OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 17. kapitola



Lifestyle of rock stars - 17. kapitolaKrta sa zčína obracať a Char si začne robiť s Ianom, čo chce, ale čo keď sa Ian rozhodne bojovať? Chcem poďakovať všetkím dobrím dušičkám, ktoré túto poviedku čítaju =)

Nenávidím tu malú štetku. Nenávidím, čo všetko so mnou robí. Čo so mnou robí jej blízkosť, teplo jej tela, jej bozky a dotyky...

Viete, kde som kvôli nej práve v tejto chvíli skončil? V mojej posteli, ležiac pod tou malou mrchou, s roztaseným telom. Nedokázal som pohnúť ani rukami, aby som si ju pritiahol bližšie. Jediná časť tela, ktorú dokážem ovládať, sú moje pery, ktoré v tejto chvíli dokonale prispôsobujem tým Chariným.

Ona sa so mnou len hraje. Preboha, vzchop sa Ian! kričal som na seba v mysli. Samozrejme, že moje telo neposlúchlo.

Len sa s tebou hraje! Okamžite jej uteč! kričal som v duchu ale bolo mi to prd platné.

Jediné, čo v tejto chvíli moje telo zaujímalo, bola Char a jej pery. Nedokázal som sa od nej odtrhnúť. Dobre som vedel, že sa so mnou len hraje ale v tejto chvíli mi to bolo jedno. Chcel som ju a zatiaľ nevyzerala na to, že by chcela ujsť. Všetky svaly sa mi napjali a ja som si až vtedy uvedomil jej ruku. Tričko som už na sebe dávno nemal, to letelo ešte skôr ako sme skončili v posteli, takže som cítil jej ruku na holej koži. Pomaly ju presúvala z môjho hrudníka nižšie. Takto slabý som sa ešte v živote necítil. V tej chvíli ale k nám do izby vtrhol Lee. Char sa odo mňa okamžite odtrhla. Rýchlo sa zo mňa postavila a ušla. Nevyzerala ale akoby sa hanbila.

Ja som zostal ležať na svojej posteli a Lee si sadol na Charinu. Nemal som odvahu sa naňho pozrieť. Dal mi chvíľu čas, aby som si upokojil dych a vtedy spustil.

„Takže... teraz ste so Char pár?“

„Čože? Nie! Ako si na to prišiel?“ nahnevane som sa naňho pozrel.

„No, ja neviem. Možno preto, že som vás tu našiel v tvojej posteli a myslím, že ste sa práve chystali urobiť niečo mládeži neprístupné do 18 rokov. Alebo sa mýlim?“ vybuchol na mňa.

„Čo? Aha,“ pochopil som. „ Neboj sa nie sme pár. Tá malá štetka sa so mnou len hraje. Robí si so mnou, čo chce.“

„A tebe sa to páči,“ povedal Lee.

„Čo? Nie! Jasné, že nie,“ povedal som ale neznelo to veľmi dôveryhodne.

„Vážne?“ spýtal sa ma Lee a pozrel na moje nohavice.

„Do riti,“ povedal som a prehodil cez seba prikrývku.

„Ale nechápem. Ako to myslíš, že si s tebou robí, čo chce? To si až taký slabý? Alebo ju až tak veľmi chceš, že sa ani nebrániš,“ provokoval ma Lee.

„Chceš to počuť? Áno, som taký slabý, že sa nebránim. Chcem ju a to veľmi. Šťastný? Toto si chcel počuť?“ naštvane som mu povedal.

„Presne toto,“ povedal Lee a zaškeril sa na mňa.

„Ale... nerobil si do teraz so Char to, čo ona s tebou robí teraz?“ spýtal sa ma.

Asi až neskoro si uvedomil, čo povedal.

„Do riti,“ povedal, pretože videl, ako mi mozog začína pracovať na 100%.

„Máš pravdu. Do teraz sa mi to darilo. Ale vtedy sa správala skôr ako malé vyplašené mačiatko. Teraz je z nej skôr levica,“ povedal som.

„Fuj, dobre. Nepotrebujem počúvať kecy tvojho rozkroku. Char vnímam ako sestru, nepotrebujem ju vidieť v inom svetle,“ povedal rýchlo a odišiel z izby.

Znovu som začal rozmýšľať. Jediné, čo treba urobiť, je zo Char spraviť znovu malú bojazlivú mačičku. Ale ako? Jediný nápad, ktorý som dostal, bol ten, že budem robiť presne to, čo som robil do teraz. Char mi dávala všetko čo som chcel, čiže ju. Ale možno ak ja urobím pravý opak... Zdal sa mi to ako dobrý nápad. Problém ale bude ten, že si na mňa už začala dávať pozor.

Postavil som sa z postele a šiel hľadať svoje tričko. Keď som ho konečne našiel, šiel som za chalanmi do obývačky. Myslel som, že ich tam nájdem ale neboli tam. Namiesto toho, tam bol na stole odkaz.

ŠLI SME VON. VRÁTIME SA ZA HODINU. CHAR TU OSTALA.

„Takže Char tu ostala,“ zašepkal som potichu a diabolsky sa usmial.

Mal som taký pocit, že je v kuchyni a samozrejme, nemýlil som sa. Práve umývala riad. Bola ku mne otočená chrbtom, takže ma nevidela prichádzať. Potichu som k nej prišiel a zozadu ju chytil okolo pása. Najprv chcela vykríknuť, ale včas si uvedomila, že som to ja. Na chvíľu sa uvoľnila a potom znovu stuhla. Tušila, čo práve chystám. Okamžite sa z nej stalo malé vystrašené mačiatko...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 17. kapitola:

7. JeannyD
27.12.2013 [14:52]

Nom, nom, nom... motýle v bruchu mám z tohto! :D Je to perfetkné! :D

6. MirrorGirl454 přispěvatel
06.02.2011 [8:38]

MirrorGirl454Nevadí, mňa poteší aj ten úplne najkratší komentár. :)

5. ElisR1 přispěvatel
05.02.2011 [20:15]

ElisR1Teda, ty mě dostáváš, úžasné jako vždy, akorát nestíhám delší komentář, doufám, že mi to odpustíš. Už vím, co udělám zítra, jakmile pustím počítač... =)=)

4. bobik přispěvatel
07.11.2010 [16:10]

bobik:D :D :D
Lee musíím ti opponovať: kecy ianovho zorkroku sú nahodu vel,mi záživné a zaujíímavee

Inak zase skvelé :P

3. MirrorGirl454 přispěvatel
01.10.2010 [21:17]

MirrorGirl454Poviem len pár číslic: 18 a 19 uvidíte, čo sa stane Emoticon 18 už mam na shrnutí. Emoticon Emoticon

2. Lussy přispěvatel
01.10.2010 [21:09]

LussyHehe... Emoticon To jsou total magoři. Oni vůbec nechápou, proč to dělají. Jááj, Leemu už to došlo - Blik!
By mě zajímalo, co by se stalo, kdyby je nachytal Mike. Emoticon To by byl průvan, co? Emoticon

1. voldy přispěvatel
01.10.2010 [21:06]

voldyjejda... do prdele... to ako myslis vazne toto??? akoze tento konieeeec... pomooooooooc potrebujem kazajku fnuk... chceeeem dalsiiii Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!