OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hluboko v duši - 13. kapitola



Hluboko v duši - 13. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě v anketě o Nej povídku měsíce. Gratulujeme!

Eleně je 25 let a žije skromný život v rušném centru Seattlu. Do její vysněné pohádky to má daleko, ale ona si nestěžuje. Je tichá a uzavřená a ani hrstka lidí, kteří se zdržují v její přítomnosti, jí nedokáže úplně porozumět. Jen si o ní tiše šeptají, že v jejích očích se zrcadlí zvláštní prázdnota. Prázdnota člověka, který ví příliš mnoho…

Sejdeme se tady, živí!

„Neměla tam čistě náhodou být jen Elena?“ ptala se Katherine, když všichni celou cestu mlčeli.

„Myslím, že tahle Elena Rebecu zaměstná dostatečně na to, aby pravá Elena zvládla odtáhnout Jesseho. A Blondie je tu proto, aby vám kryla záda. Elena přesvědčí Stefana o tom, že je Katherine, já ho na chvíli zdržím a vy dvě dostanete Jesseho pryč, potom se Elena ještě musí vrátit a odpravit Rebecah, protože nepředpokládám, že by se Katherine obětovala, byť bych byl štěstím bez sebe,“ vysvětlil Damon.

„Auch. Nezapomeňte, že vám pomáhám,“ odsekla ublíženě Elenina dvojnice.

„Pomáháš, protože něco chceš. Nebo spíš někoho,“ zasyčela nenávistně Caroline.

„Nemyslím, že to až tolik vadí, vzhledem k tomu, že Elena už bojuje na jiných frontách,“ odpověděla Katherine.

„Máme i únikový plán?“ nadhodila Elena s povzdechem, protože už nechtěla poslouchat rozmíšky okolo své první velké lásky. Stefan jí občas chyběl, opravdu ho kdysi milovala, ale ublížil jí. Ne, tak jako Damon. Hůř. Protože proti ní otočil všechno, včetně věcí, které o ní věděl jen on, které pro ni sám udělal. A ona mu to prostě nedokázala odpustit. Od Damona špatné věci svým způsobem i čekala. Prostě takový byl. I když se kvůli ní snažil změnit a z velké části se mu to povedlo, pořád to byl Damon a tak musel jednou za čas udělat něco opravdu hodně špatného, něco podělat. Ale od Stefana to prostě nečekala a o to víc ji to ranilo. Dokázala by mu být přítelkyní, ale už by ho nikdy znovu nemohla milovat. Vlastně celé její dilema mezi dvěma bratry vyřešil za ni.

„Když se něco podělá, všichni se stáhneme. A ne Eleno, nebudu se zabývat Jessem, a pokud nechceš ze své dcery mít úplného sirotka, taky se jím zabývat nebudeš,“ oznámil jí rázně Damon, když se chystala něco namítnout. To už zastavili u vjezdu do lesa. Stále ještě byli dost daleko na to, aby je Rebecah mohla zaslechnout. Katherine se okamžitě vydala na cestu a Caroline společně s ní. Damon s Elenou na chvíli osiřeli.

„Odtud pojedeš sama, zvládneš to?“ podíval se na ní se starostí v očích. Nervózně přikývla.

„Jen… co když se Stefan bude chtít prát? Já se nezahojím, když mi vrazí kůl do zad,“ namítla nakonec svou největší obavu. I Damon na to myslel, měl plán a byl si celkem jistý, že Eleně se líbit nebude. Ale nic jiného ho nenapadlo. Jen Katherine s Elenou mohli ty dva dokonale oklamat. Obě to uměly. Měly v sobě stejnou krev a vypadaly stejně. Jen ony dvě mohly sehrát dokonalé divadlo.

„Dám ti svojí krev. Vyléčí tě,“ odpověděl jí neutrálním tónem a s obavami očekával její reakci. Zajíkla se.

„Nebo mě přemění,“ zašeptala.

„Nemusíš tu hrůzu dávat tolik najevo, vím, jak moc se štítíš přeměny,“ odsekl.

„Já jen… udělal jsi to schválně?“ podívala se na něj s drobnou výčitkou.

„Co myslíš, Eleno? Jestli máš na mysli to, že jsem rovnou přeskočil tu část, kdy jsme na ty dva mohli jít všichni společně a riskovat přitom život Ricka, kterému nefunguje prsten, Bonnie, která už roky pořádně nečarovala a mohlo by to s ní seknout, a tvého nerozvážného mladšího bratra, což bys ty nedovolila. A nezkoušej to popřít, protože tě znám. A potom rovnou skočil k plánu, kterej můžeš uskutečnit jen ty a Katherine, pak ano tohle jsem udělal schválně,“ vysvětlil jí rázným tónem. Sklopila hlavu.

„Děláš, jakoby už bylo jisté, že odtamtud nevyjdeš živá,“ prohlásil zklamaným hlasem.

„Jen vím, jak nám vycházejí plány. A ty to víš taky, jinak bys mi tu nedával svou krev,“ odpověděla mu tiše, téměř plačtivě. Bez odpovědi si prokousl zápěstí a přiložil jí ho k ústům. Napila se dobrovolně a poměrně hodně. Věděla, že jestli má hrát Katherine, schytá asi hodně ran. Potřebovala jistotu, že tahle část ji neprozradí.

„Až to skončí, tak se tu všichni ve zdraví sejdeme, dobře?“ Něžně vzal její tvář do dlaně a věnoval jí povzbudivý pohled. S pokusem o úsměv přikývla a otřela si zbytek jeho krve ze svých rtů.

„Vypadáš sexy s mojí krví na rtech,“ zalaškoval ve snaze ji trochu rozveselit. Protočila oči. Jen se tomu zasmál a pak konečně opustil auto. Ona ho po chvíli následovala. Na louku to bylo jen kousek cesty. Ladným krokem došla až ke vchodu do jeskyně. Nasadila masku své dvojnice a sebevědomou chůzí se vydala dovnitř. V duchu děkovala tomu, že Katherine, když už měla tak šílený vkus na boty, si alespoň vzala podpatky s podrážkou, která téměř neklape. Na tom by totiž mohl jejich plán poměrně rychle selhat. Dál se chodba dělila na dvě. Prozíravě si vybrala tu menší, bylo jí jasné, že Rebecah bude Elenu těžko očekávat v bočním východu. Byla to dlouhá cesta. V podzemí bylo vlhko a temno. Mrtvolné ticho protrhl až Jessův křik.

„Zabiju tě, ty debile, rozumíš? Hned, jak se odsud dostanu, tě zabiju!“ Elena nad tím musela protočit oči. Být na Stefanově místě, už by mu zlomila vaz. Rukojmí nebo ne, nedalo se s ním vydržet, když si hrál na zachránce planety. Pomaličku vystoupila ze stínů a tentokrát si dala záležet na tom, aby ty tiché podpatky pěkně zaklapaly. Věděla, že Katherine má ráda efektní nástup. Jen u jediného člověka taky nesnášela, když si ji spletl s Elenou. U Stefana.

„Eleno? Co tu sakra děláš?! Chtěj tě zabít! Mělas zůstat doma, postaral bych se o to! Do hajzlu!“ nadával šokovaný Jesse, když jí zahlídl. S Elenou to však ani nehlo a věnovala mu pohled plný pohrdání. Jakoby ho neznala a byl jen otravná věc navíc.

„Čemu vděčím za tvou návštěvu, Katherine?“ zeptal se Stefan, když si ji prohlédl od hlavy až k patě, a dal důraz na jméno. Vítězoslavně a hrdě se pousmála.

„Vypadá to, že si mě konečně přestáváš plést s mou otravnou dvojnicí,“ promluvila svůdným a podmanivým hlasem. Přesně jako Katherine, neodpovídala na otázky, na které nechtěla.

„Katherine? Kdo to je?“ Jesse byl absolutně mimo hru. Elena balila Stefana pohledem, zatímco se okolo něj procházela jako kočka a lehce se ho dotýkala na hrudi.

„Kdybys byla svou otravnou dvojnicí, musel bych tě teď zabít. Zdá se, že sis zvolila pravou chvíli na to, být sama sebou,“ odpověděl jí. Na odpověď se na něj jen usmála nejsvůdněji, jak dovedla.

„Ale i tak by sis měla dávat větší pozor, když se okolo mě plížíš,“ zasyčel a v tu chvíli jí bodnul kůl přímo pod pravá žebra. Sykla bolestí a svezla se k zemi.

„Eleno, ne!“ vykřikl Jesse.

„Drž hubu!“ omráčil ho Stefan, zatímco si Elena vytahovala kus dřeva ze svého těla a modlila se, aby Damonova krev fungovala zatraceně rychle. V tu se ale ze stínů vynořil sám Damon a vrhl se na překvapeného Stefana. Elena couvla a začala odvazovat Jesseho, když se vynořila i Caroline, aby jí pomohla. Jen po očku obě s obavou sledovaly boj obou bratrů.

„Tak ti ji vedu, chtěla se vzpí…“ ozvalo se za nimi a všichni šokovaně pohlédli na Rebecu, která táhla Katherine za vlasy.

„Myslím, že jim to došlo,“ konstatoval Damon, když uviděl sborový zásek Rebecy i Stefana při pohledu na Elenu v Katherinině image. A v tu chvíli se do sebe znovu pustili jak bratři, tak i Rebecah s Katherine.

„Eleno, Caroline, běžte!“ přikázal Damon ve chvíli, kdy Stefana kůlem připíchl k zemi. Obě vyděšeně zamrkaly, načež Caroline popadla bezvládného Jesseho a obě prchaly směrem ven. Utíkaly dlouho, Eleně už docházel dech, když se Caroline s hrůzou v očích zastavila a stáhla Elenu sebou do postranního zákoutí. Elena k ní vyslala telepatickou otázku.

„Stefan Damona porazil, zlomil mu vaz. A Katherine stále zaměstnává Rebecah. Je na cestě k nám, Eleno, Stefan míří přímo sem,“ zašeptala zoufale Care. Ani jedna z nich najednou nevěděla, co dělat. Zasekli se tam, ani ne na půli cesty a i jí, ačkoliv neměla upíří sluch, bylo jasné, že Stefan se blíží velmi rychle. Uklidnila se a pak se s odhodlaným výrazem podívala na Caroline a Jesseho, který v bezvědomí zaměstnával její náruč.

„Odnes ho odsud,“ přikázala nakonec, pevně rozhodnutá.

„Ale Eleno…“ namítala její blonďatá přítelkyně s hrůzou v očích.

„Možná mi neublíží. A když jo, já mám v sobě poměrně dost Damonovy krve, on ne,“ poslední slova se jí říkala jen velmi těžko. Ale myslela na svou malou holčičku, na to, že by musela vyrůst bez táty. Bez té poslední šance na normální život. Navíc měla stále ještě Jesseho moc ráda na to, aby ho nechala jen tak zemřít. Caroline na ni vrhla šokovaný pohled.

„Hlavně mě prosím nelituj. Ani teď, ani potom,“ zarazila ji Elena dřív, než stihla argumentovat.

„Jdi už!“ vyhnala ji a Caroline zmizela i se svým posledním pohledem někde směrem k východu. Když se Elena rozhodla vylézt, ze svého úkrytu, už tam na ni čekal.

„Stefane,“ zašeptala plačtivě. Teď už jí z Katherine zbylo jen oblečení a zkroucené vlasy. Ta tam byla její sebevědomá falešnost. Stála tam, naproti němu a snažila se z jeho očí vydolovat alespoň kapku toho citu, který k sobě kdysi vzájemně chovali.

„Stefane, nedělej to, prosím,“ pokračovala ve svých tichých prosbách a snažila se potlačit slzy, které jí pálily v očích.

„Musím,“ odpověděl jí naprosto chladně. Potom ji surově drapl za paži a táhl směrem do útrob jeskyně. Jeho stisk bolel, ale i přesto se smýkala v naději, že se jí podaří uniknout. Nic jiného taky dělat nemohla. Damon se neprobere dřív, než za pár minut a ve chvíli, kdy to udělá, už může být pozdě. Když už nic, snad alespoň získá nějaký čas.


 

Přidat kapitoly hned, to by se Vám líbilo, co? :-P Smůlu máte. Budete dostávat dávky hezky po jedné, protože byste mi pak nenechávali komentáře u všech, já Vás znám. A jsem velmi sobecké a egoistické stvoření, takže se mi komentáře hroooozně zamlouvají. :) No, ale z trochu jiného soudku. Koukala jsem na videa na youtube a napadla mě taková minisérie jednorázovek (taky FF na TVD, každá s jiným párem), co vy na to? Mám to psát? Budete to číst? Protože jestli ne, zpracuju si to téma jinak. Takhle by to bylo za odměnu, za Vaše hlasy, které mě opět dostaly velice vysoko mezi povídkami měsíce. :)

Faith


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hluboko v duši - 13. kapitola:

12. martinexa přispěvatel
11.02.2012 [13:41]

martinexaNo jsi příšerné stvoření kapitoly po jedné sobče:D Jo jinak se omlouvám, že komentuju až teď, ale nebyl čas musela jsem udělat tu zkoušku z orgány naštěstí se to na potřetí podařilo takže ještě žiju:)

11. Lili
10.02.2012 [15:34]

Super - líbí se mi Elenina myšlenka, že by svého drahého Jesseho zabila hned. Jinak určitě piš piš - o čtenáře určitě nouze nebude Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. FaithNana přispěvatel
07.02.2012 [21:49]

FaithNanaPatrícia: V jedné z těch jednorázovek by se jeden z původních měl objevit určitě, tedy myslím jako hlavní postava. Dále pak by měl mít minimálně jeden původní dost důležité místo v další sérii této povídky :)

9. Damonika přispěvatel
07.02.2012 [21:40]

DamonikaKrásna, dúfam že sa Damon preberie čo najskôr :D :D

8. Patrícia
07.02.2012 [20:31]

Dáš aj jednorázovky s Pôvodnými??? Prosíííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. incompertus
07.02.2012 [17:11]

ne, Damon není mrtvej !!! Emoticon Emoticon Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 07.02.2012 [11:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. wennu
06.02.2012 [21:57]

Úžasná kapitolka, jsem vážně zvědavá, jak to dopadne.
Jednorázovky určitě ano, budeme to číst Emoticon

4. LittleGii přispěvatel
06.02.2012 [21:34]

LittleGiihonem další prosíííím :D

3. Lea
06.02.2012 [20:55]

Drahoušky ty si ale tyran :) samozrejme že ich máš písať budu skvele.No kapitolka bola úžasná ako tak tuším s dleny bude upírka cožje fajn a bodaj by zabila jesseho. Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!