OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tu nezostane! 3. kapitola



Tu nezostane! 3. kapitolaDruhá kapitola Tu nezostane, je na svete. Ďakujem ze podporu a úžasné komentáre. A k deju... Jared dostane zaujímavú ponuku a Shannona zasiahne cit, zvaný láska... Hej a ešte niečo, Sindy začína brať Jareda, ako...

Jared:

Ráno som sa zobudil celý dolámaný. Mal som divný pocit. Nevedel som prečo, ale ako prvé som skontroloval Sindy. Tíško spala a pery mala od seba odchýlené pár milimetrov. Premýšľal som, čo sa včera stalo...  A vtedy mi to došlo! Ja som sa rozišiel z Marry. Nechodili sme spolu, ale bola to tá najlepšia milenka na svete. Presne poznala moje telo a čo s ním má robiť... Chlapče, toto musíš vyriešiť... ozvalo sa mi v hlave a ja som sa obliekol Vybehol som z bytu a dúfal, že malá sa nezobudí. Výťahom som sa zviezol na recepciu a usmial sa na Marry. Mračila sa na mňa a ignorovala ma.

„Marry, prepáč! Ten včerajšok ma mrzí...“ povedal som a čakal. Otočila sa na mňa a usmiala sa. Myslel som si, že je všetko vybavené, ale mýlil som sa. A ako veľmi!!!

„Dokáž mi to...“ povedala a sledovala ma.

„Ako?“

„Vezmi si ma. Poďme do Vegas a vezmime sa. Bude nám to klapať!“ povedala a usmievala sa na mňa. Ona to myslela vážne! Vážne!!! Zbláznila sa? Alebo si robí srandu?

„Zbláznila si sa? Alebo s zo mňa robíš srandu?“ spýtal som sa  jej a čakal.

„Ty pokrytec. To že ti dám, neznamená, že som kur*a. Ja si ťa chcem vziať. Milujem ťa. A nie len preto, aký si v posteli...“ povedala a usmiala sa. Zrejme si myslela, že jej na to skočím. Otočil som sa a odchádzal som späť do bytu. Jasne sme si vyjasnili, že sme len priatelia. Priatelia, ktorý spolu občas spia. Nič viac. A ona mi navrhne svadbu!!!

***

Sedel som na gauči a malá sa hrala s bábikou. Ja som sledoval horor a čakal, kedy bude malá unavená a pôjde spať. Už bol večer a malá vôbec nevyzerala unavená. Niekto zaklopal na dvere a ja som išiel otvoriť. Otvoril som a len vyvaľoval oči. Stála tam tá policajtka. Na sebe mala nádherné šaty. Vrchnú časť mali čiernu a tesne pod prsiami boli previazané krémovou stuhou. Potom boli do polky stehien snehovo biele. Celé šaty boli prešité priesvitnou čipkou a dolný lem čiernou. Vlasy mala vyčesané dohora a podoprené čelenkou. Pár pramienkov jej padalo do tváre a usmievala sa. Bola jemne namaľovaná a kúzelná.

„Poručíčka,“ pozdravil som ju a podal jej ruku.

„Hovor mi Grace. Chcela som sa spýtať na malú...“

„Poďte ďalej poru... Grace,“ opravil som sa a uhol jej z cesty. Vošla do obývačky a prezrela si to.

„Wow... máš to tu úžasné. Keď som tu bola naposledy, nestihla som si to obzrieť,“ povedala obdivne a pokývala hlavou.

„Sadni si. Dáš si  niečo? Minerálka, kola, fanta, víno, vodka, ale ty asi vodku chcieť nebudeš. Ty si taká nežná, že by ťa to asi oplieskalo o zem...“ povedal som a usmial sa.

„Náhodou... ale to víno znie lákavo. Aké máš?“ šikovne odbehla od témy.

„Čerené...“

„Tak fajn!“ pritakala a vzala si Sindy na ruky.  Začala na ňu robiť grimasy a blázniť sa s ňou. Nalial som víno a doniesol to do obývačky. Opäť niekto zazvonil a ja som sa modlil, aby to nebola Marry. Otvoril som a dnu sa vrútil Tomo a Shannon. Ani nepozdravili a vošli do obývačky. Keď Tomo zbadal Grace, usmial sa a sadol si na gauč. Ale Shannon ostal stáť medzi dverami. Vyvalene ju pozoroval, ako sa hrá z malou. Drcol som ho do rebier a naznačil, nech si sadne. Rozbehol sa k malej a vyhodil ju do vzduchu.

„Lussy, ty si mi tak chýbala...“ povedal a ja a Tomo sme sa skoro pošťali. Smiali sme sa, ako idioti.

„Je to Sidny...“ podarilo sa mi vykoktať a smial som sa ďalej. Chúďa Garce nič nechápala.

„Ja... no... len som chcel... čo si to... všimneš...“ habkal a ja som sa strašne smial. Dsjako sa mi podarilo postaviť a doniesol som im poháre. Nalial som im víno a namrzene ich sledoval. Hlavne Shannona. Bolo to neuveriteľné. Absolútne ju balil. Zrazu sa postavil a pozrel na mňa.

„Jared, poď so mnou do kuchyne...“ povedal a odišiel. Nechápavo som sa pozrel na Toma, ktorý sledoval dvere, ktoré sa po Shnnonovi zavreli. Mykol som plecami a išiel som za ním.

„Nechaj mi ju. Chcem ju. Je úžasná. Dokonalá...“

„Počkaj, chceš ju pre telo, alebo...“

„Nie, je vtipná, úžasná a zaujímavá... Ale aj pekná. Samozrejme!“ povedal a pootvoril dvere do obývačky. Zase sa hrala so Sindy.

„Nechaj si ju. Aj tak si myslím, že za mnou neprišla kvôli sexu.  Skôr kvôli malej,“ uvažoval som a sledoval som Shannona. Sledoval ju divným pohľadom... takým... oddaným... Preboha!

„Ty si sa zamiloval!“ skoro som skríkol.

„Ešte jej to bež povedať rovno!“ naštvane povedal a vybral sa k nej...

***

Odišli až neskoro po tom, čo malá zaspala. Prekvapilo ma, že Grace odišla v Shannonovom objatí. Samozrejme som ho upozornil, aby sa mu náhodou, nestalo to, čo mne z Marry. Keď som mu to hovoril, myslel som, že vyletí z kože. A veru nie od hnevu. Smial sa ako naprostý šialenec. Vraj, keď si predstaví, že som mohol byť pod papučou... Debil...

Do postele som sa dostal neskoro v noci. Malá samozrejme spala a ja som ju hneď nasledoval.

***

Ráno som sa zobudil na Sindin plač. Nakŕmil som ju a ja som si spravil silnú kávu. Pozrel som sa na hodinky a zistil, že už je jedenásť hodín.

„No dnes sme si potiahli...“ povedal som malej a odniesol ju do obývačky. Len tak som sa pozrel do kalendára a zistil, že za tri dni odchádza. Buď matke, alebo do domova. Otrasene som si sadol vedľa nej a listoval s ňou knižku. Keď polo pol jednej, išiel som ju nakŕmiť. Vybral som výživu a ešte som jej spravil aj sušené mlieko. Kŕmil som ju, keď si zrazu začala bľabotať.

„Hamamabamaoaoaaa...“ hovorila, alebo skôr mrmlala.

„Ale nehovor...“ zaškeril som sa na ňu.

„Tata...“ povedala a chytila sa mojej tváre. Ostal som na ňu šokovane hľadieť.

„Čo, čo, čože?“  dostal som o seba a pozeral sa na ňu.

„Tata,” povedala akoby rozumela, čo som sa pýtal. Tľapla ma po líci a stále kričala tata. Ani som si neuvedomil, že plačem. Ja! Ja Jared Leto plačem! Preboha! Ako je to možné? Nenápadne som si slzy zotrel a vzal som malú do náručia. Hral som sa s ňou a šteklil ju. Keď som ju začal vyhadzovať do vzduchu, smiala sa tak neuveriteľne, že som sa smial ja. Vyhodil som ju ešte raz a na tvár mi dopadli jej zvratky. Nadraplo aj mňa, ale udržal som sa. Položil som malú na gauč a oblečený vletel do sprchy. Dostal som to zo seba a oblečenie vyhodil. Fuj!!! Ako mi  to mohla spraviť??? Veď mi povedala tata! Debil, lebo si ju vyhadzoval po jedle. Ozval sa mi v hlave hlas s ktorým, som musel súhlasiť. Vrátil som sa za malou. Ktorá ma zase privítala slovom tata... Bola taká rozkošná...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tu nezostane! 3. kapitola:

6. bobik přispěvatel
24.12.2010 [14:00]

bobikDvojča... ale to všetko až v II. sérií... Emoticon Emoticon

5. MirrorGirl454 přispěvatel
24.12.2010 [13:55]

MirrorGirl454Žiadne ľúto!!! Napíšeš to tak, ako si mi vravela a skončí to dobre!!!!! Rozumieš??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. bobik přispěvatel
23.12.2010 [23:24]

bobikNikol18: Aj v mojej poviedke ti ho nakoniec, asi bude ľúto... Emoticon...ale nebudem prezrádzať...:D
A na ten nadpis si dám pozor!!! Musím si to na PC zapísať, ako skrytú poznámkku, aby som nezabudla...:D

3.
Smazat | Upravit | 23.12.2010 [22:59]

To je tak krásné, že je mi ho až líto, co jsem mu provedla ve své povídce. Emoticon
Toto je naprosto dokonalé, tvrdý rocker a takhle se stará o maličkou. Je tak úžasný. Emoticon
Opravdu skvěle napsané. Jen bacha na nadpis. Za řadovou číslovkou se dělá mezera a psáno je to malým písmem. Emoticon

2. bobik přispěvatel
23.12.2010 [18:30]

bobikOooouč...:P Ďakujem...:P

1. MirrorGirl454 přispěvatel
23.12.2010 [18:28]

MirrorGirl454Jééééééééééééj. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Krásna kapitola!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!