OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Rozprávka pre dospelých - 1



Rozprávka pre dospelých - 1Dozviete sa niečo o Alexovi o Chloe, o ich živote... nejaké to sťahovanie... kto a prečo sa dozviete ak si prečítate prvú časť:) Príjemné čítanie:)

1. kapitola - Ako to začína

Alexander Raymond (Savannah):

Po štyroch hodinách som sa zobudil, no áno nie je to už sladkých 8 ani 6 hodín, ktoré som potreboval na spánok. Každým rokom je to menej a blíži sa moja premena. Všetci sa na ňu tešia, ale ja nie...radšej by som bol obyčajným človekom a o pár rokov zomrel. A nie znášať túto moju „skvelú“ nesmrteľnosť.

Vyšiel som z izby, bolo 5:30, najvhodnejšia doba zase si zopakovať učivo. Obliekol som sa,umyl, jedlo som si nechával na jedáleň v škole, dnes mi moc netreba jesť, aspoň sa nemusím v jedálni toľko pretvarovať ako Madison a Audrey. Zasadol som za stôl a otvoril učebnice. V takejto polohe som zotrval iba hodinu, takže som šiel za mojou láskou, mojou gitarou...

Dnes mám dobrú náladu, pretože dnes som s Rose prežil krásny sen. Boli sme u nej doma, ona ležala na posteli a ja som sedel pri nej a hral jej na gitaru. Hral som jej asi 3O skladieb a potom vyriekla tie krásne slová:

„ Ľahni si na môj vankúš, budeme sa spolu dívať na môj sen...“

Ľahol som si na bok pri ňu, naše ruky sme preplietli a užívali si spoločné chvíle. Bola to jedna z najkrajších snových nocí, čo som s ňou zažil. Vošiel som do izby, vzal do rúk gitaru a začal hrať. Potrebujem sa naučiť viacej skladieb, aby som jej ich mohol hrávať. To ona ma naučila tak milovať hudbu. Raz som jej prezradil že hrám na gitaru a ona ma poprosila aby som jej zahral.

Zahral som jej moju obľúbenú skladbu a ona sa nad ňou rozplývala, vždy hovorí:

„ Chcela by som raz ísť do mesta hudby, kde namiesto stromov by boli basy, namiesto áut by boli klavíre, namiesto lámp by boli jemné píšťalky, namiesto kvetov, husle, a ty by si bol moja gitara, ktorá by mi celé dni hrala“

Jej slová sú vždy tak zvláštne ale i krásne, krásne ako ona. Hral som a hral, až kým som nezapočul Audreyho.

„ Alexander, už musíme ísť, nechaj tú chuderu chvíľu na pokoji“

No áno, moja gitara bola používaná až primoc často. Odložil som ju a vyskočil oknom von. Audrey a Madison, sa už mračili na mňa od auta. Nastúpil som na zadné sedadlo a pohltil sa do myšlienok na Rose. Môj snový anjel, škoda že nie je skutočná, keby je, nevzdal by som sa jej nikdy. Zastavili sme a Audrey s Madison vystúpili a šli ku druhej budove školy a ja zase ku prvej. Naša škola bola rozdelená na 3 časti.

Na históriu, biológiu a muzikálne umenie. Ja som pravdaže na muzikálnom, Audrey na biológii a Madison na histórii. Nie je to nejaká veľká škola, obyčajná stredná škola, ako ktorá koľvek iná. Prešiel som školou až do triedy, práve sme mali teóriu histórie hudby. Posadil som sa a čakal. Do tridy nevstúpil profesor Jenkins, ale náš riaditeľ Doyle a spustil.

„ Milí študenti , na strednej škole múzických umení v Pooleri, pred 3 dňami niekto založil oheň a škola celá zhorela. Študenti tejto školy nemajú kde teraz študovať, budú rozdelení do našej školy, školy v Beauforte alebo v Hineswille. Keďže ku nám pribudnú nové tváre, tak sme sa s riaditeľom tejto školy dohodli na spoločnom zoznamovacom výlete do Bluftonu. Vyberieme len pár z vás, najmä tých, ktorí dosahujú najlepšie výsledky. Tento výlet sa bude konať na budúci týždeň v utorok 22.5 a bude trvať až do soboty 26.5. A od pondelka 28.5. ku nám nastúpia noví študenti, takže si myslím že sa máme na čo tešiť.

Výber študentov z tejto triedy vám poviem už teraz z 42 študentov, ktorých mám vybrať, som z tejto talentovanej triedy vybral 8 a to : Susie Dickersová, Diana Mattonová, Erika Voyagerová, Líza Steinová, Alexander Raymond, Marty Suckers, Tereza Bowlová a Samantha Downsnová. Dúfam že vštci menovaní môžu ísť, ostatné si povieme dnes po vyučovaní, ďakujem za pozornosť, dovidenia.“

„ Dovidenia“

Prehovorila zborovo trieda. Tak toto bude problém, ako to tam mám vydržať? Musím niečo vymyslieť.

Chloe Aiden ( Pooler) :

Kenneth sedel u mňa na posteli a ja som pri ňom ležala. Zase mal pri sebe svoju milovanú gitaru. Bol taký krásny, sedel tam a ja som ho poprosila aby mi zahral. A ako v každom sne mi začal krásne hrať, boli to nežné a krásne melódie. Hral mi aspoň 3O krásnych melódií, ktoré ma tak tešili. Potom som jeho hranie prerušila vetou:

„ Ľahni si na môj vankúš, budeme sa spolu dívať na môj sen“

Kenneth sa pousmial, ľahol si pri mňa na bok, preplietol naše ruky a zaspali sme. Tak sa skončila krásna časť môjho dňa. Zobudila som sa, dnes je utorok, a škola ma nečaká, keďže nejaký dobrý človek ju podpálil, ale teraz som zvedavá kam ma dajú? Buď pôjdem so Beaufortu, Savannahu, alebo do Hineswillu. Všetko sú to stredné školy múzických umení. Rodičia povedali, že sa tam aj presťahujeme, pretože môj brat Noah, chodí na moju školu, a čo by rodičia nespravili pre toho malého rozmaznanca.

Takže do piatku sa ideme presťahovať, neberieme si s tadiaľto veľa vecí, veď rodičia nie sú chudobní, takže si chcú pokupovať väčšinu vecí nanovo. Ja som v tejto rodine bratá ako čierna ovca, špina, chyba, ktorá sa nikdy nemala narodiť. Keby len vedia že pod podlahou mám schované kraťase, rifle, a voľné tričká čiernej, červenej, hnedej a modrej farby. Tieto veci sú moji miláčikovia a taktiež moje piáno, môj poklad, ktorý ma drží pri živote, dúfam že sa rodičia nado mnou zmilujú a vezmú ho tiež do toho mesta, kam sa sťahujeme.

Keďže hrám na piáno, Stephen a Sherley, teda moji rodičia, sa môžu týmto mojím talentom aspoň vychvalovať, inak by som im bola už iba na upratovanie.

„ Sťahujeme sa do Savannahu, juchú!“

Kričal z dola Noah a Sherley už začala poskakovať ako šialená. V tom vtrhol do izby Stephen.

„ Začni baliť, ihneď!“

Skríkol na mňa a odišiel. No áno, nič nie je lepšie ako otcovská láska. Začala som sa baliť, ale predtým som sa išla pozrieť na net , čo vlastne je Savannah za mesto. Je to celkom dosť veľké mesto oproti Pooleru, a tamojšia škola je rozdelená na tri odbory. Ale inak je Savannah i krásne mesto s hustými lesmi.

Začal som si baliť pár vecí. Nemala som toho naozaj veľa. Za to keď som videla balenie Noaha tak som len vyvaľovala oči, ani som si neuvedomila, že toho toľko v izbe skrýva. Pobalila som posledné dôležité veci. Znova som začala premýšlať nad Kennethom, už sa teším na dnešnú noc...

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozprávka pre dospelých - 1:

2. viktoria
18.09.2009 [16:09]

podla mna je to super a rychlo pokracujEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

1.
Smazat | Upravit | 17.09.2009 [8:35]

Bylo by dobré přidat do perexu popis a obrázek, poté zatrhni "článek je hotov"

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!