OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Weapon - 1. kapitola



Weapon - 1. kapitolaPoviedka k TVD. Opäť. Ďalšie kapitoly sa objavia až cez vianočné prázdniny a toto pokladám ako za oddychovú poviedočku, pridávanie nebude pravidelné. Ale teraz k poviedke. Začína sa kdesi v polovici druhej série - všetci hľadajú nejakú zbraň, s ktorou by zničili Klausa. Nakoniec sa Jeremymu podarí nájsť povesť o jednej veľmi starej, ale hlavne mŕtvej mocnej bytosti. A tú budú musieť vzkriesiť. Avšak kto to bude? A čo je vlastne zač? Dokáže byť vlastne niečo mocnejšie ako pôvodný hybrid a pri tom byť na strane "dobra"? Akosi ma kopla múza a tak tú máte dosť skoro prvú kapitolu. Kapitola je zameraná už skôr na Izabelu a na to, čo v skutočnosti je. Maleprase, prepáč, ale opäť tu bude tretí pohľad. Keď si mi napísala komentár, tak už som skoro mala napísanú celú kapitolu. Avšak dúfam, že ťa to veľmi nesklame a že budeš aj naďalej čítať moju poviedku. :)

„Izabela? Sestrička?“ ozval sa napokon a ďalej si neveriackymi očami premeriaval osobu pred sebou.

 

„Jéj. Ahoj, Elijah. Ako sa máš? A kde je Rebecca? Ah, ja som zabudla. Klaus ju zabil,“ privítala sa so svojim... bratom a ďalej spokojne ležala na stole.

 

„Elijah... Kto to je?“ spýtala sa ho Elena a pokrútila nechápavo hlavou.

 

„To je Izabel. Moja mŕtva sestra, jedna z pôvodných upírov.“

 

„Omyl, ja som pôvodný Superman, braček,“ opravila ho Izz a zvedavo si prezerala okolostojacich. Očami zastala na Damonovi a premerala si ho od hlavy až po päty. Ten sa kvôli tomu v duchu smial radosťou, ale aj tak sa snažil zachovať si kamennú masku.

Všetci sa začudovali tomu slovu, ktoré použila. Očividne nikto ničomu nerozumel, samozrejme okrem Elijaha. Ten im na vysvetlenie povedal: „Vlastne neexistuje nijaký názov pre tých, čo sú ako moja sestra. Skôr mám pocit, že je jediná svojho druhu. Mňa by však zaujímalo, z kade vie o Supermanovi. Keď si zoberieme, že zomrela dva týždne po tom, ako ju otec premenil na upíra...“ Izz sa na neho len záhadne usmiala a prstom ukázala kamsi na strop. Až po chvíli si všetci uvedomili, že to neukazovala na strop, ale na „nebo“.

 

„Vieš, že existuje čosi také, ako posmrtný život? Bola ohromná sranda pozorovať, ako si ty s Beccou myslíte, že to otec zabil mamu. Vážne... Som na Klausa vážne pekelne nasr... naštvaná, pretože vyvraždil celú moju rodinu. Až na teba, Elijah. Vlastne ma prekvapuje, že si vydržal tak dlho. Ehm... Mohol by niekto zavrieť to okno? Je mi príšerná zima.“ Alaric priam utekal zavrieť okno, ktoré sa muselo otvoriť počas kúzla. Izabel aj naďalej ležala na stole. Vlastne to vyzeralo, akoby sa bála čo i len pohnúť. Nakoniec Elenu omrzelo stáť pri bielom stole, na ktorom ležala takmer nahá žena a ktorú si, mimochodom, zvedavo premeriaval Damon. Nikdy by si nemyslela, že bude žiarliť. A obzvlášť nie kvôli Damonovi. A tak si sadla na pohodlnú pohovku, chvostík Stefan hneď vedľa nej a ostatní, až na Elijaha a Damona, sa k tým dvom pridali.

Izz potichu hľadela do stropu a po chvíľke presviedčania samej seba sa napokon rozhodla si sadnúť. A bol to vážne zvláštny pocit – mať opäť hmotné ruky a nohy, môcť sa nadýchnuť a cítiť v sebe tlčúce srdce. Pripadala si ako živá. A ona ňou aj bola. Zvedavo zdvihla ruky do úrovne očí a ohúrene si ich prezerala. Hýbala prstami, hladila si svoje čokoládové vlasy a užívala si Eleninu krv, ktorá jej teraz kolovala v žilách. Bol to ozaj opojný pocit.

A Damon sa tomu všetkému len prizeral. Prvýkrát v živote mal pocit, že je slabý a zraniteľný.

 

Izz sa po chvíli odhodlala postaviť sa. Predsa len sa bála, že sa odrazu jej telo rozplynie a ona tu opäť bude ako priesvitná, nehmotná duša. Po pár opatrných a nemotorných krôčikoch sa dostala ku pohovkám, na ktorých sedeli takmer všetci, ak odrátame Elijaha a Damona. Všetci diskutovali o tom, ako im ona môže pomôcť a, že to všetko bola len strata času. Samozrejme nikomu nenapadlo sa na to všetko opýtať Elijaha.

Bože... pomyslel si Damon. Ak by som tu nebol ja, kto by za nich myslel???

V tej istej chvíli to doplo aj Stefanovi a hádam netreba spomínať, že až po veľavýznamnom pohľade, ktorý mu Damon daroval. Izz si sadla na jedinú voľnu pohovku, vedľa nej si sadol Elijah a ku nemu si prisadol Damon. Mimochodom bol veľmi nespokojný – za každú cenu si chcel sadnúť vedľa zvláštnej Izabely.

 

„Čo je vlastne zač?“ opýtal sa Elijaha Stefan a pritisol si Elenu bližšie ku svojmu telu.

 

„Je to... Čarodejnica. Viac-menej.“ Izz sa na nich zamračene pozrela – rozprávali sa o nej, akoby tu ani nebola. Bonnie si však Elijaha nedôverčivo prezrela. Zdá sa jej to, alebo sa tu snaží povedať, že Izabel je...

 

„Elijah, to nedáva zmysel. Práve si nám povedal, že zomrela dva týždne po tom, ako ju váš otec premenil na upíra. Mimochodom, aj to s tým otcom nám budeš musieť vysvetliť. Avšak, čo teda Izabel je? Upír, či čarodejnica?“ ozvala sa Elena.

 

„Som oboje,“ odpovedala jej prekvapivo sama Izz. V miestnosti nastalo hrobové ticho – každý sa snažil prebrať sa zo šoku. Prvá sa spamätala Bonnie.

 

„To však nie je možné,“ pokrútila hlavou. Izabel len mykla plecom na znamenie, že je jej to jedno. Na stole si všimla sviečku, ktorá pre chvíľou akurát dohorela. Izz sa na ňu teda zamerala – prepaľovala sviečku pohľadom. Ostatní urobili to isté a po malej chvíli sviečka začala horieť jasným plameňom. Izabel sa spokojne usmiala.

 

„Tak fajn. To dokazuje, že si čarodejnica, ale nie to, že si aj upír,“ podotkol Tyler. Izabel sa na neho škaredo zahľadela.

 

„Fajn, tak vám asi nestačí, že po „prebudení“ som potrebovala krv. To asi nie je dostatočný dôvod. A čo tak toto?“ V tej chvíli vyskočila a v stotine sekundy stála pri Jeremymu. Zovrela ho pod krkom a zdvihla ho do vzduchu. Pod očami sa jej objavili tmavé žilky, očné zuby sa jej predĺžili a oči mala odrazu červené. Jeremy začal lapať po dychu a tak ho Izabel razom pustila. Žiarivo sa na všetkých usmiala a sadla si naspäť ku Elijahovi.

 

„Mohla si si to odpustiť,“ nahnevane zasyčala Bonnie a hladkala Jeremyho po chrbte, zatiaľ čo on lapal po dychu.

 

„Neverili ste mi,“ a znudene mykla plecom.

 

„Ako veľká je tvoja moc,“ spýtal sa okúzlene Damon.

 

„Povedzme, že väčšia ako Klausova,“ uškrnula sa Izz a pohodlne sa oprela o operadlo pohovky.

 

 

2.kapitola

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Weapon - 1. kapitola:

1. AndrejQa
17.12.2011 [17:13]

Wow, supermanka. To sa mi páči. S tou silou sa mi to najviac páči. Damon sa bude cítit o trošku slabšie, bezmocnejšie. Jediná vec, prepáč že sa do toho montujem aj ked sa do toho nevyznám,je,že by si mohla o trošku viac opisovať postavy. Myslím tým, že ostatným by si mohla dať viacej priestoru.V HT si každému dala dajaký prejav reči alebo pohybu. Emoticon Trošku opíš dalšie postavy. Len to. Na záver chcem len dodať, že pokračuj daľej. Stále viac a viac ma to chytá a dúfam že aj ostatných. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!