OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lie for win - 11. časť - Žiarlivosť



Lie for win - 11. časť - ŽiarlivosťNo tak čo, pobozká profesor Shayne Caroline? Dovolí mu to? A čo sa stane potom?
Ako bude reagovať Tyler na to, že mu Caroline povie o všetkom, čo sa stalo za posledný týždeň? A koho stretne Caroline v Grille?
No a pod textom pár venovaní a slova na záver. Perla :)

11. časť

Žiarlivosť

 

Pohľad Richarda Shayna:

Netušil som, čo vlastne robím. Bol to akoby nejaký popud. Bál som sa, že mi ublíži, ale zároveň som cítil akýsi záujem o jej dotyk. Chcel som to vyskúšať. Musel som.

Odlepil som sa od steny a pomaly sa približoval k jej perám. Krásnym, jemne ružovým perám. Hľadela mi do očí so zvedavosťou a nechápavosťou.

Mala celkom pravdu. Ani ja som sa poriadne nechápal. Aspoň nie to, o čo som sa snažil.

Držal som ju za líce a stále na ňu hľadel. Chcel som vidieť jej reakciu. A potom som konečne okúsil sladký dotyk jej pier. Pobozkal som ju pomaly a opatrne. Síce ma nedržala, ale ani sa neodtiahla. Bola očividne omráčená a prekvapená.

Keď som sa od nej nakoniec odtiahol, ona sa rýchlo postavila na nohy a začala sa prechádzať.

 

Pohľad Caroline:

Keď sa odo mňa odtiahol, ostala som úplne vyvedená z miery a preto som sa rýchlo postavila a začala sa prechádzať.

Ako som to mohla dovoliť? Veď je to môj učiteľ, lovec upírov a k tomu všetkému ma ešte mučil! To som už načisto potratila rozum? uvažovala som v duchu tak rýchlo, až ma z toho hlava rozbolela.

Nakoniec som prestala chodiť a snažila sa upokojiť.

Pozrela som sa na profesora Shayna. „O tomto sa nikto nedozvie. Viem, že v sebe máte železník a nemôžem vás ovplyvniť, takže vám radím držať jazyk za zubami.“

On len prikývol. Očividne bol z toho bozku tiež rozrušený.

„Tentoraz vás nechám odísť. Ale ak sa čo i len pokúsite ublížiť mojim priateľom, zabijem vás,“ varovala som ho vážne a v sekunde som mojou rýchlosťou ušla preč. 

Namierila som si to domov. Netrvalo mi to dlho.

Odomkla som dvere a vošla dnu.

„Mami?“ ozvala som sa.

„Áno, zlato?“ ozvala sa zas ona z kuchyne.

Spokojne som si vydýchla a išla za ňou.

„Prečo si mi nezdvíhala mobil? Bála som sa o teba,“ povedala som jej hneď na pozdrav a objala ju.

„Zabudla som ho na stole v kancelárii a kvôli poplachu sme išli ďaleko. Ale neboj sa. Nič sa mi nestalo.“

„To som rada.“

Vyšla som z kuchyne a prešla do izby. Zavrela som za sebou dvere. V tieni izby sedel Tyler.

Hneď ku mne vyšiel a objal ma.

„Kde si bola tak dlho? Bál som sa o teba.“

Obaja sme si sadli na posteľ.

Zhlboka som sa nadýchla. „Takže... povedala som ti, že ti porozprávam, čo sa stalo, kým si tu nebol. Tak sa do toho môžem pustiť.“

Tyler prikývol a čakal, kým začnem rozprávať.

Nadýchla som sa a začala mu všetko vysvetľovať. Začala som Klausovou smrťou, aj keď tá mi je vlastne ukradnutá, ale potrebovala som záchytný bod, kde začať. Vyrozprávala som mu úplne všetko.

Na konci na mňa pozeral a oči mal úplne vytrieštené.

No... tak to šlo celkom dobre. Pomyslela som si s úsmevom.

„Aha,“ bolo všetko, na čo sa Tyler nakoniec zmohol.

Tak pekne. No... čo som od neho čakala.

„No... teraz si musím ísť niečo vybaviť do Grillu,“ oznámila som mu a postavila sa.

„Počkaj, idem s tebou,“ zadržal ma.

Pokrútila som hlavou. „Nie, Tyler, nejdeš. Si predsa preč, pamätáš?“

Vzdychol si. „Aha... no... jasné. Zabudol som. Ale... čo keby som išiel za mamou a povedal jej, že som sa vrátil? Mohli by sme byť spolu. Čo ty na to?“ A spýtavým pohľadom sa na mňa pozrel.

„Dobre teda. Urob, ako myslíš. Ja medzitým pôjdem do Grillu. Môžeš tam potom za mnou prísť,“ rozhodla som sa a obaja sme rýchlo vyšli von z domu. Ja som si to namierila opačnou cestou ako Tyler.

Neponáhľala som sa a tak som išla pekne predpísanou rýchlosťou.  Zaparkovala som auto a vošla do Grillu.

Namierila som si to k baru a sadla si vedľa Damona.

Otočil sa ku mne. „Tak čo, kde je ten zmutovaný pes?“ spýtal sa a prezeral okolie. Bolo na ňom vidno, že je opitý. Musel tu sedieť už od rána.

O môj bože! Vyzerá hrozne! Je úplne na dne a je sám. Do riti, Caroline! Musíš mu pomôcť. Hocijako! kričal na mňa hlas v mojej hlave. Vedela som, že má pravdu. Naozaj to bola aj moja vina.

„Damon, chcem sa s tebou porozprávať.“

„Áno, a o čom? Myslel som si, že už si ma ani nepamätáš.“

Chytila som ho a potiahla do môjho objatia. Neviem, či to potreboval on alebo ja. Bolo mi hrozne z toho, čo som mu teoreticky urobila. Nebola to síce len moja chyba, ale podieľala som sa na tom a hnevalo ma to. Zachovala som sa k nemu hrozne. Čo z toho, že si to uvedomujem, keď neviem, ako to mám odčiniť?

Pustila som ho a pozrela sa naňho.

„Prepáč,“ vyšlo zo mňa nakoniec smutno.

Nadvihol obočie. „Za čo sa mi ospravedlňuješ?“

„Ublížila som ti a to ma mrzí. Nevedela som, že sa Tyler vráti. Keby áno, rozhodne by som si s tebou nezačala. A na druhej strane, ty si hovoril, že z toho nič nebudeme robiť.“

Keď som to dopovedala, uvedomila som si, že som to pokašľala. Veď som ho teoreticky obvinila, že za to môže on! Ja som sprostá!

On si to očividne všimol a len do seba nalial ďalší poldecák.

„Ďakujem, že si mi to pripomenula. Vieš, myslel som, že budeš ako ďalšie baby. Že sa spolu občas vyspíme, zavtipkujeme. Proste rozptýlenie. Ako bola Rose alebo Andy. No potom... neviem, kedy sa to zmenilo. Asi vtedy, keď som ti vytvoril ten sen. Najprv ma napadlo niečo iné...“ Lišiacky sa usmial. „No potom som si uvedomil, že si ranená viac ako ja a tak som chcel urobiť niečo pekné. A vtedy som pocítil niečo... iné, nové a tiež silnejšie ako obyčajne. A keď mi potom Tyler vrazil, uvedomil som si, aké som mal šťastie, že som s tebou bol aspoň tu chvíľu...“

Ako tak rozprával, do tela sa mi vkrádal čudný pocit neistoty. Hovorí to naozaj? Damon vyjadruje svoje city? premýšľam a pozriem naňho. Aha. Je spitý. Tým sa veľa vecí vysvetľuje.

Potom sa ku mne rýchlo naklonil, zobral mi tvár do dlaní a pobozkal ma. Ostala som zaskočená a vyvedená z miery. Už druhý bozk tento deň, ktorý nebol od Tylera!

Zrazu niekto otvoril dvere a zacítila som... Tyler!

Rýchlo som sa od Damon odtiahla, no bolo už neskoro.

Tyler k nám ihneď pribehol a pustil sa do Damona. Chytil ho za tričko a udrel do čeľuste. Damon to tiež ale nenechal len tak. Keď ho chcel Tyler znova udrieť, uhol sa, chytil mu hlavu a tresol mu ju o dlážku. To ho naštvalo a razom Damona odhodil cez celý bar.

Vtom k nim ale prišiel Matt. „Ak sa chcete mlátiť, choďte s tým von! Nie tu!“ okríkol ich.

Obaja na seba pozreli a vyšli von.

Och, do šľaka! Kurva, piča! No mňa z toho jebne! Začala som v duchu hrešiť a okamžite som vybehla za nimi von.

Tam sa už obaja mlátili a boli zakrvavení. Nevedela som, čo robiť. Vbehla som medzi nich. Znova.

„Ustúp, Caroline. Je načase, aby som si to so Salvatorem vybavil,“ chcel sa ma zbaviť Tyler.

„Nie! Tak to teda nie! Žiadne vybavovanie sa nekoná! Bože, čo je to s vami?!“ Bola som rozzúrená aj napriek tomu, že som vedela, že je to moja vina. Podišla som k Tylerovi. „Prosím, potrebujem sa Damonom porozprávať.“

Ten mi však do očí hľadel zaryto. „Nie. Nenechám ťa s ním ani na sekundu.“

„Ale ja musím, Tyler.“ Otočila som sa a kráčala k Damonovi. Potiahla som ho za ruku a šli sme na parkovisko. Ďaleko od Tylera.

Damon sa oprel o moje auto.

„Čo? Ideš ma znova poúčať, Neskončilo sa takto náhodou moje bývalé stretnutie s ním? Ach, áno. Skončilo sa celkom podobne, až na to, že vtedy som bol ja ten, ktorý bol bez teba.“

Vzdychla som si.

„Damon. To, čo si mi povedal v Grille, bolo krásne, ale... ja som stále milovala Tylera. Nikdy som ťa nebrala ako niečo viac. Možno teraz trochu... ale neviem, čo cítim. Je tu proste priveľa problémov. Priveľa prekážok a málo času.“

Uhol mi pohľadom a tak som k nemu prišla a chytila mu tvár do dlaní. Musel mi hľadieť do očí.

„Damon, neviem, čo k tebe teraz cítim. Musíš mi nechať voľný priechod, aby som to zistila.“ Pozrela som na jeho neoblomný pohľad. „Prosím,“ zašepkala som.

Zdvihla som sa na špička a jemne ho pobozkala. Bol to akýsi náhla popud, aby som mu dala falošnú nádej. Nechcela som ho znova raniť. Nechcem urobiť tú chybu, čo Elena.

Potiahol ma za vlasy a vložil sa do toho bozku. Bolo to úžasné.

„Caroline?“ ozval sa za mnou prekvapený hlas.

Rýchlo som sa otočila a keď som ho zbadala, chcela som sa pod zem prepadnúť.


No a tu máme Caroline s Damonom v Grille:

damon

Takže... kto myslíte, kto to bude? Podľa mňa je to očividné, ale len pre zaujímavosť to nechám na ďalšiu kapču. :)

No... teraz venovanie. Túto kapitolu chcem venovať Trisha za to, že si to prečítala aj cez to, že TVD nepozerá a nemá ich príliš rada. Veľmi jej za tú ochotu ďakujem.

Tentoraz ale Trisha nebude jediná, ktorej túto kapitolu venujem. Chcem ju venovať aj Kathleen za to, že sa tak tešila na Damona a preto dúfam, že sa jej táto časť páčila.

No a vy ostatní? Nabudúce to bude niekto iný. Takže komentujte, aby som vedela, komu to venujem. A čo povedať o ďalšej kapči? No... podľa mňa názov hovorí za všetko: Katherine a jej plány.

Takže viac vám k nej nepoviem. Asi len to, že si na ňu budete musieť počkať. A ešte taký malý prieskum. Chcete časť kapitoly aj z jej pohľadu? Ak áno, napíšte.

Perla :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lie for win - 11. časť - Žiarlivosť:

15. Becca přispěvatel
24.11.2012 [21:35]

BeccaSuper čast.. naozaj skvelo píšeš je to zaujímavé dá sa do toho vžiť akokeby sa to dialo tu predo mnou.

14. Trisha přispěvatel
30.08.2012 [19:15]

TrishaPerla, ďakujem za venovanie Emoticon Emoticon a čo sa týka tejto kapči je úžasná tak ako aj ostatné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Kathleen přispěvatel
30.08.2012 [11:03]

KathleenJé děkuju za věnování Emoticon Emoticon Jinak se mi to líbilo móc Emoticon Emoticon A tuším že tam přišel Tyler (nebo teda vlastně Klaus =D) A ať si Caroline vybere Damona Emoticon prosíím Emoticon Emoticon No ne že bych ho nechtěla pro sebe Emoticon Emoticon ale tak zaslouží si taky někoho mít Emoticon Katherine ho opustila, Rose umřela, Elena si vybrala Stefana (To nikdy nepochopím, jak si mohla vybrat jeho když mohla mít Damona Emoticon Vždyť kdo by nechtěl Damona, no ne?? Emoticon Emoticon ) No to protě ať je Caroline s Damonem, když tohle stejně není Tyler, ale Klaus Emoticon No už se tu vykecávám docela dlouho, že?? A to jsem v celku nic smyslupnýho neřekla... no jo, to jsem celá já. (a pořád plácám dál, co?? :D)Emoticon Takže to zakončím. Jednoduše se těším na další a doufám že přibude co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jo a pohled Katherine by se mi líbil.
Emoticon Je to sice potvora ale já jí mám ráda Emoticon Ani nevím proč, prostě je mi sympatičtější než Elena Emoticon I když jsou si dost podobný Emoticon ale já už tady zase melu nějaký nesmysly Emoticon No každopádně se v tom komentáři snad alespoň trochu vyznáš. Emoticon Emoticon Takže honem další díl Emoticon Páni tohle je můj nejdelší komentář co jsem kdy napsala Emoticon Takže už vážně končíím. přísahám Emoticon Už jen snad : Emoticon Emoticon Emoticon

12. Perla přispěvatel
29.08.2012 [23:21]

PerlaPre vás, ktorí sa tešíte na ďalšiu kapitolu... už čaká na overenie administrátorom, takže nebudete musieť dlho čakať. A dúfam, že aj tam mi zanecháte nejaký komentík, ktorý ma nakopne k napísaniu ďalšej časti. :D

11. Perla přispěvatel
29.08.2012 [20:16]

Perlaznova vam ďakujem za komenty a som rada, že komentujete.
Killy: mno... ke´d som dostala nápad na túto poviedku, mala mať asi šesť častí a pointa mala byť v tom, že zistí že tyler je vlastne klaus a malo to skončiť, že si jedného vyberie. No ale potom som si uvedomila, že ja také krátke veci neviem písať. Zapojila som postavy a ešte nám pribudnú. Podľa mňa sa ešte máte na čo tešiť.
Leainka: keď som to písala, aj mňa to dosť pobavilo, keďže tieto slová nepoužívam, ale proste mi tam sedeli ako uliate. :)
Danca11: no Damon to ešte bude mať zložité. Ale možno sa aj on raz dočká toho svojho happy endu. Musíš čítať a uvidíš, čo všetko sa tam ešte stane. No a ohľadom toho spojenectva s Katherine, viac sa dozviete v ďalšej kapitole, ktorá by mohla byť zajtra alebo pozajtra. Emoticon

10. KacenQa přispěvatel
29.08.2012 [18:16]

KacenQaKrásný Emoticon Emoticon Emoticon já si nemůžu pomoct, ale Damon s Caroline Emoticon... asi tak Emoticon Emoticon Emoticon no strašně se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2012 [17:07]

takže toto je prvá poviedka, ktorá síce nie je o stelene, ale teoreticky je so stefanom a to sa mi veľmi páči. Dala som hlas a dúfam, že sa tam stelena ešte ukáže. A táto poviedka by mohla vyhrať. Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 29.08.2012 [13:47]

Chudák Damon... nevím, co jiného k tomu říct. Zasloužil by si někoho, po tolika odmítnutích od Eleny a teď i Caroline. Emoticon
Shayne... no tak u něho netuším, co si myslet. To jeho spojenectví s Katherine se mi nelíbí. Z toho podle mě nebude nic dobrého. Emoticon Emoticon
Krásná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Leainka
29.08.2012 [13:05]

Kurva!piča no mňa ztoho jebne :DDDDDDDD hláška roka Emoticon Jemiine Damon a Caroline to by bol zlatý pár, omfg ja Damona zbožňujem teraz viac než predtým a to už je čo povedať. Moc krásna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon

29.08.2012 [9:45]

LilyPotter Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!