OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Casanova - 7. kapitola



Casanova - 7. kapitolaTento díl se bude odehrávat celý v bytě Sarah. Jak to bude probíhat? Rozhodně mi promiňte ten konec. :)
15+

7. kapitola

„Utíkám,” špitl jsem a táhl ji k ní do bytu. Když pochopila, o co se zase pokouším, vyškubla se mi a zakabonila se na mě. „Kam si myslíš, že jdeš?”
„K tobě,” zamumlal jsem.
„No to víš že jo! Mně to bohatě stačilo včera. A víš co? Já se na tebe vykašlu. Prvně jsem ti chtěla pomoc, chtěla jsem být tvojí přítelkyní a ty se začneš chovat jako pitomec. Takže si polib prdel.”
„Ale, Sarah,” říkal jsem mile, „ty nepomůžeš zraněnýmu? Potřebuji ošetřit.” Aby viděla, že nejsem v pořádku, belhal jsem se k ní do bytu.
Povzdechla si a šla rázným krokem za mnou. Když mě došla, zeptal jsem se jí: „Chtěla jsi být mou přítelkyní v jakým smyslu?” pozvedl jsem obočí a mrknul na ni. Moc mě bavilo, ji provokovovat.
„Iane,” zaúpěla a bez odpovědi mě zatáhla do domu. Vyskákal jsem opatrně schody s její pomocí a vpadnul k ní do bytu. Nečekal jsem na vyzvání a svalil se na její pohovku.
„Takže, Sarah, miláčku, jak jsi to myslela?” řekl jsem svůdně. Podívala se na mě s pozvednutým obočím a zašeptala: „Ty se asi nikdy nezměníš, co?”
Zvážněl jsem. „Vyhýbáš se odpovědi?”
„A ty?” Dívala se na mě přes husté řasy. Na to jsem nedokázal nic říct. Nechápal jsem, jak si mě mohla takhle obmotat kolem prstu.
„Ukážeš mi tvé zranění, abych tě mohla ošetřit?” řekla s klidem a odběhla do kuchyňky. V hlavě se mi začal tvořit plán. No co, neudělám nic špatného. Udělám jen to, co mi sama řekla.
Pomalu jsem vstal z pohovky a stáhl si kalhoty. Se studem nemám vůbec žádný problém, a tak jsem si stáhl i boxerky. Penis jsem měl pořádně oteklý. Sakra!
Sarah se mezitím vrátila zpátky ke mně. Když jí zrak spočinul na mém oteklém a bolavém vzrušení, otevřela pusu a pořádně vyvalila oči. Ne že by mi nezalichotila.
Pak se vzpamatovala a rychle se otočila. „Iane, já ti už několikrát řekla, že s tebou spát nebudu!” zakřičela naštvaně, ale z jejího tónu jsem poznal, že má knedlík v krku. Že bych začal něco pociťovat ke své malé potvůrce? Ne! Hádala se se mnou Casanova část.
„Sarah,” povzdechl jsem si, ale zachovával jsem klid a choval se jako gentleman. „Já s tebou nechci spát,” řekl jsem, i když to vlastně ani nebyla pravda. „Jsem zraněný. Jedna holka mi ho málem ukousla. Mám ho oteklý a hrozně bolí.”
„Myslela jsem, že máš něco s nohou, když jsi tak pokulhával,” řekla už v klidu, aniž by se otočila ke mně čelem. Vrátila se zpátky do kuchyňky a něco vytahovala z nějaké skříňky. Vrátila se do pokoje s rukou před očima a hodila mi balíček s ledem. Chytnul jsem ho a položil ho vedle sebe.
„Ježiši, Sarah. To si nikdy neviděla penis?” povzdechl jsem si a nesouhlasně si přitiskl led na bolavé přirození. Vykřikl jsem bolestí.
„Asi budu už napořád impotentní,” zakňučel jsem a snažil vydržet tu ukrutnou bolest. Všechno tam dole mě studilo a pomalu to začínalo tuhnout.
Sarah se zasmála a otočila se. Nepodívala se ale mezi mé nohy. „Zítra a asi ani pozítří by si neměl vykonávat žádný pohlavní styk.”
„To ti pěkně děkuji,” zaskuhral jsem.
„Není to moje vina!” obořila se proti mně. „Kdyby sis našel pořádnou holku, tohle by se ti nikdy nemuselo stát.”
„Ty bys chtěla být moje holka?” zeptal jsem se s pozvednutým obočím. Zasténala a odběhla do svého pokojíčku. Přinesla mi stejnou deku s polštářem, co mi vnucovala i včera.
„Dnes se to snad obejde bez svádění,” špitla a odešla do dalších dveří, co tu měla. Když se za chvíli pustila voda, pochopil jsem, že musela být v koupelně. Byla tam zavřená snad půl hodiny.
„Sarah, zlatíčko!” zavolal jsem svůdně. „Taky bych se rád osprchoval, cítím se tak špinavý.”
Sarah vyšla ze dveří jen v krátké noční košilce na ramínka, která ji sahala sotva pod zadek. A pak kdo tady koho svádí!
„Tohle je můj byt,” připomenula mi a prošla kolem mě. Když procházela, můj zrak mi opět spočinul na jejím pozadí. Košilka se jí při chůzi trošku vyhrnovala a já tak mohl spatřit kousek jejího pozadí. Kdyby byl můj kamarád v pořádku, zajisté by se postavil. Ona měla tanga! O co jí jde?
Radši jsem si toho nevšímal, nechtěl jsem si to mezi námi ještě víc pokazit a odešel jsem do její koupelny. Počkat, co tu vykládám. Já že si nechci něco mezi námi pokazit?
A teď už mlčela i moje druhá část. Vlezl jsem do malého sprchového kouta a pustil na své nahé tělo a oteklý penis vařící vodu. Sice to pro to, co mám dole, nebylo zrovna nejpříjemnější, ale já potřeboval horkou sprchu. V horké vodě jsem mohl s klidem přemýšlet. Bylo zvláštní, že pro tentokrát Casanova část mlčela. Nebránila se Sarah. Nebránila se závazkům vůči té malé mršce. Chtěla ji cítit. Chtěla být v jejím nitru. Chtěla ji hladit, chtěla o ni pečovat stejně tak jako Ianova část.
Je tu jen jedna moje část. Už je tu jen jedna. Cože? Kam se poděl Casanova? Ale já už opravdu nechtěl chodit za dívkami a působit jim rozkoš. Chtěl jsem působit rozkoš jen jediné. To není možné...
Vylezl jsem ze sprcháče a doufal, že se mi vrátí rozum. Ale nevrátil a já se opřel o umyvadlo. Zhluboka jsem dýchal. Přemýšlel jsem. Mám nebo nemám? Ach ne, já se asi znovu zamiloval...
Tep se mi zvyšoval a dech zrychloval. Nerozumím sobě. Svým citům. Nechci se zavázat. Ne, já se chci zavázat. Počkat... Co vlastně chci?
Vyšel jsem z koupelny jen v ručníku, který jsem měl ovázaný kolem pasu a potichu nakračoval. Penis mě pomalu přestával bolet, díky bohu. Ale i tak jsem pořád cítil ostrou bolest při každém našlápnutí.
Podle ticha a zhasnutých světel, musela Sarah už spát. Pomalu jsem otevřel dveře do jejího pokojíčku. Spala. A vypadala tak sladce...
Došel jsem až k posteli a pomalu se nad ní skláněl. Byl jsem jen centimetr od jejích rtů. Pak si oddychla a já pocítil její sladký dech na svém obličeji. A v tu chvíli mě měla. Věděl jsem, co chci. Chtěl jsem ji políbit.
Skláněl jsem se k ní a nechával se ovanout jejím dechem. Pak jsem překročil tu malinkatou vzdálenost a spojil naše rty.
Prudce otevřela oči a vyjeveně se na mě dívala.

 

»


___________________________________

Hlavně mě za ten konec naukamenuj te, holky. :) Doufám, že jste s kapitolou spokojené a ještě Vám chci říct, že můžete sledovat v mém shrnutí aktualizi, kde píšu vše ohledně přidávání kapitol atd.
Mám připravené i další kapitolu, takže se tu také brzo objeví, ale to už sledujte v aktualizaci. ;)

V další kapitole nás čeká také kousek z pohledu Sarah!

V MÉM SHRNUTÍ JSOU TAKÉ DALŠÍ NÁPADY, CO SE TÝČE KAPITLOVÝCH POVÍDEK, TAK SE KDYŽTAK PROSÍM VYJÁDŘETE ;) Děkuji



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Casanova - 7. kapitola:

9. JulieMay přispěvatel
01.05.2011 [21:07]

JulieMayno já doslova čumim Emoticon Emoticon Emoticon , takhle napínavě to skončit , rychle přidej další kapitolu prosím Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lara
01.05.2011 [19:51]

Omg... Proč nám tohle děláš?? :D
Když jsem četla perex, říkala jsem si, co to asi bude, za co bysme tě mohli nakopnout, no a ... Jinak než takhle to fakt skončit nemohlo,co? Emoticon Emoticon
Nicméně, supéér kapitola, honem 8. - dost mě zajímá reakce Sarah - že by už trochu pookřála? Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. LynVonNightlight přispěvatel
01.05.2011 [18:23]

LynVonNightlightsuper koniec :D pridaj ďalšiu kapču Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Skříteček2
01.05.2011 [18:20]

Jdu se teda kouknout Emoticon Je to úžasné a za ten konec tě neukamenuji.

5. anet
01.05.2011 [18:01]

honem honem další kapču

4. verca
01.05.2011 [18:01]

bezva povidka aji kapitola honem další Emoticon

3. Veruše
01.05.2011 [17:52]

super kapitolka, krásně píšeš a lituju Iana Emoticon Emoticon

2. Lussy přispěvatel
30.04.2011 [18:49]

LussyChudák, bolet to muselo. Za ten konec tě kamenovat nebudu, protože doufám, že další kapitolu přidáš brzy.
Jsem moc zvědavá na pohled Sarah, určitě bych chtěla vědět, jestli to cítí stejně jako Ian a nebo se tomu brání... Emoticon

1. ajeje
30.04.2011 [18:48]

to snad ne to si robis srandu ja chcem vediet co bolo dalej rychlo prosim dalsiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!