Kristen nevie, takže sa aj tak budeme musieť rozprávať po anglicky.

„Ahoj! Veľmi si mi chýbala. Čo si robila?“ objímala som ju.

„Ahoj! Nudila som sa bez teba.“

,,Baby no tak! Nevideli ste sa mesiac. Nastupujte. Nemám čas!“ kričal Rob. Ako sa naňho teším. Jeho som nevidela minimálne tri mesiace. Nastúpili sme do auta.

„Ahojte! To lepším autom si nemohol prísť?" Ihneď som naň vyletela. No čo už. Čo na srdci, to na jazyku.

,,Čauky! Aj ja ťa rád vidím,“ povedali Rob a Kris kývla hlavou. Robovi a Kris som vlepila pusu na líce, pretože bolo dosť obtiažne sa v aute objímať. Rob mal zase poriadnu bradu. Nie sexy strnisko, ako hovoria kamošky, ktoré nemajú potuchu, kto je môj bratranec, ale poriadnu trávisko! Teda no neviem, čo sa to tak dá pomenovať, ale chápeme sa. Tak sme teda vyštartovali a po auta sa rozľahla pesnička od King of Leon ani neviem ako sa volá. Toto nie je na mňa.

„Ešte, že som pripravená,“ povedala som a vyťahovala z tašky CD s mojimi smeškami. Rob sa nebránil tak som to pustila na plné pecky a išli sme zočí voči divokého týždňa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jarné prázdniny plné prekvapení - Prológ + 1. kapitola:

5. AngieCullen
11.07.2010 [23:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. nesii přispěvatel
19.06.2010 [16:01]

nesiiveľmi pekné zo začiatku som si myslela, že Rob je naozaj tvoj bratranec Emoticon Emoticon Emoticon

3. matuska
02.06.2010 [17:29]

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeer Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. tanicka
02.06.2010 [7:09]

niki je to skvele, "nemám čas!" to bolo uzanse Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Maťa
01.06.2010 [13:25]

Niki, nemám čas! Emoticon Emoticon Emoticon
Práve si ma oficiálne zabila Emoticon . Naozaj veľmi pekné!
Ale kedˇže "nemám čas" budem musieť končiť!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!