OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lie for win - 12. časť - Katherine a jej plány



Lie for win - 12. časť - Katherine a jej plányKto videl Caroline bozkávať sa s Damonom? A čo sa stane potom? No a znova tu budeme mať Katherine. Aké má plány? A s kým?
Je toho veľa v tejto kapitole, ale odvíja sa to od začiatku, takže nemôžem veľa prezdrádzať ani v perexe, takže príjemné čítanie. Perla :)

12. časť

Katherine a jej plány

 

Profesor Shayne. No to som v háji! prebleslo mi hlavou.

„Dobrý deň, profesor,“ pozdravila som mu zdvorilo.

Damon sa na neho pozrel tým arogantným pohľadom a premeral si ho od hlavy až po päty.

„To on... on je ten, čo ti ublížil?“ spýtal sa.

Prekvapene som na neho pozrela. „Odkiaľ o tom vieš?“ pošepla som.

„Katherine,“ naznačil perami.

V sekunde bol pred profesorom a chytil ho pod krk. Zdvihol ho pol metra nad zem.

„Môžem ho zabiť, nie?“

„Damon, nie!“ okríkla som ho.

Na môj výkrik k nám hneď pribehol aj Tyler. Pozrel na Damona a postavil sa vedľa mňa.

Damon len pretočil očami a znudene naňho pozrel. „S tebou si to rozdám neskôr. Teraz je na pláne on.“ A ukázal na profesora.

Ten sťažka dýchal.

Tyler pokrčil plecami. „Ak ho chceš zabiť, ja ti v tom brániť nebudem. Keby bolo po mojom, už by bol mŕtvy,“ oznámil ľahostajne.

„Nie! Neublížite mu!“ skríkla som na oboch.

Tyler od Damona odstúpil a nechápavo na mňa pozrel. Damon len pritlačil a na profesorovi bolo vidieť, že už sa dusí.

V sekunde som do Damona sotila a on hneď pustil profesora. Strelila som mu po tvári a odhodila ho. On sa rýchlo postavil a odhodil ma na moje auto.

Rýchlo ku mne pribehol, no ja som ho chytila za golier a tresla mu hlavu celou silou o okno na aute.

Damon upadol do bezvedomia a moje okno sa skoro rozbilo.

Zliezla som z auta a pozrela sa na oboch. Profesor Shayne na mňa pozeral vyľakane a vďačne, chvíľami som tam zazrela aj niečo iné. No Tyler, ten sa usmial z Damona ako debil, ale jasne dával najavo svoj nesúhlas s tým, že ho nemá zabiť. 

„A čo s ním?“ zaujímalo Tylera a ukázal na profesora.  „Má v sebe železník. Neovplyvníš ho. Treba ho zabiť. A ty to vieš.“

„Nie!“ trvala som na svojom. „Nezabijeme ho. Potrebujeme, aby ostal nažive.“ Podišla som k profesorovi a chytila ho za tričko. „Predaj správu svojmu šéfovi. Ak sa opováži niekomu o nás povedať, vyzabíjame aj celú Radu, len aby sme ich umlčali.“ Pozrela som mu odhodlane do očí.

Keď sa na mňa pozrel on, prišlo mi zle. Bál sa ma. V očiach sa mu odrážal číry strach.

Dobre... bol to môj plán, vyzerať presvedčivo, žeby som toho bola schopná, ale ten jeho pohľad...

Musela som odvrátiť pohľad aby som sa nerozplakala. Profesor okolo mňa bez slova prešiel a vošiel do Grillu.


Pohľad Katherine:

Keď sa darí, tak sa darí! usmiala som sa sama pre seba. Celý incident som sledovala z bezpečnej diaľky. Nikto ani nemal tušenia, ako som blízko.

Ani Richard.

Hneď ako som si naňho spomenula, musela som sa usmiať.

Pobozkal Caroline. Vážne si myslí, že by niekto, ako ona, mohla mať oňho záujem? Úbohý človek! Ale... veľmi potrebný pre môj plán.

Dobre, Caroline odmietla Damona. To je dobre. Pekne mi hrá do karát.

Sledovala som, ako všetci začali odchádzať. Damona tam nechali ležať. To je moja príležitosť.

Keď som sa uistila, že Carolinino auto zahlo na zákrute, prešla som cez cestu a došla na parkovisko ku Grillu.

Damon sa pomaly preberal. Pomohla som mu postaviť sa.

„Elena?“ spýtal sa ma s jemným úsmevom.

„Nop. Ja som lepšia.“ Och bože! Prečo len musím mať za dvojníčku Elenu? Preboha! Veď ona je ten najsebeckejší a najhorší človek, no teraz upír, ktorého poznám, pomyslela som si.

Damon si vzdychol a pukol si kostičky na prsoch. „Čo chceš tentoraz, Katherine? Nemám na teba náladu.“

Podišla som k nemu čo najbližšie. „Naozaj?“ Zaklipkala som očami a jemne sa k nemu naklonila. Pobozkala som ho. No čo už.

„Mám pre teba návrh,“ oznámila som mu s úsmevom na tvári, keď som sa odtiahla.

Prižmúril oči. „Aký návrh? O čom to tu hovoríš?“

Začala som sa prechádzať po parkovisku. „Chceš Elenu naspäť?“ prešla som radšej rovno k veci.

Damon zaváhal.

Čože? Zaváhal? Naozaj som videla, ako si nebol istý odpoveďou? Koho už len on môže milovať viac ako ju? čudovala som sa v duchu.

„Prečo sa pýtaš? Načo ti to je vedieť?“

Teraz som vzdychla ja. Prečo je taký podozrievavý?

„Môžem zariadiť aby si bol s Elenou ty, nie Stefan.“

„A myslíš si, že potom Stefan pôjde k tebe? To sa teda mýliš.“ Odfrkol.

Usmiala som sa od ucha k uchu. Damonovi hneď došlo, koľko bije.

„Ty máš plán. No jasne, ako vždy. Naša Katherine.“ Hovoril to skôr sebe, ako mne.

„Vieš, Damon, chcem, čo chcem. A som ochotná urobiť čokoľvek preto aby som to dostala. Nezáleží mi na cene. A keďže sa už nemusím skrývať pred Klausom, mám veľa voľného času, ktorý treba nejako využiť. Tak sa ťa pýtam, chceš ju alebo nie?“

Damon sa pozrela do neznáma a rozmýšľal. Potom porazenecky vydýchol a prikývol.

Podala som mu ruku a potriasli sme si.

„Príď dneska večer do svojho domu a uvidíš, všetko bude tak, ako má byť.“

A s úsmevom šelmy, ktorá dosiahla víťazstvo som zmizla preč.

 

Pohľad Caroline:

Tyler za nami zavrel dvere.

„Prečo si ho nechcela zabiť?“ spýtal sa ma naštvane.

„Nezabijeme ho!“ skríkla som po ňom odrazu. Mala som toho proste dosť. Celú cestu domov do mňa hučal, že by sme ho mali proste zabiť. A tak som proste vybuchla. Emócie sa vo mne hromadili a nemala som sa s kým porozprávať. A Tyler, keďže on je tiež tou príčinou toľkých myšlienok by to nepochopil.

„Ale áno, zabijem ho,“ zamrmlal si tak nečujne, že aj ja ako upír som mala problém s tým, aby som ho počula.

V sekunde som ho pritlačila k stene a vycerila zuby.

„Nie! To je moje posledné slovo! Si možno hybrid, ale ja som múdrejšia.“

Pustila som ho a šla si dať sprchu. To bolo to, čo som potrebovala. Prečistiť si hlavu. V horúcej vode som dokázala úžasne vypnúť. Tyler sa ani raz nepokúsil ku mne vojsť a to ma potešilo.

Zabalila som sa do uteráka a vyšla z kúpeľne.

„Tyler?“

Nič. V dome bolo úplné ticho. Okamžite som prehľadala celý dom, ale nikoho som nenašla.

Vedela som, čo sa deje. Zhlboka som dýchala, aby som sa upokojila, no nemohla som. Bola som rozzúrená.

„Do piči!“ zvrieskla som z plných pľúc.

Rýchlo som na seba hodila nejaké šaty a vybehla z domu. Sadla som si do auta, no nešlo mi naštartovať. Do frasa, do frasa, do frasa! Nadávala som v duchu a búchala do volantu auta.

On ho zabije! Po lícach sa mi skotúľalo zopár sĺz.

„Prečo?“ Už som plakala.

Nakoniec som vystúpila z auta. Pozrela som sa na cestu Žiadne auto. Ani jedno jediné.

Dobre. To môže byť. Usmiala som sa.

Utrela som si slzy a upírov rýchlosťou som sa rozbehla do Grillu. Profesor tam ešte určite bude.

Netrvalo mi to dlho, ale rozhodne by som autom bola skôr. Takto som sa musela vyhýbať ľuďom, ktorých o takomto čase bolo v meste veľa.

S veľkým treskom som vošla do Grillu a zamierila si to rovno k Mattovi za barom.

„Ahoj, kde je profesor Shayne?“ spýtala som sa ho hneď.

„Ahoj, Caroline. On... pred chvíľou odišiel s Tylerom. Išli si pohovoriť o tom, že by sa Tyler vrátil do školy. A keď sme už pritom, kedy si mi chcela povedať, že nezomrel?“

„Ja... teraz nemám na vysvetľovanie čas. Tyler ho chce zabiť. Musím mu v tom zabrániť!“

A hneď som vybehla von. Na parkovisku neboli.

Kam ho mohol vziať? uvažovala som rýchlo. Keď som sa pozrela na semafor, ktorý bol neďaleko, zbadala som ich. Profesor Shayne a vedľa neho Tyler. Dostali zelenú a vyrazili. Upírov rýchlosťou som sa za nimi rozbehla tak, aby ma nikto nevidel. Nebola som ale taká rýchla na to, aby som sa im držala neustále v pätách. Auto zahlo k Wekery Bridge a tam potom zastavilo. Nevidela som všetko.

Obaja vystúpili z auta. Profesor hľadel na Tylera zo strachom. Ten sa na neho len usmieval a začal mu niečo hovoriť. Zastala som, aby som mohla počuť, čo to bolo.

No nič som nepočula. Tyler hovoril potichu.

Zrazu som už len videla zuby ako sa zabudli do profesorovho krku.

„Nie!“ skríkla som z plných pľúc a rozbehla sa k nim najrýchlejšie, ako som len vládala.

Keď som k nim dobehla, jediné, čo som videla, boli zakrvavení Tyler a Richard, ako vedľa seba ležia bezvládne na zemi.


Takže, čo na to hovoríte? Páčila sa časť? Viem, že bola dosť... emotívna a aj troška akčná, ale snáď vás navnadila na to, aby ste chceli pokračko. Tak a tu máme Damona a Caroline:

fff

Ako každú kapču, aj túto chcem niekomu venovať. Teraz to bude znova Leainka, pretože ona si dobre tipla, kto príde. A samozrejme, bola prvá, ktorá si túto kapitolu prečítala. Takže pre teba.

A dnes to venujem ešte jednému z vás. A to bude.... Stelena. Prečo? Pretože som rada, že moju poviedku číta, aj keď to začala čítať s tým, že chcela stelenu. No... takže som zvedavá, ako na teba budú pôsobiť ďalšie kapitoly.

No a čo vám mám povedať o ďalšej kapitole? Vzťah medzi Caroline a Kluas/Tylerom naberá nové obrátky, Damon uzavrel dohodu s Katherine a profesor? No čo s ním? Bude mŕtvy alebo nie? Tak to si budete musieť počkať d ďalšej časti s názvom: Hádaj, kto to je?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lie for win - 12. časť - Katherine a jej plány:

18. mima33 admin
17.12.2012 [21:08]

mima33 Emoticon Emoticon Emoticon Caroline je inteligentná, takže nechápem prečo ešte neprišla na to, že Tyler je vlastne Klaus. Ale to je asi kvôli niečomu tak premyslené Emoticon nie že by mi to vadilo. Ale je mi trošku ľúto Damona Emoticon Profesor Shayne je pre mňa stále jedna veľká záhada. Keby som sa tak už konečne vedela rozhodnúť čo je ten chlap zač Emoticon

17. Becca přispěvatel
22.11.2012 [21:29]

Beccasom vážne zvedavá čo sa stane dalej...

16. Perla přispěvatel
31.08.2012 [19:46]

PerlaTerryBells: veľmi pekne ďakujem. Ja ti samozrejme tiež gratulujem. No čo už. Možno raz budeme spolu. Emoticon

15. TerryBells přispěvatel
31.08.2012 [19:45]

TerryBellsGratuluji k 2. místu, myslím, že jsme mohly spolu být na prvním, ale i tak gratuluji... Emoticon

14. Perla přispěvatel
31.08.2012 [19:44]

Perlaznova vám veľmi pekneďakujem za krásne komenty. A ďalšia časť bude zverjnená zajtra, ale môžete si ju prečítať už dnes. :))

13. Kristina přispěvatel
31.08.2012 [14:42]

Kristinaočividne som sa sekla, keďže ich načapal pán profesor. Normálne mu po tomto prajem nejakú tu romantiku s caroline. samozrejme len ak to rpeeťije, čím si zas taká istá nie som. Znova pekná kapitola a teším sa na ďalšiu, pretože katherine mám rada a som zvedavá, ako donútia stefana aby s ňou bol. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. MissCrazy přispěvatel
31.08.2012 [0:07]

MissCrazyÚžasné Emoticon Emoticon Teším sa na ďalšie Emoticon

11. mnau přispěvatel
30.08.2012 [23:48]

mnautáto poviedka je ďalšia z mojich zatiaľ naj. tuna. Myslím si, že sa Caroline zachovla správne, keď zbila Damona. Len mi to troška nešlo do hlavy, keď sa ešte pred chvíľou bozkávali. Ale no.. som zvedavá na pokračko ktoré chcem čm skôr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Tina přispěvatel
30.08.2012 [21:48]

Tinapo dlhej dobe znova komentujem. Emoticon Emoticon Emoticon Čo na to povedať? Profesor nemôže zomrieť!! Emoticon Emoticon Jednoducho nemôže!
Obľúbila som si ho a neviem, čo by som bez neho robila. No aj viem, čítala by som to ďalej. Emoticon Emoticon Ale tak. Teraz ideme ďalej.
Katherine. Nuž, čo o nej. Predpokladám že tie jej plány budú dosť premyslené a podaria sa jej a preto smútim, lebo Damon nebude s Caroline. Ale nechám sa radšej prekvapiť, pretože táto poviedka je samé prekvapenie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. KacenQa přispěvatel
30.08.2012 [20:16]

KacenQaBože Emoticon... tak asi takhle Emoticon skvělé, dokonalé, úžasné! Ale že nám profesor neumře... to by bylo nemilé Emoticon strašně se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon!!!

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!