OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Otázka ceny 3

Otázka ceny 3Skutečný důvod jejího pobytu v domě ji naštval, ale nemohla si dopřát ten luxus, se rozhodovat podle toho, co chce.
Možná to bude vlastně skvělá příležitost, jak si vydělat potřebnou sumu a zároveň mu dokázat, jak se kolosálně ten prevít plete...
Nebo možná taky ne...

 

Dirty 40 - 16. kapitola

Dirty 40 - 16. kapitolaA ráno poté... V tak trochu jiném světle, pochopitelně...
Ať se kapitola líbí přeje Sabienna

 

Druhá tvář 8

Druhá tvář 8Margaret se vydává na cestu se sirem Fredrikem, který ji donutí, podívat se na některé věci i jiným úhlem pohledu.

Nemožné se stalo skutečností - další kapitola je tu.

 

Otázka ceny 2

Otázka ceny 2Doufala, že ho už nikdy neuvidí, ale to s šeredně spletla, protože on jí hodlá dát lekci o tom, co všechno si opravdu jde koupit.

Novinka

Otázka ceny 1

Otázka ceny 1Vsechno v jejím životě se posralo jak nejhůř mohlo. To si aspoň myslela, než na její vystoupení v baru přišel on... A pak šlo do háje už kompletně vše.

 

Dirty 40 - 15. kapitola 2/2

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dirty 40 - 15. kapitola 2/2A onen zlomový okamžik mezi Beccou a Chrisem v podobě očišťujícího rozhovoru má také svůj důsledek, a to velmi zásadní, vše komplikující.
Ať se vám kapitola líbí přeje Sabienna

 

Volba osudu 18

Volba osudu 18Poslední kapitola. Deril si neodpustí trochu se ještě pobavit na účet svého kámoše.

 

Volba osudu 16

Volba osudu 16Nastal čas loučení, vítání i boje.

 

Volba osudu 15

Volba osudu 15Charlie se konečně dostane k Derilovi a toho málem z pohledu na ni trefí šlak. Ji o chvíli taky, když zjistí, jak blízko už je nebezpečí u její rodiny.

 

Dirty 40 - 15. kapitola 1/2

Dirty 40 - 15. kapitola 1/2Rozloučení s Chrisovým otcem podnítí mezi ním a Rebeccou rozhovor, na který oba čekali opravdu proklatě dlouhou dobu...
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 14. kapitola

Dirty 40 - 14. kapitolaMezi Beccou a Chrisem to vybouchne... což bude mít další svoje vedlejší škody.
Ať se kapitola líbí přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 13. kapitola

Dirty 40 - 13. kapitolaRebecca absolutně netuší, co vlastně chce, což se čas od času stává snad každé ženě... Bohužel v jejím případně to přijde v ten nejnevhodnější moment, jak jinak.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 12. kapitola

Dirty 40 - 12. kapitolaPrvní menší konflikt mezi Peterem a Chrisem, který nejvíc pobouří Rebeccu, jelikož se stále pohybuje na velmi tenkém ledě. Život na hraně holt není pro každého.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 11. kapitola

Dirty 40 - 11. kapitolaRosie se na Petera zlobí, a to z mnoha důvodů, kterým se nelze divit. A nakonec se na něj bude zlobit i samotná Rebecca, protože ji Pete znovu bezostyšně zklame.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 10. kapitola

Dirty 40 - 10. kapitolaPeter s Rebeccou dál balancují na hraně propasti, i když Peter je v tom přeci jenom o něco troufalejší. Ačkoliv i sama Rebecca občas naprosto zapomíná, že už jí není dvacet.
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!