OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Caroline Winchester: I hate everything about you



Caroline Winchester: I hate everything about youKto je ten záhadný muž, čo sa jej prihovoril? A čo sa medzi nimi stane?
Dean so Samom prichádzajú znova do Mystic Falls. Čo sa stane, keď sa bratia Winchestrovci dozvedia jednu novinu? Znesie to Dean?


Časť štvrtá

I hate everything about you

 

Okamžite som vyskočila na rovné nohy a utrela si slzy. Ocitla som sa tvárou v tvár mužovi, teda upírovi, ktorý ma zabil.

„Myslel som, že si mŕtva, láska. Bol som na pohrebe,“ usmial sa na mňa. „Mimochodom, som Klaus.“

Zaškrípala som zubami. Vedela som, že teraz budem všetko cítiť oveľa intenzívnejšie, ako predtým, no bolo mi to jedno. Chcela som sa naňho vrhnúť a zlikvidovať ho. Moja zlosť bola neskutočne veľká.

„Zabil si ma. Ty sviňa,“ precedila som pomedzi zuby.

Dvihol ruky v obrannom geste. „No prepáč. Ja som ťa varoval. Ale ty si si proste nedala rady. A to má svoje následky.“

„Zabil si ma! To v sebe naozaj nemáš ani trocha ľudskosti?!“ spýtala som sa a do očí sa mi tisli slzy.

Naklonila hlavu na bok, stále s arogantným úsmevom na tvári. „Vieš... ani nie. Som už starý, a preto sa zvyknem nudiť. Tak proste niekomu urvem hlavu.“

Zhlboka som sa nadýchla a snažila sa ovládať.

„Si monštrum. Ako so sebou dokážeš vôbec žiť?!“ obvinila som ho. Pozrel na mňa so zamyslením. Podišiel bližšie, ale ja som o krok cúvla.

„Na to, že si upír, si až príliš... svoja,“ hovoril to tak s prekvapením, istým záujmom a zároveň jemným obdivom.

Založila som si ruky vbok.

„Nemám za potrebu rozprávať sa tu s takým debilom ako si ty. Tak ak dovolíš...“ Chcela som prejsť preč.

Klaus ma ale chytil pod krk a nadvihol zo zeme.

„To, že žiješ znamená, že sa o tebe Dean dozvie.“ Samoľúbo sa usmial. „Čo myslíš... čo spraví, keď sa dozvie, že si upír? Nechá ťa žiť?“

Stratila som kontrolu. Vybuchla som. To, že spomenul Deana, ma dorazilo. Tvár sa mi okamžite zmenila na upíriu. Nohami som sa obtočila okolo jeho pásu a zaprela sa. Obaja sme spadli na trávu. Narazila by som doňho, kebyže nevystriem ruky. Naše tvári boli od seba zo päť centimetrov.

Rýchlo som sa ale postavila a rozbehla sa preč. Keby som bola človek a srdce by mi bilo, určite by sa išlo rozskočiť. To, čo sa stalo bolo nielen divné, ale istým spôsobom aj vzrušujúce.

 

Pohľad Deana:

 

Sedel som v aute a rukami drvil volant. Bol som úplne napätý. Nie je to síce ešte ani týždeň, ale keď som nevidel ani jednu fotku, nepočul nikoho z jej priateľov, snažil som sa zabudnúť. A teraz sa tam mám vrátiť len tak? Hoc... dostalo sa mi šance pomstiť jej vraha. A nielen to. Zabijem upíra, ktorý jej ublížil, keď bola človek a mnoho ďalších upírov tohto mesta. Aspoň nejaký pocit zadosťučinenia.

„Si pripravený?“  zaujímalo Sama.

Sarkasticky som sa zasmial. „Jasné, braček. Kedy som nebol? Veď čo sa tam môže stať?“

Sam si len pri mojom tóne povzdychol a zadíval sa na cestu. Po tom všetkom, čo sme spolu prežili, bolo jedno dievča tak dôležité, že ma úplne rozhádzalo. Sam sa so straty Jessici spamätal. A čo ja?

„Myslíš, že sa nám podarí zabiť ho?“ vyrušil ma v premýšľaní.

„Neviem. Je dosť možné, že pritom aspoň jeden z nás umrie. No za pokus to stojí.“

„Tak fajn.“ Prikývol a pozrel sa na značku, ktorá nás vítala v Mystic Falls.

Ide sa na to.

 

Pohľad Caroline:

 

„Ako... ako je možné, že o tom vieš?“ skríkla som po Stefanovi. Keď som utekala preč od Klausa, našiel ma Stefan a zastavil.

„Povedala mi to Elena, ktorej to povedal Damon,“ vysvetlil mi rýchlo. Sadla som si na najbližší spadnutý kmeň stromu. Vložila som si tvár do dlaní a rozplakala sa.

„Super. Takže už každý vie, že je zo mňa...“ preglgla som. „Upír.“

Tvár mu posmutnela. „Je mi to ľúto, Caroline. Ale nie je lepšie to, že si ešte stále tu? Chcela by si byť mŕtva?“ Jemne sa ma dotkol a pokúsila sa ma objať. Prudko som sa od neho odtrhla.

„A nie som mŕtva?! Nemyslíš si, že do živej mám ďaleko?!“ Stiahol ruku a nesnažil sa ma znova dotknúť.

„Viem, že to teraz musí vyzerať dosť hrozne, ale keby ti Damon nedal svoju krv, nebola by si tu teraz. Bola by si mŕtva. Už navždy. A teraz ti môžem pomôcť. Naučiť ťa, ako sa s tým vyrovnať. Nemusíš na to byť sama,“ chlácholil ma.

Postavila som sa na nohy. Potrebovala som sa upokojiť. Potrebovala som... krv.

„Musím ísť,“ šepla som. Chuť, ktorú som na krv dostala, bola veľká. Musím to upokojiť. V sekunde som sa rozbehla preč od Stefana. Niekam, kde nebude veľa ľudí.

Dobehla som na hlavné námestie, kde v túto hodinu nebolo veľa ľudí. Dúfala som, že aspoň nejakého človeka tu nájdem. Sadla som si na lavičku a čakala. Striehla som na každú moju príležitosť.  Všade bola tma. Búrka, ktorá sa tu nariadila, vybila žiarovky vo svetlách.

V diaľke som začula blížiace sa auto. Postavila som sa a gracióznym pohybom som prešla na cestu. Postavila som sa autu priamo do cesty, ale tak, aby si ma všimli až v posednej chvíli.

Nastalo to. Auto už mierilo priamo na mňa a ja som sa schovávala v tieni. No v rýchlosti som sa vyrovnala a otočila sa mu chrbtom, akože ho nevidím. Začula som náhle šliapnutie na brzdy a točenie volantom. Auto zišlo s cesty a narazilo do pouličnej lampy.

Nastal môj čas. Pribehla som k autu a otvorila dvere pri spolujazdcovi. Zuby som už mala predĺžené a tvár zmenenú. Chcela som zdrapiť toho muža za rameno a vytiahnuť ho von, ale niečo sa stalo.

„Tak to teda nie!“ skríkol známy hlas a ja som ucítila pálčivú bolesť na ramene. Ustúpila som dozadu a ďalšia vlna bolesti smerovala do hrudnej oblasti. Ten muž po mne strieľal. Ale nie obyčajnými guľkami. Boli to drevené guľky.

Zasyčala som a vytiahla zo seba tú guľku.

„Urvem ti hlavu,“ povedala som hrozivo.

Mala som v pláne rýchlo zaútočiť, ale zrazu... nemohla som sa pohnúť.

„Čo to je?“ precedila som pomedzi stisnuté zuby.

„Myslím si, že ja ti urvem hlavu skôr,“ ozval sa jeden z tých mužov. Očividne bol čarodejník.

„Ale no tak, Sam. Chceme sa predsa pobaviť, nie?“ navrhol druhý.

Počkať! Sam?! Akože... ten Sam?! Do šľaka! Tak to potom znamená, že ten druhý bude...

„Dobre teda, Dean,“ vzdychol si mladší.

Preglgla som. Musím sa odtiaľto dostať. Ale ako?

„Nevyzerá až tak hrozivo,“ pokračoval Sam a už bol skoro pri mne. Hlavu som mala celý čas sklonenú.

Zhlboka som sa nadýchla. Už sa ma skoro Sam dotkol, ale ja som sa zrazu prudko rozbehla. On to nečakal a jeho kúzlo zmizlo. Ale niečo ma predsa len zastavilo. Silný úder. Zastala som a pozrela sa na hruď.

Trčala mi z nej veľká kovová tyč. Klesla som k zemi a pred očami sa mi zahmlievalo. Dean ku mne hneď pribehol. Otočil ma tvárou k sebe a posledné, čo som videla, boli jeho vytreštené oči, ktoré na mňa civeli.

„Caroline?!“ zachripel neveriacky.


Tak, čo na to hovoríte? Dúfam, že zanecháte nejaký komentár.

No a ďalšia časť... čo sa jej týka, tak uvidím, ale je možné, že bude posledná. Hoc... aj touto by som to už mohla ukončiť, alebo? Chcete ďalšiu?

A túto časť by som chcela venovať Nika248. Jej koment ma potešil a som rada, že očividne nie som jediná, ktorá pozná Supernatural.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Caroline Winchester: I hate everything about you:

3. Kathleen
20.02.2013 [19:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Perla přispěvatel
19.02.2013 [14:58]

PerlaLola veľmi pekne ďakujem.

1. Lola
18.02.2013 [22:05]

Emoticon pecka !!!! Emoticon Já miluju supernatural a tvd a ty jsi to naprosto skvěle spojila Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!