OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Weapon - 2. kapitola



Weapon - 2. kapitolaPoviedka k TVD. Opäť. Pridávanie nebude pravidelné. Ale teraz k poviedke. Začína sa kdesi v polovici druhej série - všetci hľadajú nejakú zbraň, s ktorou by zničili Klausa. Nakoniec sa Jeremymu podarí nájsť povesť o jednej veľmi starej, ale hlavne mŕtvej mocnej bytosti. A tú budú musieť vzkriesiť. Avšak kto to bude? A čo je vlastne zač? Dokáže byť vlastne niečo mocnejšie ako pôvodný hybrid a pri tom byť na strane "dobra"?

„Takže... ty si Klausova sestra?“ chcela sa uistiť Elena, ktorá sa prehrabovala vo svojom šatníku. Izabel si spokojne sedela v kresle, v ktorom väčšinou sedí Stefan, a pobavene ju sledovala. Všetci, tým sa myslí Caroline, Tyler, Alaric, Jeremy a Bonnie, išli do školy. Tým pádom ostali v dome iba Stefan, Damon a Izz s Elenou. Izabel bola rada, že všetci ostatní odišli – nikdy nemala rada, keď na ňu zíza toľko ľudí naraz.

„Áno, dá sa to tak povedať...“ prikývla Izz. Elena len neurčito mykla plecom a ďalej hľadala niečo vhodné pre Izabelu. Nemohla totiž stále chodiť len v tých ľahkých šatách, v ktorých... Umrela.

Oh, konečne! Pomyslela si Elena a vytiahla zelené tričko, ku tomu džínsy a nejaký sveter.

Elena podišla ku Izz a do lona jej položila oblečenie. Nehodlala však odísť a nechať jej súkromie, pretože chcela, alebo lepšie povedané musela sa dozvedieť, prečo je silnejšia ako Klaus. Spýtali by sa na to aj Elijaha, lenže ten nevie takmer nič a, navyše, nie je veľmi ochotný pomáhať tak aktívne, ako kedysi. Bodaj by nie, keď sme ho trikrát zabili, pomyslela si Elena.

„A... Prečo si vlastne silnejšia, ako Klaus?“ spýtala sa jej na rovinu a prekrížila si ruky na prsiach.

„To by si chcela vedieť, čo?“ uškrnula sa na ňu Izabel. Keď však videla, ako vážne sa Elena tvári, iba prevrátila očami a otrávene si vzdychla.

„Tak fajn... Ako vieš, som napoly upír a napoly čarodejnica...“ začala, no Elena jej skočila do reči.

„Počkaj. Všetci ste predsa boli deti pôvodnej čarodejnice. Tak ako to, že len ty si napoly čarodejnica? Prečo nie je čarodejník aj Elijah alebo Klaus?“ prerušila ju naliehavo Elena. Izz si pobúrene odfrkla a dala si ruky vbok.

„Ak by si mi neskákala do reči, možno by som ti aj odpovedala,“ zasyčala na ňu a ďalej jej už nevenovala pozornosť. Keď však videla, že Elena sa aj tak nemá k odchodu, povedala:

„Ak teraz dovolíš, rada by som sa prezliekla a potom... Možno vám poviem, ako to so mnou je. Ale teraz ma nechaj na pokoji. Som unavená.“ Elena si len vzdychla a vyšla z izby na chodbu.

Pred dverami takmer dostala infarkt.

„Damon!“ zvolala prekvapene a následne si prikryla ústa rukou. Damon sa len pobavene uškrnul, ale následne zvážnel a pozrel sa na zatvorené dvere za Elenou. Ona pokrútila hlavou a prstom ukázala pod seba – tým myslela, aby išli na prízemie. Damon mlčky súhlasil a spoločne sa vybrali na dolné poschodie do veľkej obývačky. Tam ich už v kresle čakal Stefan. Elena si mu sadla na kolená a Damon oproti nim. V jeho očiach sa na sekundu zjavila bolesť zmiešaná so závisťou, ale v ďalšej sekunde to už bolo preč. Nemali teda šancu to postrehnúť.

„Dostala  si z nej niečo?“ vecne sa Eleny opýtal Damon a načiahol sa po pohárik s krvou. Stefan sa razom pozrel niekde inde.

„Nie,“ smutne pokrútila hlavou Elena a súcitne pohladkala Stefana po ruke.

„Len to, čo už sme vedeli. Viac mi však povedať nechcela,“ doplnila sa ešte.

„Avšak čo teraz?“ ozval sa Stefan a zamračene si prezeral svojho brata – očividne čakal, že Damon opäť príde s nejakým úžasným nápadom. Damon sa musel pre seba pousmiať.

„Jednoducho to z nej vypáčime. Čo ja viem... Už dlho som nikoho nemučil. Začína mi to chýbať,“ navrhol úplne vážne Damon.

„Damon!“ skríkla pohoršene Elena. Damon len prevrátil očami. Tá ženská pokazí každú zábavu, pomyslel si.

„Nemyslel som to vážne,“ hájil sa. Ale myslel, opäť si v duchu povedal Damon.

„Možno... keby sme ju poprosili...“ skúsila to Elena. Damon len prevrátil očami.

„Jasné, prečo nie? A viem si to živo predstaviť. „Čau, Izabel. Nevieš náhodou, prečo si silnejšia, ako ten najhorší lotor na svete, iným menom Klaus? Pretože ja nemám ani najmenšej potuchy!“ Oh, samozrejme. Už vidím, ako bude nadšením hovoriť o svojich skvelých rokoch ľudskosti...“ sarkasticky poznamenal Damon.

„Hm... A prečo nie? Mohla by to byť zábava,“ ozvalo sa od schodov a všetci, hlavne Damon, nadskočili takmer pol metra vysoko. Stefan, Elena a Damon naraz zdvihli hlavy a zadívali sa na Izz – už normálne oblečenú a... krásnu, ozvalo sa v Damonovej mysli, ale rýchlo takéto myšlienky zahnal. Namiesto toho sa sústredil na nového hosťa. Nemohol si odpustiť úškrn.

„Hm... Tak. Čo keby som vám povedala, že som jediná čarodejnica z našej rodiny? Samozrejme, okrem matky.“ Stefan sa na ňu zamračil.

„Nechceme hrať nijakú hru. Buď to skrátka vysvetlíš, alebo...“

„Alebo čo?“ prerušila Stefana Izabel. Stefan neodpovedal. Len sa pozrel na svoje kolená a zaryto mlčal. Izz prevrátila očami a Damon ju nasledoval.

„Tak teda povedz, čo chceš povedať,“ ozvala sa rezignovane Elena. Izz sa spokojne usmiala.

„Tak teda dobre. Bola som teda jediná čarodejnica v našej rodine. Avšak... Nikto o tom nevedel.“

„Počkaj!“ prerušil ju opäť Damon.

„Chceš tým povedať, že ani tvoja matka nevedela, že si čarodejnica?“ Izz iba pokrútila hlavou.

„Sklapni a prestaňte ma všetci prerušovať. Lezie mi to na nervy. Takže... Nikto o tom nevedel. A ja som zaryto mlčala. Až raz... na to prišli.“

„Izzy, Izzy! Však ma nechytíš? Si pomalá, sestrička. Na mňa nemáš!“ To kričal chlapec menom Elijah. Mohol mať tak pätnásť.

„Ale to nie je fér. Ja som dievča a ty chlapec! Ja neviem rýchlo utekať. Viem však vyšívať a variť. Ha, teraz sa predveď ty. Vieš variť?“ Chlapec mlčal.

„Tak vidíš,“ povedala víťazoslávne Izz. Nebola o nič staršia ako Elijah.

„Aj tak viem rýchlejšie behať. A kto ťa ochráni pred vlkolakmi, ak bude spln a ty budeš vonku? Čo urobíš? Uvaríš sa k smrti?“ posmešne sa uškrnul. Izabel okamžite očervenela a prižmúrila na Elijaha oči.

„Prestaň sa mi posmievať, Elijah! To vôbec nie je smiešne!“ Chlapec sa však ani nepohol – jeho tvár bola aj naďalej stiahnutá do posmešného úškrnu. Lenže keď sa ani po desiatich sekundách nehýbal, začala mať malá Izz strach.

„Mami, mami!“ kričala. Jej matka rýchlo vybehla z doma a už z diaľky volala:

„Bella, Bella, čo sa stalo?! Preboha!“ Matka zastala tesne pred Elijahom a začala skúmať jeho rysy. Izabel urobila dva kroky dozadu. Matka zamávala pred Elijahovými očami rukou a keď nijak nereagoval, niečo si zamrmlala popod nos. Chlapec ihneď ožil.

„Matka! Prečo si ma začarovala?“ spýtal sa jej pohoršene Elijah. Ona bola chvíľku ticho a potom ospravedlňujúcim tónom povedala:

„Prepáč, synček. Bola to nehoda.“ Izz mlčala, neodvažovala sa povedať čo i len slovko. Keď Elijah na matkin príkaz odišiel, otočila sa ku Izzy a zašepkala:

„O tomto nikomu nesmieš povedať, Izabel. Je ti to jasné?!“ Izz stuhla a vzápätí prikývla. Ešte nikdy jej nepovedala inak, ako Bella.

„Takže to tvoja matka vedela,“ skonštatoval Damon po chvíli ticha. Izabel prikývla a ďalej sa pozerala kdesi do diaľky.

„Ale to nevysvetľuje... Prečo si bola upír len dva týždne? Dobre, rozumiem, že ani ty a ani Klaus ste nemohli byť oboje – narušilo by to rovnováhu. Ale prečo tvoja matka Klausovi pomohla a tebe nie?“ chcela vedieť Elena. Izz si vzdychla.

„Lebo ja som bola mocnejšia ako Klaus. Na mňa nijaké kúzlo nezaberalo. Ani kliatba.“

„Dobre, ale... Kto ťa zabil?“ spýtal sa nechápavo Damon. Keď sa Izabel pozrela Damonovi do očí, ihneď zo pochopil. Nemal však odvahu niečo povedať. Nakoniec to povedala Izz.

„Zabila ma moja matka...“ zašepkala a cítila, ako sa jej do očí hrnú slzy.

 

..............................................

 

Prosím si komentáre, ľudia!!! :)

Killy

3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Weapon - 2. kapitola:

7. Killy přispěvatel
08.02.2012 [13:09]

KillyLea: na tretej kapitolke budem pracovať... no mám treraz toho vážne dosť, tak ma to straaašne mrzí. no 3. kapitolku pridám... raz... tento mesiac, to sľubujem!!!

6. Lea
07.02.2012 [20:24]

Nebuď sebec a daj sem 3.kapitolu Emoticon Emoticon

5. Lea
05.02.2012 [20:33]

Uzasne super prosim rychlo dalsiu inak uz nacisto skolabujem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Simonqua přispěvatel
17.01.2012 [20:24]

Simonquauzasna poviedka. neviem sa dockat dalsej kapitolky a tou matkou si ma teda dostala Emoticon . som hrozne zvedavá, preco ju zabila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. AndrejQa
29.12.2011 [17:34]

Tešímm sa na dalšiu. Tento príbeh sa stáva viacej a viacej vzrušujucim Emoticon

2. LidkaH
28.12.2011 [18:34]

Krasna kapitolka ze super povidky, uz ted se tesim na dalsi kapitolku!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. verca
28.12.2011 [13:09]

krasna povidka uz se tesim co bude v dalsi kapitole doufam ze bude co nejdriv Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!