OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hra Padlých - Nenávisť - 1. časť



Hra Padlých - Nenávisť - 1. časťAllia a Arwen. Sestry, ktoré pre lásku a nenávisť boli vyhostené z neba. Ich niekoľko tisícročná nenávisť sa ešte zväčší v deň, kedy sa znova stretnú.
Čo sa stane?
Rozpúta sa nielen boj sestier, ale aj ostatných nadprirodzených bytostí. A čo sa stane, keď do mesta prídu Raveni?
Všetko ale komplikujú chlapci, ktorí sa ich snažia získať.

Táto poviedka je spoluautorská s Trishou a preto dúfame, že nám zanecháte nejaké komentáre.

1. kapitola

Zase ty?!

 

Práve som zastavila auto a vypla motor. Stála som oproti škole, kde som mala o pár minút vojsť. Absolútne sa mi nechcelo. V hlave sa mi ozýval hlas, že to nie je taký dobrý nápad, ako sa zdal na začiatku.

Pozrela som sa na seba do spätného zrkadla. Upravila som si tmavo-orieškové vlnité vlasy a prísne som si čokoládovými očami prešla po tvári. Ako prvé som si všimla náznak kruhov pod očami, ktoré som skoro zakryla. Na moje plné pery som naniesla lesk a rukou prešla po výrazných lícnych kostiach.

Zhlboka som sa nadýchla. Teraz alebo nikdy.

Otvorila som dvere a vyšla z môjho športiaka. Narovnala som si košeľu a trochu uvoľnila károvanú čierno-bielu kravatu. Premerala som si rifle a krémové lodičky. Sláva. Nič nebolo špinavé.

Vytiahla som si ešte kabelku a smelo vykročila do jamy levovej.

Cítila som na sebe pohľady všetkých. Každý si ma premeriaval od hlavy po päty. Ešte dobre, že tak skvelo vyzerám! Usmiala som sa v duchu a kráčala dovnútra školy.

Fajn. Prvý krok som zvládla. Dostala som sa do školy. Do riti, ale kam teraz? To ma napadlo ako prvé, keď som sa poobzerala okolo seba. Všade bolo plno študentov, ktorý sa predierali jeden cez druhého, snažiac dostať sa do učební.

„Pomôžem nejako?“ ozvalo sa za mnou.

Prudko som sa otočila a zbadala som chlapca, ktorý sa na mňa laškovne usmieval.

„Ty budeš tá nová,“ skonštatoval a podišiel bližšie.

Založila som si ruky vbok. „Máš teda postreh.“

Na tom sa len zasmial a nahodil grimasu. „Zavediem ťa niekam?“ pýtal sa odhodlane. Očividne nepochopil, že som sa ho chcela zbaviť.

Jeho oči, čierne ako noc, si ma rýchlo premerali a na sekundu sa mi zdalo, že v nich zahorel šibalský ohníček.

Podal mi ruku. „Ja som Brian,“ predstavil sa s očarujúcim úsmevom.

„Ahoj,“ pozdravila som a na päte som sa otočila hľadať kanceláriu.

Bolo ťažké zorientovať sa, keď sa okolo mňa brodilo toľko tínedžerov. Jedinou mojou záchranou bol zvonček.

Ale vtedy to šialenstvo ešte len začalo. Všetci sa náhlili do tried, len ja som mala čas.

Keď som mala toľko čo oni...

Vtom do mňa niekto prudko narazil. Nedávala som pozor a pošmykla sa. Bola by som spadla, keby ma nezachytila jedna veľká, mocná ruka.

Udržal ma na nohách a hneď, keď som stála pevne na zemi, ma pustil.

„Prepáč,“ ospravedlnil sa.

Pozrela som naňho a nemo žasla. Bol nádherný! Ten chalan, čo ma skoro prizabil vyzeral ako anjel. Samozrejme, určite ním nebol, to by som z neho cítila.

Bol odo mňa o hlavu vyšší, čo bolo dosť ponižujúce, keďže som mala dosť vysoké opätky.

Jeho oči boli modré, no keď zachytili aj najmenší lúč slnka, nadobudli odtieň ľadovca. Pery krásne vykrojené, síce trocha bledé, sa jemne usmievali.

„Som Alex,“ predstavil sa a tým ma vytrhol zo zízania.

Rýchlo som pokrútila hlavou a oblizla si nenápadne pery.

„Ja som Arwen.“ Usmiala som sa a potriasla si s ním. Stále som nedokázala uveriť, že tento krásavec je obyčajný človek.

„Uhm... všimol som si, že si tu trošku zablúdila,“ poznamenal.

„Hľadám kanceláriu. Musím sa ísť zapísať,“ vysvetlila som a do líc mi stúpla červeň.

Naozaj je až tak vidieť, že sem proste nepatrím?

Usmial sa na mňa. „Je to tam. Na konci chodby zahneš do prava.“ A prstom mi ukázal kam presne mám ísť.

„Ďakujem.“

Rýchlim krokom som sa vybrala tam, kde ma Alex poslal. No myšlienka na jeho krásnu tvár, jeho ľubozvučný hlas sa ma držala zubami nechtami.

Na chodbe už nebol nikto a tak to tu vyzeralo ako pokojné miesto. Všade boli skrinky a dvere do učební, alebo nejaká chodba do neznáma.

Zaklopala som na dvere a otvorila ich. Vo vnútri sedela žena v strednom veku, troška pri sebe s čiernymi hranatými okuliarmi, ktoré akoby každú chvíľu mali spadnúť dole.

„Ehm... prepáčte... prišla som sa zapísať,“ oznámila som a podala jej papier.

Nadvihla si okuliare a rýchlo ho preletela pohľadom.

„Samozrejme, slečna... slečna... Brownová.“

Pokúsila som sa o úsmev, ale tá žena sa mi vôbec nepozdávala. Tvárila sa znudene.

„Sem sa podpíšte a tu máte rozvrh hodín,“ povedala monotónne.

Prikývla som, zobrala do rúk pero a rýchlo sa podpísala. „Ďakujem.“

Už som stála vo dverách, keď ma zastavila.

„A nabudúce... do školy sa chodí o ôsmej.“ Prísne na mňa pozrela.

Stisla som pery a vyšla von. Vydýchla som si. Tak a mám za sebou ďalší krok. No čo teraz? Keď prídem do triedy v polovici hodiny, asi neurobím ten najlepší dojem. Rozmýšľala som postávajúc sama na chodbe.

Vzdychla som si a prehrabla si vlasy. Najlepšie bude, ak sa vyberiem tú učebňu najprv nájsť.

Na opačnom konci chodby som ale zbadala nejakú siluetu postavy. Bola mi otočená chrbtom a tak som jej nemohla vidieť do tváre. Tak z diaľky som nevedela rozlíšiť či to je profesor alebo študent.

Keďže som rozhodne potrebovala pomoc, riskla som to a vykročila smerom k nej.

No ako som sa približovala, vlasy mi začali byť povedomé a postava ma určite začula. Otočila sa mi čelom.

„Ty?!“ hlesla som.


4

Dúfame, že sa vám táto časť páčila. Ja píšem za Arwen a Trisha bude za Alliu a ďalšia kapitola bude z jej pohľadu. Toto bol len taký krátky úvod a preto aj kratšia časť. No ďalšie budú dlhšie a preto dúfame, že to s nami nevzdáte a počkáte si.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hra Padlých - Nenávisť - 1. časť:

7. Perla přispěvatel
03.01.2013 [22:39]

Perlaďakujeme pekne za komenty. Veľmi nás potešili. Emoticon Emoticon

6. mima33 admin
02.01.2013 [11:58]

mima33 Emoticon Emoticon Emoticon Skvelé. Upútalo ma to a som zvedavá, ako to bude pokračovať. Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 02.01.2013 [11:50]

Je to božííííí takoveto povidky se mi vela páčí.dalse dil pls

4. TerryBells přispěvatel
02.01.2013 [10:32]

TerryBellsMůj komentář jsem ti už psala. :)
Můžu jenom dodat, že se těším na další. :))

3. Eliz
02.01.2013 [9:28]

Peknetesim sa na pokracko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Perla přispěvatel
01.01.2013 [16:05]

PerlaChannina: veľmi pekne ďakujeme. Už teraz ho máš rada? Tak čo potom povieš v 3. časti, som vážne zvedavá. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Channina
31.12.2012 [20:27]

Zatiaľ sa mi to páči. ;) Už teraz mám Alexa rada! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!