OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Love in the darkness 7. kapitola



Love in the darkness 7. kapitolaLionelův pohled. Lionel vysvětluje lovcům jeho plán.

Loinelův pohled:

Lia právě šla pro ostatní lovce. Takže ona je poloupír. Nikdy jsem neslyšel o tom, že by se někdo poloupírem stal. Lia je bojovnice, nedovolila jedu, aby se zmocnil jejího těla.
Nemůžu tomu uvěřit, konečně jsem s ní, konečně jsem ji spatřil z blízka a z blízka je ještě mnohem krásnější. Když vzala moji ruku do své dlaně, mě jsem pocit, jako by mnou projel elektrický proud, vůbec mi nevadilo, že mě potom popálila ultrafialovým světlem, jenom mi prostě chtěla ukázat, že mě to světlo ublíží a ji ne. O poloupírech jsem věděl vše, pár jsme jich s Marcem dokonce potkali, ale nikdy jsme nepotkali člověka, který se poloupírem stal po kousnutí upírem. Je to vážně zajímavé, ale teď se tím trápit nebudu. Jsem rád, že jsem konečně s ní. Ale v její přítomnosti se nedokážu ovládat, dokonce jsem ji objal. Můj dotyk ji nebyl příjemný, zavrčela na mě a vyskočila z postele. Je vidět, že je v ní kousek upíra, vrčí a když jsem řekl Alricovo jméno, tak dokonce i zasyčela, ale také je vidět, že má v sobě kousek člověka, protože, kdyby byla upír, tak by na mě po tom našem objetí zaútočila. Dotyk upíra je ji nepříjemný, což je pro mě špatná zpráva, já bych se ji dotýkal tak rád.
Seděl jsem na posteli v jejím pokoji a užíval jsem si tu její vůni, která byla všude kolem. Vzal jsem její polštář a přičichl jsem k němu. Její vůně je tak překrásná, tak omamující. Tak dost! Musím s tím přestat. Vrátil jsem polštář zase zpátky a čekal jsem až Lia s lovci dorazí a já jim budu moci vysvětlit svůj plán.
Najednou se ve dveřích objevila Lia s Peterem a dalšími šesti lovci.

"Lia nám řekla, že prý máte nějaký nápad, tak sem s tím," řekl Peter, byl mi vážně sympatický.

"Vymyslel jsem to takhle, Lia by šla se mnou do domu klanu a řekla by, že se ji společenstvo pokusilo zabít a ona utekla. Já bych řekl, že jsem ji našel ve městě a vzal jsem ji se sebou. Alric ji určitě nechá bydlet v domě klanu, určitě se bude chtít koukat na to, co se z Lii stalo. Lia by předstírala, že je zlá a oklamala by tím Alrica a..."

"Počkej, počkej, co tím myslíš, že bych bydlela v domu klanu?" zeptala se Lia.

"No prostě, by jsi žila v domu klanu a sledovala by jsi Alrica, zjišťovala by jsi místa, kde se konají upírské večírky, kde se konají upírské schůze a co má Alric za lubem a pak by jsi to mohla oznamovat společenstvu. Vlastně by jsi byla něco jako špiónka a taky si myslím, že by jsi měla být se mnou, já jsem ten typ upíra, co nezabijí lidi a tebe bych to také naučil. Jsi novorozená a potřebuješ, aby na tebe někdo dohlížel."

Domluvil jsem a všichni na mě zamyšleně koukali. Myslím si, že je můj nápad dobrý. Lia bude společesntvo informovat o každém Alricově kroku a já budu mít Liu nablízku.

"Ale já chci Alrica zabít, ne na něj donášet."

"Lio, Lionel mluví pravdu, když budeš v domě klanu, tak se dozvíme mnoho věcí. Budeme moci zabít víc upírů, samozřejmě že Alrica zabiješ, ale až přijde čas a ty potřebuješ, aby na tebe někdo dohlížel. Máš v sobě zvíře a to potřebuje krotit, přece nechceš někomu ublížit," řekl Peter a měl pravdu.

"Ne, to nechci. Je pravda, že nezabíjíš lidi?" zeptala se mě Lia.

"Ano, je to pravda, vždy se z člověka trochu napiju a pak mu vymažu paměť. Chtěl jsem k tomu přimět i Alrica, ale on to nechce."

"Alric je sadomasochistickej parchant, to víme všichni. On zabijí lidi pro zábavu a já tomu mám jenom přehlížet? Dobře, ten plán se mi docela líbí, ale víte, jak to bude pro mě těžké, budu blízko něj a nebudu ho moc zabít, jak bude pro mě těžké poslouchat ty jeho řeči, máte všichni vůbec ponětí, jak to bude těžké?"

"Nemusíš to dělat Lio, ten upír tě může nalákat do pasti, určitě se nás snaží oblbnout, " ozval se vysoký mladík za Peterem.

"To je dobrý Nicku, mluví pravdu, poznám to."

Usmál jsem se, ano upír a poloupír dokáže poznat, když někdo lže. Jsem tak rád, že mi Lia důvěřuje.

"Dobře, pojedu s tebou. Sbalím si pár věcí, ty na mě počkej v autě."

Přikývl jsem a šel jsem ven k autu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in the darkness 7. kapitola:

6. Claire93 přispěvatel
25.04.2010 [18:33]

Claire93v pohode :) akorat me trochu vytocilo ze me nekdo kopiruje ale to je v pohode nemyslelas to spatne Emoticon

5. Angie
24.04.2010 [20:09]

Angel: To jsem psalá já. Promiň nevěděla jsem, že někdo tu má takovou přezdívku. Fakt, promiň Emoticon

4. Angel
24.04.2010 [19:02]

jo tesim se na dalsi dil ale ten 1. koment jsem nepsala ja!!!! Sakra jaka sv*ne si privlastnila moji prezdivku???!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

3. kamik
23.04.2010 [19:05]

Fakt supér, ale jak píše ANgel už se vždycky těším na další pokračování x) Emoticon Emoticon Emoticon

2. TerezC
23.04.2010 [16:00]

Emoticon Emoticon kráááááááása Emoticon Emoticon

1. Angel
23.04.2010 [15:56]

Krásná povídka! Už se nemůžu dočkat dalšího dílu. Jen by příště mohli bejt krapet delší Emoticon Ty napíšeš skoro vždycky otevřenej konec a já tu pak hlídkuju jako sup nad mršinou jestli náhodou nepřibyla další kapitola. Ani nevíš jak už se těšim jako to bude vypadat u Alrica Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!