OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Casanova - 5. kapitola



Casanova - 5. kapitolaV této kapitole se ohlédneme za Ianovou minulostí. Zjistíme, jak se z něj stal Casanova a proč. A na úplném konci se zase vrátíme do přítomnosti, kde Ian odchytne Sarah.
18+

5. kapitola

 

„Iane, pro všechny případy. Je to přece jenom večírek, na kterém bude spousta hezkých dívek,” říkal mi táta a vtiskl mi do ruky malý balíček. Stačilo, abych se na něj jednou podíval a už jsem věděl, co to držím v ruce. Docela mě to ale překvapilo. Myslel jsem, že táta je z minulýho století a bude trvat na tom, abych počkal co nejdéle. A on mi tu teď v patnácti dává kondom? Wau!

„Bav se, broučku,” políbila mě maminka a já se nechal, aby si to ještě nerozmyslela a netrvala na tom, abych zůstal doma.

Došel jsem až k domu, kde se konala párty jedné holky, která dnes slavila šestnácté narozeniny. Já ji oslovil před půl rokem, ale rozhodně jsem neměl takovou obrovskou párty. Ve dveřích jsem dal dívce malinký dárek a šel najít kamarády. Spatřil jsem je u baru a šel rovnou k nim.

„Nazdar kluci,” pozdravil jsem je a sednul si na poslední volnou barovou židličku.

„Zdar, Iane! Už jsme se báli, že nedorazíš,” poplácal mě po zádech můj nejlepší kamarád Rick.

„Dáš si něco k pití?” optal se mě.

„Ne, to radši ne,” odmítl jsem. Alkohol mi nikdy moc nechutnal. Samozřejmě, že jsem ho okusil jenom párkrát a to v naprosté tajnosti. Kdyby se to rodiče dozvěděli...

„Ricku!” ozval se za námi dívčí hlas. Rick se rychle otočil a vykouzlil obrovský úsměv. Rozběhl se ke své holce a vášnivě ji políbil. Tolik jsem mu záviděl. Nikdy jsem mu to neřekl, protože to byl kámoš, ale byl jsem do jeho holky platonicky zamilovaný už nějakou řádku let. Vlastně od začátku střední.

S ušklebnutím jsem se otočil k baru a nakonec si i řekl o jednu sklenku. Rychle jsem ji vypil a začal na sobě pociťovat první známky alkoholu. V tom mě nějaká jemná ručka táhla pryč. Byl jsem zmatený, ale podíval jsem se na osobu, která mě unášela pryč. Poskočilo mi srdce, když jsem si uvědomil, že je to Rickova holka a má platonická láska, Laura.

„Co to-” řekl jsem, ale ona mě trhnutím vtáhla do nějakého pokoje a zamčela dveře. Vyděšeně jsem se na ni díval. Nechápal jsem, o co se snaží. Ale když mě přitiskla ke zdi a přitiskla své rty na mé, jsem to pochopil. Ale byla to Rickova holka. Jemně jsem ji odstrčil a opatrně se jí zeptal: „Co to děláš?”

„Iane,” vzdychla a přitiskla se ke mně, „vždycky jsem milovala jenom Tebe.”

„C-cože?” vykoktal jsem a znovu ji od sebe odstrčil. Ne, že by mi její věta nepřinesla uspokojení, ale Rick byl můj nejlepší kamarád...

„Pochop to, čekala jsem až mě pozveš na rande. Prostě uděláš první krok, ale ty jsi ho neudělal, a pak mě pozval na rande Rick a já doufala, že se tak dostanu blíž k tobě a poznám tě.”

Nebyl jsem chopný na to nic odpovědět. A ona ani nečekala na moji odpověď a vášnivě se přisála na mé rty. Tentokrát jsem ji už neodstrčil. Můj kamarád se postavil a začal mě tlačit. Uvědomil jsem si, že mi řekla něco, co jsem vídával pouze ve svých snech. Řekla mi, že vždycky milovala jenom mě. Přestal jsem všechno vnímat a věnoval se pouze jí a své touze.

Strčil jsem jí do pusy jazyk a prozkoumával jím její ústa. Nikdy jsem tohle sice nedělal, ale přišlo mi to přirozené a její sténaní mi dávalo znát, že se jí to líbí. Najednou jsem věděl, co mám dělat. Ruce jsem jí přiložil k bokům a přitáhl si ji na sebe. Vzdychla mi do úst a zajela mi pod tričko. Vysadil jsem si ji na sebe a chytl ji za zadeček. Zapletla mi ruce do vlasů a přitahovala si mě blíž. Pak jsem se přesunul na její krk a putoval až do jejího výstřihu. Přesunul jsem se s ní k posteli a hupsnul na ni. Svlékl jsem jí tričko a odepnul podprsenku. Ve vteřině jsem uviděl její kopečky a bradavky, které pod mým dotekem ztvrdly. Prohnula se v zádech a já ty její kopečky ochutnal. Sténala a prohýbala se. Pak mi se její ruce ocitly na mém pozadí a chtivě po něm přejely. Na nic jsem nečekal a svlékl si tričko. Laura mi slíbala hruď a zastavila se u mého podbříška. Odepla mi pásek a sundala kalhoty. Ještě před tím jsem vyndal balíček s kondomem z kapsy a podal jí ho do rukou. Podívala se mi do očí a znovu mě políbila. Její ručka uvolnila můj penis z obtažených boxerek a pohladila ho. Zasténal jsem a nevnímal nic než jen ten pocit. Cítil jsem, jak mi opatrně navlíká kondom. Pak její ručky zmizely a já se zamračil. Podíval jsem se, co dělá. Sundávala si kalhoty, a pak i kalhotky. Její ruce se poté vrátily na mé vzrušení. Zalapal jsem po dechu a přitiskl se na ni. Pocítil jsem, jak roztáhla nohy a nasměrovala si mě do jejího nitra. Podíval jsem se na ni, zda to opravdu chce. Její zčernalé oči touhou mi dávaly jasnou odpověď. Zavřela oči a já přirazil. Zakřičela a zamotala mi prstíky do vlasů. Přivřel jsem oči. Bylo to tak úžasné, být v ní a cítit ji. Byl to ten nejkrásnější pocit, jaký jsem kdy zažil. Počkal jsem ještě chvilku, a pak začal přirážet. Celou to dobu jsme se sobě dívali do očí a šeptali si slova lásky do té doby, než přišel její a vzápětí můj mohutný orgasmus.

Co se stalo potom? Scházeli jsme se za zády Ricka. Bylo to strašné a dobře jsme věděli, že to někdy praskne. A nemýlili jsme se. Přišlo se na to krátce před ukončením střední školy. Rozhádal jsem se s Rickem a rozešel se (nedobrovolně) s Laurou. Byla to má první láska, ale já si ji nezasloužil. Zklamal jsem ji a i svého kamaráda. A od té doby to začalo. Na vysoké jsem se odmítal skamarádit nebo se zamilovat. Jen jsem chtěl ženám působit rozkoš tehdá jako Lauře. Chtěl jsem je vidět křičet, sténat. Ale nechtěl jsem závazky. Bál jsem se jich.

 

„Sarah,” odchytl jsem svoji zachránkyni na chodbě, „omlouvám se. Můžeme si promluvit?” Musel jsem ji přesvědčit, aby to nikomu neřekla. Nemohl bych bez svého nočního životu žít nebo snad mohl, kdybych měl s kým? Ne, na to nechci myslet. Já se nesmím zavázat, moje minulost se už nesmí opakovat...

 

»

 

________________________________________________

 

Chtěla bych Vám poděkovat za komentáře, co mi necháváte u každé kapitoly. opravdu dokáží povzbudit. Jenom připomínám, že tato kapitolka byla napsána na požadavek Nikol18. TAKŽE TATO KAPITOLA BYLA VĚNOVÁNA PRÁVĚ JÍ. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Casanova - 5. kapitola:

6. incompertus
28.04.2011 [16:13]

ej co to?! Emoticon Emoticon Emoticon

5. Skříteček2
27.04.2011 [15:03]

Děkuji Nikol18, že si vydobila Ianovu minulost. Jsem hrozně zvědavá, jak to bude dál Emoticon

4. Lara
27.04.2011 [13:03]

Moc pěkná kapitola, jen tak dál... :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jak to asi bude dál mezi našim milovaným Ianem a Sarah?? Emoticon Emoticon

3. Tes
27.04.2011 [12:48]

Hej luxus Emoticon Emoticon Emoticon Ale věř, že nějakou podobnou minulust jsem aj čekala. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Velice pěkné Emoticon Emoticon

2. LynVonNightlight přispěvatel
26.04.2011 [10:09]

LynVonNightlightVýborné!!! Pekne si to napísala... síce mi tam trochu vadili tie zdrobneniny (rúčky, prstíky) eeee akoby by bola malé decko, ale inak ma to vtiahlo do deja. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 26.04.2011 [9:14]

Velmi děkuji za věnování a osvětlení Ianovi minulosti. Typické. Někoho chce, ten je zadaný, tak se scházejí za jeho zády a je to tady. Doba, kdy to praskne.
Moc se mi to líbilo a držím palce na příjimačkách. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!