OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Per aspera ad astra, 0. PROLOG



Per aspera ad astra, 0. PROLOGČauves. Předlohou téhle FanFiction je PC hra s názvem Mafia II. Určitě jí hodně z vás zná. Je to moje nejoblíbenější hra, dost mě chytl ten příběh, tak jsem se odhodlala ho trošku poupravit. Přidala jsem jednu postavu, která se ve hře nevyskytuje. Jmenuje se Sarah. Celý příběh je psán z jejího pohledu. Každá kapitola se jmenuje stejně, jako ve hře. Dlouho jsem řešila problém s pochopitelností příběhu. Mělo by to být ok. I když tedy hru neznáte, neměl by být problém se čtením. Jo, omlouvám se za druhou část prologu, ve které popisuji členy rodin. Možná se vám to bude zdát poněkud nudné… Tak, snad se bude líbit. Komentujte, kritizujte. Čágys, Eri. :)

Jmenuju se Sarah. Sarah Barbarová. Narodila jsem se 11. srpna 1933. Já vím, nikdy jste o mně neslyšeli. To byl záměr. Nikdo mě nezná. Dlouho jsem žila v utajení. Nedivila bych se, kdyby ani matrika neznala moje jméno. Ale co, když zmíním jméno Joe Barbaro? No jasný, toho zná každý. Gangster známý po celém Empire Bay a nejlepší kámoš Vita Scaletty. Jsem jeho mladší sestra.

Na své rodiče si nepamatuju. Ani nevím, co se s nimi stalo. Ale myslím, že prostě umřeli. Možná je někdo zabil. To je tady v EB běžná záležitost. Nevím. Joey o tom nikdy nemluvil. A když tak o tom přemýšlím, radši ani nechci vědět, kdo byli moji rodiče a v čem museli být namočení, pokud se stali obětí vraždy…

JoeyKdybych se měla popsat, asi bych řekla, že mám dlouhé hnědé vlasy a tmavě hnědé oči. To je asi tak všechno, co o mně potřebujete vědět. A Joe? Má hnědé kudrnaté vlasy a velké břicho. Hezky se usmívá. Mám ho ráda.

Vito Scaletta je super chlap. Jako správný talián má černé vlasy a hnědé oči. Ti dva se seznámili, když Vito chtěl jako malý patřit doVito Joeova gangu. Od té doby jsou nejlepší přátelé. V osmnácti spolu začali podnikat kšeftíky, jako například malé krádeže, vyloupení klenotnictví a tak. No jo, jednou jim jeden takový kšeft moc nevyšel. Joe stačil utéct, ale Vito to schytal. Teda, dostal na výběr: Buď chládek nebo válka na Sicílii. Samozřejmě odjel bojovat na Sicílii. Taky bych nešla do vězení. Jak mi Vito později vyprávěl: „Bylo mi osmnáct. Tak proč se nevrátit domů. Nechtělo se mi do lochu.“ A tady taky začíná náš příběh, v červnu 1943. Budu vám vyprávět, jak to bylo od třiačtyřicátého do teď. Všechny akce, o kterých mi kdy Joe nebo Vito vyprávěli, všechny tajnosti i netajnosti o mafiánských rodinách v Empire Bay a taky všechno o mně a mém dlouho utajovaném životě.


Ale nejdřív byste měli něco vědět. Empire Bay je rozdělené mezi tři mafiánské rodiny. Jsou jimi Clemente, Falcone a Vinci.


Nejmladší rodinou ve městě je Clemente. Scházejí se ve Freddyho baru v italské čtvrti. Také jim patří Clementeho jatka v Riverside. Capo di tutti capi téhle rodiny se jmenuje Alberto Clemente. Takový padesátiletý stařík, věčně si stěžuje a pořád řve. Koneckonců, může si to dovolit, když má kolem sebe neustále tolik goril.

Potom je tu Luca Gurino, malý hubeňour, který se nechá od Alberta fackovat. Na druhou stranu je to pěkný vyčuránek a pro peníze by si nechal i vrtat koleno.

Henry Tomasino je Lucův podřízený. Syn sicilského mafiána, který ho poslal do Ameriky, aby ho ochránil před Mussolinim. Moc se nesměje, je vážný a na mafiána mluví dost spisovně. Nemá moc přátel. Nechápu proč, protože je milý a hodný, když ho lépe poznáte.

Majitel a zároveň barman Freddyho baru se jmenuje Freddy Macchione. Během prohibice prodával pašovaný alkohol A. Clementem, díky čemuž si vysloužil ochranu rodiny.


Carlo Falcone, který šéfuje stejnojmenné rodině, je muž ve středním věku, s tmavými vlasy a pihou na tváři. Jako základnu používají restauraci Maltese Falcon.

Hned pod Carlem je Eddie Scarpa, underboss rodiny Falcone. Jeden z nejmocnějších mužů v Empire Bay. Mezi jeho záliby patří alkohol a ženy.

Účetní, neboli consigliere, se jmenuje Harvey Epstein, přezdívaný „Beans“. Plachý brýlatý chlap, který musí mít vždy s sebou svého ochránce, Antonia Balsama.

„Tony Balls“, jak mu říkají, je kromě bodyguarda také voják a plní nejrůznější nebezpečné úkoly, které mu Eddie zadává.

Chlap, kterého najdete za barem v Maltese Falcon, se jmenuje Jack Olivero. Kdysi společně s Eddiem pašoval alkohol, za což byl zatčen. Odmítl ale spolupracovat s policií, díky tomu si u Falconeho vysloužil současné místo a důvěru.

 

Poslední a nejstarší rodině velí Frank Vinci. Muž cti, který respektuje staré způsoby. Jejich sídlem je bar Mona Lisa v západní části města.

Underboss této rodiny a zároveň šéf odborářů se jmenuje Frederico Pappalardo, pro kamarády „Derek“. Je tlustý, vulgární, násilnický a chamtivý. Nemám ho ráda.

Leo Galante je Frankův consigliere. Má rád sport a to převážně box, který dříve sám provozoval, a dostihy. Také rád hraje šachy. Je to milý stařík, ovšem, nepřeju vám ho vidět naštvaného.

Pepe Costa je Leův ochránce. Je považován za nejlepšího bodyguarda a to i přes to, že se rád napije.

Stephen „Steve“ Coyne pracuje pro Dereka v docích. Je to jeho osobní strážce a vymahač rodiny Vinci. Moc toho nenamluví. Jeho oblíbená zbraň je baseballová pálka.

 

V těchto rodinách je ve skutečnosti mnohem více členů, ale polovinu z nich ani neznám jménem. Ale, dost keců. Začalo to asi takhle…


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Per aspera ad astra, 0. PROLOG:

5. Myll přispěvatel
14.03.2012 [22:31]

MyllJJ, jasně, já to chápu... Emoticon Jinak jsme docela zvědavá na pokračování, tu hru neznám, takže i kdyby to bylo prakticky totéž, tak to pro mě bude nové a myslím, že rozhodně zajímavé... Emoticon

4. Lilium přispěvatel
14.03.2012 [21:47]

LiliumTu hru poznám... je to fakt dobrá hra, ale je aj lepšia... ehm... no nerieš.... teším sa na pokračovanie, aj keď poznám čo sa tam deje, keď som tú hru hrala. Ale som zvedavá z pohľadu Sarah. Emoticon Emoticon

3. Erigayl přispěvatel
14.03.2012 [20:56]

ErigaylElisR1: Jsem ráda, že se ti to líbí. Emoticon Až přidám další kapitolu, určitě se ozvu. Emoticon
Myll: Jo, i mně připadá ten popis rodin nudný a moc se za to omlouvám. Emoticon Potřebovala jsem to ale něčím "zaplácnout", abych měla splněných 500 slov. Emoticon V kapitolách se toho určitě vyvaruji, protože tam už budu mít problém spíš s tím, aby to nebylo dlouhé až moc. Emoticon Emoticon Jinak děkuji za kritiku. Emoticon

2. Myll přispěvatel
14.03.2012 [18:52]

MyllPáni, takže mám toho na srdci opravdu dost a nějak nevím, jak začít. Nejdřív proč jsem se vůbec pustila do čtení. Když jsem zjistila, že je to vlastně FanFiction na hru, dost mě to překvapilo, existují hromady povídek na knihy (stránka stmivani.eu mluví za vše a i tady najdeš hromadu FF na Harryho Pottera, Školu noci, nebo Upíři deníky a pod.), ale FF na hru vidím asi poprvé. Je to originální a po pravdě se mi ten nápad moc líbí, takže přichází první palec nahoru: Emoticon Emoticon. Začátek mě naprosto uchvátil, začínalo to opravdu nádherně a obrázky dvou jí zřejmě nejbližších lidí se mi tam taky zamlouvali, ovšem to dlouhatánské popisování mafiánských rodin... Emoticon Abych pravdu řekla, tak u toho jsem se přemlouvala, abych četla dál... Emoticon Pro toho, kdo tu hru nezná (jako jsem například já) je to moc jmen a moc informací a musím přiznat, že všechna jména a popisy mi v hlavě neuvízli. Tohle je jako bys to jenom odříkávala z nějakých dotazníků. Možná by bylo lepší a také lépe zapamatovatelné, kdyby je popisovala teprve, když by se s nimi setkala v příběhu, prostě takové myšlenkové pochody o tom, co o těch lidech, které 'právě potkala', už ví... Emoticon Emoticon Jinak příběh i nápad se mi moc líbí a myslím, že budu pokračovat ve čtení... Emoticon Emoticon Emoticon

1. ElisR1 přispěvatel
14.03.2012 [12:43]

ElisR1Páni, Mafia je jedna z mých nejoblíbenějších her, přiznám, že právě proto jsem si tohle přečetla =D. Jsem opravdu zvědavá, jak to vymyslíš dál, doufám, že to nebude příběh hry, ale že vymyslíš něco dobrýho, originálního =D.
Těším se na další kapitolu =D.
Mám prosbu, až přidáš další kapitolu hodila bys mi odkaz na shrnutí? Jinak bych na to určitě zapomněla Emoticon.
Jinak doufám, že další kapitola bude brzy =D Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!