OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tu nezostane! 5. kapitola



Tu nezostane! 5. kapitolaPredposledná kapitola Tu nezostane! Pekné čítanie...:)

JARED:

Naložil som malú do auta a viezol sa k Shannonovmu bytu. Najprv niečo potrebujem dohodnúť s Garce, ktorá uňho zrejme bude a potom idem s malou. Sledoval som ulice mesta a premýšľal, či aj ,môj život bude taký tmavý a zatuchnutý, ako táto horšia štvrť cez ktorú prechádzame, keď Sindy odíde. Už teraz viem, že je pre mňa, ako dcéra. Dieťa, ktoré som vždy chcel. Len som ešte nenašiel tú pravú. Takú, ktorá by so mnou nebola, kvôli titulke v časopise, ani bankovému účtu, ani sexu, ale kvôli mne! Nie Jaredovi Letovi, spevákovi, ale Jaredovi Letovi, chlapovi, ako každý iný! Vedel som, že raz sa taká nájde, ale kedy??? Za chvíľu, už bude neskoro. Stane sa mi to, čo ujovi Eddiemu. Upadnem do stavu ignorácie, pre  nenájdenú lásku. Dobre, strýko Eddie bol cvok. Skončil v blázinci. Ale, čo ak... Pozrel som sa na Sindy a usmial s a na ňu. Bola tak rozkošná. Ako anjelik. Chcel som si ju tu nechať. A zároveň som vedel, že to nejde. Mám nabitý program a nebudem mať na ňu čas. Bolo mi to ľúto. Naozaj ju milujem. Nie, niesom pedofil, ale Sindy mám ozaj rád. Akoby som našiel dcéru...

Zastavili sme pred Shannonovim bytom. Vybral som malú a vybehol schodmi. Zaklopal som a čakal. Otvoril mi Shannon v trenkách. Odstúpil, aby som mohol ísť ďalej a zívol. Sadol som si v kuchyni za stôl a malú položil vedľa seba,

„Je tu Grace?“

„Hej. V spálni...“ povedal a znovu zívol.

„Takže, si ju vyprášil?“ spýtal som sa s úsmevom.

„Nie! Je v tom niečo viac. Láska na prvý pohľad. Asi! Celú noc sme ležali vedľa seba a hladili sa. Bozkávali. Hovorili o minulosti...“ hovoril zasnene a pozeral niekam do diaľky. On ju už našiel. Našiel ženu, s ktorou chce mať deti. A ja zase nič.

„Hej, je to osudová láska...“ povedal a vzdychol. Začal som sa smiať, ako šialený. Kde je Shannon? Môj brat? Toto on nieje!

„Nesmej sa. Zobudíš ju,“ zahriakol ma, ale neskoro. Do kuchyne vcupitala Grace a ospalo sa obzrela. Keď ma zbadala, začala sa červenať a viac si utiahla župan. Stále som sa pochechtával a Shannon sa jej začal venovať. Pritiahol ju k ľadničke a niečo jej šepkal. Potom ju vzal do náruče a posadil naproti mne. Stále som sa chechtal a tak mi za jej chrbtom naznačil, nech prestanem.

„Aký bol večer...“ rýpol som si a zasmial sa. Grace sčervenala ešte viac a Shannon ku mne pribehol. Pleštil mi za ucho a vrátil sa k ľadničke. Niečo odtiaľ vybral a išiel variť.

„Zaujímavý....“ zašepkala Grace a usmiala sa na Shannona. Nechcel som rýpať a prešiel som to bez poznámok. Shannon pred ňu postavil praženicu a pozrel sa na mňa.

„Čo si chcel, Jared?“ spýtal sa ma tónom, vypadni!

„Čo ak pre ňu mama nepríde. Kam pôjde?“ Pozrel som sa na Grace.

„Aha. Pôjde do domova. A keď pre ňu príde mama, tak nám vola!“ Upozornila ma a s chuťou si do úst vložila vajíčka. Pribehol som k nej. Vzal jej vidličku a hodil si asi polku praženice do úst na  jeden raz. Vrátil som sa k malej a vybehol z bytu. Pretože Shannon vyzeral akoby rozmýšľa, ako ma zabiť. Zabuchol som dvere a vrátil sa do auta...

***

S malou som pobehal všetky atrakcie pre deti. Vážne som si to s ňou užil. Celý deň sa smiala a nazývala ma tata. Keď sme sa vrátili domov, uložil som ju a sadol si do obývačky. Zrazu to na mňa doľahlo.  Začal som plakať. Ja! Jared! Som začal plakať. Ani neviem, ako som zaspal...

Keď som sa zobudil, behal som po byte a bol čoraz nervóznejší. Dnes, už dnes si po ňu prídu. Ako sa mám chovať k jej mame? Je to suka? Ale možno mala dôvod. Ozvalo sa zaklopanie na dvere a ja som išiel otvoriť. Stála tam najkrajšia žena, akú som videl. Tmavé vlasy jej padali do polky chrbta. Na sebe mala tmavé, úzke rifle a bledomodré tričko. Na tvári úsmev a oči otvorené vzrušením. Keď ma zbadala, v tvári sa jej mihla bolesť, ale rýchlo ju skryla.

„Kde je Sindy?“

„Suka! Nedám ti ju!“ povedal som jej a vtiahol ju dnu. Prudko som ju prirazil k stene a zazeral na ňu.

„Vysvetlím to... Musela som to spraviť. Necháp ma zle! Bolo to nutné. Aspoň mi ju ukáž...“ šepkala a vyzerala tak úboho, že som jej ju nakoniec ukázal. Odviedol som ju do spálne k jej postieľke. Pozrela sa na ňu a v očiach sa jej zaleskla slza. Prudko sa na mňa otočila a do ruky mi vrazila list. Ani som sa nespamätal a už z malou bežala preč. Nedokázal som ju dobehnúť a keď som dorazil na ulicu, videl som len odchádzajúci taxík. Prudko som otvoril obálku a začal čítať. Zrútil sa mi svet. Vedel som to.

Milý Jared,

Prepáč za spôsobené ťažkosti, ale musela som. Prvý dôvod prečo, je tento: Keď sa mi narodila, nemala som peniaze na jej výchovu. Požičala som si od istých mafiánov a tí peniaze vyžadovali. Skryla som ju u teba, pretože som potrebovala, aby ju nenašli. Dlhy som si splatila a môžem ju mať u seba. Ale je tu ešte jeden dôvod. Aj ona má právo spoznať svojho otca...

S láskou, Tvoja Elizabeth...

Vytočil som Graceino číslo a povedal jej čo sa stalo. Bola tu o pár minút, aj s Shannonom, Tomom a ostatnými policajtmi. Každý si pečlivo prečítal list a súcitne na mňa hľadel.

„Nájdeme ju. Máme záznam z kamery. Malú jej vziať nemusíme. Bránila ju... A je na zozname mafie. Chcú ju odbachnúť...“ povedal jeden policajt a usmial sa.

„To my pomohlo...“ zašepkal som a zase spustil slzy...

***

Už sú to dva dni. Utápam sa v bolesti. Sindy mi chýba. Zazvonil mi telefón. Neznáme číslo.

„Áno?“ ozval som sa.

„Jared, tu Elizabeth. Chcela som, aby si vedel, že všetko na tom liste je pravda. Bol si jediný muž s ktorým som spala. A tiež ti chcem povedať, že...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tu nezostane! 5. kapitola:

3. MirrorGirl454 přispěvatel
27.12.2010 [10:28]

MirrorGirl454 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Veď ty vieš, že ak nebude dobrý koniec a žili šťastne až do smrti, tak ťa zabijem... Emoticon Emoticon

2. bobik přispěvatel
26.12.2010 [9:34]

bobikNikol18: Ale no... veď ja som happyenďák... Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 26.12.2010 [1:16]

Já tě si přetrhnu vejpůl!
Proč mi to děláš? Víš, že jsem se v tuhle pokročilou hodinu málem rozbrčela.
Pokud neuděláš Happy End, tak si tě najdu. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!