OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tu nezostane! 2. kapitola



Tu nezostane! 2. kapitolaTak druhá kapitola. Venovaná MirrorGirl454. Preotže ona ma presvedčila, aby som ju dopísala ešte dnes. Hoci dnes som už písať nechela a chcela som sa na to vrhnúť až zajtra. A k deju... Hm... Malé dieťa môže byť ničiteľ milostného života a u malej Sindy to platí asi aj sto násobne...:D

Donútil som Toma, aby mi pomohol postaviť postieľku. Chvíľu síce brblal, niečo o tom, že toto nemá v náplni práce, ale odbil som ho tým, že v náplni práce nemal ani stanovať pred mojím domom, aby sa dostal k nám do skupiny. Potom stíchol a ochotne mi asistoval. Malej som pustil Shreka a my sme sa do toho dali. Podal som Tomovi návod a kázal mu, aby mi vravel, čo všetko treba spraviť.

„A teraz vložíme šróbik  číslo jedna, do vyvŕtanej dierky číslo osemnásť,“ čítal a ja som sa nad tým musel pozastaviť. Vyvŕtali sme desať dier a on tam má osemnástku?

„Počuj, určite je tam osemnásť?“

„Nie, je to osem. To bola nejaká špinka na papieri,“ odpovedal a znudene sa zvalil na posteľ. Otočil som sa naňho a hodil po ňom šrobovák. Myslel som si, že ho miniem, ale namiesto toho, som ho trafil... tam. Mal šťastie, že bol taký malý. Neviem ako by dopadol, kebyže po ňom hodím niečo väčšie.

„Sprav si to sám. Ja si idem nájsť nejakú drahú šľapku, ktorá si predo mnou kľakne na kolená a ja budem len vzdychať. Nenechám si tu ničiť môj... No, to je jedno. Skrátka, maj sa!“ Naštvane povedal a už ho nebolo. To, že som ho tam trafil, mu pohyb dajako neobmedzilo. Povzdychol som si a pustil sa do toho sám. Išlo mi to nejako podozrivo rýchlo. Samému mi to išlo lepšie, a nemusel som použiť, ani návod. Postieľku som postavil a išiel za malou. Chcel som ju prebaliť. Samozrejme, mojím vaňovým spôsobom. Keď som však prišiel ku košíku, kde boli plienky, už bol prázdny. Bola tu len detská výživa a nejaké hračky.

„Do riti!“ uľavil som si a pozrel na malú. Nevedel som čo robiť. Nemám plienky, mám malú. Videl som len jednu možnosť. A tá zrejme nebola správna. Ale to som si vtedy neuvedomil. Prišiel som k telefónu a vytočil číslo recepcie našej bytovky. Zdvihla mi to Marry. Je výhoda spávať s ľuďmi, ktorý vám môžu pomôcť. Samozrejme len ženy. Na chvíľu sa mi v hlave vynoril obrázok, ako si to rozdávam s Tomom a Shannonom. Prišlo mi zle a bol som rád, že ma vyrušila Marry ktorá zdvihla telefón.

„Jared! Ty vieš nudný deň rozžiariť. Máš chuť?“ vypálila na mňa hneď.

„No aj hej, ale najprv by som potreboval, aby si mi išla kúpiť plienky,“

„Plienky?“ spýtala sa nechápavo a zachichotala sa.

„Hej, detské. A keď mi ich donesieš, recepcia počká. A ty...“ nedokončil som lebo mi s pozdravom zložila telefón. Plienky mám vybavené. Wow... si dobrý!!! Vieš to? Jasné že vieš! Hovoril som si v duchu a usmieval sa.

Prisadol som si k Sindy a pozeral som sa s ňou na Shreka. Ani som si neuvedomil, že odkväcla. Normálne zaspala po sedačke. Len hlavička jej padla na rameno. Opatrne som ju zobral na ruky a nežne som ju niesol do postieľky. Vime že je to šialené, ale začínal som si uvedomovať, že ju tu chcem. Hoci je tu dnes druhý deň, mám ju rád. Je celkom fajn. Tichý spoločník, pravý opak môjho brata. Keď si pre ňu mama nepríde, pôjde do domova. Možno by som mohol pouvažovať, že si ju občas vezmem na víkend. Si blázon. Absolútny blázon. Hovoril som si v duchu. Nemohol som si ju predsa tak zamilovať. Nie to nejde. Veď je to dieťa. A ja som drsný rocker. Drsný??? Ozval sa mi v hlave hlas, ktorý moje tvrdenie vyvracal. Potriasol som hlavou, aby som sa zbavil takýchto myšlienok. Malú som položil do postieľky a začul som klopanie na dvere.

Išiel som Marry otvoriť. Stála tam a v ruke držala pakel plienok. Vzal som jej ich a hodil ich do spálne na posteľ. Malá spala a tak som Marry zatiahol do obývačky. Ani na chvíľu som nezaváhal a hneď som ju hodil na gauč. Vyzliekol som si tričko a hneď som ju nasledoval na gauč. Dopadol som na ňu a gombík po gombíku som jej rozopínal blúzku. Mala pod ňou priesvitnú podprsenku, ktorú som jej kúpil, ako správny milenec. Musel som sa nad tým usmiať. Marry ma chytila za vlasy a pritiahla si moje pery k sebe. Jemne mi skusla ucho a pokračovala. Jazykom mi obkrúžila hornú peru a nakoniec ma pobozkala. Bol zo taký dravý bozk. Jediné čo z neho bolo cítiť, bola vášeň. Žiadne iné emócie. Na turné väčšinou spávam s nejakými osemnástkami, ktoré si vyhliadnem na autogramiáde. Väčšinou sú tri, alebo štyri. Plus, mínus jedna dve. Ale každé to dievča, to neuveriteľne prežívalo. Ak ich bolo viac naraz, navzájom sa predbiehali, ktorá je lepšia. A ak bola len jedna, milovala sa so mnou. Ja som s ňou mal len obyčajný živočíšny sex. Ale ona to vždy prežívala, ako po prvý raz. Pár krát som mal dokonca aj pannu. Tie ma však bavili len, asi prvé dve minúty. Viem, je to odo mňa kruté, ale ony mi do tej postele vlezú sami. Nikto ich nenúti. Chúďatká, keby vedeli, že jediné čo z toho mám ja, je orgazmus a kopa kondómov pod posteľou, ktoré som potom nútení pracne odlepovať zo zeme. Poviem vám to je teda makačka. Ale Marry je iná. Neviem čím to je, ale ona ma síce vidí, ako si do bytu vodím rôzne –nástky, alebo mladé a pekné –ičky, ale jej je to jedno. Veď aj ona má kopu milencov. Pre ňu je hlavné to, že si môže užiť. Dokonca ju ani nemusím ožierať, aby si nepamätala moju adresu. Pretože ona si ju zapamätá aj tak. Keďže v mojej bytovke pracuje ako recepčná.

Cítil som, že sa chce Marry dostať hore. Tlačila mi rukami na hruď a snažia sa prevaliť na mňa.

„Tak na to zabudni. Aby si ma týrala ako minule? Nie!“ zašepkal som je do ucha a už som sa chystal rozopnúť podprsenku, keď sa malá zobudila.

„Minútku,“ povedal som Marry zadychčane a išiel za Sindy. Vypadol jej dudlík, tak som jej ho vložil do úst. Zahmkal som melódiu The Fantasy a už spala. Vrátil som sa k Marry, ktorá sa medzi tým vyzliekla donaha. Prišiel som k nej a pokračoval som tak, kde som aj končil. Lenže čo čert nechcel, keď už som bol v slipoch, malá začala fňukať a nakoniec sa bytom rozoznel ohlušujúci rev. Išiel som ju teda zase uspať, ale nerátal som s tým, že keď sa otočím bude za mnou stáť Marry. Samozrejme bola oblečená a naštvaná.

„Jared! Načo si ma volal? Máš tu malú, ktorá každých päť minút reve. A na mňa sa vykašleš!“ začala mi šepotom nadávať. Namiesto odpovede som sa jej nalepil na pery a zatlačil ju do kúpeľne, ani sa veľmi nebránila. Zrejme bola riadne nadržaná. Lenže malá sa zase rozplakala. Tentoraz to vzala do rúk Marry. Potichu ju utíšila a ja som stál za ňou. Kebyže nás niekto vidí, pomyslí si, že sme rodina. Otočila sa na mňa a chcela ma znova zatiahnuť do kúpeľne. Na to nebol čas. Súril som ju na posteľ a skočil za ňou. Plienky som zhodil na zem a pokúsil som sa jej znova vyzliecť blúzku. Odtlačila ma a zapla si gombík, ktorý som jej stihol rozopnúť.

„Marry...“ vzdychol som a natiahol sa za ňou.

„Si pedofil? Keď potrebuješ, aby sa na nás dakto pozeral. Daj si inzerát na internet a na tieto úchylnosti si nájdi niekoho iného. Keď budeš mať chuť. Zavolaj. Ale bez nej. A bez akýchkoľvek úchylností,“ povedala mi a zmizla za dverami. Zostal som ležať na chrbte a prudko som oddychoval. Malá zase začala plakať a ja som myslel že ma je*ne. Postavil som sa a vzal som ju na ruky. Smutne som sa na ňu zadíval a zase som jej začal hmkať The Fantasy. O pár minút už bola kľudná a ja som ju niesol do kuchyne. Pomyslel som  si, že je možno hladná. V košíku ešte boli nejaké detské výživy. A zajtra pôjdem kúpiť ďalšie. Položil som ju na linku a vybral som z ľadničky mrkvovú s hruškami. Fuj! Ale malej to zrejme chutilo, pretože to v nej mizlo, ako nič. Keď bola najedené, kelýmok som vyhodil a ju som vzal na ruky.

„Tak, s tebou sa asi nepomilujem. A porno si spolu tiež nepozrieme, že?“ povedal som malej a niesol som ju do obývačky. Tam som si s ňou pohodlne sadol na pohovku a pustil Shreka. Zase!!!

„Tak keď už nič iné, pozrieme si aspoň Shreka,“ povedal som jej a zapol DVD.

Na moje prekvapenie, som sa celkom nasmial. Asi by som mal animáky pozerať častejšie...

Toto je tak trošku moja predstava malej Sindy...:P

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tu nezostane! 2. kapitola:

3. bobik přispěvatel
20.12.2010 [20:48]

bobikOcuu dakujem dvojča...:P som si myslela, že sa nezasmeješ...:P podla mna je to moc suchéé...:D

2. MirrorGirl454 přispěvatel
20.12.2010 [20:41]

MirrorGirl454Jéééééééééééj Bože!!!! Tá Sindy to je také nenormálne krásne decko!!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Mala zlata, jak hneď začne plakať, heheheheh. Emoticon Emoticon Emoticon
"Trafil som ho... tam..." dvojča, zabila si, heheheh.
Pri tejto kapitole som sa nenormálne zasmiala, hehehe. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. bobik přispěvatel
19.12.2010 [16:22]

bobikOmlúvam sa, že táto kapitola je omielanie le jednej a tej istej veci. Jaredovho milostného života, ale aj tak dúfam, že a bude páči...:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!