OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Bratstvo tieňov

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bratstvo tieňovPríbeh mýtického spolku, ktorého príslušník Cornelius Ink odhalí tajomstvo, ktoré ohrozí existenciu celého Bratstva.

Novinka

Tenkrát v máji

Tenkrát v máji

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce září/septembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


První máj, lásky čas.

Jak asi vypadal tenhle den na konci druhé světové války? Na mnoha místech možná stejně děsivě a hrůzyplně, jako jakýkoli jiný během oněch šesti let... A na některých jiných jako by se toho od časů míru zase tolik nezměnilo.

Novinka

Nezapomeň

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Detektivní povídka z prostředí policejní stanice. Policista obviněný z vraždy.

Novinka

Dívka v zahradě

Dívka v zahraděPříběh o jedné opuštěné zahradě a dvou mladých lidech, kteří nedostali šanci.

„Nothing lasts forever, but nothing ever vanishes.“

Novinka

Príliš veľa klamstiev

Príliš veľa klamstievVoľné pokračovanie poviedky Na balkóne... alebo v skratke o vzťahu vybudovanom z klamstiev.

 

Pouta války - 2. část

Pouta války - 2. částPouto, či pouta? Spojení dvou lidí. Navždy. A co když se takové pouto rozpojí? Nebo to bylo jen její rozhodnutí, kterým ovlivnila život svůj i život jeho?

Dávejte si pozor na svá rozhodnutí a své volby, které už nebudete moci vzít zpět.

Novinka

Pouta války - 1. část

Pouta války - 1. částPouto. Spojení dvou lidí. Navěky? Nebo to bylo jen její rozhodnutí, kterým ovlivnila život svůj i život jeho? Dávejte si pozor na svá rozhodnutí, která už nebudete moct vzít zpět.

Novinka

Viva la revolución

Viva la revoluciónPredstavte si, že žijete v diktatúre - zlegalizovanej a nefalšovanej diktatúre 21. storočia. Byť poddaným je zlé, ale byť diktátorom proti vlastnej vôli... ako toto môže dopadnúť?

Novinka

Neznáma

Môže mať smrť svedomie? Môže mať minulosť? Či dokonca súcit?

Novinka

Lucifer/Jericho

Lucifer/JerichoPo delší odmlce zase zdravím a přidávám novou sídlištní povídku.
Tentokrát o duchách zakletých v panelu, osamění a jednom dalekém městě.

Novinka

Kdo pomůže Veronice?

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kdo pomůže Veronice?Jak se cítí šikanovaný člověk? Odpověď na tuto otázku naleznete v příběhu dívky, které spolužáci udělali ze života hotové peklo.

Novinka

V zajetí posedlosti

V zajetí posedlostiJedna opuštěná ulička, mladá dívka a zlo číhající pod rouškou noci.

Novinka

Konec začátku; Životy v obrazech

Konec začátku
Zlatá technika devadesátých let. Ale ani ta nepomohla, když Jana upadla do sebelítosti a odmítla se postavit problému čelem. A byl to opravdu problém?

Životy v obrazech
Tři krátké náhledy.
Dvě krátké, na sebe nenavazující, náladové povídky

Novinka

Prázdná místnost

Muž v bílé místnosti bez vzpomínek se ocitne na prahu sil, až k dosažení pravdy.

Novinka

Ve spárech šílenství

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ve spárech šílenstvíOsamocená dívka, temná noc a šílený psychopat.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!