OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Život a čest - 29. kapitola



Život a čest - 29. kapitolaVšichni napjatě čekali, jak si Miranda s koněm poradí. Netuší, že ona tyhle koně zná. Netuší to ani Ronald, který z ní bude mít skoro infarkt - znova.

29. kapitola

Ronald předal peníze nyní už bývalému majiteli koně. Šokované heknutí z davu jej však hned donutilo se po nich podívat a a pak i směrem, kam nevěřícně hleděli. Své původní tvrzení o Mirandině šílenosti okamžitě vzalo za své.

"Já tu holku zaškrtím," zavrčel vztekle.

Okamžitě k ní vyrazil. Stála tam s rukou napřaženou před sebe, po dlani jí stékala krev a v kapkách dopadala do zdusané hlíny. Naprosto ignorovala ostatní a rozruch co vyvolala. Sledovala jen koně před sebou. Ti se v ohradě začali plašit jen co se nim donesl pach krve. Vyděšeně začali přešlapovat a přebíhat. Ronald se k ní už chtěl rozběhnout, zastavil jej pohled na toho koně, na němž Miranda téměř visela očima. Ten se jako jediný ani nehnul. Byl naprosto klidný a upřený pohled jí oplácel. Když se konečně pohnul, donutilo to Ronalda překvapením zůstat nehnutě stát.

Sledoval, jak se ten kolos na kopytech váhavě, avšak klidně vydal přímo k ní. Zvědavě ji obhlížel a pomalu přešel půl ohrady, až zastavil sotva metr od ní. Miranda ještě chvíli stála a nechala ho aby si ji mohl prohlédnout, teprve pak překonala dvěma krůčky tu mezeru mezi nimi a zakrvavenou rukou mu přejela po čumáku.

„Tohle znáš že jo,” zašeptala k němu uklidňujícím hlasem, že ji slyšel snad jen ohromený Ronald. Kůň ji nechal aby přistoupila až k jeho krku a rukama mu přejížděla po srsti. Vypadal naprosto klidně, jako by Miranda byla přesně to co potřeboval a moc dobře to věděl. Ronald se pomalu vydal k nim.

Slyšela ho, ale ani se k němu neotočila.

„Jak jsi to udělala,” zašeptal ještě ohromeně. Ten kůň co tu před chvílí cloumal dospělým mužem ve vzduchu tu teď s ní stál krotký jako beránek.

„Koně gardy cvičí, aby si zvykli na pach krve, aby se v boji neplašili. Připomněla jsem mu, co znal. Místo, kde mu bylo dobře.”

Ronald zakroutil hlavou.

„Jednou mi přivodíš infarkt.”

Podívala se na něj a pousmála se. V příštím okamžiku se otočila a přeběhla k jednomu z dalších koní. Sundala mu ohlávku a i s ní se vrátila.

„No, vydrž... hodnej kluk...” mluvila na koně zatím co mu sundávala uzdečku a místo ní mu dala jen ohlávku, kterou nastavila co nejvíce to šlo, aby se mu vlezla na velkou hlavu. Ronald s podrážděním hleděl na odřeniny a pohmožděnou hubu od udidla, jak někdo vztekle musel rvát za uzdu. Pod sedlem byl ale zřízený ještě hůř. Na břiše měl od řemenu sedřenou kůži a několik oděrek i na hřbetě.

„Ten kretén se na něj snažil narvat sedlo, který mu bylo malý,” zavrčela vztekle Miranda. Jemu při pohledu na zmrzačené zvíře taky nebylo nejlíp.

„Raději už půjdeme,” zamumlal. Měl neuvěřitelnou chuť toho chlápka praštit.

Miranda jen přikývla a vykročila i se svým novým koněm za ním.

Město raději obešli klidnějšími okrajovými uličkami až k jejich vozu. Tam už byly naskládané zásoby a muž na kozlíku na ně netrpělivě čekal.

„Co to sakra...” zaklel, jen uviděl co za koně sebou vedou.

„Klid, poplácala ho konejšivě po krku, „on ještě asi neviděl pořádnýho koně.”

Další komentáře si raději už nechal pro sebe. Miranda přešla k Gevinovu koni a začala mu sundávat sedlo. To během chvilky přistálo na korbě mezi zásobami a jeho uzda přivázaná k vozu. Pak vzala lano od ohlávky svého koně a druhý konec přivázala z druhé strany ohlávky.

„To snad nemyslíš vážně,” ozval se jí do zad Ronald.

„Myslím,” otočila se k němu odhodlaně. „Na co jiného by mi byl?”

„Mirando,” zavrčel varovně. Tohle se mu ani za mák nelíbilo.

„Pomůžeš mi na něj, nebo se na něj mám vyškrábat sama?” zeptala se ho ignorujíc jeho vrčení. Chvíli na ni hleděl. Až moc dobře věděl, že nemluví do větru a pokud by jí nepomohl, začala by se na něj drápat bez jeho pomoci. Což by se jí zřejmě při té její umanutosti nakonec i povedlo.

Nastavil ji tedy dlaně pro koleno. Nezaváhala ani na okamžik a v příští chvíli už dosedala na jeho hřbet. Ozvalo se praskání látky, jak si při tom natrhla sukni. To už naštěstí Ronald nekomentoval, vzhledem k dnešním událostem to byl už jen nepodstatný detail.

„A pojedeš přede mnou, ať na tebe vidím, jasné?!” zavrčel na ni jen co se také vyhoupl na koně.

„Ano,” usmála se spokojeně a hned popojela před něj. Ronald začínal být nesmírně rád, že s nimi nejel i Gevin, protože za to, jak se to dnes zvrhlo, si nadával dost už on sám. Poslouchat při tom ještě jeho poznámky už by jeho nervy nemusely ustát.

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život a čest - 29. kapitola:

11. Janulik přispěvatel
04.07.2010 [12:15]

JanulikTahle povídka.... mě uchvátila! Ten děj azápletka, to jaká je sama hlavní hrdinka bojovnice... Je to úžasné a zvláště na tu doku, už se nemůžu doškat až Ronald zjistí co byla zač... Přečetla jsme ji jendím dechem a už toužím po další kapiotlce! Nevíš kdy bys tak mohla přidat další kapitolku? Emoticon

10. laura458
01.07.2010 [12:26]

je to úžasný už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Lucie
29.06.2010 [12:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lenka
28.06.2010 [18:52]

Vypadá to, že Ronald si na ty šoky začíná zvykat. Jsem moc zvědavá na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. moui
27.06.2010 [20:06]

je to dokonalí Emoticon Emoticon Emoticon

6. safira
27.06.2010 [20:01]

Každá kapitola je lepší a lepší pokaždé si myslím,že už to lepší být nemůže a ajhle jde to :D i když tedy vůbec nevím jak to děláš ,ale i kdyby si kvůli tomu duši zaprodala peklu tak to jistě stojí za to ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Eternity
27.06.2010 [19:36]

Ta holka mu dává kapky. Musím uznat, že chlapec má docela nervy ze železa, jiný už by ji srovnal. Skvělé!!! Emoticon Emoticon PS - trošku si zašťourám do pravopisu. Si na psaní bez hrubek na těchto stránkách potrpíte... Myslím, že "vyset na někom očima" se píše s měkkým i - ty přece neseješ obilí - vyset obilí... Emoticon To jen tak pro formu, nic ve zlém.

4. zaza
27.06.2010 [18:59]

božííí Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonChudák Roland Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale Rolanda je fakt vklidu holka, že ji ten kůň nerozházel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A toho prodavače bych zavřela, rozčtvrtila a zahrabala někam hodně hluboko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Miluju koně no Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A PLS rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. TerezC
27.06.2010 [17:20]

prosím pokráčko, Miranda Rolandovi asi hraje docela na nervy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. paja
25.06.2010 [20:42]

krása Emoticon Já už nevím co mám psát do komentářů abych se neopakovala Emoticon Když mně se to ale sakra líbí Emoticon jak by napsala kámoška najs jaxviň Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!