OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf



Novinka

Vlčí návrat Kapitola 1

Vlčí návrat Kapitola 1Mezi námi žijí nadpřirozené bytosti, na které spoustu lidí nevěří. Dokáží předvídat smrt, zachraňovat lidské životy, anebo je úplně ničit. I já jsem něco takového. Každý z nás může zažívat různá setkání. Ale já už nevím, co jsem. Už nevím, kam patřím. Jmenuji se Freya a po událostech v Beacon Hills si mě má minulost znovu našla. Pokračování

 

Když je všechno jinak - 8. kapitola

Když je všechno jinak - 8. kapitolaCo se stalo po tom, co se otevřely dveře dodávky? A zjistí Carol konečně něco o Brianovi? Přeji příjemné čtení, komentář potěší! ;)

 

Když je všechno jinak - 7. kapitola

Když je všechno jinak - 7. kapitolaPlán se pomalu rozjíždí. Carol je s ním smířená, ale jak bude reagovat Derek? Přeji příjemné čtení! ;)

 

Když je všechno jinak - 6. kapitola

Když je všechno jinak - 6. kapitolaJak dopadne schůzka s Kirou a ostatními? Podařilo se Argentovi najít Veirellovi? A jaký je jeho plán? Přeji příjemné čtení! ;)

 

Když je všechno jinak - 5. kapitola

Když je všechno jinak - 5. kapitolaJak tedy dopadne dohoda s Chrisem Argentem? Co znamená symbol na papírku a podaří se rozluštit význam té zprávy? Přeji příjemné čtení, komentář potěší! ;)

 

Když je všechno jinak - 4. kapitola

Když je všechno jinak - 4. kapitolaJak dopadne setkání s Chrisem Argentem? Co se stalo mezi ním a Carol? Omlouvám se za pauzu a je možné, že články nakonec tak často nebudou, protože mě teď hodně přepadaly různé nemoci, takže jsem opravdu nemohla psát. :( Snad se to ale brzy zlepší. :D Jsem ráda, že se vám má tvorba líbí! ;) Příjemné čtení, komentář jako vždy potěší.

 

Když je všechno jinak - 3. kapitola

Když je všechno jinak - 3. kapitolaKdo je tedy Carol? A kdo jsou Veirellovi? Co znepokojujícího objeví Scott ve svém pokoji? Pokračování mé druhé povídky! Příjemné čtení! Je možné, že kapitolky teď budou vycházet častěji, protože mě to nějak chytlo, ale sama ještě nevím, jak to bude pokračovat! ;)

 

Když je všechno jinak - 2. kapitola

Když je všechno jinak - 2. kapitolaV této kapitole se ocitneme na policejní stanici. Kdo je ta neznámá omega, která zachránila Scotta a Stilese před lovci? Komentář potěší! Přeji příjemné čtení. ;)

Novinka

Když je všechno jinak - 1. kapitola

Když je všechno jinak - 1. kapitolaDostala jsem takový nápad a možná by se vám mohl líbit. Odehrává se to zhruba po čtvrté sérii. Derek se nikdy neseznámil s Braeden a stále zůstává v Beacon Hills společně se Scottem a ostatními. Nebude to sedět s pátou sérií, která se právě chystá, ale to mi snad prominete. Berte to, prosím, s rezervou. Komentář potěší! :)

 

Mesačná vlčica - 1. kapitola

Mesačná vlčica - 1. kapitolaŠkola a trapas. Čo horšie sa môže ešte stať?
V časti textu nájdete milé prekvapenie. Violet

 

Somebody to Die For - 1. kapitola

Navzdory svému zhoršujícímu se stavu vypráví Emma svému spoluvězni o prvním setkání s mužem, který jí ukradl srdce. Ten tajemný, chladný Derek Hale, kterého všichni znají, není ten samý Derek, kterého tehdy poznala ona.

Novinka

Mesačná vlčica - Prológ

Mesačná vlčica - PrológDo Beacon Hills prichádza nová svorka. Mladá Viky Blackburn je alfou svorky, ale je primladá a nevie, aké ju čakajú nástrahy. Pomôžu jej Scott a jeho svorka? A čo jej emisárka, je na jej strane? Ako si so všetkým poradí?
Bola by som veľmi rada, keby ste mi tu zanechali komentár či sa vám to páči alebo nie. Violet

Novinka

Somebody to Die For - Prolog

V nové povídce vám představím Emmu Newmanovou, zdánlivě obyčejnou mladou dívku vtaženou do neobyčejného světa. V prologu je Emma zavřená neznámo kde s cizím chlapcem, vlkodlakem, kterému se rozhodne vyprávět svůj příběh. Co ji k tomu vede, to se dozvíte až v průběhu povídky. Emma ve svém vyprávění vzpomíná nejen na svou milovanou rodinu a přátele, ale i na muže, který se stal její osudovou láskou.

 

Broken - 5. kapitola

V, tentokrát o něco kratší, kapitole nazvané První střípek zavítají Summer s Cameronem poprvé do školy. A ačkoliv se mladá dívka snaží ze všech sil, aby zůstala co nejméně nápadná, je na ni soustředěna pozornost, kdykoliv je to možné. Jedno nepřímé setkání v této epizodě spustí sled událostí, od kterých se bude odvíjet celý další příběh a které povedou ke krvavému konci. Opět opakuji svou nabídku na vaše zapojení do děje - stačí jen napsat na mail.

 

Broken - 4. kapitola

Třikrát hurá, je to tady. Čtvrtá kapitola. Summer absolvuje jedno z dalších sezení s Morrellovou, opět se setká s Derekem a také poodhalí kousek své minulosti a její vliv na vztah mezi ní a Kylem. P.S.: Měla bych na vás prosbu. Protože chci čtenářům udělat co největší radost, rozhodla jsem se vás trochu zapojit do tvůrčího procesu této povídky. Proto pokud máte nápad nebo myšlenku na nějakou scénu, jež by se vám opravdu líbila, a chcete, aby se zde objevila, napište mi na mail (najdete v profilu), a pokud se mi to bude líbit, máte šanci stát se spoluautory té části, jež se to bude týkat.

« Předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!