OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of Rock Stars - Prolog



Lifestyle of Rock Stars - PrologCharlotte Lewisovú vyhodí domáci z bytu a teraz nemá kde bývať. Jej brat Mike Lewis jej navrhne, aby sa presťahovala z Wales k nemu do Londína. Má to však jeden menší háčik - Mike nebýva v byte sám. Žije s jeho kapelou, čiže s piatimi chlapmi. Char návrh nadšene prijme a hneď sa sťahuje do Londína. Teraz ale príde väčší problém - v Mikovej kapele je aj jeho najstarší priateľ Ian Watkins. Char a Ian sa nenávideli od prvého dňa, čo prišiel Ian k Lewisovcom domov. Vznikne 3. svetová vojna alebo sa dokážu Ian a Char navzájom nepozabíjať?

Dnešný deň začal tak krásne. Slniečko svietilo, vtáčiky spievali, deti sa hrali a ich smiech sa ozýval všade naokolo. Bolo to taká krásne dovtedy, kým neprišiel Mike a neoznámil nám tu strašnú správu – budeme mať novú spolubývajúcu. Mikeovu sestru vyhodil domáci z bytu a on dostal ten ,,geniálny“ nápad, aby sa presťahovala z Wales k nám do  Londýna. Hneď, ako to dopovedal, som naňho vybuchol: „Tá mrcha tu bude bývať s nami?“ To som ale nemal robiť, pretože Stu sa začal hneď vypytovať: „Aká mrška? Ak je z nej Ian na nervy, tak ja ju tu chcem!“ vyhlásil rozhodne a všetci ostatní sa k nemu pridali. Zradcovia.

Keď  som spoznal Mikea, mal som sedemnásť rokov. Vo všetkom sme sa zhodli, boli sme nerozlučný. Cez víkendy som k nim chodil na večere a strávil som tam noc. Stal sa z toho taký náš zvyk. A tak som spoznal Char. Pred tým ako som prvý krát vkročil k nim do domu, Mike ma stihol varovať. Jeho sestra je vraj naozaj super, ale nechcel by som ju poznať rozzúrenú. Potom zazvonil a nám prišla otvoriť malá bacuľatá rockerka. Žiarivo som sa na ňu usmial, ale ona ma ignorovala. Stál som tam ako omráčený. Žiadna doteraz neodolala môjmu úsmevu. Bez dôvodne som sa na ňu naštval a pri večeri som jej nahnevane povedal, že je tučná. Jej reakcia ma však sklamala. Väčšina dievčat by s krikom a plačom utieklo do izby, ale ona na mňa len hodila vražedný pohľad. Keď som sa ráno zobudil v Mikeovej izbe a šiel sa umyť do kúpeľne, skoro som dostal infarkt. Bol som namaľovaný ako ženská. Vedel som, že toto je jej pomsta a vtedy som si pomyslel, že je to dosť úbohá pomsta. Keď som ale prišiel v pondelok ráno do školy, všade boli plagáty s mojou pomaľovanou tvárou. Prišla ku mne, anjelsky sa na mňa usmiala a sladkým hlasom povedala: „Pomsta je sladká.“ A takto to pokračovalo ďalej. Ja som ju vyprovokoval a ona mi to vrátila. Boli sme ako pes a mačka. Všetci naokolo si nás prestali všímať a už nečakali kedy dôjde k vendete.

Všetko to skončilo, až keď sme s Mikom odišli z Wales do Londýna. Tu sme stretli Leeho, Jaimeho, Stua a Luka. Založili sme si kapelu a nazvali sme sa Lostprophets. Po pár úspechoch sme mali dosť peňazí nato, aby sme si kúpili vlastný byt. Je 4 – izbový ale dosť veľký nato, aby sme sa doňho zmestili všetci. Snažíme sa v ňom udržiavať poriadok ale vidno, že tu žijú chlapi.

Na druhý deň sme museli ísť čakať tú štetku pred letisko. Stáli sme pred našou veľkou čiernou dodávkou a obzerali sa, či ju niekde nezazrieme. Z vchodu vyšla neuveriteľne príťažlivá žena s krátkymi hnedými vlasmi v gumke. Bola štíhla, vysoká, s dlhými nohami. Presne môj typ. Za ňou šiel zamestnanec letiska s plným vozíkom kufrov. Tipoval som, že všetky sú jej. Keď zbadala Mikea, so smiechom sa k nemu rozbehla a hodila sa mu okolo krku. S chalanmi sa tiež radostne zvítala a až keď prišla ku mne, zistil som, že je to Char. Zatváril som sa  prekvapene, ale ona znovu reagovala inak, ako som očakával. Chladne na mňa pozrela a povedala: „Ahoj, Ian.“ Načo sa chalani zasmiali. Nechal som to tak a pomohol som chalanom naložiť všetky jej kufre.

Konečne sme boli pred panelákom a nás čakala poriadna drina. Odniesť všetky tie jej kufre do bytu bola fakt fuška, ale nakoniec sme to zvládli.

„A kde budem mať izbu?“ ozvala sa zvedavo Char. Doteraz som nad tým nerozmýšľal a to bola chyba. Jediná voľná posteľ v byte je v mojej izbe.

„V Ianovej izbe,“ krátko povedal Mike.

„Čože? Tak to nie!“ okamžite som začal protestovať.

„A prečo nie?“ ozvala sa tá malá štetka.

„Mám na to viac dôvodov. Za prvé si žena a v mojej izbe smú byť ženy, len ak za to niečo dostanem,“ keď som to dopovedal, lišiacky som sa usmial a pokračoval ďalej rozzúreným hlasom: „ a druhé, si malá drzá mrcha. A za tretie, odmietam žiť s tebou v jednej izbe.“ Dokončil som. Viem, ten posledný dôvod bol úbohy ale čo už.

„Tak za prvé, máš smolu, pretože jediné, čo odo mňa dostaneš, bude kopanec do toho tvojho nadržaného rozkroku. Za druhé, radšej budem malá drzá mrcha ako sprostý, nafúkaný magor a za tretie, ten tvoj dôvod je naozaj blbý.“ S tými slovami odpochodovala do mojej izby.

„Stále mrcha,“ stihol som za ňou zakričať.

„Stále debil,“ hneď mi to vrátila.

Šiel som sa s ňou pohádať do izby a za sebou som počul neovládateľný smiech.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of Rock Stars - Prolog:

15. ElisR1 přispěvatel
04.02.2011 [10:34]

ElisR1nz =) vždyť je to dokonalý =)

14. MirrorGirl454 přispěvatel
04.02.2011 [10:34]

MirrorGirl454Jéééj, teraz sa zase ja rozplívam nad takým krásnym komentárom. :) Ďakujem :)

13. ElisR1 přispěvatel
04.02.2011 [10:15]

ElisR1héééj, tak to bylo úžasný, jak už jsem ti jednou psala, píšeš vážně úžasně... tahle povídka, dokonalá, máš úžasný nápady a dokážeš je skvěle napsat. Čekala jsem, že to bude dobrý, ale je to mnohem lepší než dobrý..., pro to snad ještě nevymysleli slovo, jak je tahle povídka skvělá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No nic, nebudu se tu zbytečně rozplývat a jdu na další kapitolku =)=)=) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. MirrorGirl454 přispěvatel
05.11.2010 [19:07]

MirrorGirl454bobík: Heheheheh. Emoticon Emoticon Emoticon

11. bobik přispěvatel
05.11.2010 [16:18]

bobikRothodla som sa celú poviedku začať čítať od znova...:D Emoticon

10. MirrorGirl454 přispěvatel
01.11.2010 [9:42]

MirrorGirl454Fearless: Heh, ďakujem ti veľmi pekne. Emoticon Emoticon

9. Fearless přispěvatel
31.10.2010 [21:30]

FearlessChtěla jsem napsat něco ve smyslu jak je ta povídka (prozatím) úžasná, ale nemám slov Emoticon
Vážně tleskám. Máš talent, či co Emoticon

8. voldy přispěvatel
30.09.2010 [17:22]

voldyjeeeeej je to super nápad... aj pekne napísané to sa musí uznať Emoticon Emoticon

7. MirrorGirl454 přispěvatel
12.08.2010 [16:57]

MirrorGirl454Mnoo ale Ian je naozaj veľký sukničkár Emoticon .A navyše v prvej kapitole.. neviem neviem hehehhe. A naozaj som rada, že sa to aspoň niekomu páči Emoticon .

6. Lussy přispěvatel
12.08.2010 [15:13]

LussyMirrorGirl454: Je to dobrý námět. Emoticon
Tak jak řekla PrincessCaroline, asi skončí spolu. Ne nadarmo se říká: Kdo se škádlivá, to se rádo mívá. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!