OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Skrytá v krvi 15



Skrytá v krvi 15Bonie a Henry jsou jako dva magnety, co se točí dokola. Chvílemi by se pobili navzájem a za chvíli už se zase nedokážou držet dál od sebe.
Ani ona sama netuší, zda by ho raději sevřela prsty okolo krku, nebo mu zajela pod triko. Možná i oboje.

 

Bylo to něco naprosto jiného, než včera. Dotýkal se jí tak mučivě opatrně a pomalu.

Položila ruce na jeho břicho a vyjela s nimi nahoru. Chvíli si užívala ten dotek, obrysy jeho svalů, než vyjela výše a zaklesla se prsty za jeho zátylkem. Přitahovala si ho blíže. Ten letmý dotek jeho rtů jí nestačil. Přisála se k němu víc. Tentokrát to byla ona, kdo vyžadoval víc, útočila na jeho rty...

Najednou se jí vysmekl. Narovnal se a ona tam zůstala stát s rty lačně pootevřenými a visíc mu pažemi na ramenou.

„Ještě pořád se nudíš?“ broukl posměšně.

„Ty hajzle!“ vyštěkla a spustila ruce z jeho ramen, aby ho mohla odstrčit. Klidně se nechal a s pobaveným šklebem vyrazil z tělocvičny.

 

 


15.


 

 

Vztekle se překulila na posteli. Nemohla usnout. A to jen kvůli tomu namyšlenýmu kreténovi. Choval se jako mistr světa a přitom měl sebeovládání chcíplý myši.

Znovu se překulila a popadla polštář, aby jím mrskla přes pokoj. S tichým plácnutím dopadl nejprve na zeď a pak na podlahu.

Vyskočila z postele, aby pro něj zase došla, když si to rozmyslela. Stočila se a na místo toho vyrazila ke dveřím.

 

Henry zíral do stropu a už vzdal jakékoliv snahy o usnutí, když se rozletěly dveře do jeho ložnice a v nich zůstala stát rozzuřená Bonie.

„Co tu chceš?“ zamračil se a sedl na postel.

„Ty zaostalej...“ zarazila se, když se rozhlížela okolo sebe, „kreténe.“ Místností proletěla knížka a dopadla hlučně za Henryho postel. Bonie popadla okamžitě další. Stihla ji ale jen zvednout, než se její zápěstí ocitlo v drtivém stisku.

„Nešahej na mě!“ zaprskala.

„Takže ty mi vlezeš uprostřed noci do ložnice a já na tebe nemám šahat?“ zavrčel posměšně těsně u jejího obličeje a přitáhl si ji na sebe.

„Přesně tak,“ hlesla.

„Tak s tím nepočítej,“ zamumlal, než se ji hrubě políbil.

Pustil její zápěstí a zabouchl dveře. Pak ji chytil pod zadkem a posunul po sobě výš. Instinktivně mu obmotala boky nohama.

Aniž by se od ní odtrhl přenesl si ji k posteli. Za jeho zády dopadla na zem kniha.

Položil ji na postel a opřel se dlaní vedle její hlavy, aby na ní neležel celou vahou. Odtrhl se od ní a přesunul se níž. Přejel jí po krku a do úžlabiny pod krkem. Volnou rukou jí zajel pod tričko a vyhrnul nahoru. Zvedla paže, aby jí ho mohl přetáhnout. Pak se okamžitě vrátil tam, kde přestal. Sjel níž až do úžlabiny mezi jejími prsy.

Prohnula se a zajela prsty do jeho vlasů. Sevřela je nedočkavostí do hrsti. Zvedl hlavu a ona se okamžitě přisála zase k jeho rtům. Zbožňovala jeho chuť.

Vzepřel se na kolenech a lehl si vedle ní. Dlaní jí zajel za okraj kalhot pyžama a pokračoval dolů, dokud jí je nestáhl přes kotníky. Pak se nekonečně pomalu vracel zase zpátky. Přejel přes její bok až na bříško, kde se zastavil. Palcem obkroužil její pupík. Odtáhla se, aby se nadechla. Využil toho a sklonil se. Zalapala po dechu, když dotek palce nahradil jazykem. Cítila jeho horký dotek nad těmi místy, odkud se ozývalo to slastné mravenčení, které stále sílilo. Když pak sjel níže, málem vyletěla z kůže.

Zmítala se a prosila. Cítil jak se chvěje pod každým jeho dotykem. Smiloval se a vzepřel se na lokti. Sledoval její zvrácenou hlavu a zavřené oči. Čekal dokud se na něj nepodívá. Zmateně zamrkala, když byl najednou pryč. Políbil ji a jediným pohybem pronikl do ní.

Zasténala mu přímo do úst.

Chtěl pomalu a protahovat to, ale když se okolo něj sevřela, nedokázal se ovládat. Bonie se prohnula a sjela mu dlaní na zadek. Zatnula prsty až se jí nehty zabořili do jeho kůže. Zmítala se pod ním, dokud se neztratila stejně jako on ve zběsilém tempu.

 

Když konečně začal přicházet k sobě, ležel na ní celou vahou. Cítil, jak se jí namáhavě dýchá. Vzepřel se tedy na lokti a zvedl hlavu. Políbil pod klíční kost. Sledoval její profil. Měla doširoka rozevřené oči a zhluboka dýchala. Na pootevřených rtech jí pohrával unavený úsměv.

Odhrnul jí pramen vlasů z tváře a zajel dlaní pod záda. Přitiskl si ji k sobě a překulil se na záda. Strhl ji tak na sebe. Překvapeně se ho chytila, ale jen co zjistila, že se ocitla na něm, jen se zavrtěla.

Cítil její dech, který ho lechtal. Pomalu se zklidňoval, stejně jako její tlukot srdce. Zvedla tvář k němu a zjistila, že ji sleduje. Položila si dlaně pod bradu a potměšile se usmála. Pak se zvedla a dosedla mu na břicho.

Dal si paži pod hlavu, ať se mu na ni líp kouká a druhou jí položil na koleno a pomalu pokračoval výš až na její bok. Palcem hladil jemnou kůži. Vydržel by se na ni koukat hodiny. Ale jako že bylo nebe nad ním, nebyl takový blbec, aby jí to řekl.

Jí koukání nestačilo. Posunula se výš a sklonila se k němu. Ucítil nejprve dotek jejích prsou na hrudi a pak její rty na svých. Chytil její tvář do dlaně a plenil její ústa.

Bonie cítila, jak ji v podbřišku znovu polechtalo známé chvění.

 

Nedechla se a do nosu se jí vetřela příjemná dřevitá vůně. Byla Henryho. Protáhla se a čekala, že do něj narazí rukou. Postel byla ale prázdná. Otevřela prudce oči a posadila se. Nikde tu nebyl... Alespoň ne v ložnici. Z koupelny se ozýval tichý šum vody.

Přetočila se s ulehčením na břicho.

Poslouchala tekoucí vodu a pak vrznutí kohoutku. Během chvilky se objevil ve dveřích do ložnice. Okolo boků měl ručník a druhým si sušil vlasy. Zarazil se, když zjistil, že ho z postele pozoruje. Neřekla ale ani slovo. Přešel tedy ke skříni a odhodil ručníky, aby se mohl oblíct. Za zády neslyšel ani šustnutí.

„Pořád mě pozoruješ?“ zeptal se, aniž by se na ni otočil.

„Jo,“ potvrdila mu poslušně.

A že byklo na co se dívat. Měl široká svalnatá ramena a úzké boky. Obzvláště těch pět škrábanců na jeho zadku se jí líbilo.

Moc dlouho ji ale kochat nenechal. Když zavřel skříň, přešel k ní. Bezelstně se na něj usmála. Sklonil se k ní a ona se přetočila na záda. Políbil ji a a ona ho objala okolo krku, aby si ho přitáhla ještě blíž.

 

Když se za ním zabouchly dveře přeběhla rychle do jeho sprchy. Stejně to nebylo fér, že on má koupelnu jen sám pro sebe.

Rychle se osprchovala a posbírala svoje pyžamo. Během chvíle tak už vycházela ze svého pokoje oblečená a vlasy si jen trochu prohrábla prsty. Měla hlad jako vlk. Přiřítila se tak do kuchyně zrovna když Henry pokládal hrnek od kafe do dřezu.

„Ty někam jedeš?“ zeptala se, když viděla jak spěchá a kývla Margaret a Samuelovi na pozdrav.

„Jo, do města.“

„A můžu s tebou?“ zeptala se mile... a bylo jí to prdlajs platný.

„Ani omylem. Ty odtud nevystrčíš ani nos,“ odbyl ji.

Hleděla za ním a nejraději by po něm znovu něco hodila.

„Kdy se přestane chovat jako korunovanej kretén?“ zaprskala.

„Předpokládám, že až dnes večer,“ dostalo se jí nečekané odpovědi.

Škubnutím se ohlédla po Samuelovi.

„Promiň, ale ta vaše včerejší předehra u otevřených dveří nešla přeslechnout,“ pokrčil nevině rameny.

„Tak v tom případě doufám, že dorazí až večer,“ zabručela a s trucovitě založenýma rukama si kecla za stůl.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skrytá v krvi 15:

10. candies
17.11.2012 [22:44]

Ja jsem taky dneska precetla vsech 15 kapitol a musim rict ze je to suprovy uz jse nemuzu dockat na dalsi :) prosiiiiiiim rychle dalsi ; D

9. Lenis přispěvatel
16.11.2012 [19:09]

LenisTa teda nemá moc velký sebeovládání,... :DD
Super kapča. !:)

8. maky21 přispěvatel
15.11.2012 [19:29]

maky21Tákže se to prosáklo.. A jak by taky né, že Emoticon. Henry musel mít strašně velkej absťák. *pokerface*
Chudák holka. Tak nejdřív jí přetáhne dřevem, pak, když se trochu vzpamatuje, nastane další šok v podobě upírství, nedají jí ani chvilku oddecchu a už se k sobě vrhnou s Henrym. No tak co tohle je? Emoticon Emoticon

7. Simones
12.11.2012 [18:41]

zajímavá kapitola :) :D Samuel mě na konci pobavil :D a Bonnie s Henrym noo super, zajímavý, hlavně se mi líbí to jiskření a provokování mezi nimi zároveň :)

6. Iwka
12.11.2012 [18:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Nika248 přispěvatel
12.11.2012 [18:07]

Nika248Naraz som prečítala všetkých 15 kapitol a musím povedať, ž ma to dostalo. Budem ntrpezlivo čakať na ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon

4. JanieHutcherson přispěvatel
12.11.2012 [15:11]

JanieHutchersonJako vždy se ti to moc povedlo. Klobouk dolů. moc se mi to líbí a těším se na další kapitolku. :D :D

3. martinexa přispěvatel
12.11.2012 [14:52]

martinexaSamuel to rozsekl na konci. Henry je pořád stejnej kretén a to je na tom to dobrý:D

2. laura458
12.11.2012 [14:47]

to bylo úžasný Emoticon

1. witmy
12.11.2012 [13:44]

ach jo ten henry je fakt případ než by neco přiznal tak radši odkráčí s nim to nebude lechký začínám Bonie litovat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!