OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Miluješ ma? Nie! Fajn! prológ



Miluješ ma? Nie! Fajn! prológDokáže niekto rozmraziť srdce ľadového kráľa? A ak áno, kedy? A čo ak je to predurčené práve ľadovej královne? Ako môže dopádnúť, keď sa školská hviezda Emma zamiluje do kapitána futbalového mužstva Leeho? Ale má to háčik. Tý dvaja sa nenávidia od prvej chvíle, kedy sa mali tú česť stretnúť. Ale čo ak si Emma svoje city prizná. A čo ak má tri kamarádky, ktoré sa jej pokúsia Leeho dohodiť za každú cenu. Zmení sa Lee? Alebo sa aj tak otočí za každou sukňou? Nuž ich osud je v poviedke...

Emma:

„Fuck! Suka! Zabijem ťa!“ ozývalo sa školou uspokojivé kričanie. Vedela som, že to klaplo. Úsmev ma však prešiel, ako náhle sa oproti mne rútil Lee. Vyzeral naozaj naštvane. Dopochodoval predo mňa a ja som čakala, že mi dá facku. Nestalo sa tak. Namiesto toho si ma vyhodil na rameno. Asi som to prehnala.

„Ty malá suka! Ako si mi mohla prešiť meno na drese? Namiesto Harper 17, je tam pupušik  ♥.,” Kričal na mňa.  Stále ma mal na pleci. Strašne som sa chcela spýtať kam ma vlečie. Neodvážila som sa. Namiesto toho som poslušne držala hubu! Prišli sme až ku chalanským šatniam. Tam ma postavil na lavičku. Som rada že ma nedal na zem. S mojimi 162 centimetrami, som proti jeho 187-ičke nemala šancu. Teraz som mu bola zoči voči.

„Lee! Ja som si nezačala. Ty si moje nahé fotky rozvesil po škole! Podotýkam, hrozná fotomontáž,” povedala som a usmiala sa.

„Emma! Hádame sa od prvého ročníku na tejto škole! Ale toto si prehnala!” povedal.

„Ja? Hovno!” zakričala som a zoskočila z lavičky. Teraz som bola o dve hlavy nižšia. Lee o krok cúvol. Asi som vyzerala ako buldog. Vážne sa ma bál.

„A teraz ma počúvaj! Ty si si začal! Kvôli tebe som sa rozišla s Mikom. Kvôli tebe som skoro prepadla s trigonometrie! Kvôli tebe sú po celej škole moje nahé fotky! Opäť pripomínam, strašná fotomontáž!“ kričala som naňho.

„Ako si povedala. Ja? Hovno! Kvôli tebe si všetci myslia že nosím slipy s gumovými macíkmy.  Kvôli tebe som bol pol roka skinhead. Kvôli tebe som musel obehnúť celú školu len v uteráku!“ kričal pre zmenu on.

„Neziap po mne!  Rozumel si?“ spýtala som sa ho. K odpovedi sa moc nemal, tak som mu pomohla. Noha mi vystrelila k jeho najcitlivejšiemu miestečku. Ouč!

„Ty pidihajzlík!“ povedal piskľavo. Preskočila som ho ladne ako baletka a odišla zo šatne. Namierila som si to na biológiu. Mala som ju s Leem, ale neviem, či tam príde. Možno to nezvládne. Teda, určite to nezvládne. Vošla som do učebne a sadla si za svoju lavicu. Zdieľam ju z Leem. Učiteľ si myslel, že potrebujeme udobriť náš vzťah. Na lavici je vyškriabaná čiara, presne podľa stredu. Rozdeľuje to moju časť a Leeho. Stalo sa niečo, čo som nečakala. Do triedy nacupkal učiteľ a o pár minút po ňom Lee. Vyzeral normálne, hoci išiel trošku pomalšie. Ale nezasvätený by si to nevšimol. Sadol si za svoju lavicu a pozeral na učiteľa. Keď sa učiteľ otočil, nahol sa ku mne.

„Počkaj po hodine! Toto si odskáčeš!“ usmial sa a odtiahol sa. Nahlas som preglgla. Ouč! Čo asi chystá? Naozaj neviem? Asi to bude niečo diabolské! Naozaj diabolské! Pokúsila som sa sústrediť na učiteľa. Ale hlavou mi behali divné myšlienky. Niečo typu: Leeho ľadovo modré oči. Ách, aké sú dokonalé. Alebo, Leeho postava, Bože aké veci by sa s ňou dali robiť! EMMA! Prestaň. Je to nepriateľ. A ty mu neodpustíš, ani ak vyjde s bielou vlajkou vyrobenou s jeho slipov. Nenápadne som sa naňho pozrela. Pozeral na učiteľa a ja som si ho mohla obzrieť. Na sebe mal čierne tričko a šedé rifle. Obuté mal čierne conversky. Blond vlasy mal, ako vždy, ulízané dozadu. Bol fakt sexi. A to je čo povedať. Dvere sa otvorili a v nich stála Mia.

„Pán učiteľ! Tréner, si žiada Leeho. Len pár drobností,“ povedala hlasom neviniatka. Na sto percent, ak teraz pôjdem na WC budú robiť... niečo...!

Mia a jej banda druhoradých roztlieskavačiek sú trápne. My prvoradé máme pod palcom celú školu. Vlastne odkedy chodím sem do školy, vždy som bola kráľovná školy ja. Mia a jej šesť pätolizačiek si založili skupinu roztlieskavačiek, pretože si mysleli že na nás majú. Omyl! Stále sme tie hlavné my! Chodíme na zápasy a tak. Ony chodia len na tréningy. Pretože my mávame tréning v inej telocvični. Zdvihla som ruku. Učiteľ ma vyvolal.

„Potrebujem ísť na WC,“ povedala som. Kývol na znak, že môžem ísť. Postavila som sa a prešla ku dverám. Tam som žmurkla na Katy. Naznačila mi nejaké blbosti. Ale tvárila som sa ,že ju nepočujem. Rýchlo som prebehla chodbou. Dostala som sa ku dievčenským záchodom. Opatrne som pootvorila dvere. Boli v kabínke. Vošla som do vedľajšej a postavila sa na záchodovú misu. Nazrela som k nim. Mia bola opretá o stenu kabínky a Lee bol nalepený na nej. Vzala som mobil a nenápadne som si to odfotila. Zoskočila som z misy a bežala do triedy. Sadla som si do lavice a vytiahla mobil. Skoro ma jeb*o. Mala som sa pozerať čo fotím. Práve keď som cvakla sa obaja pozreli hore. Našťastie mi trčala len ruka. Hlavu som už mala preč. Podobný mobil ako ja má na škole x dievčat. Nenápadne som to poslala Čcho. Školská babka na trhu. Sedela na druhej strane triedy. Ako náhle si to pozrela, otočila sa na mňa. Naznačila som jej ústami, že to nemá odo mňa. Prikývla a začala sa hrať s mobilom. Super. Teraz to bude vedieť celá škola. Hádam Leeho nenapadne, že som to spravila ja. Alebo áno? O chvíľu mala už fotku celá trieda. Videla som, ako sa o nej bavia a ako ju rozposielajú ďalej. Otvorili sa dvere a vošiel Lee. Najprv bolo ticho a potom sa ozval neuveriteľný smiech. Ja som nahodila ksicht: čomu sa smejete? Lee prišiel ku mne. Katy si všimla jeho nazúreného pohľadu. Včas ma zachránila. Skríkla na celú triedu.

„Emma, zabudla som ti to poslať!“ o pár minút som mala šesť prijatých MMS súborov. Otvorila som prvý, od Katy... Leeho  fotka. Ukázala som mu ju. Chcel mi mobil zobrať, ale včas som ho dala na bok. Zamračil sa na mňa. Zazvonilo a on sa vyrútil s triedy ako čerstvá spermia. Prišla za mnou Katy a začala.

„Si blbá! Vážne blbá! Raz mu dôjde, že je to od teba. A pomstí sa ti trojnásobne!” hovorila, ale na perách mala úsmev.

„Pozri, ak si to mám užiť, tak poriadne!“ povedala som. Usmiala sa a vydali sme sa na ďalšiu hodinu.

***

Mali sme práve tréning rozliskavačiek. Bežala som do telocvične a prebehla okolo tej, v ktorej majú tréning basketbalisti. Nazrela som dnu. Lee mal práve loptu a bežal ku košu. Všimla som si, že dres už má opravený. Má na ňom svoje normálne meno. HARPER 17. Bol strašne sexi. Dobehol ku košu a skóroval. Nevedela som, koľko tu už stojím, tak som sa vydala na náš tréning. Celý tréning som len tak prehopkala. Bola som nemožná. Nevedela som sa zaradiť. Ani poriadne skočiť. Stále mi po hlave bežali myšlienky, ako obesiť Miu. Asi sa budem musieť porozprávať s Kate.

„Pre dnes končíme!” zakričala som. Baby sa rozpŕchli do šatní. Ja som ostala sedieť na žinenke.

„Čo ťa žerie?“ spýtala sa ma Kate a sadla si ku mne.

„Ja neviem! Kate je to zložité. To by si nepochopila!“ povedala som a odvrátila som od nej tvár. Po nej mi začali stekať slzy.

„Emma! Okamžite mi to povedz!” zakričala Kate.

„Milujem Leeho! Som doňho zbláznená. To jeho telo a oči. A to ako sa usmieva. Ja ho milujem!“ povedala som jej.

„Konečne so si to priznala,“ povedala mi.

„Čo?!” spýtala som sa.

„No tak! S babami s týmu uzavierame stávky. Vraj kedy si to priznáš!“ usmievala sa.

„Čo?“ pozrela som sa na ňu.

„Baby!” zakričala. Zo šatne vyletela Liss a Maira.

„Tak! Keď si si to priznala... pokúsime sa, aby si ho získala. Musíme ho zmeniť!“ povedala Maira.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluješ ma? Nie! Fajn! prológ:

10. JessLoye přispěvatel
27.12.2010 [0:01]

JessLoyea dokelu! Tak toto je riadna šupa! Takže oni si to rozdávali na záchodoch a ona to rozoslala kade tade všade? Perfect!

9. LynVonNightlight přispěvatel
01.12.2010 [10:43]

LynVonNightlightbobik: tak to som potom rada, že si si to zobrala k srdcu a v písaní určite pokračuj ...

8. bobik přispěvatel
30.11.2010 [22:02]

bobik Darien: Ďakujem! Komnetár od teba pre mňa veľa znamená, lebo tvoja tvorba je ozaj geniálna.
LynVonNightlight: Tvoj komentár si k srdcu beriem. Dnes som narazila na tovju tvorbu a prvá kapitola ma uchvátila. Kebyže mi doobeda nevypadne net čítam ďalej. Ale jasná že vypadol. A na tých hcybách zapracujem, sľubujem.
Dvojča: Fajn, máš rešpekt...:P

7. MirrorGirl454 přispěvatel
30.11.2010 [21:07]

MirrorGirl454Na! A vraj to nikdo nečíta! Ja som ti vravela, že je to dobré! Emoticon Emoticon Emoticon

6. LynVonNightlight přispěvatel
30.11.2010 [20:26]

LynVonNightlighteee v prvom rade tie chyby:
- číslovky sa píšu
- so, so, z, zo
- napadlo Leemu ( nie napadlo Leeho, napadnúť ťa môže iba zviera)
- chýbali ti tam čiarky, hlavne pred že
- spojkou ALE by som spojila dve vety do jednej a nedala každú zvlásť

teraz k príbehu:
prečítala som si to v prvom rade preto, že som chorá a nudím sa. Z postele nemôžem vliezť, takže vopred vravím, kvôli môjmu názoru sa nehnevaj oks???
zdalo sa mi troxhu unáhlené, ako sa zrazu peiznala, že ho miluje, keď ešte predtým ho naznášala a odfotila ho v kabínke s iným dievčaťom (chápdem, zrejme žiarlila, ale to si tam nenapísal, na tvojom miete by spm už na začiatku ujasnila, aké city k nemu prechováva a určite by som nenapísala, že ho neznáša, keď na konci si napísal, že ho miluje.
- ach, fakt prepáč za ten dlhý koment a dúfam, že ťa neurazil, určite budem čítať ďalej, lebo mne sa taketo pribehy psčia, takže pekne píš a môj komentík si príliš neber k srdcu

Emoticon Emoticon Emoticon

5. Darien přispěvatel
30.11.2010 [20:23]

DarienKrásný! Smekám autorce, moc se mi to líbí. Povídky tohohle tipu absolutně zbožňuju a pošťuchování dvou hlavních hrdinů jsi nádherně popsala. Normálně si připadám jako bych tam fakt byla a slyšela Leeho nadávat Emoticon .
Opravdu, máš chytlavý styl psaní, i když některých slovům jako češka moc nerozumím (obzvlášť tem hovorovým) ale myslím, že na jejich místo si dokážu domyslet něco podobného. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

4. bobik přispěvatel
29.11.2010 [11:43]

bobikJasminelis: Ďakujem... toho doberiania si ešte užiješ :P

3. Jasminelis přispěvatel
29.11.2010 [11:05]

Jasminelisnadhera...
paci sa mi to prekaranie... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. bobik přispěvatel
29.11.2010 [10:23]

bobikĎakuujem, za upozornenie... Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 29.11.2010 [9:19]

Velikost písma je vždy 3(12) a bez ztučnění. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!