OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Alica a Veľkonočný pondelok

Alica a Veľkonočný pondelokPrvní drabble od MirrorGirl454.

 

Esemeskovanie

Znova z knihy nekonečná mágia (5. časť). Trochu som to pozmenila (dosť) a niečo som vymazala, aby sa to vmestilo do sto slov. No dúfam, že sa to bude stále páčiť. Mija

 

Kráčím sama

Kráčím samaDrabble mělo být původně s názvem I walk alone, ale někdo mi to sebral... Navíc se ten někdo inspiroval stejnou písní jako já... Prostě náhoda...

 

Já tě dostanu!

Tentokrát jsem zkusila něco trochu jiného... snad se bude líbit. :)

 

Padám vzhůru

Padám vzhůruDvě slova opačného významu a přesto toho mají spoustu společného...

 

I fell immortal

I fell immortalNázev v překladu zní Cítím se nesmrtelná. Myslím, že to mluví za vše...

 

The crying moon

The crying moonMalé drable s názvem Pláčicí měsíc...

 

Vzpomínky zůstanou

Vzpomínky zůstanouObsah vyšel z náhlého splínu, deště a vzpomínek...

 

Modlitba pro život

Modlitba pro životJako děti jsme měli spoustu snů a tajných přání. A taky úžasné rodiče, kteří se o nás s láskou starali.

Ne vše ale trvá věčně...

 

Přichází změna

Přichází změnaTakový malý Drabble o dívce, kterou málem složila změna. Uvidíte zvládne ji nebo se složí?

 

Odpusť mi to, prosím

Odpusť mi to, prosímMůj první drabble, takže prosím, nebuďte na mě moc přísní. ;)
Když se vám vrací staré vzpomínky, a když víte, že je tu něco, co si nadosmrti neodpustíte...

 

Gejša

GejšaFilm Gejša mě podnítil k tvořivosti. Každý, kdo tento film viděl, si jistě pamatuje scénu, kdy se Chiyo před svým debytem dívá do zrcadla. Napadlo mě, jak se asi mohla cítit a na co nejspíš myslela. Faillë.

 

Démon v andělském rouchu

Démon v andělském rouchuCo dokáže provést bratr svojí milované sestře, když jeho tělo ovládá démon? Dokážou ho zastavit prosby, nebo mladé dívce nepomůže nic? Faillë

 

Keď to nejde, tak to nejde

Keď to nejde, tak to nejdeÚryvok z knihy, ktorú sme kedysi napísali s kamoškou (Nekonečná mágia 5. časť) a spísala som ho do drabble.
Keď neviete zaspať, tak vám to nedopraje ani osud a ani prášky proti nespalosti. Dokonca vám nepomôžu ani ovečky.

 

Friend? No, the enemy!

Friend? No, the enemy!Jediná hádka ze dvou přátel dokáže udělat dva samotné jedince. Chlapec už nemá sílu pokračovat dál. Draco.
Tento Drabble jsem sepsal podle toho, co se mi stalo. Jenom jsem pozměnil dívčí jméno.
P.S.: Díky, A, za krásné přátelství.

« Předchozí  1 ... 56  57  58  59  60  61  62  63  64  65    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!