OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » xxx10



xxx10Všem Vám dlužím velkou omluvu, ale někdy se prostě věci nevyvinou, tak jak by si člověk přál. Vím, že mi to strašně moc trvalo, ale teď už se budu snažit zase přidávat častěji. Zase jsem naladěná na xxx notu a myslím, že tentokrát bude i více času:). Chci poděkovat všem čtenářům, kteří se k téhle povídce i přes velkou pauzu "vrátí". Teď Vám trochu oživím paměť, shrnutím minulého dílu: Cory se svěřil, že zabil člověka. Věci s královstvím a vlkodlaky se vrátili do pořádku, tedy aspoň prozatím. Teo jel s Corym "domů" a seznámil se tam s Megi a s Darlou se kterou si skvěle padli do oka. Všichni si společně zašli na bazén, koukli se na film a v obýváku na zemi usnuli. A jak to bude dál se dočtete teď:).

10. část

 

Bolest. Hrozná bolest. V hrudi. Utíkám. Je tma. Nic nevidím. Nesoustředím se. Ta bolest. Běžím dál. Cítím les. Běžím a utápím se v bolestech. Dál. Pořád. Rychle.

Světlo. Vidím světlo. Oslepuje. Silnice. Náraz. Řev. Krev. Vražda.

 

Prudce jsem otevřel oči, byl jsem celkem v šoku, než jsem zjistil, že ležím „doma“ na podlaze a navíc  téměř pod Megi.

Mírně jsem nadzvedl hlavu a všimnul jsem si, že Darla je na tom podobně - Teo na ni byl ní byl přilepený, jako ocásek, ale nevypadalo, že by jí to nějak vadilo. A sakra, vypadá to, že se tady buduje nový vztah. Damian asi nebude moc nadšený.

Pomalu jsem položil hlavu zpátky na polštář a přitom jsem si v hlavě stále promítal můj sen, který mě upozorňoval na událost, která se stala před pár dny. Snažil jsem se na to nemyslet, jenže můj mozek měl na to asi jiný názor a chtěl mě úplně zdeptat, jako bych už teď nebyl dost.

Jelikož už bylo ráno, Matt něco chystal v kuchyni. Celou dobu jsem tam, jen tak ležel, abych nemusel vzbudit Megi. Jenže po pár ránách v kuchyni jsem usoudil, že by Matt asi potřeboval píchnout.

Opatrně jsem ze sebe sundal její ručku, naštvaně něco zamumlala a vrátila ji zpátky. Protočil jsem očima, ale přitom jsem se usmíval. Zkusil jsem to napodruhé a tentokrát to vyšlo, i když se to neobešlo bez mumlání a převalování.

Vešel jsem do kuchyně, kde se starostlivý Matt snažil udělat lívance pro čtyři hladové puberťáky. Vypadalo to, jako scéna z nějakého filmu, na stole byla otevřená kuchařka, kolem plno, podle mě zbytečných surovin a v tom všem Matt, který  stále neztrácel naději. 

„Nechceš trochu pomoct?“ zeptal jsem se a se zdviženým obočím pozoroval dění kolem něj.

„Čekám na tebe, jako na boží smilování!“ Zasmál se a pustil mě si jít aspoň umýt zuby. Po chvíli už jsem míchal těsto a on rozpaloval pánev, byli jsme docela sehraný tým. Stačilo si jen desetkrát přečíst, jak na to, nepochopit to a nakonec to udělat podle sebe.

Nevím, co vzbudilo ty tři, jestli třískání nádobí, nebo vůně snídaně, ale doufám, že to druhé.

Společně jsme si sedli ke stolu a rozebírali, co dneska podnikneme.

„Mohli bychom si udělat odpočinkové odpoledne,“ navrhla Darla, poledne jsme celé prospali, takže to už jsme řešit nemuseli.

„Jo no, nějaké masáže. Filmy, jídlo a zkrášlovací kůry,“ přitakala nadšeně Megi a my z Teem na sebe zděšeně pohlédli.

„No tak my jsme vymyslely, co odpoledne, tak vy vymyslete program na večer a bude to fér.“

„To je fér,“ přitakal Matt.

„Tak fajn, my budeme chtít… Co budeme chtít Cory?“ zeptal se mě Teo.

„Můžeme zajít do kina?!“ Navrhnul jsem. Teo začal přikyvovat a holky taky souhlasily.

„Na co půjdeme?“ zeptal se nadšeně Matt a v ten moment všechno kolem ztichlo, snad i vítr přestal foukat. Čekal jsem, co na to řekne jeho dcera, která se tvářila neurčitě. Myslel jsem, že to bude něco ve stylu: Tati?! Ty chceš jít s námi?, ale ona mě mile překvapila.

„To budeš mít za úkol vymyslet Ty!“ zasmála se a tím si od něj vysloužila jeden šibalský pohled.

 

 

Ležel jsem na posteli u Megi, která po mě právě mazala různé po domácky vyrobené mastičky a zázraky, se kterýma se s Darlou piplala skoro hodinu.

Teo ležel naproti  a po něm mazala zase něco jiného Darla, která měla stejně jako Megi vyčesaný copek s čelenkou a zelenou masku na obličeji. Vždycky když jsem jednu z nich zahlédl musel jsem se zasmát, ale smích přešel, když mě Megi začala jemně mazat. Zkušeně klouzala prsty po mých zádech a já měl opravdu co dělat, abych nepředl slastí. Po pár sekundách jsem se naprosto uvolnil a vychutnával si tenhle okamžik. Nevím proč, ale vědomí, že tuhle slast mi způsobuje právě zelenooká slečna s černými vlasy – která mi teď tak přirostla k srdci- mě přiváděl za hranice rozkoše. Cory! Vzchop se, je to jenom masáž. Jenže napomínání sebe samého, bylo k ničemu, za chvíli jsem ucítil mírný tlak v kalhotách. Ach bože. To si děláš srandu. To se nesmí stát.

Prudce jsem vyskočil z postele a ta, co za všechno může, zůstala překvapeně stát.

„Co se…?“ snažila se mě zeptat, jenže to bych jí musel nechat domluvit.

„Teď je řada na tobě,“ řekl jsem první, co mě napadlo.

„To je pravda, nebylo by to spravedlivé, kdyby jste nás pořád obskakovaly, že mě to nenapadlo,“ vyskočil z postele Teo, nevím jestli si to neuvědomil, nebo chtěl zamachrovat, ale ta rychlost, kterou se přesunul z postele na zem, rozhodně nebyla normální. Všiml jsem si, jak se Megi zadumaně mračí.

„Tak si lehni,“ pobídnul jsem ji a nepěkně jsem se zamračil na Tea, kterému jeho chyba došla.

Megi si přes hlavu přetáhla tričko a uvelebila se na posteli. Nahlas jsem polknul a odmyslel si lidi kolem nás, byl jsem celkem nervózní, jako žáček, který si neudělal úkoly.

„Nevím… Nikdy jsem to nedělal“ řekl jsem potichu a namočil ruky do té „kaše“ v misce vedle postele. Opatrně jsem jel jedním prstem po linii její páteře a tím způsobil husí kůži na jejím těle.

„Lechtá to…“ řekla potichu a já cítil v jejím hlase úsměv. Postupně jsem do masáže zapojil obě ruce a docela mě to bavilo, hlavně když jsem přejel špičkami prstů po celé délce jejich boků a ona se smíchem žadonila, ať toho nechám.

„Hmmm… To si nechám líbit,“ zapředla Darla vedle na posteli. Ani jsem se nemusel kouknout, protože už jsem dávno věděl, že Teo se teď tváři až moc zamilovaně.

To já měl jiný problém, který o sobě dával stále vědět a tím byl můj chtíč. I když se mě teď Megi vůbec nedotýkala, byl jsem úplně mimo. Mojí jedinou záchranou byl Matt, který vešel se svačinou do dveří.

„Bando, já chci taky masáž,“ řekl naoko závistivě, když položil tácek s ovocem na psací stůl. Megi se navrhla, že mu masáž udělá a já nadšeně opustil pokoj s tím, že jdu na záchod. Hlavou se mi honily různé myšlenky. Tohle není normální Cory, je to dítě! Ta reakce na ni, není normální. Potřebuješ okamžitou úlevu.

Po dlouhém uvažování, jsem se rozhodl, že si to radši udělám sám, než abych měl mít takovéhle úchylné myšlenky. Jenže by byla blbost udělat to teď a tady. Zapřísáhl jsem se, že až odjede Teo, první, co udělám bude, že si vlezu do sprchy a tam konečně ulevím svému problému.

V koupelně jsem se opláchnul studenou vodou, prohrábnul si vlasy a zamířil jsem zpátky do pokoje, kdy si právě Matt oblékal triko.

„Jdu se kouknout, co dneska teda hrajou. Za hodinku, bychom mohli vyjet.“ Oznámil nám a my jsme souhlasili.

„Už jsem domasírovala taťku, nechceš se s ním vyměnit?“ navrhla, ale já se zděsil a prudce jsem zareagoval.

„Ne! Ne, to je dobrý, nemůžu Tě moc trápit, protože zítra budu chtít zase,“ obkecal jsem svoje prudké „Ne!“ a sednul si k jejímu počítači, který byl zapnutý, abych mohl pustit hudbu.Rychle jsem očima přejel složky, které měla na ploše a jedna mě zaujala.

„Můžu se kouknout na fotky?“ otočil jsem se na Megi, která si právě smývala zelenou masku z obličeje.

„Jasně, koukni se,“ odvětila, jako by to byla největší samozřejmost a tak jsem se tedy koukal. Byly tam miliony fotek. Rodina, přátelé, ona, příroda, obrázky, které byly většinou fantasy, nebo yaoi. Nevím, jak dlouho jsem nad tím strávil a ani jsem si nestihl prohlédnout všechno.

 

Matt nakonec vybral nějaký sci-fi film, plný efektů anadpřirozených bytostí. Ani nevím, jak dlouho už jsem v kině nebyl, ale hodlal jsem si to pořádně užít. Nakoupili jsme si sebou milion jídel, které jsme propašovali a k tomu i legální velké popcorny a colu. To, že se Darla s Teem, budou tlačit do dvojsedáku, nám bylo jasné hned a tak jsme se kvůli tomu všichni přizpůsobili. Teo, Darla, Matt, Megi a já. Musel jsem v duchu chválit strategii Matta, který si sednul opravdu dobře, aby nás měl všechny pod kontrolou. Ale vždyť jsme se šli jenom podívat na film a nebo snad ne?

 

Předchozí<< // Další>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek xxx10:

8. Chobotnicka
16.01.2010 [20:21]

prosí prosím prosím smutně koukám... další dílekEmoticon

7. ajka
27.12.2009 [19:23]

Aaaaaaaalelujah.Sem straaaašně ráááda že si sem dala pokráčko.A prosíííím(klidně si kleknu před Pc)dej nám sem další do zítřka?!!!!EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

6. Alča
27.12.2009 [9:39]

Tak to je opravdu úžasné! Nádherný díl EmoticonEmoticon A on jí miluje, super Emoticon Už se těším na pokračování, doufám, že to mezi nima dopadne dobře Emoticon

5. BERUŠKA
26.12.2009 [20:56]

jj taky mě to docela dost zajímá jak to bude s těma dvoumaEmoticon.....tak rychle sem s dalším dílem

4. Tania4581
26.12.2009 [17:36]

Super... Inak mať takého otca to by bolo úža EmoticonEmoticonEmoticon Nádherná kapitola EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

3. Janulik přispěvatel
26.12.2009 [11:24]

JanulikUž jsme se dočkala a pěju nebeské ódy... Cory je teda éro... nekdřív z udělá puverťačku a teď se na ni podívá a má malý/velký problém.... typický chlap... pak tem Matt... takovýho taťku chci taky! poradíš kde ho koupit?Emoticon mno a pak naše nová láska... ti dva... no coment on miluje kitička a pona? buh ví co se ještě dozvíme...Emoticon
Jinak kapitolka byla moc hezká... zase jsme se dozvědli něco nového: Cory je nadženej...EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2. AgataEritra
26.12.2009 [2:25]

Vítám tě zpátky... Krásný díl... Že on je do ní zamilovanýEmoticon

1. petulkape
25.12.2009 [23:26]

noo, že bolo na čase. Zž som myslela, že sa nedočkám :D Ale nie cica, ved vieme čo a ako. Mne sa to páčilo, hlavne tá časť, kde má Cory problém sám so sebou a rozhodne sa, že si uľaví v sprche :D inak sa teším, ako to bude medzi ním a Megi pokračovať :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!