OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Cesta prekliatych - 3. kapitola



Cesta prekliatych - 3. kapitolaMáte tu 3. kapitolku a ja vás už teraz prosím o komentáre... Keďže ma akosi opúšťa múza... A motivácia... Čo ma naozaj, ale naozaj mrzí!

Kaitolka s názvom: Mystic Grill

A myslím si, že je to dosť vystihujúci názov pre celú túto kratučkú kapitolu. Dúfam, že z nej nebudete tak sklamaní, ako som z nej teraz ja. :(

Killy

Cesta do Grillu bola pre Viu priam nekonečná. To ticho, ktoré panovalo v aute, bolo pre ňu neznesiteľné a to hneď z dvoch dôvodov. Za prvé – ten chalan, vedľa ktorého práve sedela, ju pred pár hodinami prepichol. Po druhé – aj keď si to veľmi nerada pripúšťala, znervózňoval ju. Iným spôsobom, akým by si priala. A ako sa zdalo, presne tak isto pôsobila aj Via na Jeremyho.

Keď konečne dorazili na parkovisko pred budovou, na ktorej bol veľkými písmenami nápis „Mystic Grill“, obidvaja si vydýchli úľavou.

„Dvakrát malinový džús, Matt,“ povedal Jeremy akémusi blonďavému barmanovi, keď si sadli sa pult. Ten sa na neho široko usmial, Viu si prezrel od hlavy až po päty a otočil sa im chrbtom.

„Ty toho chalana poznáš?“ spýtala sa nesmelo Via.

„Áno, to je Matt. Chodí s nami na školu,“ prikývol Jeremy.

„A odkiaľ vieš, že mám rada malinový džús?“ spýtala sa Jeremyho. Neurčito mykol plecom.

„Každý má rád malinový džús, Via.“ Viu prekvapilo ako samozrejme a nenútene jej odpovedal. Na chvíľu sa nad tým zamyslela a musela Jeremymu uznať, že má pravdu.

„Tu to teda je,“ ozvalo sa vedľa nej a následne pred ňu ktosi položil vysoký pohár s ružovou tekutinou.

„Ďakujem,“ usmiala sa neho. Úsmev jej opätoval a svoj pohľad presmeroval na Jeremyho.

„To je tvoja nová kamarátka? Ešte som ju tu nevidel.“ Všetci traja vedeli, že slovom „kamarátka“ chcel vyjadriť, či je to nejaký ďalší Pôvodný upír alebo iná nadprirodzená bytosť.

„Prišla s Damonom,“ vysvetlil mu to v krátkosti.

„S Damonom? On sa vrátil naspäť do mesta?“ opýtal sa ho šokovaný Matt. Jeremy nemo prikývol.

„A ty si Damonova stará známa? Povedzte mi teda jednu vec, prečo som ten malinový džús nosil?“ otázku už smeroval viac na Jeremyho ako na Viu a tá sa tomu pobavene uškrnula.

„Nie som upír. Som len...“ 

„Ďalšia Damonova hračka,“ skočil jej opäť do reči.

Via nevedela, čo v tej chvíli cítila. Zmätok, ktorý sa jej usadil v mysli, prevzal vládu nad celým jej telom. Mattova úprimnosť jej nebola veľmi príjemná a to už len z toho dôvodu, že vravel pravdu. V prvej chvíli sa na neho chcela ohradiť, že nič také nie je, no čosi jej v tom zabránilo.

Damon ju nemiloval, takmer nič pre neho neznamenala. Bola iba úbohá náhrada za Elenu, aj keď to teraz ešte nevedela. No ak ju nemiluje, a na nemiluje jeho, čo iné môže byť?

Preto iba zaryto mlčala a snažila sa pôsobiť, že si jeho tvrdú poznámku nevšimla.

„Ja... Prepáč, tak som to nemyslel,“ snažil sa jej ospravedlniť Matt vo chvíli, keď si uvedomil svoju chybu. Správal sa ako úplný kretén.

„To je v pohode...“ zahovorila to okamžite Via a odpila si zo svojho džúsu.

„Je zlé, že sa Damon vrátil späť do mesta,“ snažil sa zmeniť tému Jeremy. Úspešne.

„Máš pravdu, nič dobré to neznačí. Bez Salvatorovcov je v meste oveľa väčší pokoj, aj keď obidvaja tvrdili, že sa ho snažia chrániť. Keby nebolo ich, stavil by som sa, že sa o upíroch nikdy nedozvieme,“ pritakal Matt a začal čistiť špinavé poháre. Via zaryto mlčala, zaujatá témou tohto rozhovoru. V tej chvíli sa rozhodla, že sa dozvie pravdu, celú pravdu. A nie iba to, čo Damon chce, aby vedela

„Čo sa stalo?“ spýtala sa ich Via neurčito, nevediac, čo konkrétne chce vedieť.

„Ako prvý prišiel Stefan. To sa ešte dalo zvládnuť, prehliadali sme totiž to, aký je čudný. No potom prišiel Damon a vtedy sa všetko začalo zamotávať...“

Via ich počúvala dlho a pozorne. Prekvapilo ju, ako málo o Damonovi a celkovo o Mystic Falls vedela. Asi v polovici rozprávania prišli do Grillu Bonnie s Caroline, s ktorými sa ihneď zoznámila a spriatelila. Obidve boli rady, že je tu Via s Damonom. Už len kvôli Elene a jej zlomenému srdcu. Z Viinej krátkej spovede sa tie dve dozvedeli, že Via očividne nevie nič o tom, čo sa stalo medzi Damonom a Elenou. A nehodlali na tom niečo meniť.

O hodinu neskôr, keď už Via nemala žiadne ďalšie otázky, sa ich rozhovor skončil. Všetci sa, až na Matta, dohodli, že pôjdu spolu do domu Salvatorovcov a zistia čosi viac o Damonovom nečakanom príchode do jeho rodného mesta.

„Iba si odskočím,“ povedala im Via tesne pred odchodom a ráznym krokom namierila na dámske toalety. Keď sa uistila, že tam nikto nie je, zavrela sa v kabínke, prikryla záchod vekom, sadla si naňho a rozplakala sa.

Ani nevedela, prečo plače, skrátka toho bolo na ňu moc. Podvedome tušila, že sa niečo deje, niečo zlé. Hrudník jej sťahovali neviditeľné putá, plytko dýchala, čo zapríčinilo lapanie po dychu. To, že ju klamal... Že ju Damon klamal, ju hlboko zranilo. Viac, než by si sama chcela pripustiť. Či sa jej to páčilo, alebo nie, bol jej pevným, záchytným bodom.

A ak nemôžem veriť jemu, tak komu teda? pomyslela si skľúčene. O minútu neskôr ráznym krokom vychádzala z toaliet a mierila si to na takmer prázdne parkovisko.


Keď spoločne s Bonnie a Jeremym vyrážali z parkoviska, zaumienila si jednu vec.

Už nikdy Damonovi nedovolí, aby ju klamal.

 ...........................................

 

Prosím, neukrižujte ma! Ja viem, že ten koniec je zbrklý (hlavne tá časť o Bonnie a Caroline), no dnes som zo seba nedostala nič lepšie. Sľubujem, že sa pokúsim zlepšiť.

A ešte raz vás prosím o komentáre. Ani si neviete predstaviť, ako veľmi ma to motivuje. Čím viac komentárov, tým skôr bude, tým som si istá... Stačia mi dva smajlíky... ;)

P.S. Veľmi ma hneváte... Asi štyria z vás si tipli dej  do predu a väčšina z vás sa trafila... Do ri*i, a to malo byť nečakané! Tak Klaus, alebo Jeremy? To si už nechám pre seba... ;)

Killy

4.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 3. kapitola:

8. AndrejQa
01.03.2012 [19:55]

Achhh Killy, prepáč, áno viem slubila som, že vcera ti to okemntujem ale nestihla som Emoticon
No späť k poviedke. Začiatok dobrý, pohodový. Smer rozprávania s a mi páčil. Ale mala si pravdu, že by si to mala viacej rozvniut - ako myslim ze to stretnutie s Caroline a Bonnie velmi rychlo zhrnula.... Ale neber si to osobne Emoticon ! Chapem ze si bola unavena :D

7. Dadusha přispěvatel
01.03.2012 [1:48]

DadushaWow! Super, ako vždy. Neviem,kde som sa zašívala, keď som si nevšimla novú kapitolu. Hrozne sa teším, ako Via zareaguje. Dúfam, že Damonovi riadne vynadá. Dúfam,
že 4. kapča bude skoro.

6. Lea
29.02.2012 [14:30]

Bolo to pekne ale už by sa mohlo začať niečo diať a dúfam zě daš viu s klausom <3 Emoticon A hejbni kostrou na ďalšiu kapču Emoticon Emoticon

5. AnysP
28.02.2012 [10:29]

je to krásné...ode mě se určitě žádná kritika nekoná...těšim se na další doufám že co nejdříve budee... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Ivana
27.02.2012 [20:20]

Čo znamená "Čím skôr"????

3. Simonqua přispěvatel
27.02.2012 [20:19]

SimonquaKapitola bola úžasná, takže z nej nemáš byť prečo sklamaná. A teda som fakt zvedavá, či to bude Klaus, alebo Jeremy Emoticon . A teším sa na ďaľšiu kapču. Dúfam, že bude čo najskôr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Damonika přispěvatel
27.02.2012 [9:51]

DamonikaMne sa náhodou tá kapitola páčila :D :D a prosím pohni si, neviem sa dočkať ďalšej kapitoly Emoticon Emoticon

1. Katty
27.02.2012 [0:37]

jsem velmi napjata,jak to bude pokracovat,doufam,ze Via Damona poradne serve a casem se do sebe zamilujou xDD jinak samozrejme dekuju,kapitolka bola uzasna a tasim se n dalsi xDD

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!