OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Miluješ ma? Nie! Fajn! 10. kapitola



Miluješ ma? Nie! Fajn! 10. kapitolaDesiata kapitola je tu. Konečne si Emma a Lee povedia všetko a dajú sa dokopy. Ja osobne túto kaptolu moc nemusím. Pretože podľa mňa je až moc sladká... Ale ostatne, také budú už všetky ostatné. Ale aby to nebolo moc sladké, tak predsa sa u Emmy doma vyskitne problém. A aký??? No... tak to si prečítajte tu...:D

LEE:

 

Skočila a mňa a nohy mi dala okolo pása. Začala ma jemne bozkávať a postupne pridala na intenzite. S radosťou som jej bozky opätoval a tešil sa, ako malé decko. Ani som si neuvedomil, ako celá telocvičňa stíchla. Zrejme si to uvedomila aj Emma, pretože sa odo mňa odtiahla. Síce sa mi to nepáčilo, ale chcel som vedieť, prečo sú všetci tak ticho. Zadalo sa mi, že aj hudba je tichšie. Obzrel som sa a uvedomil si to. S Emmou sme sa pred tým nenávideli a na verejnosti ponižovali A teraz ju tu bozkávam. Musel to byť pre nich šok, alebo si mysleli , že ide o dajaký zvrátený žart.

„Problém?“ zakričal som na celú telocvičňu a zase sa pritisol k Emme. Všetci sa ako na povel otočili a venovali sa svojej práci. Usmial som sa na Emmu a položil ju na zem.  Za ruku ma ťahala k našej partií. Bol tam každý. Roztlieskavačky  aj basketbalisti. Musel som sa nad tým pousmiať. Všimol som si Kate a Kevina. Kevin ju objímal a sledoval zbožným pohľadom. Nebyť ich, tak sa toto asi nestane. Len vďaka nim, sme s Emmou spolu. A len vďaka nim je naša partia, našou partiou. Sadli sme si k nim a všetci sa na nás usmievali. Nechápavo som sa na nich pozrel a oni spravili to čo všetci ostatný. Ako a povel sa všetci otočili a venovali svojím rozhovorom. Nepozeral som sa nikam inam, ako  na Emmu, ktorá vášnivo debatovala s Mairou. Preberali novú kolekciu od akéhosi návrhára. Nechápal som čo ich na tom baví, ale bol som ochotný to počúvať, dokedy ma Emma držala za ruku. Potom ma pustila a otočila sa mi chrbtom. Chcel som si ju pritiahnuť k sebe, ale s Mairou debatovali tak vášnivo, že mi bolo ľúto ich vyrušovať. Namiesto toho som sa otočil na Kevina a preberal som basketbalovú taktiku. Premýšľali sme či vyhráme, alebo nie. Hoci je pre nás táto sezóna úspešná,  musíme tvrdo makať. Otočil som sa na Emmu a uvidel, ako ju balí Josh. Hajzlík z tretiaku. Prudko som sa postavil a majetnícky Emmu objal.

„Hej! Ja som tu bol prvý. Moja cicááá...“ A schválne natiahol, aby vyznel sexi. Emma mi stisla ruku a vymámila sa mi z objatia. Pustila aj moju ruku a nakoniec s ním odišla na parket. Sadol som si a z vyvalenými očami čumel na nich. Práve hral slaďák a oni sa k sebe celkom mali. Objali sa a začali tancovať. Chcel som ho niekam kopnúť, ale nemohol som. Nechápal som, ako sa k nemu môže Emma tak tisnúť. Niečo mu hovorila a usmievala sa. Čím viac sa Emma usmievala, tým viac sa on mračil. Nakoniec ju odsotil a odišiel z parketu. Emma tam stále a usmievala sa. Pomaly som k nej prešiel a objal ju. Objatie mi opätovala a pobozkala ma.

„Čo si s ním riešila?“ položil som otázku a usmial sa na ňu.

„Žiarliš?“

„Hej,“ usmial som sa na ňu a chytil ju za jenu ruku. Začal som ju ťahať z telocvične. Zmätene na mňa hľadela, ale ja som na ňu len pokrútil hlavou. Nechala to tak a ochotne šla so mnou. Zo šatne som si vybral bundu a zase ju chytil za ruku. Nechala sa mnou viesť a ani sa nepýtala kam. Priviedol som ju na strechu školy. Presne tam, kde sme si prvý raz vyznali city. Trošku som ju poopravil. Do stredu som doniesol lavičku a všade okolo som dal obrovské množstvo žltých ruží. Len jednu. Jednu červenú som položil na lavičku. Pridal som k nej lístoček a krasopisne naň napísal odkaz. Emma ju zbadala a rozbehla sa k nej. Rozprestrela lístoček a začala čítať. Sledoval som ju. Na vlasy jej dopadali vločky a na tvári mala čarovný úsmev. Pomaly som k nej prišiel a vychutnával si pohľad na ňu. Keď som bol pri nej, videl som, ako jej po líci tečie slzy. Jemne som ju prstom zotrel a objal ju za pás. Neuvedomil som si, že má len korzet a šortky. Pod lavičku som našťastie strčil deku. Jemne som ju do nej zabalil a sadol som si s ňou na lavičku. Oprela si hlavu o moju hruď a podala mi lístoček.

„Prečítaj mi ho,“ zašepkala a ovoňala ružu. Vzal som jej lístoček a rozprestrel som ho.

„Môže tu byť sto bielych ruží, ako vidíš okolo. Ale len jedna bude červená, ako tá ktorú držíš v ruke,“ pomaly som začal čítať a pevnejšie ju objal. Deka zrejme nebola moc hrubá, pretože sa začala klepať. Postavil som sa a ona so mnou.

„Poď,“ zašepkal som a ťahal ju do budovy.

„Počkaj!“ zastavila ma a začala zbierať ruže. Neviem prečo ich vzala presne osemnásť. Dala ich do kruhu a do stredu vložila tú červenú.

„Osemnásť?“ spýtal som sa so záujmom.

„Osemnásteho novembra, sme si tu povedali, že sa milujeme. A tá červená? Že som pre teba len jedna,“ šepkala a pozerala sa mi do očí. Prikývol som a ťahal ju do tepla. Nechala sa mnou ťahať až k nášmu stolu.

„Chodil Amor?“ povedala Kate a zasmiala sa.

„Nie, Leemor,“ odpovedala jej Emma a sadla si k stolu. Sadol som si na stoličku vedľa nej a objal ju okolo pása. Oprela si hlavu o moju hruď a usmievala sa. Pustili nejakú romantickú skladbu a všetky páry sa zdvihli. Dokonca aj Kate a Kevin. Nechcel som Emmu sklamať a tak som ju vzal tancovať aj ja. Pevne som si ju k sebe pritisol a sklonil sa k jej perám Bozkávali sme sa asi dve minúty v kuse, keď sa Emma odtrhla.

„Je na hovno byť malá! Musí ťa z toho skláňania bolieť chrbát.,“ začala sa sťažovať a hlavu mi zaborila do hrude.

„Stojí to za to,“ ubezpečil som ju a pobozkal ju do vlasov. Emma začala zívať a tak som jej povedal, že ju odveziem domov. Súhlasila a ochotne šla so mnou. Cesta nám trvala strašne dlho, pretože sme sa museli pobozkať pri každej príležitosti.

 

EMMA:

 

Lee ma odviezol domov a otvoril mi dvere. Pozrela som sa na dom a zistila, že sa svieti. Pomaly som podišla ku dverám a otvorila ich. Lee si ma ešte pritiahol k sebe a naposledy ma pobozkal.

„Pa,“ zašepkal a zmizol. Len som mu zakývala a vošla dnu. Počula som sprchu a myslela si, že mama je v sprche a doma nebude už nikto. Ako som sa len mýlila. Keď som vošla do kuchyne, chcela som sa otočiť a ujsť. Za stolom totiž sedel Dean. Mamin „priateľ“. Nenávidela som ho viac, ako svoju mamu. Premeral si ma pohľadom a pozrel sa von oknom. Videl Leeho a začal sa smiať.

„Už ťa pretiahol?“ spýtal sa a pozoroval moju reakciu. Nič som nepovedala, len som si ho ďalej prezerala.

„Ja by som ťa pretiahol rád. Už nikdy by si nechcela iného,“ povedal a začal sa ku mne približovať. Cítila som z neho chľast.  Bol to ožran prvej triedy. Natisla som sa na stenu a čakala som záblesk  z neba. Prišiel až ku mne a pohladil ma po líci. Potom druhý raz a nakoniec mi facol. Bolelo to riadne. Chytila som si líce a zviezla sa na zem. Začala som plakať.

„Takú ku*vu si tvoja mama vychovala?“ zakričal a išiel si pre ďalšiu fľašu. Čo najrýchlejšie som sa zdvihla a bežala k môjmu autu. Ani sa ma nesnažil naháňať. Nasadla som a naštartovala. Nevedela som kam ísť. Napadol ma iba Lee. Vydala som sa teda k nemu a dúfala, že mi dovolí tam prespať.

                                                  ***

Zaklopala som na dvere a čakala. Otvoril mi Lee a okolo seba mal omotanú len osušku. Keď videl, že plačem vtiahol ma dnu a posadil na gauč. Vzal pohár, že mi naleje minerálku, ale nakoniec mi nalial vodku. Vypila som to na prvý raz a začala som hovoriť. Povedala som mu všetko. O mojej mame a Deanovi. Pozorne počúval, občas ma pobozkal a stále ma objímal. Keď som skončila znova ma pobozkal a ja som sa presunula naňho. Po chvíli mi stiahol tričko a po ňom aj podprsenku. Ja som mu zatiaľ stiahla tepláky, ktoré medzi tým na seba navliekol...       

         



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluješ ma? Nie! Fajn! 10. kapitola:

5. JessLoye přispěvatel
27.12.2010 [1:13]

JessLoyetak tomu sa hovorí príležitosť! muhehehehe!

4. Jasminelis přispěvatel
22.12.2010 [11:53]

Jasminelis Emoticon Emoticon

18.12.2010 [17:54]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. bobik přispěvatel
17.12.2010 [19:58]

bobik...:D som rada že sa páči dvojča...:D

1. MirrorGirl454 přispěvatel
17.12.2010 [19:55]

MirrorGirl454Jééééj... konečne!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak dlhos om s ana tú romantickú chvíľu tešila a keď boli na streche, to bolo také krásne... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!