OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nečekané - 2. kapitola



Nečekané - 2. kapitolaJak to odpadne v kuchyni? A jak moc se Tay změnil? To si přečtete zde!

2. kapitola

„Au! To je horký!“ vykřikl jsem, když jsem se napil kafe.  „Fuj, chutná to jak shnilý ponožky!“ Teď už úplně vzhůru jsem, zaregistroval jak se Thommy zubí do kakaa od ucha k uchu.

„Vylouhoval  jsem ti tam potají tvoje fusky. Teď aspoň víš jak chutnaj!“ Teď už se Thommy neudržel a rozesmál se na celé kolo.  Já po něm vyjel, chytil ho pod krkem a připlácl ke stěně.

„Tohle. Už. Mi. Nikdy. Nedělej!“ zavrčel jsem na něj a pustil ho. On uklidil kakao, řekl „Brou noc“ a odešel do svýho pokoje. Já jsem dojedl závin, vylil jsem kafe, umyl nádobí a suché ho poskládal do skříně.

Kuchyň jsme měli společnou s jídelnou. Světle zelené skříně s černou deskou, židle hnědé s každou nohou jinou, stůl plastový. Jo, to byla moje kuchyně. Můj pokoj by asi takovýto: nalevo od dveří skříň, napravo postel. V pravém rohu u okna se činilo křeslo s knihovnou a v levém stůl, notes a lampička. Nikdy jsem nebyl zrovna bordelář, spíš jsem měl uklizeno. Vždycky. Byl jsem ale závislý na drobnostech. Jako třeba věci na nástěnce, suvenýry z cest…

Chodil jsem jako tělo bez duše. I když jsem věděl, že mě Ang podvádí, bolelo to, hodně.  Vytáhl jsem ze skříňky v pokoji peněženku, natáhl na sebe tričko a koženou bundu, vytáhl conversky a vyrazil ven. S klíčema, peněženkou, mobilem v kapse, jsem došel do trafiky a koupil si oblíbenou značku cigaret. Pak jsem došel do obchodu s lihovinami, kde jsem si koupil absinth, whiskey a další neurčité lahve. Šel jsem pak do baru Dannys, kde sem to strčil do skříňky a zamknul.

„Ahoj Tayi,“ pozdravila mě Keira.

„Ahoj Kei, máš něco?“ zeptal jsem se jí.

Vykulila oči. „Cože, ty a drogy? Od kdy?“

„Od tý doby, co mě opustila Angela,“ zavrčel jsem.

„Promiň. To jsem nechtěla. Ale byli jste dobrej pár. Mám koks, mary, pervitin…“

„Dej mi ten koks, tak tři pytlíky.“

„Dobře, pro tebe na začátek zadarmo, normálně pytlík stojí dvacet babek.“

„Díky Kei, máš to u mě.“

Odsloužil jsem si dnešní šichtu, vzal ze skříňky nákup, koks strčil do zadní kapsy kalhot a vyrazil domů. Bylo osm ráno a já šel z práce. Vytáhl jsem klíče a odemkl. Thommy by měl spát a tak jsem vešel dovnitř a nijak neskrýval můj „nákup“.  Když jsem ale strkal absinth do skříňky v pokoji, uslyšel jsem jak si někdo odkašlal. Otočil jsem se a vynadal z kapsy cigaretu a zapalovač.

„Co chceš Thommy?“ zeptal jsem se zapalující si cigaretu.

„Kde jsi byl v noci? Bál jsem se.“

„Ach jo Thommy. Je ti patnáct a bojíš se tmy? Byl jsem na nákupu a v práci.“

„No, na nákupu oblečení určitě ne.“ Zašklebil se Thommy. „Až se to dozví taťka.“ Zasmál se. V tu chvíli jsem byl u něj, držel ho pod krkem.

„Jestli to otci kecneš, tak tě uškrtim a je mi jedno, že jsi můj bratr,“ zasyčel jsem mu do ucha a vydechl mu do obličeje kouř z cigaret. Hned začal kašlat a mávat si rukou před obličejem. Odběhl z pokoje a zabouchl dveře. Potěšeně jsem se usmál a sedl před počítač. Když jsem dosedl, ucítil jsem v zadní kapse kalhot pytlíčky koksu. Vytáhl jsem jeden pytlíček a vysypal ho na stůl. Vytáhl  jsem bankovku a smotal ji do ruličky.  Nasál jsem ho nosem a užíval si ten pocit. Najednou zaklepal někdo na dveře. Mátožně jsem vstal a chystal se otevřít a sprdnout Thommyho.

„Co chceš Th…“ vyslovil jsem, ale nedořekl jsem to, protože jsem uviděl jeho výraz. Byl zmučený a bolestný.  I přes vzájemný hádky to byl můj mladší brácha. „Co se stalo Thommy?“

„Jimmy… on…. Volala mi jeho máma. Jimmy umřel.“

„Ale vždyť byl Jimmy zdravý jako rybička. Nemohl umřít, na tom se mi něco nezdá. Neříkala něco víc?“

„Ne, neříkala. Ale nějak rychle to ukončila.“ Na tom bylo něco divného. Ale nijak mě to neznepokojovalo. Byl jsem pořád sjetý koksem a líbilo se mi to. Cítil jsem euforii. Najednou to mnou škublo. Co to… Nevím, asi vedlejší účinky.

„Ty si sjetej!“ obvinil mě Thommy.

Zasmál jsem se. „Já a sjetej? Prosim tě! Kdes to vzal?“

„No, a co je ten prášek na stole?“ zeptal se nevinně.

„Cukr pako,“ zavrčel jsem a vyhnal ho z pokoje. Kecnul jsem sebou na židli u počítače a došňupal zbytek koksu.  Sáček jsem vyhodil a plácnul sebou na postel, protože nebylo co jiného dělat. Brigádu jsem měl až příští týden. Nakonec jsem na sebe natáhl čisté džíny a bez trička, jenom s bundou vyrazil za partou.

Naše parta měla ústřednu ve starém skladišti. Občas tam přišly nějaké kočky, občas jsem tam zkoušel se svojí kapelou.

Došel jsem tam brzy, a co mě překvapilo, bylo tu i pár koček. Dneska si užiju, rozhodl jsem se. Ale nebude to něžný a hezký, podle jejich způsobu, ale podle mého. Bude to tvrdé a drsné. Žádný něžnosti.  Ženský jsou vhodný jenom na sex. Po Angele, té couře Angele, jsem na ně zanevřel. Pozdravil jsem kluky z party a vzal jsem si přímo tam jednu z těch děvek. Rozepnul jsem si poklopec a s ničím se nepáral. Vyhrnul jsem jí sukni, sundal kalhotky a vsunul ho do ní. Všichni kluci z party to takhle dělali, jen já jsem byl jinej. Teď se to ale změnilo. Pomalu jsem zrychloval a nakonec jsem dosáhl orgasmu. Hrubě jsem jí odstrčil až spadla a zapl si poklopec.

„No teda  Tayi. Co se s tebou stalo?“ zeptal se překvapeně Pete.

„Nic, dospěl jsem,“ zasmál jsem se. Sedl jsem si ke klukům a užíval si ten pocit euforie, který bohužel dozníval. Vytáhl jsem tedy cigaretu a zapálil si.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekané - 2. kapitola:

3. MirrorGirl454 přispěvatel
22.03.2011 [15:15]

MirrorGirl454Nemusíš sa báť, mňa viac neskazíš. ;D Emoticon

2. ClaireStew přispěvatel
20.03.2011 [13:52]

ClaireStewjsou tam i o hodně pikantnější scény.. proto to tam dávám aby si lidi uvědomili, že to není pohádka pro děti, ale opak..:D ale děkuji.

1. MirrorGirl454 přispěvatel
19.03.2011 [19:24]

MirrorGirl454No... heheh zákaz som porušila, sorry, ešte len 14 mám, ale nemusíš sa báť, ja som už zkazená dosť. ;D
No, takže som zvedavá, že čo z neho bude. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!