OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Rozprávka pre dospelých - 9. kapitola



Rozprávka pre dospelých - 9. kapitolaNečakaná záchrana, Chloe v nevedomosti, situácia v sprche, sny, sny a sny. Nová izba, vyznanie lásky a omnoho viac... príjemné čítanie Rosie!

9. kapitola – Si môj strážny anjel

Hľadal som ju už vyše hodinu, a potom som až došiel na dosť čerstvú stopu. Za tú dobu už aj prestalo pršať. Rýchlo som sa hnal za ňou. Až som prišiel na jednu odľahlú čistinku ďaleko v lese. V jej strede, sedela tá krásna víla s neurčitým výrazom. Ach... Chloe....

O chvíľu zdvihla hlavu a usmiala sa na mňa, pri tom jej po tvári skĺzla jedna veľká slza. Ani sekundu som nepremýšľal a rozbehol sa za ňou. Tvrdo som dopadol na kolená pred ňu. Ale Chloe... nič... úplne ako by ma ani nevnímala. Len sa ešte väčšmi usmiala.

„Chloe... čo ti je? Čo sa ti stalo?“

http://www.youtube.com/watch?v=C4fsfyyaTuE – pustite si hudbu ak chcete: ) mám túto skladbu rada: )

Zatriasol som s ňou... nič žiadna odozva. Vzal som ju rýchlo... ale opatrne do náručia a bežal s ňou na chatu. Po ceste ma Chloe pohladila po tvári... pozrel som sa na ňu ... usmievala sa ... myslel som si že je už všetko v poriadku. No v tom rýchlo zavrela oči a zvesila ruky. Zhrozil som sa a pokračoval by som v zhrození ďalej...keby nepočujem jej srdce a dych. Ale jej srdce pokojne bilo a aj dych bol pravidelný... asi odpadla... od vyčerpania....

Rýchlo som ju preniesol do izby. Scot a Dave boli našťastie niekde vonku... takže v izbe nikto nebol. Opatrne som ju položil na posteľ. Bola celá mokrá a zašpinená... tak som dal preč plachtu.

„Chloe... Chloe... prosím ťa vzbuď sa...“

Šeptal som najprv... a potom už skoro kričal... bol som zúfalý. O chvíľu na to pomaly otvorila oči. Pozrela sa na mňa a zašeptala.

„Prečo si tu?“

Nechápal som a kde by som mal byť. Hodil som to za hlavu a opatrne ju preniesol do sprchy. Dal som jej dole bundu, a nohavice... Cítil som sa naozaj zvláštne... ale pochybujem že by si to ona sama dala dole. I ja som sa povyzliekal. Ostal som iba v ryfliach. Vošiel som aj s Chloe do sprchového kútu a pustil teplú vodu. Chloe sa trochu prebrala a dívala sa na mňa. Pod očami sa jej tvorili čierne pruhy od riasenky... ale i tak mi pripadala neuveriteľne príťažlivá. Chloe mi dala ruky okolo krku a nemotorne si stala na špičky. Svoje skoro priehľadné pery otrela o moje a pozrela sa mi do tváre.

Usmial som sa na ňu... bola to úplne kúzelná chvíľa. A znovu sa postavila na špičky... ale ja som jej to uľahčil. Vyhupol som si ju na bruško a ona mi nohy obmotala okolo tela... Znovu sa mi pozrela do tváre... priamo do očí. Usmiala sa a pobozkala ma... vášnivo i bolestne... neviem prečo bolestne.

http://www.youtube.com/watch?v=SqzUEESYinA&NR=1

Prisal som sa pevnejšie na jej pery... a hladil ju po chrbáte. Chloe sa mi zase hrala z vlasmi... ktoré mám pomerne krátke. Začala ma bozkávať po celej tvári... najprv po ústach... potom spodná pera... brada... čelusť... lícna kosť, ušný lalôčok až prišla na nos a na čelo. Ten posledný bozk... na čelo... bol jednoducho neopakovateľný. Vyhupol som si ju ešte bližšie ku sebe a začali sme sa naozaj vášnivo bozkávať... mal som pocit že o chvíľu dostanem kŕč.

Ani neviem ako... o chvíľu tam ona stála iba v spodnom prádle a ja tiež. Keď som ju takto videl ... myslel som že sa neudržím... ale bol by som sviňa a monštrum... čo som i bez toho... keby teraz zneužijem situáciu. Veľmi ťažko som sa odtrhol od Chloe a usmial sa na ňu.

„Máme čas.“

Šepol som jej do uška. Iba si hlavu oprela o moje rameno. A pevne sa pritisla ku mne. Celý šťastný som ju vyviedol zo sprchy. Zabalil do môjho uteráku a preniesol na posteľ. Vybral som jej moje tepláky a košeľu... nechcel som aby jej bolo zima.

„Chloe... obleč sa, hneď som späť, dobre?“

Chloe potichu prikývla. Odišiel som do kúpeľne. Sadol som si na zem a vložil si hlavu do rúk. Dnes som skoro o ňu prišiel... a skoro som sa neudržal... nesmiem... už nikdy ju nesmiem nechať samotnú... musím si ju strážiť... nikdy sa jej už nič zlé nesmie stať. Premýšľal som taktiež o všetko čo sa za tie 4 dni stalo... aké to bude v škole... netuším. Asi po 10-tich minútach som vyšiel z kúpeľne.

Chloe ležala už oblečená na posteli a dívala sa do stropu. Pomaly som podišiel ku posteli a ľahol si pri ňu. Hlavu som si oprel o dlaň a díval sa na ňu. Po chvíli ako by sa prebrala z transu... sa pozrela na mňa... a prisunula sa ku mne bližšie. Obtočil som okolo nej poriadne aj moju aj jej perinu. Ovinul som okolo nej svoje ruky a prisunul si ju tesne blízko. Ruky zložila na moju hruď a príjemne ma nimi hladkala. Pobozkal som ju na čelo a počkal kým zaspí.

Asi po 15-stich minútach zaspala. Opatrne a pomaly som sa posadil a postavil. Išiel som všetko poupratovať. Trvalo mi to asi 25 minút... ale jednému som sa stále vyhýbal. Stál som v strede izby a díval sa na mokrú podprsenku mojej lásky. Tak toto sa bude asi ťažko vysvetľovať chalanom. Opatrne som ju vzal do rúk a pred sebou niesol. Bál som sa jej čo i len dotknúť... bolo to pre mňa niečo zakázané. Vždy keď som sa na ňu pozrel... videl som Chloe v sprche ako bola iba v nej a v nohavičkách. Zatriasol som hlavou... Nie si úchyl! Ihneď s tým prestaň. Fackoval som sa vo vnútri svojej hlavy.

Podprsenku som opatrne zavesil na ramienko pri sprche a dúfal že si jej chalani nevšimnú. Nechcem aby sa po chate rozprávalo že som sa s Chloe vyspal... to iste nie. A vtedy som prišiel na ten skvelý plán. Keď sa Chloe zobudí... poviem jej ho... dúfam že bude súhlasiť... nechcem aby sa jej ešte niečo stalo. Šiel som si ľahnúť späť ku môjmu anjelíkovi. Ľahol som si na chrbát a dal si ruky za hlavu. Chloe sa trošku zatriasla... len nech sa nezobudí... to som nechcel. Jednou rukou začala búchať po perine a všade okolo. Hľadala ma. Chytil som jej ruku do svojej. Usmiala sa a prisunula ku mne až mi vyliezla na hruď a znovu spokojne zaspala.

Asi po troch hodinách som zaspal i ja. Bol som v izbe u Rose.... ale nebola tam Rose... ale Chloe...  kde je Rose? Chloe.. sa tiež na mňa tak prekvapene pozerala, no keď som jej predviedol úsmev tak sa usmiala i ona. Pomaly som podišiel ku nej. A sadol si na posteľ. Obaja sme sa tomu druhému dívali zasnene do očí... ale nechápal som čo sa stalo s Rose... viem nebolo to odo mňa fér... že som teraz s Chloe... ale Rose... moja Rose... nie je predsa skutočná... je vymyslená... výplod mojich snov, ktorý mi spríjemňoval večnosť... a Chloe? Chloe je skutočná... môžem byť s ňou i cez deň aj noc... môžeme spolu chodiť kam chceme... kedy chceme... robiť to čo chceme. Je to život ktorý si riadim sám... nielen sen...

http://www.youtube.com/watch?v=qZ0FhVZce2o&feature=fvstň

Chytil som Chloe okolo pásu a stiahol si ju ku sebe do lona. Usmiala sa na mňa a prešla mi dlaňou po tvári. Priblížil som sa ku nej a opatrne ju pobozkal na čelo. Chloe to asi nevydržala pretože si ihneď moju tvár stiahla ku svojej puse a spojila vášnivo naše pery. Dlaňami mi pátrala po celej hrudi a ja som si ju stále tisol bližšie a bližšie. Nakoniec som to ukončil ja... nechcel som s ňou zhrešiť ani v sne.
Chloe sa na mňa krásne usmiala ako vždy... naozaj vyzerala ako naživo... nie ako v sne.

„Vieš o tom... že táto existencia pre mňa vždy znamenala iba život a smrť, mohla by som povedať že ty si teraz pre mňa život... ale ty si niečo čo je vyššie ako život a je to omnoho väčšie... nejaké svetlo... niečo, čo ma napĺňa šťastím... bezproblémový život... asi je to láska.“

Zašeptala mi pri tvári. Krajšie slová som nikdy v živote nepočul. Ihneď som ju vášnivo pobozkal, cítil som ako sa pousmiala a my sme pokračovali ďalej. Celú noc sme sa rozprávali alebo sa ku sebe mazlili. Bolo to trochu iné ako keď je to naživo... nielen v sne... neboli sme taký ostýchavý... boli sme odviazanejší... dotýkali sme sa seba... a nebolo to až také ťažké. Boli sme jednoducho úplne uvoľnení a neexistovali hranice.

Ale existovalo svedomie... takže nič iné ako bozky a slová sa nerozdávalo. Ráno som sa zobudil pomerne skoro a môj anjel ešte stále pokojne spal na mojej hrudi. Nechcel som ju budiť a tak som ani nevstával. Počul som tiché chrápanie a tak som zistil že už aj chlapci sú tu.

Ležal som na posteli a hral sa s Chloeinou rukou, spala dosť tvrdo keďže ani moja manipulácia s jej rukou ju nezobudila. Po chvíli ma to prešlo a tak som sa začal hrať s jej vlasmi. Asi o hodinu potom sa začala pomaly zobúdzať. Najprv len pohybovala rukami a uisťovala sa či som tam. Bola naozaj zlatá... a potom sa začala trochu vrtieť... prehadzovať... až nakoniec otvorila oči.

Rukami nahmatala moju tvár a očami skĺzla na moju hruď.

„Prepáč.“

Zachraptela previnilo... keby ona len vie aký som rád že tam celú noc spala. Už chcela zliesť z mojej hrude no ja som ju tam zadržal... pozrela sa mi do očí.

„Ale mne to nevadilo.“

Zaškeril som sa na ňu a ona sa zase tak prekrásne začala červenať. Usmial som sa ešte viac. Dúfam že nebude chorá... je až moc horúca a tiež ten jej hlas. Chvíľu sme ešte takto ležali a potom zase Chlo bola netrpezlivá a tak došlo na môj plán.

„Alex... ja by som už mala ísť ku sebe do izby.“

Povedala mi zahanbene.

„Prepáč Chloe... ale ak tam pôjdeš... tak tam ideš posledný krát. Ja nechcem aby si tam bola... hlavne nie s nimi.“

„Ale kam mám teda ísť? Všetko je už plné....“

Odpovedala mi a ja som sa na ňu usmial.

„No veď predsa sem ku mne. Aj tak mám moc veľkú posteľ pre jedného. A toto je izby pre štyroch.“

Dohovoril som a Chloe sa na mňa prekvapene pozrela. Pobozkal som ju na čelo a usmieval sa na ňu.

„Nie... ja to od teba nemôžem žiadať... i tak ma už musíš mať plné zuby.“

Zašeptala už posledné slová no ja som ju počul. Rýchlo som si ju vyhupol ku sebe a pobozkal ju tak vášnivo až sa mne samému točila hlava.

„Lee... netrep už prosím ťa také hlúposti... bol to môj nápad ... a ty sama vieš že budem len najšťastnejší ak tu zostaneš... ak mi na to prikývneš.“

Môj Anjel sa na mňa pozrel... chvíľu premýšľal a potom kývol.

„No dobre... a čo ak to bude chlapcom vadiť?“

Zachraptela znovu a ja som sa na ňu vystrašene pozrel, zase sa previnilo usmiala.

„I keby... majú smolu.“

Začali sme sa spoločne smiať. Prisunul som si Chloe bližšie ku sebe a užíval si jej vône, tela, kože, úsmevu... či krásnych lícnych jamiek. Normálny muž by si teraz myslel že má pri sebe ženu svojich snov... no ona nie je žena... ona je tá najkrajšia a najlepšia bytosť v celej existencii tohto odporného sveta... ona si nezaslúži trpieť... a ja som tu na to aby som túto krásnu bytosť navždy chránil... navždy...

 

10.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozprávka pre dospelých - 9. kapitola:

1.
Smazat | Upravit | 31.12.2009 [17:35]

Jako u minulé kapitoly, píší se pouze tři tečky a za nimi mezera!!! Nezapomeň zaškrtnout "článek je hotov"!EmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!