OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Kyndra - 1. kapitola



Kyndra - 1. kapitolaJaký je život Kyndry? A proti čemu to vlastně bojují? To se dozvíte v téhle kapitole.

1. kapitola



Z křoví se ozvalo křupnutí větvičky a hned vzápětí se objevila vysoká osoba. Ale nebyla to obyčejná osoba. Její kůže byla jakoby z papíru a místo obvyklé barvy měla nádech modré.

Oheň osvítil její zjizvený obličej, který byl orámován dlouhými černými vlasy. A hlavně se teď daly zahlédnout její oči. Měly divně šedou barvu a byly prázdné. Co také čekat od zbloudilé duše?

Na druhé straně ohně, přímo proti té příšeře jsem stála já s krutým úsměvem na rtech.

Najednou ta příšera uskočila pryč ze světla, ale přede mnou se ve tmě neschová. Mým temným očím nic neunikne.

Příšera se přikrčila ve stínu nízkého stromku a zvědavě mě pozorovala.

Věděla jsem, že je to jejich obvyklá taktika, kvůli ní si vysloužili své jméno. Ano, stála jsem proti Stínu.

Přešla jsem na druhou stranu ohně, aby nás už nic nedělilo a rukou pevně uchopila jílec meče.

Stín vydal strašlivé výkřiky, které zněly jako kdyby někoho dusili a vycenil na mě své špičaté zuby, které tvarem připomínaly jehly.

Hlavou mi proletěla myšlenka, že ošklivější neznám a vytasila jsem meč.

Tichými kroky jsem se přesunula pryč z dosahu světla a přitom bedlivě pozorovala každý Stínův pohyb.

Opět se lesem rozlehl jeho podivný smích, načež se na mě rozběhl.

Stála jsem tam a čekala, až překová vzdálenost, která nás dělila. Přišlo mi, že to trvá celou věčnost, ale ve skutečnosti neuběhla ani vteřina. Teprve až když byl Stín asi tři kroky daleko, tak jsem zaujala bojový postoj. Sekla jsem svým mečem před sebe, ale trefila jsem prázdno.

Stín se chvilku před mým seknutím odrazil a skočil. Zrovna jsem se otáčela, když mi jeden z jeho drápů přejel po krku.

Pod náporem palčivé bolesti, jsem klekla na jedno koleno, ale otočku jsem i přes tu ránu dokončila. Na nic jsem nečekala a opět sekla. Tentokrát můj meč narazil do Stínovy nohy. Ozvalo se křupnutí, které hned vzápětí přehlušil bolestný řev. Využila jsem tuhle chvilku k tomu, abych se postavila.

Cítila jsem, jak mi teplá krev stéká po krku na záda, ale nevěnovala jsem tomu pozornost.

Už jsem zažila hodně zranění, a horší, než je tohle škrábnutí.

Stínův řev utichl a jeho pozornost byla celá moje. I já se opět postavila do útočné pozice a pevně sevřela meč oběma rukama.

Najednou se kolem nás rozhostilo hrobové ticho, které vzápětí vystřídal Stínův smích. Znovu na mě útočil. Tentokrát jsem se nenechala zlákat jeho laciným trikem a rovnou proti němu vyrazila.

Stín bojoval svými dlouhými drápy a já svým mečem. Ač se to sice zdá vůči němu nefér, měl navrch. Jeho síla předčila tu moji aspoň dvakrát. S rychlostí jsme na tom byly stejně, ale to jen díky temnotě, kterou jsem v sobě měla.

Stínova kůže je jako brnění, které by zlomilo každý obyčejný meč, ale ten můj je speciální.

Podařilo se mi seknout Stína do ramene, ale on mi to vrátil podražením nohou.

Vrhnul se na mě tak rychle, že jsem tak tak stihla namířít meč před sebe. Hned vzápětí se na něho Stín nabodl. Čerstvá sprška jeho stříbrného jedu mi zmáčela oblečení. I přes jeho prskání a zuřivé drápání jsem ho odhodila stranou.

Rychle jsem se na něho přehoupla a dvěma údery usekla Stínovu hlavu. Chvilku jsem pozorovala, jak z něho vytéká stříbrný sliz, kterou po chvilce vystřídala rudá krev.

Pocítila jsem mírnou únavu, ale přesto jsem vstala a došla k ohni pro hořící poleno, které jsem hodila na Stínovo tělo.

Vždy mě fascinovalo, jak rychle vzplanou. Bohužel, stane se tak až po jejich smrti, kdy ze svého těla začnou vylučovat jed, vůči kterému jsem, díky temnotě, imunní.

Sesunula jsem se k nejbližšímu stromu a rozpustila své černé vlasy a zavřela, teď už černé oči.

Ano, je to již pět let, co už nejsem člověkem.

Nevzpomínám si ani na to, jak jsem se jmenovala. Jediné, čím si mohu být stoprocentně jistá je to, že teď jsem Kyndrou. A den, kdy Stíny napadly moji rodnou vesnici, a kdy mě umírající žena přeměnila na to, čím jsem teď, byl tím nejhorším dnem v mém životě. V ten den mi vzala všechno , vzala mi můj život a nahradila ho tím svým.

A co mi nechala? Mlhavé vzpomínky na mé lidství, které mi mají být odměnou za zabíjení Stínů a utrpení, které doprovází život Kyndry.

Nezbývá mi nic jiného, než doufat, že se smrtí posledního Stínu, mé utrpení skončí.

Přitom jsem se nikdy ničemu podobnému neprosila, ba naopak, vždy jsem se Kyndry děsila, protože už od mala mi můj otec vtloukal do hlavy: „A kdybys někdy nějakou potkala, rychle utíkej pryč. Kynra je nevyzpytatelná, nezajímá ji nic jiného než splnění jejího úkolu, ať je jakýkoliv. Ona je čarodějnice, je blázen a hlavně, je straně nebezpečná.“ Zamračila jsem se při zjištění, že si nevzpomínám, jak vypadá tvář mého otce.

Můj smutek ihned vystřídal ledový klid. Opět jsem otevřela oči. Co je mi po ubohé minulosti, když mě čeká budoucnost plná splněných úkolů?

Stínova mrtvola ještě ani nedohořela a já se už chystala k odchodu, když v tom mi po celém těle přeběhl mráz, který by probral k životu i mrtvého. Bylo to znamení, další Stín se blíží...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kyndra - 1. kapitola:

3. martinexa přispěvatel
13.10.2012 [0:48]

martinexaAtmosféra je pořád stejně temná. Líbí se mi ten nápad:) Rozhodně pokračuj. nelibuju si moc v dlouhých komentářích. Snad tě potěší jen můj kratičký:)

12.10.2012 [19:07]

Musím povedať, že sa mi to páči, ale kapitola bola príliš krátka. Ale rozhodne: teším sa na pokračovanie. Emoticon

1. Hejly
12.10.2012 [18:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!