OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hell, Destiny and Hope - 18. kapitola



Hell, Destiny and Hope - 18. kapitolaDíl jen o přímé řeči. Díl o Jane a jejích pocitech, které možná neumí dost dobře vysvětlit, ale umí je vyjádřit činem a brekem.

Udělala jsem pitomost. Jednu velkou, sakra velkou, šílenou, pitomost. Proč jsem to udělala?! Sakra, sakra, sakra!

Tiše zvedám své boty ze země a tak, jako vždy, se tiše vytrácím po schodech dolů. Vždycky zapomenu, který schod vrže, a když na něj stoupnu, domem se ozve hnusné zavrčení schodu. Projede mnou vlna potu a strachu. Obrňuju se a pokračuju dál dolů. Tohle neděláš poprvé, Jane. Tohle neděláš poprvé! No a možná to je na tom to špatné a zlomyslné, že ano.

Travis mě zná. On to pochopí. Řeknu, že jsem se nebyla jistá, jestli mě máma nepřijede zkontrolovat, nebo prostě vyklopím, že nemůžu spát kvůli jednomu sráči, co mě vyhodil do vzduchu.

Snažím se co nejtišeji zavřít domovní dveře a pak už bosky vybíhám přes studený chodník k vedlejšímu našemu domu.

Když dorazím do svého pokoje a zrekapituluju si to, co vždycky - totiž, že se moje okno skoro dotýká toho jeho, ale cesta odtamtud sem je tak složitá - a zalízám si pod peřinu s tím, že si jen vysvlíkám kalhoty a podprsenku.

Asi kolem třetí hodiny ráno se rozsvěcuje pokoj malým, ale zákeřným světýlkem z notebooku, a jelikož nespím, mě to neprobouzí, spíš překvapuje.

Nakonec jsem ráda za nějaké rozptýlení od další bezespánkové noci, a tak se zvedám a sedám si na plastovou otáčecí židli. Jakmile notebook otevírám, obrazovka se rozsvěcuje, protože jsem ho předtím nevypla, jen zaklapla. Otevírám zprávy od Nicholase a vidím, že mi párkrát volal a že mi poslal nějaké videa. Jakmile na jedno klikám a čekám, až se načte, rozsvěcuje se malá ikonka skypu. Klikám na přijmout videohovor, ale jediné, co vidím, je Nicholasův pokoj. Já tam nikde nejsem a dokonce si všímám, že mám video kameru i zakázanou. Je pravda, že to takhle občas udělal, ale to tam měl pokaždé holku a chtěl se jenom pochlubit... tak počkat... Zuřivě klikám na přiblížení obrazovky na postel. Něco tam je. Vypadá to jako vlasy. Blond vlasy. Dlouhé blond vlasy.

TEN HAJZL!

Rozeznávám ženu v jeho posteli a jeho, jak se vzdaluje od počítače. Ještě se otáčí a mrká na mě. Ví, že tady jsem. Ví, že se dívám. On to ví a dělá to naschvál.

Jakmile leze do postele a začíná tu blondýnu líbat, mnou projede vlna bolesti. Najednou nedokážu ovládat ruce ani nohy. Prudce zaklapávám notebook, že se skoro až bojím, že jsem ho rozbila, ale vtom mi odchází i mozek a myšlenky jinam.

Chová se tak pěkně. Chová se tak jen přede mnou. Nikdy jsem ho neviděla v tomhle světle. Vždycky to byl ten třídní a vlastně i školní playboy, ale teď. Tady s dětmi a s malým bráškou... všichni si na to stěžovali.

Nicholas se neumí chovat.

Nicholas není milý.

Nicholas svého brašku vlastně ani nemá rád.

Nicholasovi jde jenom o sex.

Nicholas se nezamiluje do Jane.

Ta díra, která mi před víc jak rokem vznikla v srdci... stále tam je a stále bolí. On ji otevřel a otevírá ji pořád dokola a ani si to neuvědomuje. Je mu to jedno. Neví o tom. Netuší to a nebo to nechce tušit, aby to nemusel zbytečně řešit... zbytečně... jsem zbytečná.

Tak, když mě nemá rád, proč mně neustále volá? Proč se po mně ptá a proč je neustále u mě.

Třeba mě má taky rád. Třeba mě miluje, ale nechce si to přiznat, protože nejsem pěkná. A jak sám říkal, on si chce život užít.

„Neznáte nějakou jeptišku? Chtěl bych otestovat tu jejich počestnost." Tohle řekl před necelou hodinou a teď tu se mnou sedí na posteli, hraje si s mými vlasy a společně se díváme na film. Jenom my dva. Tak to chtěl on.

Je to jako by mě někdo nakopl. Tahle vzpomínka je jen jedna z mnoha. Tahle je ta první, kde jsem si začala uvědomovat, že se ke mně chová jinak.

A pak po dalším měsíci se z nás stali skoro nejlepší kamarádi. Co je na tomhle spravedlivé? Co je spravedlivé na tom, že se někdo do někoho zamiluje a on mu prvně zlomí srdce a potom ho začne tak moc děsit tím, co dělá? Vždyť já trpím, ksakru! On mě zničil. To Nicholas mě změnil. To on mě donutil se stát takovou, jaká jsem dnes. Mé dřívější já by s Travisem sotva promluvilo, ale tohle nové já je najednou kurva.

Nechci být kurva ani ta, kterou když vidíte, jak kolem vás prochází, vypadá jako kráva a nafintěná holčička, co má všechno.

Je pravda, že teď mám peníze, ale to zcela jiného důvodu než jsou bohatí rodiče nebo snad nějaké dědictví či výhra.

Já to dostala jako odškodnění.

Odškodnění za smrt svých přátel a své doživotní zranění.

Zradili mě.

Můj život mě zradil.

Přestali mě mít rádi, stejně jako jsem se přestala mít ráda já. A právě teď... potřebuju upustit trochu páry. Potřebuji vypustit tu špatnou krev. Potřebuju cítit bolest.

Ani nevím jak, možná mezitím, co mě trápily vzpomínky, a přestala jsem ovládat vlastní tělo, jsem se dostala do koupelny a vypreparovala stříbrnou žiletku z mámina holítka.

Pronikavá bolest se mi šíří celým tělem. Řežu se kvůli lásce? Ne. Nicholas mě možná zničil, ale to, co mě zabilo, byl ten výbuch.

To stačí. Je to dost hluboké. To bude stačit, aby ze mě vyprchalo dost toho hnusu. Bude to stačit, abych omdlela a konečně si pořádně odpočinula. Nechte mě být. Už tu pro vás nežiju. Už nejsem jedna z vás. Už nechci být sprostě využívaná. Už chci jenom zemřít...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hell, Destiny and Hope - 18. kapitola:

1. Darkness přispěvatel
14.04.2015 [22:48]

DarknessNo týjo, ten Nicholas je ale hajzlík Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!