OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Běh na dlouhou trať



Běh na dlouhou traťŽivot je závod, který nemůžete vyhrát. Přesto běžíte dál.

Připadá mi marné bojovat stále dokola o lepší život. 

Vše je pomíjivé, naše snaha se za okamžik obrátí v prach, stejně jako my sami. Tak si říkám, proč chci zůstat silná? Proč stále běžím vpřed a nezastavuji v domnění, že cíl je příliš blízko, než abych se vzdávala šancí na úspěch?

Nyní však zpomalím. Na malou chvíli potlačím výčitky svědomí, že dávám příležitost těm, kteří mě považují za slabý článek. Mám právo projevit něco tak běžného, jako je slabost. Nejsem stroj, jen člověk, který se rád utápí ve snech.

Člověk, který když zpomalí, musí přidat, a směje se, když smutní.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Běh na dlouhou trať:

2. TheCyanWolf přispěvatel
19.10.2014 [21:08]

TheCyanWolfDíky za komentář, SaDiablo - vždy je nejprospěšnější přečíst si nějaká, ze kterýho si člověk udělá závěr, ponaučí se Emoticon.

1. SaDiablo přispěvatel
19.10.2014 [0:03]

SaDiabloPřišlo mi, jako bys toho chtěla říct strašně moc na to, že jde jen o sto slov. Ale chápu, každý odstavec je vlastně o něčem trochu jiném a spolu shromažďují pocity, které prožila většina z nás. Alespoň tak mi to přijde, i když to celé podáváš na pozadí boje o to, aby sis mohla dovolit na chvíli nemít nad vším kontrolu. Nebo mi těch informací, které kvůli větší koncentraci nedávájí prostor pro dostatečné rozvinutí myšlenky, jako by měla pouze jedna nebo dvě z nich, přijde moc jednoduše proto, že jsem o nich psala taky. A vmáčknout k sobě otázky o smyslu života, o udržení si masky před ostatními, aby nepoznali, jaká jsou naše slabá místa, o předstírání veselí, když je nám do pláče, to je na sto slov pro mě trochu velká pálka. Ale úvaha zajímavá, takové mě vždycky vrátí zpátky. Ráda si přečtu další, pokud nějaké budou.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!