OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Rozprávka pre dospelých - PROLOG



Rozprávka pre dospelých - PROLOGChloe ( čítaj prosím, Klouí) je nešťastné a tiché dievča, má hrozných rodičov, ktorí ju nenávidia, za to jej brata milujú. Všetko sa mení jedným výletom, kde Chloe stretne ( alebo skôr zachráni) Alex, stanú sa z nich kamaráti, lenže je tu Alexovo tajomstvo, Chloeina rodina a mnoho ďalšieho...

Rozprávka pre dospelých

 

Prolog

Tak trošku divný

Alexander Raymond (Savannah):

Zase ďalší deň, zase ďalšie schovávanie, zase ďalšie „ Ó , ten je taký pekný“, zase ďalšie odolávanie, dávanie si pozor, predstieranie, pretvarovanie, usmievanie, pomalé chodenie, učenie sa, rozprávanie, nezaspávanie, moja rýchlosť, sila, život na veky a moja moc, moc vkradnúť sa iným do ich pocitov a pocitov z ich minulosti, prítomnosti, budúcnosti, občasné záblesky obrazov, situácií. Najťažších i najšťastnejších chvíľ a potom vymazávanie.

Toď moja večnosť a čo ďalej? Ďalej moja otravná sestra a brat náš múdry otec, ak sa to tak môže nazývať. Môj život sa dá porovnať so životom machu na zemi, žije, rastie, sem tam ho niekto pritlačí, sem tam vytrhne a sem tam ho nechajú zhniť. Ja som už len vo fáze hnitia.

Človek ma uvidí, zatají dych, zrýchli srdce, koktá, myslí si že som anjel, trasie sa nedočkavosťou, dychtí po mojom dotknutí, po mojom hlase, pohybe, vôni a pri tom netuší že sa sám vláka do pasce.

S nikým sa nerozprávam, nebavím, všetkých ignorujem a len prežívam. Ako hovorí môj brat Audrey : „ Keby neviem že si len polovičný upír, bol by si prvý upír, ktorý by trpel mikrospánkom a depresiami.“ No, pre moju rodinu som ten čudák, ten anjel v jame levovej. Trvalo mi takmer 20 rokov než som celú moju rodinu odnauil zabíjať ľudí a naučil ich prežívať na zvieracej krvi.

Zo začiatku sa aj stávali „nehody“, ale teraz je to už vyše 18násť rokov, čo sa nám nestala žiadna „nehoda“. Ale môj výzor navždy ostane na 18násť ročného chlapca. Prišiel večer a ja som sa ako vždy pobral spať, snívať...ísť za mojou Rose v snoch, za mojou nočnou vílou....

Chloe Aiden ( Pooler):

Zase ďalší deň, zase ďalšia pretvárka, zase ďalšie odmietanie, vysvetľovanie, chodenie, rozprávanie, myslenie, dýchanie, jedenie, učenie, hovorenie, ďalší ľudia, žiaden voľný čas, všetko plánované, bijúci otec, kričiaca matka a odsudzujúci brat. Rodinná idylka.

Ľudia sú strašné tvory, večne otravujúce, pýtajúce sa a starajúce. Večne pozerajúce sa na sa, svoj výzor, krásu, krása to je všetko a peniaze, drahé veci, drahé oblečenie, drahé jedlo. Drahé sa rovná skvelé, ale to nie je pravda. Normálny človek, či skôr bytosti, existuje niečo také? A čo je vlastne normálne?

Správanie a vystupovanie mojich rodičov, či tie pastelové farby a drahé šaty, čo nosím na sebe? Či chodenie limuzínou do školy? Či jedenie iba v reštauráciách? Alebo hovorenie iba vybranými fázami? Nie, nič nie je normálne. Čo by som dala za to, aby o mňa nik ani len nezakopol, nevšímal si ma, neprihováral sa mi a ani nič sa ma nepýtal. To by bolo moje nebo.

Ale ja ho za chvíľu zažijem. Prichádza večer a ja sa už teším na to moje vysnené nebo. Na môjho anjela, ktorý sa ma na nič nepýta, nič nehovorí, iba ma silno drží vo svojom náručí. Zavrela som oči a uvidela anjela sedieť na mojej posteli.

„ Kenneth“

Zašepkala som a pristúpila ku nemu....

 

 

BONUS:


Alex a Chloe

Chloein dom


Alexandrov dom


Chloein brat Noah


rodičia Chloe


alexov otec


alexova sestra a brat

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozprávka pre dospelých - PROLOG:

2. Iwanushka
02.01.2010 [18:54]

Ten alexov otec vyzerá presne ako moj spolužiak.. ale nie že sa podobajú... oni sú brutálne rovnaký........Akurát moj spolužiak má oveľa kratšie vlasy.......... Preboha teraz pre tú podobu nebudem spať : P

1.
Smazat | Upravit | 17.09.2009 [8:36]

do perexu popis a obrázek pak zatrhni "článek je hotov"

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!