OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Cesta prekliatych - 4. kapitola



Cesta prekliatych - 4. kapitolaKonečne tu máte 4. kapču! Dúfam, že sa vám bude páčiť. :) A o čom bude? Damon a Via sa udobrujú, však si to viete predstaviť ;).

Killy


„Nemám na teba náladu, Damon,“ zavrčala a zavrela dvere čiernovlasému fešákovi rovno pred nosom. Namosúrene sa hodila do mäkkých perín a prehodila cez seba prikrývku. Po tom, ako sa vrátili do vily bratov Salvatorových a uvidela Damona v spoločnom objatí s Elenou, sa nemala už ani chuť hádať.

 

„Nezabudni, že je to moja izba, Via!“ zvolal za ňou. Via tlmene zavzdychala do vankúšov. Mal pravdu. V tomto dome je desať izieb a ja trafím akurát do tej Damonovej?! pomyslela si. Rezignovane sa postavila, otočila kľúčom a otvorila Damonovi dvere. Na jeho tvári pohrával samoľúbi úsmev.

 

„Nesmej sa, idem trucovať inde,“ odvrkla a vošla do izby naproti. Úspešne sa jej ho podarilo vyviesť z miery, no za okamih ho už mala opäť v pätách.

 

„Damon, nechaj ma na pokoji...“ Rýchlo prebehla cez celú miestnosť, vkĺzla do kúpeľne a zamkla za sebou dvere. Podišla k zrkadlu a lakťami sa oprela o biele umývadlo.

 

„Via...“ ozvalo sa tlmene spoza dverí. Následne po nich Damon hlasito zabúchal päsťou. Via aj naďalej skláňala hlavu nad umývadlom, myšlienkami bola úplne inde. Snažila sa ignorovať ten nepríjemný hukot.

A potom to odrazu prestalo. V kúpeľni nastalo hrobové ticho, Via počula iba svoj prerývaný dych a tlkot svojho srdca. Obozretne sa poobzerala okolo seba – Damon nemal vo zvyku sa tak rýchlo vzdávať.

No zatiaľ nikto v kúpeľni okrem nej nebol. Už si začínala myslieť, že jej dal predsa len pokoj, keď sa dvere prudko otvorili. Neboli to však tie isté dvere, ktorými vošla. Do pekla, zakliala. Prečo musí mať práve táto kúpeľni dve dvere?

Damon ju silno pritlačil ku stene, pozerajúc sa jej do očí. Zatiaľ čo tie jej boli plné strachu a prekvapenia, tie jeho prekypovali túžbou a ešte čímsi, čo Via nevedela presne identifikovať.

 

„Milujem, keď sa hneváš,“ zašepkal jej do ucha, zvierajúc jej obe ruky za chrbtom. Pokúsila si ich oslobodiť, no márne, jeho stisk bol priveľmi pevný.

 

„Pusť... To bolí,“ šepla.

Damon povolil svoje zovretie, no v tú istú chvíľu sa zmocnil jej pier. Aj keď sa už Via mohla brániť, bolo jej to zbytočné – celý svet sa s ňou zatočil a ona dokázala vnímať iba jeho ústa pritisnuté na tie jej. A keď do jej úst vkĺzol jeho vlhký jazyk, iba mu tlmene zastonala v náruči, ruky mu obmotala okolo krku a pritisla sa na neho ešte bližšie.

Aj keď bola plne zamestnaná rozopínaním gombíkov na jeho košeli, neunikol jej jeho samoľúby úsmev, ktorý tlmil ich dlhý a vášnivý bozk.

Rukami si ju zdvihol do vzduchu a upírskou rýchlosťou sa premiestnil naspäť do svojej izby, potichu za nimi zavrel dvere. S maximálnou nežnosťou ju položil do mäkkých perín a na chvíľu opustil jej pery – len aby sa mohla nadýchnuť. Rukami mu prechádzala po nahom chrbte a hrudi, jej prsty hladili každučký jeho sval. Úplne zabudla na to, čo pred pár minútami videla dolu v obývačke, teraz pre ňu existoval Damon. Nič viac, nič menej.

A keď začal jej nahú hruď obsypávať letmými motýlími bozkami, rozkoš zo vzájomnej blízkosti sa o to znásobila.

„Damon...“ zavzdychala mu tlmene do úst, keď jej naschvál pomaly rozopol gombík na rifliach. Damon sa opäť pre seba pousmial užívajúc si, že je Via jeho, len a len jeho. Trýznivo pomaly jej začal sťahovať nohavičky. Najprv iba po kolená, tam sa na chvíľu zastavil a pohladil ju po čerstvo odhalenej pokožke. Potom až ku členkom, kde ju následne aj pobozkal. Keď odhodil nepotrebný kus šatstva kdesi na zem, opäť sa nad ňu sklonil a dravo ju pobozkal na rozvášnené pery. Via sa rukami zaprela o lem jeho nohavíc a začala ich sťahovať dole. Keď Damon zbadal, že jej to nejde, dal si ich dolu sám a uložil sa naspäť medzi jej nohy.

 

 

…......................

 

 

Damon unavene spadol do perín, hneď vedľa udýchanej Vii. Aby úplne neprerušil ich telesný kontakt, pritiahol si ju k sebe do náruče a spojil si s ňou ruky. Jeho chovanie nekomentovala, aj keď jej všetko pripadalo dosť zvláštne. Ona si pripadala zvláštna.

Keď vošla do domu s Jeremym, Bonnie a Caroline po boku a zbadala Elenu v Damonovom náručí, premkol ju náhly príval hnevu a bolesti. Trpko si uvedomila, že na Elenu žiarli a pohľad na to, ako Damon objíma inú ženu, jej spôsoboval muky. Na nič teda nečakala, vybehla schody do horného poschodia a vkĺzla do Damonovej izby.

Ani vo sne by ju však nenapadlo, že to skončí takto. Ona a Damon, nahí, na posteli a vo vzájomnom objatí. A to aj napriek tomu, že si zaumienila, že sa jej Damon už v živote nedotkne. Hlavne po tom, čo ju klamal a následne sa objímal s Elenou.

Všetko sa mi vymyká spod kontroly, uvedomila si zarmútene. Alebo, lepšie povedané, Damon sa mi z nej vymyká...

Via otočila hlavu na stranu a zbadala Damona, spiaceho, uvoľneného, šťastného.

Prečo vždy, keď sa pozriem na jeho tvár, zmäknem? pomyslela si znepokojene. Nedokázala sa na neho hnevať, nie teraz a nie v tejto chvíli.

Damon vždy dostane to, čo chce. A vedela to ona, vedel to on. Nedalo sa na tom nič zmeniť a ona to ani neplánovala. Ako si sama zamračene uvedomila, vyhovovalo jej to. Toto všetko, byť s Damonom za dobre a mať s ním istú budúcnosť – večnosť. Aj keď to možno bolo málo, jej to stačilo. Zatiaľ.

Vii sa pomaly začali zatvárať viečka – únava dopadla aj na ňu. Okrajovo si uvedomovala svoju ruku v tej Damonovej a inštinktívne ju stisla.

 

V ten deň si Via prvýkrát, aj keď iba na stotinu sekundy, uvedomila, že Damona neodvolateľne a bezvýhradne miluje...

 

….............................

 

 

Je šťastná?“ spýtalo sa.

Je dokonale šťastná, zlatíčko,“ odpovedala jej čiernovlasá žena s miernym úsmevom na tvári.

Ona ma už neľúbi?“ ozvalo sa ustráchane.

Ľúbi ťa, samozrejme, že ťa ľúbi.“

Tak prečo za ňou nemôžem ísť?“

Lebo to tak chcel Klaus.“ Tónom, akým mu odpovedala, chcela dať jasne najavo svoj konečný ortieľ. Konieckoncov, ani ona sama nemala na výber. A to malé konečne utíchlo.

 

…....................................

 

 

Tak, spokojní? Mne osobne sa páči hlavne ten koniec. Som veľmi zvedavá, čo mi na to poviete... :)

P.S. Venované AndrejQe, za naše spoločné chatovanie na FB. :):):)

Killy

5.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 4. kapitola:

8. Iwet
07.03.2012 [18:55]

Čo ti na to povieme? To myslíš vážne? Urobíš takýto koniec? Čo čakáš? Ja šaliem... pokračuj čo najskôr lebo Emoticon

7. Simonqua přispěvatel
03.03.2012 [21:35]

SimonquaKonecne si uvedomila, ze ho miluje. Emoticon . Len, aby si to uz uvedomil aj Damon.
A ten koniec sa ti fakt vydaril. Som zvedava ako to tam zamieša Klaus. Ale skvelá kapitolka, ako vždy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Marry
03.03.2012 [20:21]

To je super povídka a Via má vypadat přesně jako Cassie? Těším se na další kapitolu - at' je co nejdřív :D Emoticon

5. Damonika přispěvatel
03.03.2012 [17:17]

DamonikaBombastická kapitola! Nádhera, ja som vedela že by sa na neho nedokázala hnevať večne. Len keby prechovával k Vii Damon tie isté city! Ach jaj...
A ten koniec, narozdiel od iných ja nemám najmenšie potuchy o koho by tak mohlo ísť! Ale chcem to vedieť takže rýchlo ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon

4. IKa4
03.03.2012 [11:45]

Pekné, zaujalo ma to ako vidím budem si musieť prečítať aj to čo sa udialo predtým. Zaujímavé Emoticon

3. Katty
03.03.2012 [0:21]

JEZIS!! toe upe BOMBA!! fakt skveli, noo ... nemuzu se dockat pokracovani, je to stale lepsi a lepsi, jezis, jenom doufam, ze Via bude upirom :DDD a vubec se nedivim, ze si uvedomila, ze ho miluje, protoze ... Kdo by Damona nemiloval ze :DDD

2. Dadusha přispěvatel
02.03.2012 [20:40]

DadushaWow! Celý deň som tu a čakám na novú kapču:) Fakt krásna... A Viu chápem... Ja som tiež mala dnes dosť podobný deň:D Teda s tým, že mi nič nevychádzalo:DDD A ten koniec... Prečo mám taký pocit, že viem o koho ide? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndrejQa
02.03.2012 [20:23]

Dakujemmm Killy :D No a musim ti povedat ze to ,,udobrovanie" teda vyslo. Vsak chuuuda Via zas sa nechala opamtať. Toto uz jej nerob! Necj je silna a nezavisla žena. Emoticon
Inak dobre opisuje situacie, ale to som ti uz asi hovorila XD

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!