OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Thalia Shepard - kapitola 9 - Posledný rok začína!



Thalia Shepard - kapitola 9 - Posledný rok začína!Stanica, vlak, Veľká sieň a fľaša Ohnivej whisky.

Som späť. A, áno, Taline detstvo je definitívne kaput. Vitajte vo svete dospievajúcej teenagerky, ktorej najväčšie problémy sú nakopávanie slizolinských zadkov, porušovanie školského poriadku a zháňanie dostatočného množstva alkoholu. Ale ako dlho jej vydrží tento bezstarostný spôsob života?

Túto časť venujem izzie22, Trishe, FILADE, Nathy a valhalinke. :D Snáď sa bude páčiť.

Sisa118


 

Kapitola 9

Srdce mi začalo zbesilo udierať. Z ničoho nič sa rozhodlo, že mi vyskočí z hrude, prebehne tých pár metrov a zaškrtí blonďavú barbie predo mnou. Ako to chcelo spraviť, to mi neprezradilo, ale túžilo po tom tak moc, ako pľúca po vzduchu!

„Malfoy!“ zavrčala som, ale bola som ďaleko na to, aby ma mohol počuť on alebo ktorákoľvek z jeho goríl.

Bol ku mne otočený chrbtom a platinové vlasy mal ešte dlhšie, ako som si pamätala. Remus stál oproti nemu a za ním sa črtala malá postava Roba. Z jeho výrazu som usúdila, že sa deje niečo veľmi zlé. Malfoy, rovnako ako Rem, bol prefekt a svoju moc veľmi rád využíval v prospech vlastnej fakulty.

„Malfoy, obaja sú vinní!“ vyhlásil Rem.

No jo, on a jeho cit pre spravodlivosť! Je totálne jedno, že pri tom stiahne aj vlastnú fakultu. Cs, niekto s tak vyvinutým zmyslom pre nestrannosť by mal byť menovaný za ministra Kúziel!

„Edwing,“ oslovila biela hlava chalana za ním. „Bil si sa s ním?“ A rukou ukázal na Roba. Blonďavý chalan so škodoradostným úsmevom pokrútil hlavou. „Tak vidíš, Lupin. Nemôžem potrestať niekoho, kto je len obeťou,“ odvetil s kamennou maskou.

„To nie je pravda!“ zvolal Rob a vystúpil spoza Remusa. „On si začal!“

Zvláštne, ale verím mu. Nie, to nie je zvláštne! Jasné, že verím svojej fakulte!

„Vážne? Tak prečo, keď som prišiel, si Edwinga udieral do tváre?“ zahnal Roba do kúta.

Tak a dosť. Ako si táto vyumelkovaná, peroxidová kreatúra dovoľuje obviňovať Roba?!

„Dôkazy ukazujú na teba,“ vyhlásil Malfoy.

„Nemôžem za to, že je slaboch! Ale ja som nezačal!“ bránil sa Rob.

„Mne je jedno, kto si začal.“

„Máš pravdu, Barbie. Je totálne jedno, ako to bolo,“ zavrčala som spoza neho a on sa ku mne otočil.

Jeho oči boli ako dva kúsky zeleného ľadu, ktoré sa teraz roztápali od zlosti. V tvári mu dominovali aristokratické črty. Bol to, sakra, pekný chalan, ale dal by sa prirovnať k ľadovej soche. Bezcitný. Chladný. Fakt nechápem, ako je možné,  že naňho baby letia! Veď, keď ich preťahuje, musia mrznúť! A potom prečo väčšina Slizolinčaniek vyzerá ako ľadové kráľovné...

„Shepardová,“ zatiahol pokojným hlasom, ale ja som ho poznala dosť dobre, aby som vedela, že zúri... a to je ako dostať predčasný vianočný darček! Pozerala som sa mu priamo do tváre. Musela som mierne zakloniť hlavu, lebo aj na tú vzdialenosť, ktorá nás delila, bol hrozne vysoký. Asi ako Sirius. „Nepleť sa do toho!“ prikázal, ale ja som ho vysmiala.

„Rob,“ oslovila som chlapca. „Začal si si?“

Robert na mňa hľadel s neskrývaným obdivom.

„Nie! Len som sa bránil!“

„Verím ti,“ povedala som odhodlane a okolkom sa pozrela na Malfoya. „Barbie, kroť si svoje decká!“ štekla som. „A vysvetli im, že slabosi na Chrabromil nemajú! Pokiaľ ho budú provokovať, natlčú si hubu!“

„Shepardová. Bacha, aby si si ju nenatĺkla ty!“ varoval ma.

„Už sa bojím,“ odbila som ho a ignorovala ďalšie jeho varovanie typu:

„To by si mala.“

„Inak,“ zvolala som a dala ruky v bok. „Čo tu vlastne riešite? Ešte nie sme  v škole. Dokonca sa nepobili ani vo vlaku. Sorry, chlapci, ale sem vaša právomoc nesiaha. V pohode by si tu mohli vybiť aj všetky zuby a vy by ste s tým nemohli nič spraviť!“ Po mojom vyhlásení sa Rob široko usmial, zatiaľ čo Edwing sa mračil, akoby mu práve oznámili, že jeho pra-pra-pra-pradedo bol nevlastným bratom šmukla. 

Hrôza!

„Tak?“ zatiahla som s milým úsmevom na tvári. Na to Malfoy očividne nemal čo povedať. Vyhrala som! Opäť!

Malfoyove oči sa zúžili do tenkých štrbiniek. Zaťal zuby, akoby sa snažil upokojiť a až potom vyhlásil.

„Edwing, strať sa mi z očí! A o tvojom správaní budem informovať tvojich rodičov aj vedúceho fakulty.“ Chlapec pobledol ako stena, ale poslúchol a zmizol. „Shepardová, Lupin,“  pokynul nám hlavou a vzápätí sa aj so svojimi gorilami stratil v dave.

Usmiala som sa na Roba a nastavila dlaň. O sekundu neskôr na ňu dopadla jeho.

„Parádne si ich zotrela!“ zvolala nadšene.

„Cs, Slizolinčania nám nesiahajú ani po päty!“ vyhlásila som hrdo a moje slová sa stretli s nesúhlasom z Removej strany. Odkašlala som si a snažila sa čo najviac napodobniť jeho káravý tón. „Robert,“ oslovila som chlapca prísne. „Nabudúce, keď dostaneš chuť nakopať nejakému Slizolinčanovi zadok, nerob to na verejnom mieste!“ kárala som ho a on vážne prikývol.

„Splním, madam!“ zasalutoval a rozbehol sa k neďalekej skupinke. Jeho priatelia.

Ostala som s Remom sama.

„Ten chalan to po nás raz prevezme,“ vyhlásila som dojato.

„Hej a radšej nechcem vedieť, čo to potom bude!“ zavrčal a ja som nechápavo nadvihla obočie.

„Prečo?“

„On nemá nikoho ako som ja!“ pokračoval. „Nikto ho nebude krotiť ani usmerňovať. To len potom na Rokforte bude peklo!“

Nad jeho obavami som sa len pousmiala a natiahla sa po ňom. O pár chvíľ sa ocitol v pevnom zovretí môjho objatia.

„Rada ťa vidím!“ vyhlásila som. Objatie mi opätoval.

„Si prefarbená,“ povedal, keď sme sa od seba odtiahli.

„Som,“ potvrdila som, ale viac som povedať nestihla, lebo práve vtedy si to ku nám nasmerovala vydesená tvar so strapatou šticou.

„Skryte ma!“ sykla na nás a potom, akoby mimochodom, dodala: „Tali, sekne ti to!“

„Dík.“ Konečne správna reakcia.

„Pred čím?“ nechápal Rem, ale ja som to vedela. Pomedzi dav sa k nám blížila vcelku vysoká blondína s obrovskými, zelenými očami. Nie, nebola to prefarbená Evansová, ale spomínané Éčko - Elsie McFallova.

O ou, tak toto bude zlé. Ja som mu vravela, že s ňou nemá chodiť, ale že by ma počúval? Nikdy!

„Vyžer si to kamarát. Ja som ti to vravela,“ sykla som po ňom.

„Tali, prosím! Ona je ako moja osobná nočná mora!“

„Nevravela som ti to?“

„Vravela, vravela, ale prosím, zachráň ma!“ fňukal.

„James, koho budeš počúvať nabudúce, keď okolo prejde pekná kosť?“ To je jeho pomenovanie, nie moje. „Mňa alebo rozkrok?!“

Remus sa ticho uchechtol.

„Teba. Prisahám, teba!“

No čo som mohla spraviť? Nechať ho v štichu? Asi by som mala! Už ma prestávalo baviť odháňať jeho expriateľky. Vždy, keď sa s nejakou rozišiel, ale ona to s ním skončiť nechcela, prišla som na radu ja a hĺbkový rozhovor s dotyčnou, prečo ho má nechať na pokoji. Raz stačilo poukázať na jeho nedostatky, inokedy som sa musela uchýliť k miernemu psychickému násiliu.

Popravde, myslím si, že s Elsie bude potreba väčší kaliber. Ona a jej kamoška Ernestína Carola Poorideová, ktorá poľuje na Siriusa, sú rovnako neodbytné ako sprosté!

Tak, hurá do toho...

 

Vlak sa pod nami otriasal v jeho vlastnom rytme. Sedela som pri okne... no, skôr by sa dalo povedať, že som ležala opretá o Siriusove plece s nohami vyloženými na okne. Siri mával prútikom a v kupé sa preháňal príjemný vetrík. Jeho najobľúbenejšie kúzlo. James sa hral so Zlatou strelou, Rem zas čítal a Peter pomaly trpel. Nielenže nemal čo jesť, ešte k tomu ho opäť odmietla Bernadeta Teaderová. Bože, čo ten chalan na tej chladnej suke vidí? To mi je záhadou.

„No tak, Peter. Ona ti za to nestojí,“ prihovorila som sa mu, a to som robiť nemala.

Prepálil ma zničeným pohľadom a potiahol nosom. „Stojí! Ona je dokonalá!“ trval na svojom.

„No tak, Červochvost, je to chladná čupka!“ vložil sa do rozhovoru Sirius. To, čo nasledovalo, by som od Petra nikdy nečakala. Vyskočil na nohy a v tvári bol červený ako rak – alebo Evansovej vlasy.

„To odvoláš!“ štekol. O hó, Červíček sa nám nasral...

„No tak, Peter, s ňou by som nešiel ani keby sa mi ponúkla. Vedel si, že dáva Malfoyovi?“

Už-už som videla, ako sa Peter vrhá na Siria. Vyskočila som na nohy.

„No tak, chalani. Dosť! Nebudete sa predsa hádať kvôli babe!“ schladila som ich, ale moc to nepomohlo.

„Nech to odvolá!“ zvýskol Peter a jeho objemná tvár ešte viac očervenela. Pomaly som sa začínala báť, že schytá infarkt.

„Tichošľap, odvolaj to!“ prikázala som Siriusovi. Ten našťastie nemal hašterivú náladu, lebo v opačnom prípade by s ním nehlo ani keby som ním vytrela podlahu kupé.

„Fajn, beriem späť. Bernadeta Teaderová nie je chladná čupka,“ vyhlásil znudene, ale ja som v hlbinách jeho sivo-modrých očí videla, že aj jeho Petrov výstup vyviedol z miery.

„Fajn,“ zavrčal Peter a namiesto toho, aby si sadol späť, vystrelil z kupé von.

Všetci sme čumeli na dvere ako teľaťa na nové vráta.

„A čo malo byť zas toto?“ nechápal James.

„Láska, James. Láska,“ poučil ho Remus, ktorý sa o sekundu neskôr vrátil ku knihe.

O ďalšiu hodinu sme sa prezliekli do habitov. Veštci pekne krásne v jednom kupé a naraz. Ja som chalanov v plavkách videla, takže ma nejaké slipy neprivádzali do rozpakov, a to isté platilo aj pre mňa. Jediné, na čom sa poriadne nasmiali, boli moje nohavičky s nápisom Nechytať, nebezpečenstvo úrazu! na zadku. Áno, dobrovoľne a bez mučenia sa priznávam, som závislá na popísaných veciach.

Vlak ukončil svoju cestu a do hradu nás doviezli koče. Pršalo, ale nikomu z nás to nevadilo. Peter sa upokojil a na roztržku v kupé zabudol. Všetci sme boli dobre naladení a do Veľkej siene sme vtrhli s hurónskym smiechom.

Presne tak, páni Rokfortu sú späť, baby!

Niekde cestou sa k nám pripojil aj malý Rob. Smiali sme sa a užívali si náš veľkolepý návrat. Takmer všetky oči sa upreli na nás. Teda aspoň ženské osadenstvo, ako vždy, hltalo Siriusa a Jamesa v dlhých habitoch, bielych košeliach a nažehlených nohaviciach. Ja som bola oblečená podobne až na to, že na rozdiel od chalanov som mala sukňu a prúžkované, červeno-žlté nadkolienky. Neznášam sukne, ale, bohužiaľ, v škole nemám na výber. Je to tvrdá diskriminácia, ale budiš. Nohy mám pekné, tak prečo ich neukázať?

Od učiteľského stolu sme zachytili zopár nesúhlasných pohľadov – hlavne moje modré vlasy, ale ja som si toho nevšímala. Keď môže Malfoy vyzerať ako barbie, tak prečo by som ja nemohla mať modré vlasy?

Sirius ma chytil okolo pása a zodvihol do vzduchu. 

Áno, Siri, všetky baby vedia, aký si silný, tak ma nemusíš používať ako živú činku. Nahlas som sa ale nesťažovala a len sa smiala. Preniesol ma k nášmu miestu, kde ma usadil na lavičku a postrapatil vlasy.

James nadhodil niečo v zmysle Ako môžem byť taká ľahká, keď jem toľko čokolády a moja odpoveď znela Rýchly metabolizmus, priateľko. Hej, to a ešte tvrdý tréning. Chalani si posadali povedľa mňa. Po pravici som mala Rema a po ľavici Jamesa.

Privítanie sa začalo. Riaditeľ predniesol príhovor, potom na radu prišli prváci – od hladu som ich chcela zjesť, prípadne som zvažovala či by môj žalúdok strávil tanier predo mnou. Po nich nasledoval ďalší príhovor, v ktorom sa objavili aj výtky nám – Záškolákom. Napríklad: Zakázaný les je zakázaný, hajzlové mysy by sa nemali objavovať nad nápismi „My sme Slizolinčania, my hajzle nepotrebujeme!“ a podobne.

Večer plynul v dobrej nálade. Sirius okupoval spoločnosť nejakej piatačky vedľa neho James provokoval Evansovú, ktorá nanešťastie sedela len pár miest od nás. Ja som podpichovala Scary a Rem sa ju snažil upokojiť skôr, než vyletí z kože. Všetci sme sa vynikajúco bavili, dokonca aj Peter. Aj keď ten občas pohľadom vraždil Malfoya, ktorý sa rozprával s Bernadetou – no, nie tak úplne. Bol len jednosmerný rozhovor od nej k nemu. Očividne ju mal totálne v paži.

„James,“ šepla som metle vedľa.

„Hm?“ zatiahol s úsmevom na perách. Práve sa mu podarilo nahnať Evansovej červeň do tváre.

„Máme na izbe chľast?“ chcela som vedieť.

„Hej, je pripravený - aj hudba.“

„Dobre.“

Aby som to bližšie vysvetlila. Dnešná noc bude v znamení žúru. Musíme predsa osláviť náš vstup do posledného ročníka, nie?

O pár hodín neskôr som sa zmietala na tónoch rockovej hudby. Milujem rock! V ruke som zvierala hrdlo fľaše od ďatelinového piva. Štvrté? Či piate? Hm a keď k tomu prirátate ohnivú whisky... mala by som prestať miešať. Fakt ma naštvalo, že tu nemajú vodku, ale z našej skupiny som jediná, ktorá ju má rada. Fakt ich nechápem, veď je to dokonalý chľast! A ešte viac nechápem tie stratené prípady, ktoré ju zapíjajú colou! Také znesvätenie! Veď čo je krajšie ako to, ako vám oheň steká dolu hrdlom a zanecháva za sebou dokonalý pocit?

Neopila som sa moc. Držala som sa v  stave príjemného nad vznesenia.

O druhej ráno do klubovne vtrhla McGonagallka v župane a chlpatých papučkách a poslala nás do postelí. Frflali sme, ale v konečnom dôsledku poslúchli. Nikto nie je ani v podnapitom stave natoľko šialený, aby ju neposlúchol. Ja som si cestou nahor uchmatla jednu fľašu ohnivej whisky a tá teraz kolovala medzi našou podnapitou päticou. Chalani sedeli na svojich posteliach a ja som, ako vždy, privandrovala na Siriusovu.

„Heej,“ zatiahol Peter opito.

„Heeeej!“ odvetili sme zborovo.

„Niee...“ zašomral, akoby si nevedel spomenúť, čo to vlastne chcel. Potom mu svitlo a vysúkal: „Tali, prečo ty vlastne nemáš chalana?“ spýtal sa napokon a mňa tá otázka aj ako opitú prekvapila. Prečo vlastne? „Si fakt pekná baba, aj keď trochu nebezpečná a no, drzá... nie ako Bernadeta,“ dodal zasnene a potom, akoby na svoju otázku zabudol a začal si popod nos šomrať jej meno. Chalani sa toho chytili.

„To je fakt, prečo... prečo nemáš chalana?“ spýtal sa James a vzápätí si sám odpovedal: „Aha, hm, jasné! To preto, že pre teba nie je nikto dosť dobrý - tu! A ja by som nedovolil, aby sa okolo teba točil niekto... nedobrý?“ hľadal správne slovo, pričom sa tváril, akoby práve uvidel obzvlášť hnusného chrobáka.

„Mám vás, tak načo by mi boli iní?“ nechápala som a nato mi odpovedal Sirius.

„Preto, pusa, lebo sex je fakt fajn... čo fajn, je to-to... hm.“ A práve skĺzol do vlastných spomienok.

Sex, no tak to, hej. Fakt by som to niekedy chcela vyskúšať... ale s kým? Ako povedal James, nie je tu nikto dosť dobrý a... hm, no možno Malfoy je vcelku pekný, ale ten je chladný ako psí čumák... a možno Sirius... ale to je môj kamarát, rovnako ako James a ten navyše miluje Evansovú... Remus je príliš upätý a s Petrom by som nešla. Sorry, Červíček, ale je to tak.

Oprela som sa o Siriusa a ticho šepla: „Sex je možno fajn, ale človeku nemôže chýbať niečo, čo nikdy nezažil...“

„Nemyslím,“ odvetil môj pekný kamarát a pritiahol si ma bližšie.

Či?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Thalia Shepard - kapitola 9 - Posledný rok začína!:

5. Claw
02.03.2015 [13:07]

Super kapča, hlavně ten konec!!!
Chci pořádnou kapitolu "15+" s Tali a Siriusem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon proosiiim. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Nathy
01.03.2015 [22:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.03.2015 [21:27]

FILADASkvělý díl Emoticon ale to čekání je příšerné

2. Trisha přispěvatel
01.03.2015 [20:40]

TrishaFakt parádna časť. To ako dala Malfoya dolu bolo husté! Alkohol nekomentujem, ale Peetrova otázka... No jop, koho si Tali vyberie? A vôbec vyspí sa s niekým len tak, alebo to bude aj o citoch? Priznám sa, že by som bola rada, keby bola zo Siriusom, ale keby Malfoy nebol taký idiot, tak možno aj s ním by som si to vedela predstaviť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nemôžeš pridávať rýchlejšie?? To čakanie ma zabíja! Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 01.03.2015 [18:06]

Emoticon neviem čo mám povedať. Čakala som tak dlho... Oplatilo sa! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!