OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Jsem...



Jsem...... Ale chci něco víc. Po dlouhé odmlce přináším double drabble.

Jsem uvězněná v příliš těsné kleci a hledám klíč. Možná, že ho mám v jedné z kapes, ale to nemohu ověřit, jelikož mřížovina mě obepíná jako druhá kůže. Napíná se při každém sípavém nádechu a opět se smršťuje, přitom jí rezonuje typicky zběsilý tep.

Jsem její kořist a nemohu uniknout. Chlácholím se myšlenkou, že ona mě vězní zvenčí, zatímco já ji zevnitř. Cítí každý úder ochablého srdce a možná se zařezává hluboko do kůže, aby si ho vychutnala. Ale já jsem vše, co se jí kdy dostane, jediný život, který kdy bude držet v sobě jako největší z lakomců – až zemřu já, zemře i ona, jinak ani nedovolím. Přece ji nikomu nepředám.

Jsem vychována tak, abych nikdy ze své klece neutekla, proto jsem jí dovolila přimknout se pevněji, než bylo bývalo nutné. Proto jsem klíč strčila hluboko do jedné z kapes, pro vlastní dobro zapomněla které, a nechala, aby mříže vytěsnily představy o všech těch věcech, po kterých jsem tolik toužila, ale nic o nich nevěděla, jelikož se vzdálily do nedohledna.

Jsem ona.

Jsem sama sobě klecí, ale to je vše, co mě kdy kdo naučil.

Jsem přece hodná, milá holka, která svůj život nade vše miluje, nebo snad ne?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsem...:

2. TheCyanWolf přispěvatel
20.02.2016 [20:38]

TheCyanWolfDěkuji ti, Elleonor. Emoticon Jsem ráda, že jsi porozuměla a že to v tobě vzbudilo další otázky. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 20.02.2016 [17:12]

Hezké. Nápad je skvělý, pochopitelný, vždyť kolik z nás žije v kleci. Líbí se mi to. Ta představa. Každý z nás má klíč od své klece u sebe - jenom my se můžeme osvobodit, a přesto to leckdy není v naší moci. A kopie těch klíčů většinou neexistují...
Ale z klece nás může okolí naučit i něco jiného, než co doposud známe. Z klece je totiž stále slyšíme. Otázka je - chceme se to učit? Chceme umřít společně s klecí, nebo se dostaneme ven a necháme klec umřít samotnou?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!