OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Xxx



XxxTakže, moje první povídka zveřejněná na tomhle webu:). o čem asi bude se dozvíte když rozkliknete článek.. :-) Jinak přeji krásné počtení a doufám, že se Vám má nová povídka zalíbí.. ;-)

Předmluva: Zdravím všechny. Přicházím s novou povídkou, která nese "název" xxx. Tahle povídka bude o upírech a hlavně o vlkodlacích. Děj bude vyprávěn z pohledu Coryho- jednoho z vlkodlaků. Celá tahle povídka je vymyšlená a neobsahuje žádné osoby ze stmívání, dokonce i nějaké věci z upířího a vlkodlačího světa budou jinak. Zkrátka nebudu se úplně držet vzorce, který nám ukázala Stephanie Meyer.

Jestli i přesto máte zájem si povídku přečíst- budu jenom ráda. A doufám, že si moje postavy a jejich charakter zamilujete stejně jako já.

A pro představu Vám sem přidám pár obrázků mých postav.

S pozdravem

Slecinka

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

Seděl jsem v obývacím pokoji a nechával na sebe opět řvát svou mamkou.

„Kde jsi včera zase byl? Kde jsi každou noc???“ řvala, máchala kolem sebe rukama až ji na čele naskočila obrovská žila.

Podíval jsem se na ní pohledem: Je to vše? Nebo máš ještě něco na srdci?, a zkontroloval čas. Super zase přijdu pozdě a to znamená, že už mě Damian vážně zabije- Damian je takový vůdce naší smečky, hlava našeho týmu. Je to velký drsňák, ale to jsme přece my všichni. No všichni kromě Tea. Ten se určitě narodil do špatné rodiny, nikdy neměl být vlkodlakem. Teo totiž nikdy neublíží ani mouše, miluje přírodu, děti a vlastně všechno živé.

„Cory! Sakra řekni mi na to něco!“ řekla máma a začala mnou třást, při tom ji začaly téct slzy. Bezcitně jsem ji pozoroval svýma modrýma očima a dával ji tak najevo, že tohle téma je pro mě uzavřené, že o tomhle se s ní bavit nebudu. Opatrně sjela svýma rukama z mých ramen a začala si s nima utírat své slzy. Samozřejmě, že bych ji rád řekl že nejsem členem nějaké sekty, že jsem úplně normální kluk, který má akorát úplně nenormální povinnosti, jako je zabíjení upírů.

„Hele mami, nemám čas. Musím!“ Ukončil jsem tohle oboustranné mučení, koukl jsem znovu na hodinky, nervozně se ošil a vstal.

„Příjdu ráno“ Zařval jsem ještě do tichého bytu a svižně vyběhl ven.

„Kurva“ zasyčel jsem a nakopl jeden z našich stromů. „Zasrané vlkodlačení, zasraná smečka!“ pokračoval jsem dál s nadávkami když jsem si razil cestu deštěm k mým přátelům.

 

Dorazil jsem k Ostrému zubu- do jedné hospody, kde jsme měli všichni sraz. Otevřel jsem dveře a viděl, že zábava je zase v plném proudu.

„Čau kluci“ řekl jsem a stáhl ze sebe mokrou mikinu.

„Cory, kde zase si? Všichni na tebe pořád čekáme“ Začal po mě ječet Damian.

„Damiane, prosím, nezačínej i ty. Dneska jsem měl zase hádku s mamkou. Hoši, povím Vám je ze mě už úplně na prášky. Vůbec nevím, co mám dělat.“ Zatvářil jsem se sklesle a objednal si pivo.

„Stejně si myslím, že bys jí to měl říct“ řekl Teo a když jsme po něm všichni vrhli, ne zrovna milý pohled dělal jakože nic.

„A co bych jí měl podle tebe říct? No, mami víš. Já jsem vlastně hrozně velký, zlý vlkodlak?! Ale to neřeš, všechno bude, jako dřív.“ Vyjel jsem po Teovi, tohle téma bylo dost citlivé i pro mé bezcitné já.

„Ne, tak třeba…“ začal a já jsem ho hned utnul.

„Víš co?? Drž radši hubu“ Zařval jsem na něj, ale v hluku hospody se to ztrácelo. Teo se zatvářil uraženě a Damian nesouhlasně kroutil hlavou.

„Nebuď na něho hnusný, Cory!“ řekl sborově Oliwer s Kevinem, hned na to se na sebe zářivě usmáli a začali se vášnivě líbat. Kdyby do nich Damian znechuceně nežduchnul asi by si to tady i rozdali. Všichni jsme už byli na jejich vztah zvyklí, tolerovali jsme to, že jsou gayové, ale pozorovat stále jejich propletené jazyky se nám nechtělo. Obzvlášť Damianovi to dělalo problém.

 

Zbytek večera už proběhl v přátelském duchu. Dohodli jsme se kdo bude mít tento měsíc služby. Já jich dostal hrozně málo, protože se kvůli mamky musím, co nejvíce mírnit. Nechci ji mít na svědomí. Ve tři ráno jsme se všichni rozloučili a odebrali se do svých domovů.

 

 

DAMIAN

 

 

CORY

 

 

OLIVER A KEVIN

 

 

TEO

 

 

Další>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Xxx:

5. Konan
25.09.2009 [23:54]

Ok,děkuju.Já,když myší najedu na obrázek tak mi to neukáže,kdo tam je. =)

4. slecinka
25.09.2009 [22:52]

Moc děkuji za komentáře, hned tu přidám 2. díl:)...
Konan: Když najedeš myší na obráek objeví se to jméno toho, kdo tam je:). Ale je to: 1)Damian
2)Cory
3)Oliver a Kevin
4)Teo:)

3. RoseDublest přispěvatel
25.09.2009 [18:54]

RoseDublestSOm moc zvedavá na pokračovanie:) prosím čo najskôr:)

2. poppy123
25.09.2009 [18:21]

ok wow no je to spica mne sa to lubi
Emoticon

1. Konan
25.09.2009 [17:23]

Wow!Hezká povídka.Kdy bude bude pokráčko?EmoticonA na těch obrázcích to je všechno Cory?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!