OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Agentka: 19. kapitola



Agentka: 19. kapitolaDalší den a další divoké setkání s Frederickem, neb mezi ním a domnělou Angelou rozhodně ještě všechno vzrušení neopadlo. Ba naopak, začíná se nám tu rýsovat něco jako... vztah?

http://p2.uloziste.com/fotky6/t3574b3aba6624b8/b44fca0e1480eb01.jpg
Kapitola devatenáctá… „Pro nejkrásnější dívku, Angelo.“

Když se Ag vrátila z ranního běhu, jako každý den si dala sprchu a vypila dávku svého speciálního nápoje, překvapil ji zvonek za dveřmi. Vyhodila plastový obal a prošla ke dveřím, ve kterých nestál nikdo jiný, než… „Fredericku?“ optala se překvapeně.

„Zahlédl jsem tyhle květiny a usoudil, že takto krásné květy by měla dostat ta nejkrásnější dívka, Angelo,“ podal jí muž kytici zlatavých lilií a Ag mohla jen zírat.

„Ach… děkuji,“ vydechla překvapeně a párkrát zamrkala, než si přičichla ke kytici. „Jsou opravdu nádherné,“ zhodnotila zasněně. „Ale jak vůbec víš…?“ Než stačila otázku položit, předběhnul ji.

„Každý v tomhle městě ví, kde bydlí šerif,“ ujistil ji totiž Frederick a líbnul ji na tvář, načež jí setřel z nosu žlutý prášek, který se jí tam dostal z květu. „Ne že by ti žlutá neslušela.“

Ag se uculila. Frederick ji opravdu neustále překvapoval. Skvělý milenec, pozorný přítel… co ještě od něj mohla očekávat? Téměř jako nějaký princ z pohádky. „Pojď dál,“ vyzvala jej tedy alespoň. „Ale víš, že zrovna k nám se příliš lilie nehodí, že ano?“ rozhodla tedy nakonec, otočila se a vydala se do kuchyně, kde postavila na stůl vázu a květiny do ní.

„Tím jen maskuji své nekalé úmysly,“ tajemně se pousmál a Ag se zvědavě – a natěšeně – otočila zpátky na něj. Netušila, co ještě by pro ni mohl mít přichystáno, ale rozhodně ji to zajímalo. Objal ji kolem pasu, jednu ruku na zádech, druhá sklouzla až k zadečku, a hluboce ji políbil. „Co kdybychom dnešek strávili u mě? Mám dům sám pro sebe…“ brouknul k ní, než ji políbil na krk a lehce stiskl mezi zuby její kůži. Věděl, jak moc je na to citlivá, a ani tentokráte se to neminulo účinkem, když blaženě vzdychla, „... a na nekalosti bude tedy velmi mnoho času,“ slíbil.

„Takový návrh nelze odmítnout,“ souhlasila okamžitě a polibek mu vrátila, než se neochotně vymotala z jeho objetí. „Ale prve se převleču.“

„Mně se líbíš, ať už si na sebe vezmeš cokoliv, a na tom jediném záleží.“

„A nejvíce nahá, viď?“ zazubila se na něj, opět ve svém živlu. „Buď tady jako doma, věřím, že sám ses jistě před příchodem ujistil, že ten děsivý muž se zbraní je zrovna v práci,“ dodala směrem k Frederickovi, narážejíc na to, jak je obeznámen se vším ohledně jejího domnělého otce, načež vyběhla nahoru, aby se převlékla.


Za chvíli už společně seděli v jeho autě. Opravdu hezkém autě, musela uznat i Ag, když si pořádně prohlédla nablýskaný tmavomodrý Jeep Cherokee, který vypadal jako nový. „Neříkej, že se i zajímáš o auta, Angelo… byla bys příliš dokonalá,“ prohodil Frederick s úsměvem, který mu dívka vzápětí oplatila.

„Možná taková chci být,“ uculila se a drobnými bledými prstíky pohladila koženou karoserii, než si našla seznam hudby, a po chvíli prohledávání vybrala písničku od Jennifer Lopez, a bez ohledu na to, že je stále v autě, se začala vlnit do rytmu hudby. „Get on the floor… step on the floor…“ a samozřejmě si k tomu i prozpěvovat, což Frederick častoval pobaveným úsměvem.

A vzhledem k tomu, že nebydlel daleko a neměl v plánu jet pomalu, společně s tou písničkou dorazili až téměř k bráně luxusní vilky. Pak se totiž přesunula k další v playlistu od stejného interpreta. „Dance… yes,“ Ag se přesunula na klín svého společníka ještě dříve, než motor přestal hučet. „Love… next,“ přitiskla mu ukazováček na rty, sama se tváříc přímo nadšeně, nepřestávajíc se vlnit v rytmu hudby. A on se stále usmíval. That I love to make love to you baby,“ broukla, zhoupla se lehce v bocích, načež přitiskla své rty na ty jeho. Ruce jí samovolně vklouzly do jeho vlasů, stejně jako ty jeho na její boky a zadeček. Polibky nabývaly na intenzitě a oni se na sebe v už tak stísněném prostoru lepili, jako by se nikdy nechtěli rozdělit.

Nakonec Ag zašmátrala rukou na bok sedačky, aby ji sklopila téměř až do vodorovné polohy, nepřestávajíc při tom svého milence líbat. „Dračice,“ brouknul jí do rtů Frederick, který se se tak ocitl na zádech, plně v dívčině moci.

„Let's do it,“ zašeptala mu do ucha, jež prve lehce skousla. Pevně stiskl v dlaních její zadeček, než sjel níže po krátkých šatech k lemu, aby se dostal nenechavými prsty pod ni. Ona mu již rozepnula košili a pokračovala s odepínáním pásku a knoflíku od kalhot. Překvapil ji však, když si ji nadzvedl a přetočil se, aby ji měl pod sebou.

„Takhle to bude pohodlnější,“ ujistil ji, než vyhrnul sukni a prsty zabloudil ihned pod kalhotky, aby zjistil, jak moc už je roztoužená, i díky vlhkosti jejího vstupu. Ag neprotestovala a stáhla mu kalhoty, jak jen dovedla, než byla naráz její zápěstí uvězněna v jedné z jeho dlaní a přeneseny výše. „Tentokráte si to ošéfuju sám, andílku,“ políbil ji a uvolnil sevření. Neprotestovala proti tomu, omotala mu ruce kolem krku a nožky opřela vnitřní stranou o jeho boky.

Během chvíle už byl v ní a z vozu se ozývalo jen sténání a vzdechy, když začal prudce přirážet do jejího lůna. Odpovídala se stejnou vervou svými boky a částečně mu drásala kůži na zádech, jak se jej nehty držela, mezitímco se pod ním svíjela a propínala. Netrvalo dlouho, než se oba ztratili na vlně orgasmu. Tentokráte ne proto, že by to potřebovala, ale proto, že to chtěla. Chtěla si užívat, a teprve teď začala vnímat Fredericka jako osobnost, ne jen jednu z jejích hraček.

I poté, co blažená prázdnota pomalu ustoupila, vnímala jej a užívala si jeho blízkosti. Spokojeně se k němu stulila a dýchala tu vůni, která pro něj byla tak charakteristická. Divoká, nebezpečná, ale zároveň neuvěřitelně příjemná. A poslouchala jeho zrychlený tep stejně jako dech, který se stále ještě snažil popadnout po divoké jízdě, která trvala jen chvíli, a přesto je oba na chvíli odrovnala. „A to je teprve začátek, má sladká Angelo,“ slíbil jí a začal jí oždibovat ouško, ještě stále se teprve blížíc ke stavu, který by se dal charakterizovat jako plná přítomnost vědomí. Jen zvedl trenýrky i s kalhotami, aniž by se namáhal s jejich zapínáním, načež se i s Ag omotanou kolem jeho těla vysoukal z auta, aby ji vnesl dovnitř do domu.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentka: 19. kapitola:

2. Ver přispěvatel
14.08.2015 [22:40]

VerTy jsi děsivě nebezpečná, holka! Emoticon Chybička se vloudila... a Frederick se potřebuje ještě trochu dobarvit... Emoticon Každopádně, ohledně nedostatku kapitol... to už je riziko čtenářského povolání, zvláště u autorky, které kolem hlavinky lítají tak přelétaví démonci... Emoticon

1. Mata přispěvatel
14.08.2015 [21:18]

MataMáš tam jednu drobnost, předpokládám, že kožená nemá být karoserie, ale aplubní deska Emoticon.
No jo, jak jinak mohli tihle dva skončit. Emoticon
A ejhle, došly kapitoly... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!