OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Živý Horcrux - 2. kapitola



Živý Horcrux - 2. kapitolaTak, pridávam Vám druhú kapitolu Živého Horcruxu, ktorá má názov "Nehoda a rozhovor".
Vaša LaurelGee

Bežal smerom k nám a neprestával štekať. Takto v lese bol ešte hrozivejší. Nevedela som, či mám utiecť, alebo to nechať na osud. Ten chalan nevyzeral ani trochu vystrašený, a tak som urobila prvú vec, ktorá mi napadla. Skryla som sa za toho chalana a používala ho ako štít.

„Pomôž mi, ja ešte nechcem umrieť,“ vzlykla som.

Ten chalan to už nevydržal a šialene sa rozosmial. No prosím, ešte aj na smiech som. Tá obluda už bola strašne blízko a ja som nemala nijaký štít. Rozbehla som sa k jednému obrovskému stromu a vyliezla naň. Až teraz som si všimla, že za tým psom beží aj ten desivý chlap. Zastavil sa pri tom chalanovi a začal sa s ním rozprávať. Začali sa okolo seba obzerať, keď ma uvideli. Bola som zavesená na konári a snažila sa skryť. Aj s tým hrozivým psom prišli pod strom.

„Ále, dievča, čo sa bojíš. Ja ti nič neurobím. Môžeš zliezť dole,“ snažil sa ma presvedčiť ten chlap.

Ako by som sa nemala báť, keď tam dole je pes vo veľkosti koňa.

„No jasné. Pôjdem dole a ten pes ma zožerie,“ povedala som ako päťročné decko.

„Myslíš Tesáka? On ti nič neurobí. Je to len malý neškodný havo,“ presviedčal ma.

„Nikde nejde.“ Ako som to dopovedala, začula som prasknutie. Všetci traja sme vytreštili oči.

Zrazu sa ten konár zlomil a ja som padala. Potom si už pamätám len silný náraz do mojej hrude a tmu.

***

Nachádzala som sa v temnote. Bolelo ma celé telo. Niečo so mnou hádzalo zo strany na stranu. Začalo mi byť zle. Bleskovo som otvorila oči a nad sebou som zbadala toho chalana s bielymi vlasmi. Držal ma v náručí a niekam ma niesol. Pozrel sa na mňa a zbadal, že som sa prebrala.

Hagrid, to dievča žije," oznámil tomu obrovi, ktorý, ako som si teraz všimla, išiel pred nami. Vedľa neho poslušne klusala tá jeho obluda.

To je dobre, musíme zistiť, kto to je," zreval ten Hagrid.

Bože, to musíte tak kričať? Veď vás muselo byť počuť až v Londýne," zabručala som jeho smerom.

Asi je v poriadku, keď sa môže sťažovať. Som si myslel že ju ten konár zavalí. A pri tom jej len na nohu spadol," povedal Hagrid.

„Ja som úplne v poriadku, len ma všetko bolí. To je celkom bežné, veď ja padám zo stromov každý deň. Nemusíte si o mňa robiť starosti,“ povedala som ironicky. Ten chalan sa rozosmial, ale Hagrid moju iróniu zrejme nepochopil.

„No vidíš, tak to ťa ani Malfoy nemusí nosiť. Chlapče, myslím, že ju môžeš pustiť,“ povedal pokojne.

Malfoy chcel najprv asi odporovať, ale na koniec to nechal tak. Položil ma na zem a ja som zaskučala. V nohe mi bolestne pulzovalo. Myslela som, že tam pred nimi odpadnem.

„Tak to asi nebol taký dobrý nápad,“ zabručal Hagrid, keď sa za nami obzrel. Malfoy ma zobral do náručia a išli sme ďalej.

„Tak, ako sa voláš?“ opýtal sa ma Mafoy a obaja sa na mňa so záujmom pozerali.

To bolo po prvýkrát, čo na mňa ten chalan prehovoril. Chvíľu som váhala a potom som odpovedala:

„Nagini.“

„A odkiaľ si?“ opýtal sa ma Hagrid.

„Z Ruska,“ vyhŕkla som bez premýšľania. Vždy som sa tam chcela ísť pozrieť. Tá krajina ma veľmi fascinovala.

„Wau. To je úžasná krajina. A čo robíš tak ďaleko od domova?“ opýtal sa ma pre zmenu Malfoy.

„No, ešte pred chvíľou som utekala pred Hagridom a tou príšerou,“ odpovedala som.

Hagrid sa urazil. „To nie je nijaká príšera. To je Tesák. Milý domáci spoločník a mimochodom, je to strachopud,“ ozrejmil mi to.

„Tak prepáčte, ale ten váš Tesáčik ma naháňal a ja mám aj nejaký inštinkt,“ odsekla som.

„Tak to máš potom super inštinkt, keď ležíš v náručí Slizolinčana,“ okomentoval to Hagrid.

„Takže to na Rokforte sú študenti rozdelení do jednej zo štyroch fakúlt?“ opýtala som sa naozaj prekvapene.

„Áno. Chrabromil, Bystrohlav, Bifľomor a ten najlepší je, samozrejme, Slizolin. Ty budeš nejaká nová študentka, však?“ opýtal sa Malfoy.

„Ešte neviem, ale dúfam, že áno. Budem sa musieť opýtať toho vášho riaditeľa. Akože sa to volá? Dumbledore, však?“ opýtala som sa pre istotu.

„Jasné. On je v pohode. Určite ti to dovolí. Som zvedavý, do akej fakulty ťa triediaci klobúk pošle,“ zamyslel sa Hagrid.

„Chrablomil to určite nebude. To by si nesmela zdrhnúť pred Tesákom. Ktovie? Možno budeš vo fakulte so mnou. Aspoň by sme mali o jednu čarodejnicu viac,“ patrične to okomentoval Malfoy.

„Ešte uvidíme,“ povedala som práve, keď sme vyšli z lesa.


 

 

Asi nejak takto si predstavujem Nagini :)

Obrázok je od izzie22. Ďakujem ti.

*******************************************************************************************

Mám pre Vás otázku. V ktorej fakulte by ste našu Nagini chceli? Úprimne sa neviem rozhodnúť medzi Chrabromilom a Slizolinom. Budem vďačná za každý názor.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Živý Horcrux - 2. kapitola:

5. LaurelGee přispěvatel
27.08.2013 [10:31]

LaurelGeeDomča: už mám napísanú ďalšiu kapiolu na 90%, takže do zajtra by som ju mohla pridať. Emoticon

4. Domča
25.08.2013 [16:59]

Ahojky, mohla bys mi říct kdy bude další dílek??
Je to super Emoticon Emoticon Emoticon

3. izzie22
12.08.2013 [12:57]

Podla mna by Nagini perfektne sedel slizolin. Za ako dlho sa dockam novej kapitoly? Emoticon Emoticon

2. LiliDarknight webmaster
05.08.2013 [8:17]

LiliDarknightahoj
Článok opäť vraciam. Obrázok, ktorý máš vložený v texte, sa ti nezobrazuje. Skús si ho nahrať do galérie a až potom vložiť do textu. A len tak medzi nami - ktorej časti z môjho predchádzajúceho komentáru si nerozumela? Nerada sa opakujem, takže by som ocenila, keby si si to znovu prečítala. Určite prídeš na to, čo si neurobila.
Keď si to opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".

1. LiliDarknight webmaster
02.08.2013 [13:37]

LiliDarknightahoj
Clanok vraciam na opravu. Problemom je tvoj perex, v ktorom podla pravidiel nesmie byt uryvok priamo z textu kapitoly, ale par slovami opisany dej. Po pripade staci aj nazov kapitoly. Ked si to opravis, znovu zaskrtni "Clanek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!