OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Prodaná 11

Prodaná 11Farid se má zúčastnit večírku na počest francouzských diplomatů a rozhodne se vzít Eleanoru sebou. Tu připravovali půl dne, ale výsledek stojí opravdu za to, nikdy si nepřipadala krásnější a má chuť si tuhle opulentní nádheru užít a alespoň na chvíli zapomenout na bizarnosti této země... Což se jí ošklivě vymstí.

 

Druhá tvář 19

Druhá tvář 19Nálada na lodi je mizerná a ona nedokáže zkousnout to, co kapitán udělal. Sir Frederik se tedy rozhodne pro poněkud riskantní krok.

 

Dirty 40 - 19. kapitola

Dirty 40 - 19. kapitolaRebecca má konečně ohledně Chrise a Petera jasno...
Užijte si kapitolu přeje Sabienna

 

Druhá tvář 18

Druhá tvář 18V noci k Margaret do kajuty přijde nečekaná návštěva.

 

Druhá tvář 17

Druhá tvář 17V noci se přihnala bouře a ráno všichni s obavou zjišťují následky. I Margaret se zapojí... a opět kapitána slušně vytočí. Zahlédne její jizvy a jeho reakce ji překvapí a ta její zase překvapí oba dva...
Má nejoblíbenější kapitola, tak se snad bude líbit i vám. :)

 

Prodaná 10

Prodaná 10Nechtěla ho vidět. Bylo to poprvé, kdy na něj večer nečekala... a on si pro ni ani neposlal. Nakonec to nebyl ani jeden z nich, ale Jamir s Amishou, kteří mu ji prostě předhodili... Pro klid v domě.

 

Druhá tvář 16

Druhá tvář 16Kapitána Wudvorta čekal pořádný šok při pohledu na jejich dalšího pasažéra.

 

Prodaná 9

Prodaná 9Doufala, že naučit se jejich řeč pro ni bude tajná výhoda. Stačil ale jediný okamžik, kdy si přestala dávat pozor a prozradila se přímo před ním...

 

Druhá tvář 15

Druhá tvář 15Pochybovala o svém zdravém rozumu, ale přesto nemohla jinak. Úleva, že vše v jejím domově zůstalo v pořádku a na svém místě, ustoupila vědomí, že jediné co se změnilo byla, jen ona sama a to co jí dříve připadalo jako sen, se pro ni stalo dusivou pastí...

 

Druhá tvář 14

Druhá tvář 14Nemohla se dočkat, až Richarda opět uvidí a také až zjistí, jestli jí pořád opovrhuje nebo jí dá šanci mu to vysvětlit. Jestli mají vůbec ještě šanci.
Setká se s ním dříve, než vůbec doufala a tohle bude to poslední, na co by se ho nedokázala zeptat...

 

Druhá tvář 13

Druhá tvář 13Přijíždějí do Francie, její rodné země, kde na ni čeká minulost a snad i budoucnost...
A je to tu! Poslední kapitola napsaná před devíti lety, kdy jsem s touto povídkou začala a zároveň poslední poklidná. Tak si ji užijte ;)

 

Dirty 40 - 18. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Dirty 40 - 18. kapitolaChris zkouší Rebeccu, kolik toho vydrží, což se to samé dá říct také o zhrzeném Peterovi.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Prodaná 8

Prodaná 8Faridovi se její pořezaná noha ani trochu nezamlouvá, z čehož má trochu škodolibou radost. Ještě větší radost jí však udělá objevení knihovny...
Trocha romantiky, než ji zase začnu trápit :)

 

Druhá tvář 12

Druhá tvář 12Margaret čekalo překvapivé setkání. Více ji však překvapila její vlastní reakce a vyrovnanost se svou vlastní minulostí - kapitánem Wudvortem.

 

Prodaná 7

Prodaná 7Farid s pobavením zjišťuje, že ta temperamentní zlatovláska se mu líbí stále víc. Je naprosto jiná a vášnivá. A jí s trpkostí dochází, že už nemá smysl zbytečně se vzpouzet.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!