OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ochránim ťa! 5. kapitola



Ochránim ťa! 5. kapitolaOmlúvam sa že je to také krátke. Naozaj. Ale nemala som dosť času. A zase venované Mrror. No a ku kapitole. Láska Madison a Johna je zase skúšaná.

 

JOHN:

Keď  som sa ráno prebral bol som strašne šťastný. Dnes by som sa mal nasťahovať k Madison na celé tri mesiace. Dlhé tri mesiace, kým sú naši u brata. Strašne sa teším. Milujem ju. Nechápem ako som ju mohol chcieť len, tak pretiahnuť a odkopnúť. Bol som pako. A teraz som zamilovaný pako. Naozaj ju milujem. Len ešte musím porozmýšľať ,ako vyriešime problém s Gabriellom. Je to hajzel. Hajzel ,ktorý chce moju Madison. Ale ona je moja. A ak jej ublíži, tak nech si ma nepraje. Vlkolak-nevlkola. Ona je moja. V tom sa rozleteli dvera a v nich stál Kid. Tiež chodil s nami do školy a Madison spomenula že je tiež vlkolak. Za ním stál Gabriell a zúrivo si ma premeriaval. Vzpriamil som sa na posteli a natiahol sa po strieborný kríž. Nestihol som a dostal od Kida päsťou.

„Nezabi ho. Potrebujem ho na lov živého!“ povedal pokojne Gabriell a usmial sa na mňa.

„Jané! Viem!“ povedal mu Kid a začal mi zväzovať ruky. Do úst mi napchal kus látky a prelepil ich. Vyhodil si ma na chrbát a skočil z okna. Tam mal nachystané auto a napchal ma do kufra. Nevidel som nič. Všade bola tma. Cítil som jemné vibrácie a bolo mi jasné že sme vyrazili.

 

 

Madison:

 

Ten hajzel. On ho uniesol. Práve som bola v nemocnici. Presnejšie v Johnovej izbe. Všade som cítila smrad Kida a Gabriella. Fuj! Zabijem ich. FUCK!!! Rozbehla som sa von z izby. Počula som za sebou hlas recepčnej ale nereagovala som. Bežala som k autu a nasadla. Vydala som sa ku starému kostolu. Preboha! Ak, mu ublížia! Ak, sa ho chytia. Môjho Johna. Nie! Ja ich zabijem. Zabijem ich ak sa ho dotknú. No, vlastne ich zabijem aj tak. Je mi to jedno. Akože on si zdvihne ten nafúkaný zadok. No dobre nakúkanú riť a len tak sa dorúti do nemocnice. Zoberie so sebou Kida a unesú Johna. Pche! Šak počkaj.  Debil! Je to debil. Proste debil. Fuck! Stála som pred kostolom a pozerala sa z okna. Otvorila som dvere a vyletela von. Bežala som do kostola a vletela tam ako tornádo. Na oltári sedel Gabriell a Kid. Na niečom sa veľmi dobre bavili a keď ma zbadali stíchli.

„Mad, prišla si nás navštíviť?“ začal Kid falošne.

„Daj si pozor! Som Gabriellokidolačná! A prisahám že vás zabijem! Tak kde je?“ kričala som. Ak mi nepovedia  kde je, tak si ich hlavy zavesím na krk. Debili.

„No, ak nás zabiješ, tak sa asi dozvieš o tom gayovi veľké hovno!“ povedal Gabriell a vykročil ku mne. Kid sa tiež rozbehol a chytil mi ruky za chrbtom. Gabriell ma začal bozkávať. Postupne sa mi dobíjal pod tričko a Kid ma stále držal. Musela som dačo urobiť. Stopercentne som sa sústredila a premenila sa. Pocítila som známy euforický pocit. Akoby som bola naplnená cukrovou vatou a ľahká ako vánok. Vrhla som sa na Gabriella a začala som trhať. Chvíľu mu trvalo než sa spamätal a potom ma vrhol cez celý kostol. Dopadla som tvrdo a to už som videla čierneho a hnedého vlka ako bežia oproti mne.

Snažila som sa brániť, ale čím viac som mykala labami, tým som viac, upadala do temnoty.

 

 

JOHN:

 

Hodili ma do nejakej smradľavej kobky. Zabuchli dvere a so smiechom odišli. Pozbieral som sa zo zeme a začal kopať do dverí. Jediné na čo to bolo dobré bolo, že ma začali bolieť nohy. Sadol som si do kúta a predstavoval si, že obíjam Madison.

 

 

***

 

Ešte asi 3 až 4 kapitoly a poviedka bude končiť. Ja ďakujem kažnému, kto sa dostal až sem. Nebodaj kto ju dočíta. :P  A ešte rar vám chcem poďakovať. Ak ste sa dostali až po piatu kapitolu, veľa to pre mňa znamená. :P



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ochránim ťa! 5. kapitola:

7. JessLoye přispěvatel
25.12.2010 [22:12]

JessLoyeMoje nervy! To sú kreténi! Dúfam, že sa Mad preberie bez toho, aby sa jej niečo stalo. A posledná veta - najsamlepšia!

6. SafiraDarkfire přispěvatel
15.12.2010 [20:27]

SafiraDarkfireSuper, dočkala jsem se její vztekle reakce:D Jupíííí:D :D :D Jsem nadšená a fandím ji. Doufám, že ten boj s nimi vyhraje. Gabriela bych probodla stříbrným kulem, jak bych měla na rukách rukavice.:D

5. Texie admin
19.11.2010 [19:37]

TexieAhojky, čti si po sobě prosím články ještě než je vložíš. Máš tam chybky a zapomínáš často na čárky. Emoticon

4. bobik přispěvatel
17.11.2010 [21:41]

bobikdowol...:P ja som neni koza... ja som ianova char :P

3. MirrorGirl454 přispěvatel
17.11.2010 [18:38]

MirrorGirl454bobík: Ty koza... Emoticon Emoticon Emoticon

2. bobik přispěvatel
17.11.2010 [14:49]

bobik:P ja zabíjam vždy... :P a ten koniec... ukončila som to tsk kôli tej babkinej kampani a chcela som sa tzi oplatitiť za 36 :P

1. MirrorGirl454 přispěvatel
17.11.2010 [13:09]

MirrorGirl454WTF????? Takto skončiť dlho očakávanú kapitolu???? To nie ej fér.... chudkáčik John.... tak veľmi mi je ho ľúto a Madison tiež... Ale s tým GabrieloKidolačná si zabila... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!