OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lonely rebel 13.díl



Lonely rebel 13.dílA dneska jsem přidala ještě jeden dílek jako omluvu za to, že mi to tak dlouho trvalo... Ještě jednou promiňte a užijte si příjemné čtení.

20% ANGEL 80% BITCH

„Taylor! Pohni si! Už teď máme spoždění!“ křičel na ni Jese, ale nic se nedělo. „Už jsme tam měli být! Slyšíš?!“ její bratr vletěl do pokoje, kde měla být. Blondýnka měla sluchátka na uších a právě si naposledy pročísla vlasy a dívala se do zrcadla.

„Taylor!“ zakřičel a vytrhnul jí jedno sluchátko. „ Nestíháš!“

„Promiň...“ popadla kabelku ležící na posteli a vydala se za ním ven z hotelu. Venku už byli kluci nasáčkovaní v autě a čekali na ni.

Blondýnka se jako vždy usadila za Chrisem, aby se nemačkala s klukama na zadním sedadle, když nemusela.

V autě, kde jela skupina se, ale rozjela zajímavá debata.

„Můžeš mi vysvětlit jak ta to dělá, že by vypadal sexy i v pytli od brambor?!“ Jacob tázavě pohlédl na Jeseho.

„Ničeho jsem si nevšimnul...“ pokrčil jen rameny a snažil se nezapojovat do debaty.

„Jeho se ptát nemůžeš, je to její brácha!“ zašklebil se Jason.

„Jo, ale ona si na sebe dá obyčejné džíny a vypadá... no prostě... chápete mě ne? Sakra, kdyby to nebyla tvoje ségra... i když... co na tom, že je tvoje ségra... bych u vás mohl přespávat i legálně!“ začal nahlas přemýšlet Jacob, ale touto úvahou se do debaty rázem zapojil i Jese.

„Taylor je moje sestra! Ani na ni nesáhnete! Jacobe, na tebe si dám bacha!“

„No co?“

„No co?! No nic!“

„Stejně bys s ní nevydržel...“ konstatoval jen tak mimochodem Jeremy.

„Proč si to myslíš?“
„Nevydržel bys to!“
„Ale vydržel. Kočka je to a navíc s proříznutou pusou...“ Jacob se zase oddal svému snění, ze kterého byl rázem vytrhnut: „Drž ten volant, debile!“

Taylor seděla zabořená do sedadla a sledovala ubýhající cestu. Nikdy by ji nenapadlo, že by byla zrovna s Bad J na nějakém jejich koncertě natož tak na šňůře. Ze začátku si myslela jaká to bude otrava, a že se vzájemně pozabíjí, ale teď změnila názor.

Ráda se s nimi škádlila, ale došla jim na chuť. Občas ji sice trochu štval Jacob jehož pohled často vyjadřoval: „Hupsni se mnou do postele.“ ale i na toto už si zvykla.

Dokonce i na ten společný apartmán, i když ta sprcha byla o hubu. A občas taky převlíkání, protože v jednom kuse někdo něco hledal nebo někam chodil.

Dneska večer se nasoukala jen do džínů ji tam vletěl Jacob a Jese, kteří prohrabávali věci jejího bratra a hledali jeho černé triko, které se nakonec našlo v Jeremyho kufru.

A než se stihla obléct do červeného ramínkového trika, tak tak vběhnul Jeremy a nechtěně i Chris. Chvíli zvažovala, že by se převlékla, ale když se při žehlení vlasů u ní vystřídali snad všichni tak si to rozmyslela a vytáhla černé boty na podpatku a lehkou bundu. Vypadala v tom celkem obyčejně, ale tomu tupci Jacobovi zase spadla brada. Už by si měl najít holku jinak to neskončí dobře.

Z jejího přemýšlení ji vzbudilo zabrždění. Zase jedna velká diskotéka.

Tady to vypadalom, že to tu fakt žije. Nedokázala pochopit, že kluci s jejich pop/rockem hrají zrovna na diskotékách, ale bylo jí to celkem jedno, hlavně že si zatancuje.

Vystoupila z dodávky a rozešla se s kluky dovnitř. Šéf tohohle baru, mohlo mu být kolem 30, je zavedl k jejich boxu, který byl rezervovaný speciálně pro ně.

„Máme ještě hodinu!“ oznamoval Chris, když dovnitř dotáhli snad všechny jejich věci.

„Tak si půjdeme trsnout ne?“ zeptal se Jason, ale jeho plány překazila nějaká mladá žena, která se hrnula přímo k nim.

„Dobrý den, jsem z Teenage a ráda bych s vámi udělala rozhovor.“ oznamovala usměvavě.

„Jasně, proč ne!“ kývnul Chris a pokynul jí, aby se posadila.

Taylor stále seděla na sedačce a vyřizovala smsky, na které už dávno chtěla odpovědět, když ji žena, která se představila jako Monik, oslovila: „Vy jste přítelkyně některého člena kapely?“

Taylořiny hnědé oči se rozšířily úlekem a potom se na chvíli zasmála.
„Ne! Nejsem... Já jsem jeho sestra!“ ukázala na Jese. „Jsem Jeseova sestra!“
„Aha, to jste jejich skalní fanoušek, že s nimi jedete na koncerty?“

„Ne, to ne. Já vlastně jejich hudbu moc ráda nemám, ale musela jsem s nimi jet.“
„A proč jste musela jet? To mi vážně chcete říct, že s žádným z těchto chlapců nic nemáte?“
„Rodinné důvody a vážně s jediným s kým něco mám je Jese a s ním mám tak leda podobnou DNA.“
„Takže fanynky můžou být klidné a kluci budou i nadále single.“
„Já nevím jestli jsou nebo nejsou single, ale z mojí strany toho moc nehrozí... a teď když dovolíte půjdu si pro něco k pití!“ blondýnka se rychle zvedla a dostala se ven z boxu.

Sice ta ženská byla celkem milá, ale moc zvědavá. Co by taky chtěla od novinářky, ale přece...

U baru si objednala džus s vodkou a chvíli tam jen tak seděla. Nechtěla se vrátit zpátky dokud tam bude Monik. Nakonec tam seděla až do doby než kluci vylezli na podium.

Dneska se blondýnka rozhodla, že si jejich písničky poslechne aniž by dělala xichty nebo aby šla na záchod či nadýchat se čerstvého vzduchu.

„Come and dance with me please...“ netušila proč, ale tuhle písničku si zamilovala. Co víc cítila se při ní jako zhypnotizovaná a vždycky se dívala přímo na Jeremyho. A teď si uvědomila, že on se na ni taky dívá. Nervozně sebou trhnula a napila se ze sklenice, kterou svírala v ruce.

Sad eyes wait for feet that don´t come...so... come and dance with me please...“

Děkujeme za vaši pozornost a jsme moc rádi, že se vám naše songy líbí, ale bohužel teď už je tu poslední s názvem Maybe...“

Tuhle písničku už Taylor taky slyšela, ale pořád ji neučarovala tolik jako ta Dance with me.

Maybe I did it all because I wanted to. Maybe I did it all because I needed to. Maybe I did it all for you.“

Taylor pořád stála na tom samém místě a zasněně hleděla k podiu, ze kterého kluci už dávno slezli. „Fajn, možná nejsou zase tak špatní...“ připustila si v duchu a lekla se, když se před ní zjevil Jeremy.

Nezatancuješ si se mnou?“
„Zatím nehraje žádná hudba...“ namítla, ale v tu chvíli to DJ znovu rozjel.

Říkala jsi něco?“
„Jo, že mám v ruce pití!“ Jeremy se podíval na její ruku svírající sklenici džusu s vodkou.

To můžeš položit...“

No nevím... jsem tak hrozný závislák na pití, a když teď tu sklenici držím skoro plnou...“

Blonďák na víc nečekal a sklenici ji vytrhnul z ruky a celý její obsah obrátil do sebe.

No fuj, jak todle můžeš pít?“ chvíli prskal, ale potom ji před obličejem zamával prázdnou sklenicí.

Vypil jsi mi pití...“ konstatovala.

Teď už můžeš jít tancovat.“ Jeremy položil sklenici na bar a vyrazil k parketu. Blondýnka ho chvíli pozorovala, ale potom vyšla za ním. „Tak sis to rozmyslela?“ culil se na ni.
„Proč ne? Tancuji ráda a ty mi to zhnusit nemůžeš...“

To mi zní jako výzva!“
„Zkazit mi tanec?“

Ne, dokázat ti, že tančit umím!“
„Tak to zkus!“ Taylor se ďábelsky usmála a její tělo se samovolně začalo vlnit na parketu. Docela ji překvapilo, když se podobně začal pohybovat i Jeremy.

Nejsi nejhorší...“ konstatovala.

Já ti to říkal...“
„Ale nefandi si ani nejlepší...“

To se uvidí...“ jeho plány, ale překazil DJ, který tam najednou zapnul All or nothing od O-town... krásný ploužák.

Tak co?“ Jeremy se usmál.

Odkdy se na diskotékách hrají ploužáky...“ nechápala Taylor a ještě víc byla v šoku, když ji k sobě Jeremy přitáhnul a dál jí ruce kolem pasu. Chvíli ještě šokovaně šlapala zelí, ale pak své ruce obmotala kolem jeho krku.

Nevím odkdy, ale rozhodně hlídej, kdyby se sem hnal Jese odhodlaný mě zmlátit...“
„Neboj se... možná bych tě ještě podržela...“

S tím počítám...“

Chvíli bylo ticho a Taylor si položila hlavu na Jeremyho rameno. Nebylo to z nějakého projevu velké lásky, ale spíš proto že byla unavená. Za těch posledních pár dnů byla pořád někde a nebo něco dělala a neodpočívala.

Dřív byla zvyklá, že téměř pořád seděla u noťasu nebo v nějaké hospodě, případně doma u televize, ale tady se furt něco dělo a na odpočinek nezbyl čas. A navíc tady ta písnička ji dokonale kolíbala ke spánku, ale když ji vystřídala jedna z rychlejších, tak byla rázem vzhůru.

Konečně se ti splnilo přání, ploužák už dozněl...“ zašeptala Taylor.

Kdo říkal, že to bylo moje přání?“

Taylor se téměř ztrácela v jeho modrých očích, které se vpíjely do těch jejích. Ještě stále se spolu drželi stejně jako při tanci na pomalou hudbu.

Stačil jen malý kousek a....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lonely rebel 13.díl:

5. uuuzaaa
01.02.2010 [21:13]

Typla bych si pokračování: Ale zničehonic tam vtrhnul Jesse a jednu mu vrazilEmoticonEmoticonEmoticon Já chci Chriseee i když je to suchar, i když je starší, i když ho nikdo jiný nechcě. JÁ JO!EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon Honem další, sem napnutá jak kšandyEmoticon

4. Janulik přispěvatel
31.01.2010 [21:55]

Januliknechci t říkat ale já to říkala... t dva sou pro sebe stvoření a jesli Jereny bapsal tzu písničku tak není co řeššit... láska jak hrom... Jwremy je IN LOVE....EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

3. geniela
30.01.2010 [14:12]

No co dodat. Vše jsem už napsala v mnulích komentářích a myslím si, že je zbytečné se opakovat. proto mohu už jen EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2. DarkPassion přispěvatel
29.01.2010 [19:58]

DarkPassionNeuveriteľné !! tlieksam!! Emoticon A dúfam že další dielik bude čo najskôr!!! Emoticon

1. ela
29.01.2010 [19:27]

EmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!