OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Si tam? Počuješ ma?



Si tam? Počuješ ma?Neviem to ani veľmi popísať. Proste je to jednorázovka, ktorá možno nie je dokonalá a možno nikto nepochopí, čo som tým myslela. Len chcem povedať, že svet je iný, než sa na prvý pohľad zdá.

 

Veci sa veľmi rýchlo menia. A každý z nás to vie. Viem to ja, vieš  to ty! Tak rýchlo sa menia, že často nestíham reagovať. Preto veci rýchlo spletiem – aspoň si robím také nádeje. Ale asi si to iba myslím.

Kedysi som dúfala, že to bola len nočná mora, čo si zomrela. A teraz? Už neverím, že by to mohol byť len sen. Je to skutočnosť a mne ostali len spomienky. Spomienky po tebe. Vždy najprv rozmýšľam nad tým, čo by bolo, keby si tu bola so mnou. Keby si ma mohla objať a pritúliť si ma k sebe.

Vieš, že ťa potrebujem? A nie len ja! Potrebuje ťa veľa ľudí – aj ten pán, ktorý každé ráno predáva pri Tescu Notabene a nikto si ho nemá jako kúpiť. Ty by si si ho iste kúpila, len aby si mu pomohla. Je pravda, že často veci nezvládam. A často zabúdam na to, ako veľmi ma ľudia potrebujú a ja rozmýšľam len nad minulosťou. Zabúdam na to, že ja žijem a ty nie.

Si tam? Počuješ ma?

Umrela si a ja som ostala sama. Tak sama, že často mám pocit, že neexistujem.

Ľudia veria na hlúposti. Veria ilúziám, ktoré sú všade okolo nás. Veria hercom, ktorými sú aj oni sami. Neexistuje nikto, kto by vždy vravel pravdu. Tak komu a čomu mám veriť?

Potrebujem pomoc! Potrebujem niekoho, kto by ma vedel vytiahnuť až zo dna. Lenže všetci sú tu so mnou na dne. Neviem nájsť nikoho, kto by bol hore. A ak tam niekto vôbec je, asi nevie, že my sme tu dole. Žije si fantastický život a my?

Si tam? Počuješ ma?

Každý ide svojim smerom. Každý má v sebe negatíva a ja tiež. Nikto nie je anjel. Tak ako sa mám k tebe dostať do neba, keď  vidím všetko v čiernom? Ako sa má k tebe vôbec niekto dostať, keď je celý svet čiernobiely? Ako mám vedieť, že sa stretneme, keď ja sama tvorím ilúzie a ľudia im tak hlúpo veria?

Ako rýchlo plynie čas? Ako rýchlo sa veci menia? Ako rýchlo ľudia umierajú? Ako rýchlo mi uteká vlak, ktorý jediný ma dokáže odviezť ku tebe? Ako rýchlo potrebujem utekať, aby som ho dobehla?

Si tam? Počuješ ma?

Za veci treba bojovať. A ak sa človek nesnaží, tak nebude mať nič. Svet sa  zrazu zmenil, keď si odišla. Akoby si ho ty jediná držala v tom dobrom svetle. Nemám silu bojovať bez tvojej podpory. Nemám silu bojovať za lásku. Ostáva mi len veriť lžiam, ilúziám a hercom na tomto svete. Potrebujem si pred posledným bojom oddýchnuť. Myslíš, že ho zvládnem? Budeš mi držať palce? Ak áno, tak viem, že vyhrám.

Budem ti držať palce! Budem, ti veriť! Viem, že to zvládneš, pretože si moja.

 

Svet sa rýchlo mení.

Ľudia sú len herci v živote.

Každý ide svojim smerom.

Čas plynie príliš rýchlo a my utekáme príliš pomaly na to, aby sme dokázali dobehnúť vlak s našou záchranou.

Sme na dne a nikto tam z hora nám nedokáže pomôcť.

 Za veci treba bojovať a veriť, že dokážeme vyhrať.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si tam? Počuješ ma?:

2. Lealel přispěvatel
03.04.2013 [21:10]

LealelNevím, jestli jsem to pochopila dobře... Ale přijde mi ta jako příběh o dceři, která ztratila matku a pořád k ní v mysli mluví... nebo tak něco. Taky mi příjde, že tento příběh může mít spoustu podob a mě napadla ta jedna. Samozřejmě se mi to strašně líbí a dá se u toho skvěle odpočinout. Vážně skvěle napsané. Emoticon Wow! Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
01.04.2013 [22:25]

LiliDarknightAhoj
Bohužiaľ, článok ti nemôžem vydať, pretože nesplňuje podmienku o minimálnom počte slov, ktorý je pre akýkoľvek článok (s výnimkou drabble) 500 slov. Ten tvoj má však len 421, čo je rozhodne málo. Dopíš si niečo, a potom znovu zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!